Какъв е този сайт?

Това е - място, където хората се събират на бой, пламват нови трасета, споделяне на опит и впечатления. Ако сте близо до апартамента и неудобно в бетонна джунгла на града, ако се радваме на почивка или уикенд, за да стане преди зазоряване, а след това през целия ден, за да се изкачи и бродят по пътеките през гъста гора, а вечерта, стигнете до целта си и хвърляне тежката си раница, най-накрая се чувстват като у дома си - бъдете сигурни, вие там, където искате, този сайт - това е за вас!

Селото Vasilevka - дефиле уч-Кош - рок-Kaya Плака - село Massandra

В кампанията

Уч-Кош - един от най-живописните долини на Крим. Ждрело, образувана от река Bala тече тук, че в превод от татарски означава "дете". Буквално името на уч-Кош превежда като "Ох" - "три", "Кош" - "кошара", понякога по-нататък дефиле "дефиле на три планини", позовавайки се на планината Балан-кай, Hysyr-кай и Plaki- кая. Днес ние ще проучи този живописен пътища.

Нашето пътуване започва в северната част на селото Vasilevka. Почти достигане на края на селото, спряхме на улицата Субхи, близо до къщата на номер 28. В северозападната част е страна по пътищата. Това е пътят към дефилето. Тя може да служи като ръководство Mountain Балан-Kai, която да е видима и виси над входа на чревния тракт. Между другото, "топонимични речник на Крим" предлага толкова, колкото три варианта на превода на името. Произход - Тартар на "топка" - "снежна топка", вторият от "balanos" гръцките - "дъб" или "жълъд", а третият на иранската "топка" - "горна". Освен това, като се смята, че името на планината е свързана с името на реката, течаща под него. И последният вариант Аз съм най-впечатлен.

В началото на маршрута, където пътят пресича реката за първи път, ние откриваме няколко човека водопроводни съоръжения.

В кампанията

Някой не мързеливи и направи редица язовири на чували с пясък и камъни, така че да се удобно баня за къпане. Като се има предвид близостта на тези вани с голяма поляна, предполагам, че това място е много популярен сред всички онези, които са избрали тук за пикник.

Между другото, някои участници увеличение емпирично определени които се движат по коритото и пътеките те не са толкова удобно да се движи по протежение на тръбата и го използва като пешеходна пътека. И не се губят, а всички етапи изглеждат.

Аз предпочитам традиционните варианти на движение, така че ходенето или по канал, и ако има път, а след това тръгна по него. Разходка по коритото на реката и пътеката е лесно, да се катери, въпреки че значителна, но не се виждат. И аз за пореден път получи потвърждение на степента, до чудя как хората. След около половин час не забележите, че "черно змията", и се фокусира върху видовете наоколо. Но тук е нещо, което да се види. Бала време на нашето посещение не беше пълен течаща, но в допълнение към изкуствени тави, реката създава естествена, и изключително живописно.

В кампанията

Разполага със своите малки бързеи и водопади.

И след 30-40 минути след влизането си в дясната страна на пътища ще бъде живописна шистов склон на борови дървета.

След още 5-10 минути дефиле изведнъж много отстъпва и пътникът е в средата на долината на река широк. Спектакълът на невероятно вълнуващо.

В кампанията

Тук, от санаториума "Dolossy" се спуска надолу по черен път, а максималната концентрация на огнища. Отидохме малко по-нататък и видя със собствените си очи последствията от небрежно боравене с огън в гората.

Стотици години от живота на всеки един палци бор nezatushenny пожар или фас.

Грозни и тъжен поглед. Мястото, където искам да си отиде бързо. Но още по-нетърпеливи да открият отговорните и да се възстанови гората. Това е така, защото тези хора имат лесовъдите пренебрежително отношение към туристите, въпреки че туристите тези "туристи" и в действителност не са.

В кампанията

Над дефилето на долината се стеснява отново, камина и постепенно изчезват след 35-40 минути сме на входа на дефилето уч-Кош. Орографско планина Hasyr-Kaya в дясно и ляво Кай-Плака образуват така наречената "порта" в долината. По-рано през историята, аз специално се избягва думата "долина", и го заменя с думата "пътища", както дефилето уч-Кош, както изглежда, е само началото тук, но може и да греша.

