Първи ден

Програмата, престоя ни беше планирано от някой, който е бил там и знае митническата зона. След като се установява в, ние отидохме до реката. Това е първият ритуал - "пречистване", който трябваше да отиде. Стойността на тази река е, че на едно място - мъртва вода, а на около 300 метра в цяла - водата на живота. Времето в деня на пристигане беше хладно и облачно. holodnyuschaya на реката, но цялата ни група се съгласиха, че този ритуал ще се проведе. За първи път падна стремително в мъртвите на вода, а след това да се живее.

Честно казано, за мен това е постижение, тъй като имам студена вода неудобно връзка. И тук не става въпрос само настинка. и леда е, но жива вода малко по-топло. И този ритуал преживях. За нашия постоянство, ние помогнахме на върха, по време на нашите облаци къпане се разделиха и слънцето се показа.

Тогава ние се изкачи някои хълм, където има каменна статуя - символ на мястото на духове - "Аркаим". Ние поискал разрешение да посети района и благодаря за посрещането.

След това отидете на планината, "Покаяние". Това не е висока, но скалист. В подножието на планината, за да иска разрешение всеки от неговия дух, за да се повиши, а след това само можете да се изкачите. И планината е желателно да се изкачи боси, което и направих. О, аз и изпомпване на краката си. Гор е скалист. На върха на този хълм спирала от камъни, върху които трябва да се премине към центъра и обратно. Всичко това трябва да бъде направено в мълчание. Стъпка по стъпка, бавно, но сигурно, а аз се справили с този ритуал.

Място на власт - арка, желанието на душата
Всичко, което говорихме по-горе са направили в деня на пристигане. И аз в крайна първия ни ден - залез в планината, "Любовта". Ние също така, преди да я да се иска разрешение от духа на планината. Тази планина е много по-висока и по-стръмен, предишният планината, но не толкова скалист. Можете да си пожелая или да потърси любовта от планинските духове. Всъщност, има ли страдание може да си пожелаеш. Desire трябва да е с положителни намерения, не носят вреда на околната среда. Ние се възхищавал на красотата на района и много красив залез.

Над нас лети блестящи светлини - това кълба - плазмоид обекти. Те не се види само на снимката, това явление може да се види и не всяка камера е гравирано. И моята камера го е направил. В една от снимките в челото ми, като горяща звезда, а от друга - над главата ми Светещи Arc триточкови звезди. Като че ли ние сме изучаване. После отидохме на долния етаж и отиде до лагера. Там стоеше до огъня за известно време, и след това се върна там. където беше нашата вечер. По този начин сложи край на първия ден от престоя ни в това прекрасно място на властта, наречена "Арх."

Втори ден

Нашият втори ден започнали да се срещат изгрев в планината "шаман". Красота. Има и спирала, павиран с камъни, на които ходих до центъра и гърба. Този хълм не е толкова стръмна като планина, "Love", но също така високо, а не като скалист като планина, "Покаяние".

След закуска отидохме на обиколка в древното селище Аркаим. Денят беше слънчев и топъл. С водач, ще отиде до мястото на разкопките уреждане. Това беше на известно разстояние от резиденцията на тези, които дойдоха, за да получат сила и енергия, "Аркаим", включително и ние бяхме.

Място на власт - арка, желанието на душата
Сайт на древното селище настаняване избрал да не е нещастен случай. Той се намира в долина, заобиколена от планини и следователно защитени от атаки на врага. В близост до реката, от една страна, а от друга - в далечината е гората, което означава, че можете да го публикувате с храна. Много интересен изграждане на жилища разделен на зони и отделни наоколо. На снимката съм заловен схемата на строителството на жилища. Корпус изграден около дълбоки канавки, че никой не би могъл да влезе в населеното място. Тя е само чрез специален мост да върне че до. Канали пълни с вода. Това беше всичко, което е било казано на ръководството. Слушахме историята си, наслаждавайки се на природата, слънцето и въздуха.

Има красиви облаци променящите се в различни форми.

Желае за мен

Място на власт - арка, желанието на душата

Залез на втория ден от престоя

Други екскурзии на втория и третия ден от престоя

В следобедните часове на втория ден вече имахме други екскурзии, познаване на тези места по-далечно разстояние. Има пътувахме с кола. Нашите хора са съпътстващи Александър и Виктор, които живеят там целогодишно. Нашите екскурзии с тях се разделят на два дни, тъй като има много прекрасни места и те са една от друга на големи разстояния.

Място на власт - арка, желанието на душата
Не помня реда на посещения на всичко, което видяхме, че е възможно, че нещо липсва, но това, което е интересно - това е факт. Посетихме планината: "Mind" (вековната свастика), "щастие" (законът на бумеранга), "Банката" (банкноти заплащане), "Здравеопазване", "проверка" (лечебна сила), "седем печата" (7 желанията) "Долината на скалите" (мъжки, женски камък).

Стигаме до всяко от местата, първо слушаше инструкциите за това как да се държат в дадено място и след това предприема пътешествие извършване всичко, което ни беше казано. Инструкциите трябва да бъдат извършени. да не се нарани.

Ние се възхищавал на красотата на тези места. Инструкторът насочва вниманието ни към чудесните неща, създадени от самата природа, като например. камък, издълбани във формата на човешка глава или камъни разположени по такъв начин, че те представляват една голяма костенурка.

Място на власт - арка, желанието на душата
На планината, "Разум", в никакъв случай, не мога да мисля и говоря негативно. На планината "Банката" бяхме заредени сметки пари. След посещение на хълма "ЧК" ни отведоха до лековития извор, където кофа изсипва студена вода, но здрава от главата до петите. Аз съм пет пъти по време на наводнена изливане. Той извика силно. Creek ме разсейва от студената вода, за да се избегнат спазми в главата. На планината на "седем печата" познае 7 желания. Има един интересен ритуал: първо ходиш няколко обиколки в една посока, а след това в същия размер в обратната през цялото време и се произнася желанието им. Това се прави retual боси, а след това, доколкото си спомням мястото, твърде скалист и бодливи растения цяла. Бавно, но сигурно, аз все още отиде. Най-важното нещо желанието ми беше да се намери "истинската им път."

Отпътуване дома

След планината се върна в лагера, където те са живели. Вече беше вечер, и е на третия ден от престоя ни в "Аркаим". Имахме една хапка и тръгват на турне у дома, на една и съща шина, която пристигна в това прекрасно място, където има много красиви преживявания и емоции. Всичко на път за вкъщи, настроението ми беше весел и соул музика играе. Благодарен съм на висшите сили, които помогнаха да посетите това прекрасно място, наречено "АРКА".

Място на власт - арка, желанието на душата

След "Аркаим" Отидох да се промени в живота.

Били ли сте някога на едно място, на властта.