Кръгла юрта лагер Knight (под наем)

Knight хотел се намира шейсет километра от Иркутск, в земята на странни скали и сибирска тайга Olkhinskoye на плато в подножието на легендарния рицар Skalník, на брега на реката бързо Olkha.

Olkhinskoye плато отдавна се посещава от жителите на област Ангара за целогодишни дейности на открито, Пеше Scalo ски-байк-четири моторни шейни пътуване. На територията на природен паметник на Найт и други близки скални почивки, близо петдесет години е традиционен за наземно обучение за туристи и алпинисти.

Нашият хотел е подходящ за семейна почивка и за обучения, състезания, спортни лагери. Служители, които ще посрещат гости и да предостави тайга-удобно условия за отдих.

След пътуване, събития и просто ходене, ви предлагаме да остане в монголската юрта, хладно в жегата и топло при лошо време.

Монголски жилище годно за целогодишно и може да се затопли, дори в тежки сибирски студове. Зачитане и в чест на древните традиции, ние се опитахме да се запази оригиналното оформление на юртата, а в същото време прави удобен за нашите гости. Нашите юрти се отопляват с печки тип buleryan.

На територията на лагера има 2 монголски юрти, 8 Къщи, кухненски мебели, къща, хижа, тоалетни, баня, оборудвани с паркинг камина.

Най-разгорещени юрти могат да се настанят 10-12 души през цялата година. Къщи, вили са проектирани да бъдат настанени общо 20 гости.

В землището на странни скали, в едно сечище в рицар винаги ви очаква:

• топлина тайга кухня;
  • горещ чай;
  • съхранение точка на спортно оборудване и инвентар;
  • аптечка и традиционен дървен материал.

По желание:

• една нощ в монголски юрти;
  • една нощ в 4-легло или двуместна кабина х;
  • кетъринг услуги;
  • баня;
  • услуги от водач-тел;
  • активни обиколки в Olkhinskoye плато.

Lodging - 500 рубли на човек в юрта; 1000 рубли човек 4-ка кабина; 1250 рубли на 2-местен кабина.

Деца до 5 години - безплатно.

Деца под 12 години - 50%.

Спящата $ 100 / нощ.

Кухня газ - $ 100 / ден / човек.

Дърва - 80 рубли / наръч.

Дърва за огрев юрти и кабини, включени в цената.

Как да се свържете с нас:

Повечето маршрути започват с точка на спиране орле. Най-лесният начин да се кача на предградията електрическия влак.

Път 1 къси спорт, туризъм. Време 1-1,5 часа. На разстояние от около 6 km.

Маршрутът започва от гарата орле. Излизайки от влака, отидете на железопътните линии, слизат в крайпътни сгради и да се премести на дясно по пътя, водещ до пешеходния мост над река Малка Olkha. Малко по-висок след моста вилици пътя към правилната маркираната пътека води директно през планината на Knight продължи да идоли и други скални разкрития. Пътят минава през живописното грамада от камъни, а след това преминава далекопровод, бърза крачка към този момент около двадесет минути до двадесет и пет, измерена - около четиридесет минути. Малко повече за повдигане и започва дълго спускане минути 25-30 следата избледнява стария път. Слизайки, ще отидете до основните пътни артерии за регистриране ще от селото към зимния път Big Big Meadow река Olkha. След като става чрез нея за около пет минути, ще бъде на мястото на преглед. Спри и се задържат за преглед на планинско тайга площи и отдих. От тази гледна точка, отидете по маркираната пътека, която отива по билото на ляво, куха надолу към река Olkha и след стръмно спускане ще ви доведе до едно сечище в Витяз.

Way 2 дълъг плосък, туризъм или каране на велосипед. Пешеходна 2-2,5 часа. Пробег на около 8 км.

Излизайки от гарата на орлето, отидете на железопътните линии, слизат в крайпътни сгради и да се премести на дясно по пътя, водещ до пешеходния мост над река Малка Olkha. Преминаване по моста, ходят наляво при първото разклонение, излезте на горски пътища в близост до моста над Olhu, обърни се на дясно и отиди по пътя покрай Olkha. Около час (6 км) стигнете до разклонение на пътя. Завийте надясно и ще премине през кръстовище бетон мост, веднага след което завийте наляво на пътя на влажните зони (зима, ски карти тук). След 1.3 km пътека ще ви отведе до Витяз.

3 Way кола dlyapodgotovlennyh ilivelosipedny ванове. Време 1,5-2 часа с кола, 2-3 часа на мотора. Пробег на 20 километра от началната неолющен молто в Big поляна.

При попадане в село Гранд Meadow, ръководител на главния път по-ниска без да пресичат w / е начин. След преминаване на виадукт, завийте наляво зад магазин "Лъки" и след моста над реката Olkha Завийте надясно по околовръстния път. Продължи по пътя за горските пътища по хълмовете. На следващото кръстовище, преди да стигнат до Royal дърво, следват пътя за останали Pad Molto. 4,2 км близо до кошчето, обърнете се надясно на разклонението. След още 6.8 км ще премине мост над ключов Смоленск (погледнете в това място като голям блато). Завийте надясно - пътя си е направо нагоре. По-близо до горната част на десен завой при прилеп, изберете левия път, който се понижат. Cpusk стръмен път уеб размазано. Побеждавайки склон, шофиране вилица, завива надясно. Следвайки пътя покрай подножието на хълма, се премести в друга вилица и отново изберете правилния начин, вляво - в ски курорта. Следваща вилица близо. По това време, ние се обръщаме наляво и пресичат бетонен мост Olhu (по шосе в дясно по протежение на реката и да влязат в орле Rassokha). Пътят нагоре по хълма, завива на ляво и излиза на наблюдение на палубата и пешеходна пътека на Витяз. Следвайте пътя надолу, пресича потока на тръбата за бетон и малко катерене нагоре по хълма, да вземе първата лява ревера. По-късно се окажете на кръстопът, където завивате наляво. Стискайте потока отново - и сте на Витяз!

4 Way ски през зимата и колоездене през лятото (от влака / станции "трудно" или "Lights"). Време 1-3 часа в зависимост от ски или velopodgotovki. Пробег на около 13 км от влака / станции "трудно"; на около 9 км от жп / станции на "светва".

Маршрутът може да се стартира от станция Светлини, или от гарата Трудно във всеки случай първия път, когато трябва да отида с някой, който вече е вървял по този път, тъй като има голяма вероятност да напусне грешната посока поради големия брой на ски кръстопът.

Докоснете до природата. Оставете зад добра пътека.