планински Tsakhvoa

п Красная поляна -. Ур. Имайте Гейтс - платно. Pseashkho -
стр. Psluh - платно. Builder - лед. Pseashkho - стр. Net - стр. Мал. Laba
- стр. Bezymyanka - Град Tsakhvoa - платно. Четири - град Aishha -
кабини Aishha - п Красная поляна.

ВЛИЗАНЕ

планински Tsakhvoa
Планиран, преди да отиде нощувки място

Около 6 часа сутринта се приближи към мен двама участници дълго и мъчително пътуване с кола (между другото, много ви благодаря шофьор-турист на нашата компания - това е много удобно да отиде в Красная поляна и да излезе от там с автобус и с кола). Седях в колата и отидохме да вземем още двама приятели в града. На около 8 часа сутринта пристигнахме в Красная поляна, в отделението за резерв (където плен комплекс Achipse по реката). Тук ние сме в очакване на предварително поръчани УАЗ, в която ние peretaskat раниците си. По-надолу по прашния черен път, изпреварвайки КАМАЗ се изкачихме покрай олимпийски изграждането на билото. Psekhako. И около 09:30, стигнахме до къщата под елхите, на границата на горския пояс и алпийски. Аз трябва да кажа, че през последните няколко години, всичко тук е коренно променена - една къща не е къща, но цялата ферма - няколко са се появили някои структура, нещо като оранжерия. Ние ги поведе в сравнително добро състояние (вероятно за добро време там сега и Lada ще мине). Е, като цяло, слязохме от Oise, се представят под формата на борба и пуснати на раници. На черен път изкачване, за да понесе пас порта - нищо ново - както обикновено, поглед привлича час. Aibga на Bzerpi и г-н Agepsta. Ето и Pass Bear Gate. Тази година там са установили удобна маса с пейки, плакати, кутии, различни етикети. Впечатлението е, че сте на пешеходна пътека в града. Почивка, си поемете дъх и си отиват по-нататък по пътя към Bzerpinskogo корниз. Времето е приятно, хората там, около тишината. Дойде до стрехите - излезе от къщата всеки гост-работник каза, че рейнджърите там. Ето защо, никой ние притежаваме допускане не се появи. Тук, в къщите на Bzerpinskom на перваз направихме и спря. Аз обратно повикване роднини и приятели, както Допълнителна клетъчен няма. В 12:00 се преместихме по-нататък в посока на прохода Pseashkho, се срещна един познат на туристическия-фотограф (той се завръща в града с Semiozorya). Малко преди да стигнат до прохода, ние се обърна надясно и слезе в корените на речните Psluh. Ето и имаше храна. Слънцето беше горещо, аз исках да се крият в сенките. След обяда в 13:30, се преместихме на дълъг път - траверс към стъпалото Pseashkho захар. Тук отида няколко пъти преди - ясна пътека, добри. И тук ние слезе в долината на втория приток на Psluh - лявата ни страна е планината Pseashkho Юг, а в дясно - връх Sugar Pseashkho. Той е тук, че се планира да бъде първата нощ спирка, вторият притока река Psluh. Казах на групата за това - аз няма да бъде подкрепено. Трябва също да се отбележи, че вече е имало палатка с някои туристи и прекара нощта с тях не му попречи да - така че аз не настоявам. Тук, в долната част на втория приток Psluh реката ние направихме спре, времето е 15:20. След това отново впрегнати в раници и започна стабилно изкачване към съставителя на пропуск. Кога областта с рододендрон (тя е около 16:45) Чувствах, че е моя лимит комфорт натоварване. Факт е, че аз имам един конкретен организъм, очевидно. И ако в първия ден на кампанията, се събудих рано (и това беше), ако е имало zabroska с разлика във височината от 1500 (и това беше), ако е тежка раницата и преход дълго - тялото ми дава недостатъчност - а именно, главоболие и гадене , В същото време, да се яде не мога - храната просия назад. Това е, което ме беше страх от, и това е, което се случи (и аз знаех, че функцията, тъй като тя е имам това много пъти. Ето защо аз исках първата нощувка малко по-близо). В това състояние, по принцип мога да се движа, но след това кампанията за мен става удоволствие и мъки. Отидох последните, които често правят спирания и сънувал, че най-накрая пристигнахме цирка под съставителя на пропуск. И накрая, този цирк. Момчетата поставени палатката, времето е 18:30. Попитах моят партньор да се справят без чужда помощ, а утре ще отида по-добре за водата през нощта. Сам легна на постелка. Тогава варени вечеря - както и очаквах, тялото ми не приема храна. Изпълзях в шатрата да спи. Така че лошо за мен това приключи първия ден от кампанията. Честно казано - заспиване, аз се разгневи на колегата кампания, вярвайки, че прекара нощта все още трябва да се направи, когато е било предварително планирано. Но в крайна сметка стигнах до извода, че това е просто щеше да бъде за мен урок - трябва да знаете, преди да отиде какви хора идват при вас в една кампания, и колко те са готови да следват предварително уговорен план. А негодуват не трябва - да носят обиден вода. И планините няма да толерира обидите към групата.

ВТОРИ ДЕН

малко плато, място за нощуване

Чисто долината на река

водопад на река Clean

къща на чистият река

река Малая Laba

гледка към билото. Aibga и г-н Bzerpi

нарасне до съставителя на подаване

Изходна да премине Builder

връх Pseashkho Диабет

Предвид Chelipsi на планинска верига

Glacier Pseashkho

Saddle Pass Builder, поглед от север

Чисто ждрело

Северната част на Pseashkho

Чисто долината на река

трудно слизане от челата Агнешко "

Чисто река и планина Tsakhvoa

на фона на планини Tsakhvoa

мост над река почистете

нов мост над река Малая Laba

Събудих се около 7 часа сутринта. Тя се чувства бях нормално, времето е хубаво. Взех една пластмасова бутилка с вода и отиде до близкия водопад Pseashkho от пистите на Южна планина. Обратно, всички започнали да се подготвят за закуска и бавно се събират раници. В непосредствена близост до нас още от вчера вечерта разходки - трима души, двама възрастни (очевидно от женски пол) и един куб. Никога досега не съм виждал толкова обиколки бяха толкова любопитни и така близо до хората. Може би по-ранните хора се отнасяли към тях с храна, или на обиколката бе дояде остатъците от туристите - само това обяснение дойде на ум. В общи линии, това трио от обиколки направи всичко за дълго време да се държа за камери. Слънцето започва да се покачва над прохода Builder и осветен билото Aibga. Бяхме толкова далеч в сянка, беше студено. Малко по-късно, слънцето грееше, а нашият лагер. Стана много по-топло. В 09:15 ние най-накрая опакова и се премества в пътя по посока на съставителя на пропуск. В Sedlovinka пас, отидохме на ляво, така да се каже, което прави една линия, защото Точно под прохода на наша страна беше твърде стръмен склон. В 10:00 стигнах до билото. Видях на Северния гребен Chelipsi прав голям ледник език Pseashkho. Малко по на изток по билото, аз слязъл в sedlvinku. Там имаше малко стръмен сипей наклон леко се плъзга. И така, аз стъпи върху ледник Pseashkho. На всичко отгоре на леда нападнат доста камъни в горната част на ледника и частично просто като камък морена. Около хиляда ручейчета потекоха между скалите и леда. Скоро видяхме произхода на чисти реки - тя работи направо от ръба на Pseashkho ледника. Минаха малко езеро и тръгна надолу по долината на ледника Pseashkho на чисти реки. Около 12:30 стигаме до така наречените "Агнешко челата" - голям (огромен) дялани камъни, които са създали тук се тъпчат с високи стръмни скали. Решихме да направим спре тук. Отпочинали и започна да се спуска. Две спътници бяха излезли напред, оставяйки ни с една от радиостанциите. Нашето трио е внимателно слезе по този Trudnenko дефиле в близост до водопада, образуван от реката чиста. На лявата ни страна е на върха на Pseashkho Север. И сега, ние стигаме до голяма поляна, която предлага прекрасна гледка към връх Tsakhvoa. Kind толкова красива и интензивен, тъй като, ако се окажете в един друг свят. Ето защо е лесно видима ледник Tsakhvoa. Седнахме на една голяма скала по ясен и поречието възхищавайки се на мнението на горния път Tsakhvoa е 1430 часа. В 15:15 отидохме в къщата на чиста река, намира се вътре pepsikolu, краставици, водка. Лично аз грабна и веднага изяде около четири пресни краставици. За дълго време в къщата не е бил задържан, защото две другари, които бяха отишли ​​напред, вече до вливането на река Мал. Laba и чиста. И като цяло, как би било хубаво, ако сме искали да планират бъдещето си, да се организира прекара нощта в малка къща на Пречистата. Палатки не ще трябва да се събират, подреждам. Но момчетата сега бързат възможно най-скоро да се стигне до района на планина Tsakhvoa. И най-ревностните от тях го правят целия втори ден настоя, че иска да направи прекара нощта в къща под Tsakhvoa на река Bezymyanka. Трябва да призная, че дори и опитен - ако той наистина плъзнете групата там онази нощ, с фенери. За сливането на река Почистете и Мал. Laba нашата тройна надолу в 16:30. Ето най-после имахме обяд (въпреки че, отново, си мислех, че вечерята е трябвало да бъде направено много по-рано). В 17:20 часа, ще отиде надолу по реката Малая Laba. По пътя той се натъкнах на много гъби, най-вече гъби. Един от другарите започна да ги събира в движение в пакета. В 18:40 отидохме на новия мост над река Мал. Елба в близост до вливането на река Bezymyanka. Малко по-нататък на моста е на удобно място на паркинга, на брега на река Bezymyanka. Нашата неофициален лидер по това време вече лежеше на пода в дърво на паркинга и отпочинали. И щастливо за мен, той изведнъж обяви, че днес на прехода да подаде Tsakhvoa анулира и ще прекара нощта тук. В вечер, момчетата са подготвили вкусни гъбена супа. Изядох няколко добавки и отиде да слага в леглото с пълен стомах.

ТРЕТИ ДЕН

пътека по поречието на река Bezymyanka

ела сред скалите

възхода на ела на Tsakhvoa

Traverse след ела

рекичка с Tsakhvoa склонове

Събудих се, не е твърде рано, вероятно около 8. Докато закуската, са се събрали доста време е минало. Около 10 часа ние vidvinulis пътя - пътеката нагоре по течението на река Bezymyanka. Пътеката има добър кон. Времето не беше много добър - в смисъл, че на сутринта беше облачно, което означава по-голяма вероятност за дъжд през следобеда. В 10:50 отидохме на поляната, което е добре изглеждаше многостепенен каскада надолу по склоновете на планината Роки. Пътеката е най-вече ни накара между високи елхите. След кратко спускане към реката стигаме до мястото, където на моста е маркиран на картата с ляво до десния бряг Bezymyanka. Един от нашата група заяви, че той отиде заедно по-рано Bezymyanka и не забравяйте, че в този момент е необходимо да се ровите в реката. Друг колега каза, че ще премине реката, без да сваляте обувките - всичко започна да се гледа. Отиди да не намокрите краката му се провали той. По принцип, както се оказа по-късно - ние съзнателно пресече реката тук, защото Скоро тя се връща обратно. В един момент, ляв приток Bezymyanka потоци между камъните, от които стърчат ела - изглежда много необичайно, ела расте от камъчета. Пътят понякога загубен, но след това го намерих отново. В 13:40 излязохме от ели района на обширна клиринг и скоро на навигатора и извади остър завой наляво - по склоновете на планината Tsakhvoa. Фактът, че цялата група освен мен възрази да прекарате нощта в къщата - причините, цитирани различни, като се започне от това, че колкото по-високо се изкачвахме, толкова по-лесно ще бъде да продължи изкачването, и завършва с факта, че ако ние се изкачи по-високо можем да получим всички около върха Tsakhvoa и прекара нощта в хижата можем да загубим този удоволствие. Като цяло, ние започнахме изкачването планински склонове Tsakhvoa на. Първо, това е един много стръмен склон, но става дума ясна следа от елови игли. От раници за изкачване беше трудно. В 15:40 ние най-накрая излезе от зоната ела и отиде преминаващи скалите в посока на потока - десен приток Bezymyanka стича по склоновете Tsakhvoa. По това време, много жаден (във възход не е имало вода) и ние сме щастливи да утолят жаждата си при потока. Малко почивка и в 16:20 отива по-далеч от голям snowfields. Възходът на рекичката е доста стръмен, камъни са хвърлени изпод краката на nizheiduschih. Това поток внезапно изчезва под земята. Ние се изкачи по-високо в някои дере. В 17:30 тръгваме на морена - огромен камък река сред високи скали. остри камъни, много рок, когато стъпите на тях, движението се забавя и става по-трудно. В 18:30 часа той тръгна надолу по облаците и дъжда, за да се разпадне. Ние сме дошли до мястото на паркинга на някой друг (ясно е, че камъните се установят около палатките). По-подходящи места, за да прекарат нощта в обозримо дал не беше. Изпуснах раница тук, всички останали бяха нетърпеливи да се намери място, където да прекарат нощта по-горе. Но скоро всичко се върна тук - нищо не е по-добре и по-удобно над тях не може да бъде намерен. Нощта беше студено, но дъждът беше спрял. Всичко трябваше вечеря и заспа.