Autotravel Омск-Astana-Borovoye

Здравейте всички, това е първият ми епос, така че моля не се съди строго.

Решихме да мине през Одеса, като знаеше, че по пътя, и ще бъде по-кратък. Оставихме в 4 часа сутринта с Novoomskogo, след 1,5 часа минаха границата ни, по пътя за границата на Казахстан да посрещне автобуса, ние се радваме, че няма да го задържи, но когато стигнаха до портата, бяхме разочаровани: стои вътре в автобуса, минути по-късно десет дойде още две. Beech спасени и че сме на първо място. Стояхме продължение на два часа.

Застраховка закупен от страната казахски за 300 рубли.

Преди Kishkenekol път, меко казано, не е толкова горещо. На с различна степен на успех, можете да запазите 100-110 км. Те пристигнали на Chkalov и се обърна към полето, където можете да отидете до 70-80, ако внимателно. По пътя се срещнахме тук са птиците:

Autotravel Омск-Astana-Borovoye

Какво е името, аз не знам, не орнитолог.

Следващ запис поема добър асфалт, докато Боровой е 15-20 км. Пристигнахме в час през деня, а не търсят настаняване от Омск се обади със собственика и той ни е оставил тук, тази двуетажна къща.

До плажа на около 200 метра, даде на седемте дни на 56 000 тенге за четирима души, между другото, парите е по-изгодно да се промени в Shchuchinsk: 4.6 курс в Hog 4.55, а на пазара има все повече и по-евтино. Между другото, Borovoye - Borovoye не е, и Burabai. Казахи се опитват да се върне старото име. Три дни след плуване, разходки и отиде навсякъде:

Autotravel Омск-Astana-Borovoye

Това престола хан, ще трябва да си пожелая и да получите около седем пъти.

Свиване на катамаран до Zhumbaktas.

Моят лястовица на плажа.

В събота отидох в Астана на Schuchinsk пръстени - 25 км, допълнително платена магистрала 30п там, 10 назад (по-малко от 10 рубли за 400 км.) На пътища никога не съм видял три платна в двете посоки идеално покритие минаха контрол, жената натисна газта и не позволявайте да отидат в града. 120-140 държат, както се оказа напразно, масло на 220 km яде 800 грама, преди и след това не отиде повече от 110 km, 1 400 km консумация на 200 грама, когато се измерва в масло, за малко да падне на очите (и имаше резерв).

Autotravel Омск-Astana-Borovoye

Карахме в града, и първото нещо, което ми хвана окото - на казахите, единствената руска кола се срещна в близост до фонтана (Омск "етикет"). Най-Hog някъде 60-40 не са в наша полза, и там вече е рядкост славянски лице. Но хайде, не е от решаващо значение, ние продължаваме да:

Това Ханска шатра. търговски център пететажна.

На горните етажи на количката отива на хора.

Като цяло, впечатлението, че той е бил в Европа (както ми се струва) в отделна зона на града, идеалният начин, осветен преходи до захранвани със слънчева енергия, маркировки за тяло, спрете на всички светофари и много от това, което аз ofigeval.

Тук Baiterek кула. най-разпознаваем място в Астана.

Autotravel Омск-Astana-Borovoye

И тук е гледката от върха й, вдигане на разходи 500 тенге на човек.

Там долу, моята глътка.

В далечината, спортни комплекси.

Ето няколко от неясни структури:

Дворец на мира и помирението.

Разбирам, че това е дом на чужди жилища, както всяка къща чужд флаг (виж американското знаме, той добавя газ, а след това изведнъж да вземе български бира, която проведохме с тях в продължение на оръжия за масово унищожение, и ни отведе в ада).

Autotravel Омск-Astana-Borovoye

Но да се върнем към моята история. В момента, в здрач, Йеше беше интересно и красиво:

Това е музикален фонтан.

Поставете всички едни и същи, просто добавете пролетта и водопад излиза от него с чисто вкусна вода, пие, взима с него.

Но идва сряда и е време да си тръгне. В шест часа сутринта се събуди от звука на дъжд, болки в гърлото, а температурата е под 40 обикновено са твърди студено и там, аз не знам, аз осъзнах, че трябва да мине през Kokshetau до 11 се изправи, закуси, опакова и в два часа се премества дома дъжд не спря, но само усилва. Оставихме пътя отива Kokshetau отлично chetyrehpoloska, по-нататък в дясно по посока на Омск Chkalovo, тук започва истинската zh..a пътя смокиня и вятъра и дъжда, колкото от пътя издухване, лъвът на пътя зад волана е моят верен втори пилот - моят жена, която достойно излезе победител в битката с елементите (от 1620 km карах на максимум 600 km, е донесъл в Borovoye, се вози на Астана и най-проблемните части на пътя), но объркани по пътя обратно от мен не беше честно казано исках да умра, за да Стигнахме до границата без инциденти, с изключение на диви вятъра и видимостта е намалена до 200 метра, за пореден път се дава данък на жена си за техния професионализъм, въпреки че съпругата му шофьор на камион трябва да държи на марката. И двете граници са били около 40 минути и, в крайна сметка, България се забави, целуна земята (шегувам се), заредено в Одеса и обратно вкъщи, спряхме по пътя към аптеката, отбеляза колело утре по време на полет.