Точно зад "врата" е подпорната стена и надписа върху него за "забавление на туристите." Това е добра отправна точка за тези, които търсят една пещера на любовта. Реката тук прави завъртане на 90 градуса, пътеката върви по левия бряг, но на отсрещния бряг на пещерата може да се види добре.

Ако пещерата отново, за да пресече реката и разходка по орографско левия бряг, скоро ще отиде в течението, от които голяма тръба.

В кампанията

И малко по-навътре в реката ще тече Bala неназован приток, се издига изпод камъните. Открих, че е интересно, че руслото на река Бала на това място изсъхне - всичката вода отива под камъните, и се оказва, че навлизането на по-заможни от самата река.

За мен това място е нещо, което напомняше източник Pania на Големия каньон. Също така, много вода, като мъхест корито, с изключение на това, че по-нежен спрямо Paniey.

След 20 минути начин стигаме до следващия наплива, но на десния бряг. Тук, водният поток образува водопад, и ако да се изкачи каменната стена в дясно от потока, е възможно да се доближава до втори водопад, който се намира нагоре по веригата.

В кампанията

На втория водопад Nateq интересно туфи водопад по-висок и по-красива от първата. От това отнема по пътеката. Тя леко се вижда krutovato а понякога дори и малко по-екстремни (особено по пътя надолу), но това води до красива гледка към дефилето.

На платформата за наблюдение изглежда, че още през дефилето уч-Кош има няколко пътеки. Опитах се да отидете на един от тях, но няколко минути по-късно изоставили идеята. Пътеката е по-стръмен един, на който аз се качих, и от скалата. Насрещен по същия начин, по който се изкачи на вида. На връщане, ние продължихме да се движат през дефилето.

Около час, отидохме до коритото, когато те започнаха да падат първите капки дъжд. По времето, когато отиде дълбоко в територията на природен парк Кримската (и въпреки че не се изгради пожари, в нашата група, да не се пуши, ние оценяваме лесовъди работят, но тя все още срещат не ги харесвам), така че започнах да мисля как ще се измъкнем от дефилето. Можете да по същия начин, че дойде, но това не е много интересно. Ето защо, ние се радваме на всеки път в дясно, за да се измъкне от дъното на реката. По този начин ние сме достигнали точката, където дефилето като почти достига път резерв асфалт. Тези, които поне веднъж са били на турне в природен резерват Кримския, не забравяйте да се спре пред знака камък "уч-Кош" и една пейка над пролома. Ние не намери пътека и черен път, който ни изведе из дефилето направо към този конкретен сайт.

В кампанията

Освен това нашата цел е да изляза на скала смел-Кай. Съгласихме се, че се движи по пътя, ние търсим правилния спускане в посока на скалата. След известно време стигнахме до Плака-кай, и на пътя или пътеката в дясно, това не е така. Проучване ни среща за първи път на съответната държава път не ни води към целта. Отново сме на тротоара, и продължи да се движи напред, далеч от целта. Са преминали най-ниските, а след това видях друг страничен път.

Пътни пътеки се разминават в различни посоки и, както вече са преминали Плака-Кай, ние сме избрали пътя, който ни връща към скалата. Не просто се е случило с нас, за да намери правилния път, но в резултат на търсене, отидохме в друг вид, които хапят и много облечени в дъжд дрехи. Rain бе увеличен значително и почти до края на пътуването ние силно и обилно напоени. А белезникаво-сиво-синя мъгла на снимките - не мъгла или облаци, този воал на дъжд.

Панорама над дефилето е спираща дъха. Удивително красиво място. Дори дъждът не може да се навлажни нашето пътуване. А гледката от скалите Плака Кая невероятно. Определено си струва прави обход все още се получи една от най-врати "порта" в дефилето уч-Кош.

В кампанията

Тук ние виждаме една от пътеките, които слизат в пролома и решиха да се кандидатира за проучване. Буквално на 5 минути по-късно слязохме до коритото на Бала. Оказа се, че Плака-Кай от дефилето може да се стигне само за няколко минути, но след това не можем да видим два водопада на неназован приток. Така, че трасето сме се оказа добра - по-голямата част на река Bala погледна водопади видят на Плака-кая удари. В проливния дъжд, ние отидохме до автобусна спирка в близост до санаториум "Dolossy" и на пистата, за да се Massandra, а след това се прибра у дома.

Rundown разгледаме основните моменти от изминатия маршрут: