Какво да се види в Англия

Опитвайки се да ставам рано сутрин неуспешно: докато ние приготвена закуска, отиде в шатрата и се събира Dusik, часовникът вече е обяд. Радостен Къмпинг домакин дори отиде отвъд адаптер, но ние попита за 25 минути, за да dogotovit обяд: ориз със свинско месо, което след това отиде направо вътре Multivarki на задната седалка на фокуса.

Ден трети. Шефилд и околностите му

Карахме в Пийк Дистрикт: Национален парк, през който минава жп линията. Сега, обаче, релсата е много далече: те са демонтирани, ние пълнеж към асфалта и сега тук голяма колоездене туристически маршрут, който съдейки по броя на хората, с които се сблъскахме, привлича много внимание на туристите и местните жители.

Какво да се види в Англия

Най-популярната Monsal пътека - пешеходна пътека, свързваща няколко железопътни гари, и вървяхме няколко часа и се насладете на селските райони английски пейзаж.

Брутален английски овце като чесане на гърба на бодлива тел

За Климент дойде глада години от активната му разходки апетит, които не биха могли да отговарят на хранителни резерви в кабината (както е в багажника на много страшно изкачване, тъй като има толкова плътно опакован, че и най-малката намеса може да доведе до проблеми в комбинаторика за 20 минути).

Какво да се види в Англия

След пик D отидохме в Шефилд, Rivelin Valley Nature Trail. След вечеря на супа с оглед на изкуствено езеро с патици, вървяхме част от маршрута чрез сенчестата гора, ромона на реката под краката на някои места са "Броди" на специално скицирани камъни.
Мисля, че всеки пътник, който избира какво да се види, винаги пропуска някои от маркираните точки на картата, и ние решихме да се игнорира друг парк и град Лийдс, веднага отидох до предградията Йорк.

За съжаление, с нощувки вечер много тъжно в Англия - никой не работи, както и поради липсата адаптер вържете всички ние сме принудени да се социализират и да се изясни, дали ще бъде в състояние да я заемете.
След като прекара около час в търсене, спряхме в Home Farm - къмпинг, който Даша намери дори и в България. Собственикът отвори вратата, въпреки късния час, наречен атрактивната цена от 16 паунда (1500 рубли) на вечер, без достъп до електричество, но с безплатен душ и тоалетна. В действителност, много къмпинги начисляват 20p за душ - така видяхме в Норвегия и смело хвърлят да рубли като глоби, не сме имали (и защо тя е необходима, ако ние всички платени карта?). В Англия къмпинги приемат само пари в брой, но пари в брой, ние все пак не, и това е още един фактор за избор настаняване.
Ток ни отпуснати от собствениците на сутринта, което позволява multivarku превърне в кухнята. Кои сме използвали най-много два пъти.

Какво да се види в Англия

По време на тази сутрин Даша Vovka отидох да тичам, Климент трябваше да работи, а аз четох една книга и пиша тази бележка.
Сега отиваме в Ню Йорк - за да гледам много точки отбелязани в този град, а след това направи поход към Шотландия.

Четвърти ден. Йорк

Национална компания Железопътна музей за пореден път потвърди, че британците са били в състояние да направи музей. Ако не знаете какво да се види във Великобритания, отидете в музея.

Какво да се види в Англия

Огромен област, в която те са в състояние да покаже, коли и локомотиви, които работят на железниците на Великобритания преди Първата световна война.

Има съвременни копия, например, Летящият шотландец - всъщност различни влакове, които ще свързват Лондон до Единбург. По смисъла на това е подобно на червените стрелки в България.
Също така в музея беше така наречената склада, който подбира прибори, часовници, награди железопътни компании, инструменти, чанти и така нататък. В действителност, в склада, но това е изключително интересно да се ходи и да погледнем на обектите, чиито живот е бил в миналите векове.

Какво да се види в Англия

Аз ще кажа малко за паркиране в Йорк. Това е много скъпо 2,5 паунда на час (230 рубли), така че ние започнахме търси нещо извън центъра на града. Първият опит беше в магазин Go открито: тук спряхме за адаптера за прикачане, а ние имахме късмет - в отдела за къмпинг ние открихме, че кратки, но много малки сделки. След тази покупка, ние се страхуват нищо: сега можем да се попълни във всяка къмпинг, дори и през нощта, и да имат достъп до електричество, което означава, че горещ чай и вкусна топла храна. Така че, паркинг. Спряхме на километър от музея, и от там отиде да опознаете центъра на града.

Йорк - град, основан от пр.н.е.

Римляни из центъра построен градски стени и Йорк катедрала се намира в центъра на града.

Работете до пълна липса на сили, ще отиде към морето, ние открихме, къмпинг наблизо и дори плуват в морето (holllodno!).