Пътуване до ръба на езерото, блог за независими пътуване

Той отдавна исках да отида там, дори в бележника иска тази мечта е записан. И тогава се случи ...

Поставете бране приятели. На брега на езерото. Сред гората. Машини беше почти никакъв трафик.

Пътувахме от София до нашия хотел-клуб "Gardarika" неловко, приключение. Обратно в Санкт Петербург, ние бяхме посрещнати от дъжд, който почти не свършва до пристигането на местоназначението. Още в Карелия е добавен в дъжд буря. Дори и бензиностанции не работеха. Тези правила са там.

Достигнал хотел "Gardarika" в 4 часа сутринта. Мисъл ще трябва да чака дълго време, тъй като Преместването в започне в 14.00 часа. Но ние имахме късмет. Нашата стая беше свободен, а ние заспа след пътуването.

Времето е искал да ни плаши, но изглежда, че имаме вашето положително отношение, вицове, добро настроение я изплаши. На следващия ден слънцето се показа, като става по-топло всеки ден. Като цяло, всички летни рокли, които бяхме донесли с дъщеря си, са много подходящи.

В първия ден, въпреки че беше облачно, а ние отидохме да проучи околността.

Хайде проучи гората

Моите гъби и горски плодове е трудно да се изненадате, но като боровинки и бял не съм виждал.

Всичко това богатство расте близо до мястото на нашата внедряване, че не е далеч, за да ходи. И ние сме много щастливи, защото ние все още имаме две години на детето. Нашата Володя радост бране на гъби, горски плодове се консумират директно от нашите ръце.

Пътуване до ръба на езерото, блог за независими пътуване

Как ще влезе в гората, така че просто ...

Ние имаме много Настя яде боровинки и реши, че всеки ден сутрин взехме превръща я ходи в гората.

Добре е, че сме се отказали от обеди и вечери, както ние се хранят предимно с плодове и зеленчуци, както и, много приличат на елда. Въпрос захранва решен лесно. В първия ден сме внесли храни с тях, а след това приятели в колата ни донесе една торба с плодове и зеленчуци от близкото село Wärtsilä. Там е същото, както правим в Казан, "Magnit" магазините "Pyaterochka +", а цените са едни и същи. Е, ние подбрахме самите плодове. Настя често отиде на сутринта за боровинки, но аз останах с Володя. И в деня, всички ние пътувахме заедно в една посока, после другия, и се събират и ягоди и малини, боровинки и.

Пътуване до ръба на езерото, блог за независими пътуване

Друг разходка в гората от Карелия

2-3 пъти на ден, ние плуваха в езерото Janisjarvi, който се намира на брега на "Gardarika". Водата е освежаващо своята прохлада и изненада необичайно червеникаво-кафяв цвят. Беше ни казано, че това се дължи на наличието на торфени блата.

Brown вода Janisjarvi

Патици, които плуват до кея по време на нашето плуване, ние хранени хляб. Аз го и нашето Володя и патици обичаше.

Пътуване до ръба на езерото, блог за независими пътуване

Патици плавали да се хранят

Един ден група от нас отиде туризъм в планината Рис. Хотелът ни каза накъде да отиде и къде да се превърне в гората, а след това от там са признаци, че е невъзможно да се загубите.

Охраната на пътя към планинския Lynx

А разстоянието в едната посока е около 5 km, а част е нагоре път. Това е, което тя и рис планина. За екскурзия с детето, тя е по трудния начин, а от имахме ergoryukzak, задачата ви консултира и си е струвало. Виж, отворен в горната част беше невероятно. В долната част на скалата, иглолистна гора, и много по-напред от горския ивица вода е малко по-видими. Това е нашето езеро Janisjarvi.

Изглед от планината Rysey

Тук също е израснал около гъби и горски плодове. За щастие, никой от тръс не сме ли. Но берачи носещи кошници с бели гъби идват пътя ни.

Трябва да се отбележи, че в "Gardarika" много приятелски настроен към гостите и да се грижи за активен отдих. Тук можете да наемете лодка с гребла или мотор, топка и други спортни съоръжения. За деца на територията оборудвана детска площадка с пързалка, люлки различни, и в непосредствена близост до ресторанта е детска стая с много играчки и игри. И дори на територията на течаща голяма черна мечка куче, с които понякога играе, хранеха го сандвичи, и той скочи забавно, носейки радост за нас и, разбира се, ни Володя.

Пътуване до ръба на езерото, блог за независими пътуване

Ние също така реши да отиде на гребна лодка във водата, за да погледнете на брега на езерото Janisjarvi. Минало погледа ни се носеха високо разпространение на смърч, голям брой водни лилии.

пътуване с кораб

Парче скала на брега на езерото Janisjarvi

По време на престоя ни посетихме в Карелия на две екскурзии. Първият включва посещения Ruskeala Минно дело и водопади "Ruskeala" парк мрамор кариера. В тази кариера, дори и с бял мрамор осемнадесети век добива, и тя е била използвана в строителството и декорацията на Зимния дворец, Казанската катедрала и св. Исаак в София, Петерхоф.

В Мрамор Canyon

На езерото, което е сред скали мрамор кариерата на, може да се вози лодка с гребла или сал.

Гребане и рафтинг

Искахме да плува в езерото, но веднага бяхме предупредени, че плуването тук е опасно, защото на острите ръбове на скалите около езерото. Прегледи са прекрасни, а аз исках да правите снимки на всяка крачка.

От тук разходка с лодка

Grottoes Мрамор Canyon

През целия си блясък

Минахме през тунела, погледнах в кладенците са достигнали до тавана на мината.

Достигане на тавана

Ние също така обърна крайност. И имаше такава възможност - "лети" на въже над езеро.

Flying над езерото на въже

Още веднъж ще отбележа, че е трудно да се предадат с думи и снимки на усещанията, изпитвани от нас на разходка из мраморни кариери. И все пак всеки път, когато в такива организирани екскурзии, ние не разполагат с достатъчно време, за да види всичко спокойно, много nafotografirovatsya. Поради това, тези, които идват тук, в колите си, имат предимството си време, колкото е необходимо.

На Ruskeala водопади заснети филма "изгревите тук са тихи".

Пътуване до ръба на езерото, блог за независими пътуване

След завръщането си у дома, намерих в интернет фрагменти, където Женя Komelkova къпе в реката, и има различно усещане наблюдаваше Евгений ...

Работещи по протежение на реката, спряхме край на дървените скулптури на различни приказни герои.

Sailor не е ужасен страх

Плувайте тук, също не ни беше позволено да, ние бяхме в състояние да се мият ръцете и лицето си само.

Към остров Valaam, където имахме втората ни пътуване, пътувахме от метеор. Той изтича сред водно пространство на Ладожкото езеро. Навсякъде около имало вода, и от време на време се носеше покрай нас на острова.

Метеор подходи за Валаам

Valaam архипелаг се състои от няколко острова. Те са свързани помежду си дървени мостове.

Мостове на Valaam

Ние сме с дъщеря й не направил храмове, както и естеството на Valaam.

Дъщеря наистина исках да поплувате в Ладожкото езеро, започнахме да търсим място, където това не е забранено. Слушане на птици пеене, ние вървяхме по пътя на горите, по който стана много малини. Събирайте даровете на природата на острова е забранено. След известно време отидохме до лагера на палатка. Нямаше кой наоколо. Решихме да се потопите тук. Водата на езерото Ладога помаха, беше ясно и топло. Виж, който отвори врати за нас беше прекрасно, изглежда, че ние бяхме по крайбрежието. Плажът е каменист, и нашата малка Володя развеселен, хвърляйки камъни във водата. В един момент, той не може да устои, и изпадна в шията на водата. Някак си, тя е още по-забавно.

Почти носеше по Ладога

Това е много хубаво, и ние бяхме се припичат на слънце и се възхищавах на Ладожкото.

Разходка на островите на Valaam

Володя хранене чайките

Тук видяхме отново, че светът е малък, тъй като Те поздрави своите сънародници от Казан до съседната улица. В Казан ги оставихме в същия ден, в един и същи влак.

Пътуване до Карелия приключи двудневното пребиваване в София с. През това време ние отидохме до Петерхоф, къпят там в залива на Финландия, обиколи teplohodike по реките и каналите на Санкт Петербург, се възхищавам на парада на военни кораби строени на Нева за празника на Военноморските сили, той посети лятна градина и областта на Марс, ходи на София улици, възхищавайки необикновената си архитектура. Между другото, рожденият ми ден паднаха в един ден престой в Санкт Петербург. И дъщеря ми и реших да го спомена в вегетарианец кафе, да ги в града на Нева няколко. Радвахме syroedcheskie сладкиши, направени от сушени плодове, ядки, авокадо. Нашите Volodka тези екстри твърде много. Ние се връща у дома отпочинали и пълни с приятни впечатления.

И най-накрая - един малък преглед клип на тази незабравима екскурзия до Карелия.

Нека да изчакаме за следващото си пътуване. Докато се срещнем отново.