Фестивал на руската област в Царичино - Справедливи Masters - ръчна изработка, ръчно изработени

Разбира се, съпругът ми и Петър с удоволствие се съгласи с това предложение. Особено след като компанията ще, макар и малък (ние сме с Питър, съпругата му Solovevy Евгений и Татяна - занаятчии България на Abashevo глина играчка, и постоянен ръководител на нашия клуб Ананиев Галина Zinovevna), но приятелски, организиран, спокоен, отговорен, приятелски, и дори с куп други предимства.

Ние изпълнено в рамките на 18-ия етаж. Стая "Комфорт", е доста приличен, с климатик, хладилник, телевизор. чай и други удобства. Stomost тази забавна 5900 RBL. / Ден, добре, плащат за това от страна на организаторите.

По пътя към Москва, планирахме да излети в следобедните часове, за да се провери това, което някои забележителности. Но след като импровизиран планове вечеря загубили своя мащаб, ние единодушно решихме, че след една нощ в автобуса би било хубаво да вземе дрямка. О, и дрямка преди вечеря. Вечеря (бюфет), и отиде малко разходка из околните улици.

Един час след заспиваме, ние бяхме в залата избухна в полузаспал GZ с някои пакети. В 23:00 е съседката си в броя и каза, че на дъното на проблема сухи дажби за закуска, спешно трябва да ги вземем. И, че автобусът ще пристигне в 5 часа сутринта, поради това, че е необходимо да ставам в 4:00. И това, както изглежда, в автобуса ще бъде един, и много художници. Сухи дажби GZ Получих и доведени до нас. Разбира се, ние имаме малко развълнуван информация за автобуси, но ние решихме, и реши, че всичко ще horosho.Okolo 5 часа сутринта на входа на хотела се бяха събрали внушителна тълпа от майстори с техните кутии, чанти и други багаж. не е имало автобус. Напрежението започна да се увеличава. След 20 минути, извадих малък жълт автобус с 40 места с надпис "деца", и развълнуван капитанът втурна заедно с багажа си в тясната врата. Трамбована много здраво, но мястото все още не е на всички прозорци hvatilo.Za блъскат разтревожени хора и чест организаторите. Но тези, които ми работа в края на краищата е знаел, защото дойде и друг голям автобус. Разтоварени от малък автобус, заредени в голям и най-накрая отидох да Tsaritsyn.

При достигане на парка, видяхме на входа на твърдо място за регистрация. Галина Zinovevna нашата дама опитен, енергични, както и някои начини нашата компания, за да се регистрират достатъчно бързо, а след това отидохме до алея на занаятите търси шатрата си.

Палатките все още не са напълно завършени още - е била длъжна да определи банери-ограда на 2 страни.

Скоро бяхме сезирана от две момчета с телбод. Преди да се заемем с работата, един от тях, на източния тип човек ни каза, че той принадлежи към един от най-старите български имена, обаче, не се отваря направил, до която един. Следните прочетете кратка лекция за хитрата vyatichi, невинен Rusich и полезността на Domostroi начин на живот в модерния семеен живот. С благодарност взе под внимание.

Накрая палатката неразработена както трябва, и ние започнахме да пускат своите шедьоври на три позиции на САЩ до масата.

След окончателно решен, времето преди началото на празника е много, почти четири часа, така че можете спокойно да проучи, които дойдоха с нищо, и разходка в парка, докато не се пълни.

На сутринта, че е горещо, но в следобедните часове на бурята обещал (както се оказа, на прогнозите за времето не са се досетили, стоеше един прекрасен ден).

Masters дойде от много български региони, делата, предизвикаха големи, ги гледаш - и прилив на вдъхновение!

До обяд, публиката започнаха да се появяват, и е дошъл на работното време за нас. Тогава ние занаятчии, които са били в Царичино не е първият път, каза, че тази година е имало по-малко хора, и продажба на по-зле през последната година, капитанът продават 40-50 хиляди рубли. на ден. Ние бяхме тук за първи път, не е нищо да се сравни с нищо, но по наше мнение, се оказа много добре.

Взех да фестивалните няколко творби на своя, така да се каже, изложба фонд. Този вид работа обикновено не се продава тези събития, но искате хората да покажа това, което можете да направите!

Купете най-вече малките неща, за 500-1000 рубли.

Но с един от изложбата му работа скъсах с домашния си любимец котка Митя. Тази работа е жалко да се продава, и те обикновено таксувани при безбожен цена, а не да купуват. И тогава мъжът ми взе Mityayushku попита колко струва, не е изненада, само взеха парите и да го върна. Спътникът му, виждайки като бях разстроен, започна да ме утеши, като каза, че Коте е в добри ръце и ще ви обичам.

Петро продал всичките си малки филцови играчки, бебетата са добре взети-билкар, брошки, текстилни тюлени.

На носа ми покаже, така че на изложението за работата, което вече казах, че те не се продават.

Това е като и празника себе си. Нас, и тя успя малко поглед. И как щастлив цял ден слушане на концерти! Ползата от палатката ни е било успешно, на алеята зад сцената и звукът не бие на ушите. Извършени народно пеене групи, Кубан казашки хор, а до вечерта, Александър Ф. Скляр и художник Va-Bank, Scratch група и Калинов мост.

Това беше български съд игри и забавление за трик езда и др площадка

Хареса ми, че в парка можете да се разхождате на поляната, седнете, да ляга върху тях в сянката на дърветата. В нашия град, той някак си не се практикува. Ние също ходят боси по тревата. Струваше ми се, че тя е малко по-лепкава. Може би това е нещо срещу кърлежи и други насекоми са третирани?

От друга страна, ние отидохме до музея, погледна към двореца Царицино, като цяло, и е получил достъп до културни ценности.

И през нощта имаше голяма заря, един в долната част на езерото, а другата в непосредствена близост до сцената, изглежда, че пръските на огън лети право към короната. За съжаление, снимах само началото на фойерверките в дъното на езерото, а след това седна на камерата надолу батериите. Други дребни неприятности със снимки намерени у дома - кално петно ​​на всички, да проверят веднага дали обективът е чист. Е, сега аз го имам.

Фестивалът завършва. През деня, ние сме изправени пред само един малък организатор - той се опита да отнеме от нас, след като, както му се стори, един стол, като каза, че петима души са достатъчни на два стола и три - това е Overkill. Но в нашата компания всички хора на пенсионна възраст, освен ако не се откажем от един стол!

До вечерта, капитанът, който трябваше да се върнете в хотела, са се притеснявали за автобусите, информацията не е достатъчно и не трябва да питате някой. Организатори някъде се крият.

Salute приключи в 10:30 часа, заедно с техния багаж уморен майстор посегна към вратата. не е имало автобус. Това е всичко, разпродадени публика, и ние сме. Хората бавно започнаха да мърморят. Отне 40 минути, ромона усили.

Още един ден, ние решихме, че можем да си позволи малко почивка след напрегнат ден, както и приятелски разговор. Но това е лятото - плановете се променят през цялото време. Сили са само продължило глътка горещ чай, през целия ден в сухи дажби, skupnutsya под душа - и нарязани.

Спахме добре и отиде за закуска, и започнаха да се събират бавно по пътя. Довиждане до хотела, отидохме до автогарата Shchelkovo, преминал неща в съблекалнята и отиде да се разходите из Москва. Впечатлението, че основната населението на града - китайците. Разходка още удовлетворени.

В вечер, седнал в автобуса, взехме туризъм 50гр ракия, малко по-споделен опит и дълбоко заспал, а на сутринта са били у дома си.

Сега, през, впечатленията са се образували няколко дни, и картината на фестивала е интегрирана.

Фестивал състои не само от продажби и комуникация с клиентите.

Красив ден, красив парк, музика, песни, концерти, добронамерен купувачи печеливша търговия, комуникация с майсторите. Много благодаря на организаторите на фестивала за възможността да отидат на този празник, за да се грижи за нашия начин на живот в този момент, за безплатно настаняване, храна и отлично търговия място. И се забъркваш с автобусите - едва сега се смея, спомняйки си как се работи тук и там.

Всеки фестивал дава заряд на творческа енергия, а това не беше изключение. Не е много релаксираща, ние имаме Петър отиде да работи, искам да направя нещо за такова увеличение.

И реших да опиша моя опит, може би някой ще чете от министерството, за да художниците фестивалните и да кажа няколко думи за своите мисли по въпроса. Може би някой ще отиде там през следващата година - ще бъде това, което го очаква.

В заключение ще кажа едно нещо: на празника е успех!