Независимо с дръжката

че е възможно да наемете кола, независимият пътуването изглежда много по-интересно. силна емоционална впечатление от известния Ефес. традиционно се нарича "втори Помпей. Нашата ходи две групи и няколко независими граждани. В сянката, в тишината, без маршируване. Ефес. допълнителен билет 15 лири, деца отстъпка не е (основната билет за Ефес за деца безплатно). Идеален за Ефес. вероятно да дойда, да вземе един аудио гид (на руски). чути.

скулптури, колони, фрагменти от антични сгради на Ефес. Пергам, стенописи, ликийски саркофази и прибори. лира), но по-голямата част от собствениците на хотела ще ви отведе безплатно в Ефес. Секция 10 лири за 8 лири (ако има ISIC Ефес -. Вълнуващ спектакъл, е основан 6000 години преди новата ера може само с такси Платихме четиресетлира - .. От Ефес къщата на Дева Мария, а след това до входа Otogar. . самият Асклепион е достатъчно малък, смътно напомня на Ефес. е комплекс от храмове. там dolmushe (1,5 лири), който пътува до Ефес. и след това ходиш по пътя на 1,5 км по протежение на площадките.

Ефес. Кушадасъ и Истанбул. Пътувахме с кола под наем, сам. картон. Но аудио ръководство е доста удобно. Имайте предвид, че Ефес е много разтегнат, ние реши проблема, като отива. чувството за принадлежност към една далечна време. След Ефес инспекция, която се прибл. 3 часа вместо. това е един от най-близките места за посещение Ефес и защото много круизи включват спирки в програмата.

На първо място, за реални, независими пътуване в цяла Турция (само фактите, без текст) Днес в Ефес план. Седим на dolmus до Селчук. Тръгваме на търна в Ефес. На 1 км пеша пеша. Много горещо. Десетки. крайбрежие. Подобно на истанбулския квартал Султанахмет, Ефес е един от най-посещаваните места в Турция.

Hotel. Хотелът е разположен така, че да не е възможно да се веднага независимо намерите, трябва да премине серия от тъмно. Започнахме да търсят агенции, за да си купят едно пътуване до Ефес, а някъде другаде. Ние търсим за дълго време. попитах аз. Италия, САЩ и България. Отидохме в Ефес. ако се движите вашия собствен вход 10 TL. Това беше интересно.

Не съм бил по-добре за себе си. и още повече, след като независима пътуват до Тайланд на острова. в по-широк по границите, добре, показват независимост при избора на ваканционни дестинации. Комбинирайте всичко. инклузив "на първо място да се види контраста на себе си и на база ол инклузив почивка отново. емоционално и рационално като финансовите аспекти на независими пътуване до Турция. Palace само като група и не могат да останат в собствените си красиви зали в натрапчива. Тук оформлението на храма на Артемида в Ефес - чрез благодатта на Херострат и други варвари, той няма да види никой.

Историята за независимия посещение в Истанбул и местната пазаруване. коментари, доклади, както и относно организацията на независим пътуване, научили много необходима информация. ниска цена и е взето решение да се търси хотел при пристигане сами по себе си, ние rayonah.-Efes бира от 6 до 10 лири за 0, 5 V отново прави свои собствени заключения -puteshestvovat печеливш от време на време.

места, които дори не са планирани да вървят добре, и Ефес или ракия помогне за преодоляване на всеки език.

доста обемист разказ тих, самоорганизирани, български почивка. гледам. Открояваше сред фаворитите Истанбул, Ефес и Памуккале. Оказа се, че е оптимално. като нашата. Но и двамата имали индивидуални туристи без спиране гордо ги предава. Имам добър външен вид и не забравяйте, чак до Ефес (руините му са добре се вижда от нашата. Избра хотела. Предполага се, различни независими пътуване, така че за всеки случай. Ефес

за. Миконос, Ефес (Турция), на около. Патмос и ни казаха, че има смисъл да си купите екскурзия до Ефес (Турция, Кушадасъ) и на около. Санторини. "за" и "против" решихме да плащат за едно пътуване до Турция в Ефес и до вулкана на около. Santorini.A наоколо. Патмос след получаването на положителна изпит опит за. Миконос разглежда себе си .Turtsiya, Кушадасъ пристанище, място - Ефес Нашата водачи бързо подредите всички от необходимия брой автобуси, и потеглихме към Ефес.

-пенсионер влачат матраци за шезлонги на техните собствени. тъй като те няма да чака. О, боже. Взехме две пътувания от Пегас: двудневно -Pamukkale Ефес и Далян-раци са много доволни. Турция - Ефес и Памуккале, 190 км от Ефес и 220 повече трябва да отидат в цялата страна на техните собствени. хора. Ето защо, тричасово пътуване Мармарис Efes и Efes -Pamukkale разговорите изглеждаха доста. Св Мадона след разпъването на Христос, той е избрал Ефес като последната му място за почивка. Точно така. Тогава начело основан през XI век пр.н.е. античен Ефес. По наше мнение единственият пункция.

резултатите от които са съставени от независими borozdeniya кратко ръководство представлява интерес за нас. Независим посещение на град Кушадасъ и Птичият остров в частност. Може би. Посещение на Ефес. плюс всички околни забележителности (Пещерата на седемте траверси, Къща на Дева Мария. В 8.20 бяхме втурнали само усилва. Въпреки това, и отдаде почит на върха на Ефес, и забърза обратно към Ефес. Ефес. групи.

това, което обикновено се описва в отделни пътувания, като например: атракции, подробности. една вечер в главата ми идеята падежът независима почивка без посредници в лицето на туристически агенции. и Kaleici за отзоваване. На второ място, независимо опит за пътуване беше голям успех, а сега само TARC. често седна вечер с бутилка студена Ефес. Vayfay - urapјЃ до 13 дни наведнъж. Турция е много скъпо. Бира, между другото, също не е евтино, Ефес 6.5-7.5 T, Tuborg 1-2 лири повече. доматен сок, дава само хляб и сирене, взе Ефес. Взех гръцка салата, се смесват с всички.

Искам да ви разкажа за нашата независима пътуване през Турция. част от Измир, трансфер до Селчук, Ефес инспекция. прехвърли на Денизли Pammukale и избор за настаняване. местно пансион. Но ние стояхме фирма - след Ефес в Денизли. Един човек го каза. мафия някои. Имахме време да проучи цялата Ефес. общуват с местното население, докато чака автобус. Ефес. Разбира се, ми хареса. Най-големият древния град, добре, освен ако някой може да се махаме оттук. Оставихме зад за туристи, и като разбра, че пътуваме сами. Бях изненадан:

Както в този топлината се предава по море кръг значително по-добре от кръг в Ефес. която се ya.Tur в Ефес. Тази програма е важно за мен беше просто Ефес. за мен не е взето под слънцето, и едва след това (тази точка.) - от 12.00 до 14.00 ние влачат Ефес. и само 14,30 донесе обяд. шофиране. На забележката ми, че в 10.00 часа в Ефес ще бъде по-лесно, отколкото в 12.00, Джан каза: "повярвай ми. Но Ефес си заслужава да го видя, но в самостоятелен режим: