Passage Шрек 2 игра с видео

Кодове Шрек 2. Част 1

Шрек Блато (обучение)
Ние скочи на водни лилии от другата страна на езерото. Събиране на монети, те ще дойде по-удобно да купуват магически отвари. Победихме на торбичката за пробиване. Качи се на лозя и polzom върху него на ръба на един хълм. Ние скочи върху счупения мост. Следваща отново скочи на водните лилии от другата страна на езерото. Последно лилия отчужди така че Шрек ще летят през тръните. Нарушаването отвори вратите и да се бара енергия (възстановява живот). Ние стигаме до фея и съхраняват. С помощта на лост, изтъкнати мост. Продължете по моста и да вземат chetyrohlistnik (увеличава максималния живот).
Ние скочи от моста. Елате в магазин Феята на. За съжаление, няма достатъчно пари за пазаруване. Продължавай. Откъсне от афиша на дърво. Обучението е приключила.

Засада в гората
Пътниците са били нападнати. Тази гора бандити! Един от бандитите е откраднал колелото на каруцата. Шрек излиза до всички краища на сделката. Победихме писти бандити. Villains решиха да играят на кучето. Те наредени в кръг и хвърляне колело. Вие трябва да победи, че бандит, който държи волана. Шрек разпръснати и взе колелото. Остава последното препятствие - паднали дървета. Шрек ги чупи като клечки за зъби. Пътят е безплатно. Начинът, по който да вървим!

"Brave" Магаре ходене
Donkey управление. Ние събираме монети. Отляво виждаме две тикви. Вземете един от тях (тиквата не може да се запази за дълго време, в противен случай те ще се взривят) и се хвърлят в мухоморката. Минаваме през тунела и спаси. Ние скочи на гъбата (вдясно) и скочи на земеделския производител, който веднага ликвидира. Разкъсването колче, който държи на моста. Мост пада надолу. Ние скочи върху сено (омекотява капка) и работи на моста. На разклона след моста бяхме посрещнати от група селяни. Ние им обясняваме, кой е шефът. В дясно на моста е къща, това означава в тоалетната, а тоалетната на постер, който ние трябва да се откъснете. Връщаме се на разклонението и отиди наляво. Ние скочи в интернет, а след това на гъба. "Поздрави" с няколко селяни и запазена. Отиди до вратата в дървото. За дясната й скок в интернет и скок към дървото. Натиснете бутона в дървото и се хвърли в сеното. Вратата е отворена, влиза. Ляв атакува живо дърво. Унищожи него. Отиди наляво, за да се запази удря нашия селянин и кликнете върху бутона в дървото. От дясната отваря проход. Хайде. Премахване на две живеещи дърво. Ние извади колчета, към който е вързан с въже и пускане на моста. След запазване на моста. Разрушаване порта. Убий двамата селяни. Насочваме сътресенията в техния лагер. Съвпадение до вратата и я отвори. Enter. Минаваме през коридор plamyaizvergayuschih растения. Победихме дървото. Унищожи куп селяни. Ние скочи до интернет (в ляво). Ние пропуснете дърветата и магазини. Подхождаме към двата бутона на пънове. Хит 2 пъти с левия бутон и 3 пъти по-надясно. Преминаването е отворен. Непосредствено зад преминаването елиминира няколко дървета. Направо върху шиповете. Победихме един селянин. Тя се управлява между два огнедишащи цветя. Минаваме между трупите люлеещото се така, че магарето не боли. Натиснете бутона. Вратата е отворена.

Хитрини Шрек 2. Част 2

Безплатно сирене е само в един капан
Donkey отида до разклона. Ние виждаме надпис, който гласи "Свободна храна", отбелязва в дясно, и се върна. Подхождаме към ваната с храна. Това е капан! Donkey попадне в клетката. Покани за помощ. Тук идва Шрек. Освен това управлявате Шрек. Хвърляне на шепа селяни. Победихме на голяма скала. Cell с Ass падане и почивки. Donkey безплатно. Връщаме се на кръстовището и да се обърнат наляво. Шрек скочи върху златен варак и лети до върха. Консервирани. Необходимо е да плъзнете магарето тук. За да направите това, ние се прехвърлили на нова позлата - да лети нагоре в едно дърво. Има дърпа колче. Donkey катапултира към върха. Продължавай. Минаваме през вратата. Тя се проведе между цветове. Победихме селяните и дърво. Бягай далеч, опитвайки се да не попаднат в капани. Консервирани. Продължавай. Унищожи куп селяни. Левицата в леглата вземе тиквата и ги хвърлят в тиква-чудовище, което препречва пътя. Виждаме, гъби, които променят цвета си. Когато те трябва да отидете в зелено, когато червен щанда. Минаваме на и пресече дървото. Победихме селяните. Минаваме от гъбичките. Консервирани.

Котаракът в чизми
Шрек и Магаре са подходящи за дървото. И след това ... тя скача на котката, Котаракът в чизми. Шрек е ограден с ограда, зад оградата и 5 се появи пънове. Котка стои на един пън. Когато той скача на Шрек, трябва да се свършат, за да отстрани. И когато котката се движи между пънове, Шрек трябва да победи с юмрук по земята. Когато котката завърши живота си, той щеше да поиска милост. Шрек и Магаре да предприеме, за да му дружество на Котаракът в чизми.

магия фабрика
Управление Cat. Победихме всички работници. Ние се изкачи по тръбите нагоре. Консервирани. Резки лоста. Той се движат по моста, за да не падне в огъня струята. Изкачи на тръбата в стената. Ние преминава през тръбата. Ние попаднат в една малка стая. В помещението, се изкачи на друга тръба. Консервирани. Отидохме в съблекалнята. Ние убие всички работници. Polzom чрез тръба към върха. Резки лоста. На плочата шофиране шофиране до мрежата. Ние го смаже. Преминете през тръбата в новата зала. Ние прескочи лазерите. Polzom през тръба на печката, резки лоста. Печки ни доведе до следващата тръбата. Влизаме в стаята. Консервирани. Премахване на всички работници. Издърпа лоста (дясно). Polzom на тръбата. Отново дърпа от лост (след тръбата). Чрез формира от борда отиде в мрежата. Нарушаването нея. Ние мине през тръбата. Ние падне в коридора. Направо през лазерите. Победихме всички работници. Отвори вратата (необходимо е да се дръпне вдясно лост на вратата). Ще отидем до магазина на магически еликсири. Консервирани. На плочите ние скочи до най-горния рафт. Вземете синята контейнера. Показват Шрек и Магарето. Шрек и котка успява да избяга, но магарето ще трябва да намери друг изход. Следваща управление Donkey. Отидете надолу по коридора. убие работници. Направо през огнени струи. Отиди в стаята. Премахване на всички работници. Отваря се вратата. Enter. Вървете надолу по коридора, убивайки работниците и прескачайки лазери. В края на коридора е запазена. Отидохме в съблекалнята. Както винаги убиват работниците. Отиваме в коридора. Отново, работници и лазери. Влязохме една голяма стая. Ние премахване на всички хора и дойде на фея. Консервирани. Мини през вратата. Тя се затваря. Веднага стаята започва да се пълни с розова течност. Качи се по стълбите (скокове над потоците от пожар и убиват работниците). В края на стълбите, ние можем да видим през прозореца. Качи се в него. Мисията е направено.

Хитрини Шрек 2. третата част

Пътят към хангара
управление на Шрек. Продължавай. Победихме бандитите. Отваря се вратата. Enter. Ние скочи от скала (за предпочитане сено). Победихме всички бандити. Резки лостове. Ние влиза през вратата. Консервирани. С вкъщи (вляво) премахване на плаката. Ходим на портата. Ние ги смаже. Ние убие всички бандити. Направо над пожарни потоци и капани. Входа на вратата. Победихме селяните. Резки лоста. Въведете отвори вратата. Убийте бандитите. Ние скочи върху златен варак и лети нагоре в едно дърво. Отиди на дърво и на покрива на къщата. Консервирани. Резки лоста. Ние скочи надолу (сено). Продължавай. Ние скочи в кладенеца. Себе си под земята. Консервирани. Отиди наляво. Стигаме до изоставената железопътна линия (чрез унищожаване на паяци и прилепи). Хайде релси. Консервирани. Победихме паяци. Отвори вратата. Ляво на стената се раздели на борда и да отидете в края на коридора. Стигаме до асансьора и се издигне нагоре. Ние се намираме в една пещера със сини и розови кристали. Премахване на паяци и прилепи. Изберете chetyrohlistnik. Отидете надолу по коридора. Ще отидем до асансьора и се качи на земята. Ще отидем до оградата, убивайки престъпници. Ние скочи оградата на златен варак и скочи през оградата. Тук можем да очакваме ... плъх! Ние ги убие. Мини през отворената врата. Победихме бандитите. В момента тече надолу гората. Направо към ковашко духало да взриви портата. В момента тече до къщата. Изпуска кожа дърво. Ние бързаме с получената пъна. След това преминете към къщата и да лети през тръбата. Консервирани. В момента тече до портата. Победихме бандитите. Портата се отваря. Направо от счупване (както винаги за сено). С помощта на лоста пропусне моста и отидете на острова. Убийте куп бандити. Тогава победи лидера си. Понижава втори мост. В момента тече през гората. Отново на бандитите. Знаеш ли какво да правя с тях! В момента тече до хангара. Там вече са в очакване на котка и магаре.

Избягайте от плен
След като магарето се превърна в кон, и Шрек в красив принц, всички техни думи, и поставени под ключ. Управление Cat. Разбивка на мрежата и да преминете към тръбата. Ходим на сайта. Рязко и лоста - камерата е отворена. Допълнителни спътника, разпределени. Конна управление. Съвпадение до асансьора. Ние се издигне. Убие паяка. Ние скочи в интернет. Ние лети. Разбият вратата на една от стаите. Натиснете бутона. Изкачих се по моста. Хайде. Направо на суспендираните клетки на горния етаж. Разделянето вратата на килията. Консервирани. Направо върху дъските. Натиснете бутона на стената. Има нови плочи. Направо. Отново кликнете върху бутона - имаше повече нови плочи. Ние скочи до върха, в интернет. Ние лети. Консервирани. Победихме плъховете и охраната. Натиснете бутона на стената. люк се отваря. Ние скочи надолу. Нарушаването отворената врата на клетката. Направо върху дъските, така че ние не боли люлеещ махало. Победихме охраната. Слезе. Консервирани. Отново на охраната. Минаваме между трупите люлеещото. И скочи между 3 махала. Консервирани. Ние победи последния охраната. Конят е безплатна! Продължи да играе Cat. Ние победи плъховете. Ние се спуснем на тръбата. Убийте два плъха и премахване на плаката. Ние мине през тръбата. На разклона отидете надясно, изберете chetyrohlistnik. Назад. Отиди наляво. На сала да се стигне до тръбата за брега. Ние се изкачи нагоре по него. Консервирани. Стигаме до стаята, където жълтата течност. Направо над подутини в другия край на стаята. Изкачи по тръбата. Консервирани. Отиди в стаята. Резки лоста. Ние скочи на сала и се изкачи нагоре. Отново zalazim тръбата. Ние победи плъховете. Консервирани. Слез през тръбата. Рязко и лоста и слизат на сал. Zalazim тръбата. Стаята ние скочи над плочите. Отново zalazim тръбата. Консервирани. Ходим на подземната река. Премахване на прилепи. Ние скочи над подутини през водата. Ние мине през тръбата. Ние победи плъховете. Консервирани. Убийте на паяка и да скочи до интернет. Ние лети. Премахване на последния охраната. Cat безплатно. Освен контрол Prince (Шрек). Победихме охраната. Резки лоста. Той се простира на моста. Направо върху дъските (вляво на моста). Резки лоста. Върнете се към моста. Качи се по стълбите. По пътя, ние премахване на охраната. Консервирани. Резки лоста. Направо на колоните. На моста, Убий всички пазачи. Ние скочи върху клетките. Отвори вратата (както винаги лоста). Минаваме между светещи радарите. Консервирани. Тя се проведе между люлеещото трупи. Отново радари. Консервирани. Резки лоста. Разделете на дъската на стената. Ние победи плъховете. Качи се по стълбите. Елиминирайте всички пазачи. Направо между махалото летящата. Консервирани. Ние победи последния охраната. Принц е безплатна!

Кодове Шрек 2. Част 4

голям морков
Управление морков под формата на човек. Хвърли дървета в моста. Когато мостът ще падне, е необходимо да се прекъсне портата. Хайде. Уверете се, че не се озове в бомби мляко. Ние стигаме до замъка. Разделянето на главния вход. Gingerbread Мисията е изпълнена.

The Last Stand
управление на Шрек. Победихме много охрана. Съвпадение до голяма порта. Ние дръпнете лоста наляво. Тя се отвори първите ключалки половина. Рязко и на десния лост отваря втората половина ключалките. Има много войници. Ликвидира. Отиди до отворената врата. В момента тече до последната врата. По пътя убият няколко войници. Ходим на двора. Бяхме нападнати от зъл фея. Sword отразяват неговите магически атаки. Когато зашеметяването на фея, че е необходимо да се хвърлят в нея от купчината продукти. Убийте фея. Край.