• Пътуване 1625 km.
  • Дебит средно 8.5.
  • Парите, похарчени 38,000 рубли. поради четири, да направите резервация веднага, че тази сума включва неща, които не са свързани с отдих, като хранене, посуда, закупени малко вещи, колона сигнали. И това, което би могло да бъде честен, живеехме в голям начин: всяка вечер барбекю, бира, риба, като цяло, отпочинали, както най-добре могат.

Моята история приключи, надявам се да не губи времето си, всички приятен престой!

Костенурка-пътнически, или 11 тона. Km MMS до моретата на нашето детство

Аз се случи редовно и в Казахстан и България. удобно в Казахстан

И това не е дори в столицата (Астана). Вероятно. RK открадне несравнимо по-малко.

Те крадат, и огромен мащаб. Standard намаление на цените за офертата на най-малко 15%. Стандартната 18%. В Казахстан, компанията с държавно участие, дори и моливи и лентата трябва да купуват чрез търгове. ;) За chmoshnoe на корупцията наказание. И ние живеем. )

красив tam.5 за преглед.

Строителство батальон намери и ще ви погребем!

Казахи се опитват да се върнат старите имена
_______________________
и ако старата не е, тогава измисля нови. бизнес по някакъв начин :))))))))))))))

Най-красивия град Астана, трябва да тръгвам.

година. това е може би в градовете. свекърва ми на село в района Семипалатинск на пенсиите не е виждал в продължение на няколко години.

Средно, трябва да се казва в доклада.

Всичко, което ние не правим ubivaet- забранено.

Астана беше преди една година, в действителност, нищо не се е променило. Единственото нещо, което не се вижда, това е спортни комплекси, аз бях приятно изненадан, те наистина не са (въпреки че може и да греша). След снимката: "На горните етажи на количката отива на хората." Следващата снимка така наречената "Запалка". Тази сграда изгаря пъти 2-а, името и структурата съответства ( "Как се нарича една лодка, така че ще плува!) Ханска шатра. - Много голяма и реална капацитет на магазина, можете да намерите нищо (на вкус) А. "Chupa Chups" просто не оставя без опит, както отвън, така и отвътре. Но да компенсирате местния "Астана за президент. Не би било президент, така че щеше да остави празната кутия. "Е, като цяло, на Астана се охлажда.

По принцип, по думите на ръководството, че е турците.

Ако трезвия поглед към живота, който искате да се напие.

Tselinograd отдавна, обаче.

Елкин светлина. Защо CTP в България за посетителите толкова скъпо? Месец даде Рубльов 3500. Баща ми в България за заплащането им толкова много на година. Или какво? Ние сме 12 пъти по-лошо от шофиране?))) Аз съм в шок.

Yuzal LANCASTER BH-9 ej254 5MT. Сега Outback BP-9 ej253 5MT

"Спряхме в града, и първото нещо, което ми хвана окото - на казахите"

И кой очаквате да видите в Казахстан? Пуерториканци?))

Бях в Hog веднъж. Хареса ми факта. това. не планирате пътуване по-рано. можете просто да отидете по петите на почивни дни. не е далеч от нас, и евтин.

Благодаря за върха, много по-известен със себе си, със същия този план да отида.
За преглед твърдо 4!

Кредити, обезпечени.

ЕСТИМА HYBRID AHR20

същият е бил в Астана. красив град, като се прецеждат само Йол етажа. Искам да стигна до Алмати. Наскоро минавах, но в града се озори движение, без да спазва правилата за местния трафик и не успяха да разгледат града.

Благодаря за историята! ядат в Казахстан в продължение на няколко години, наистина харесвам да почиват там, но само тази година решихме да отидем с кола. Prompt AMP-та как да стигнете до водопада? Бих искал да видя))) И в Кан Shatyr на по-горните етажи на атракции за деца и възрастни, за съжаление съм виждал само един, но все пак има воден парк и първата кула на насилниците (I след това се вози още половин час краката трепереха)))

автор не би срам себе си и другите, не е срамно.

Не се опитвайте. Искате или не правят. Опитвайки се да се невъзможно.

Свързани пътуване

Заринск пътуване от Омск очите Шевролет Авео малък ентусиаст кола

Пътуване от Nizhnevartovsk в Казахстан (курорт Burabay, Астана)

на постоянното преместване на Хабаровск в района на Нижни Новгород на Suzuki Jimny