ARPU - важен показател за търговски ефективност

Barsag.com> CPA речник> ARPU - важен показател за търговски ефективност

ARPU (средни приходи на потребителя) - среден приход на потребител за определен период от време. Този показател ни позволява да разберем колко пари средното носи един клиент по време на периода на фактуриране.

Този индикатор може да се определи, ако общия приход, разделен на броя на активните клиенти. Въпреки това, правилният метод на изчисление зависи от спецификата на бизнеса.

ARPU - важен показател за търговски ефективност

Това се дължи на факта, че от време на време, за да привлекат клиенти, преди първото плащане може да отнеме няколко седмици, е необходимо този период от време, за да се определи за сметка при изчисленията.

Големият брой изчисления на хората за грешки 20-30 цента могат да се превърнат в разлика от хиляди долари: $ 0.20 х 10 000 = $ 2000.

Какво друго трябва да се вземат предвид при изчисляването на точната ARPU:

  • Общият брой на клиентите
  • Брой на нови потребители
  • Броят на починалите клиенти (процент фигура Отливът)
  • Колко потребители са се променили вида на абонамент (надстройване или понижаване)

Анализ на данните за изчисляване на ARPU най-удобния за електронни таблици.

Да не се бърка с индекса на ARPU AMPU (среден марж на потребител), средният приход на потребител, който взема предвид нетната печалба, а не приходи.

ARPPU. Заедно с ARPU има средните приходи на плащащ потребител - средните приходи на плащащ потребител.

ARPPU е възможно да се изчисли съотношението: ARPPU = ARPU / PC. Например, ARPPU $ 50, и PC стойност (Плащане за преобразуване) 6%, докато ARPU = ARPPU * PC = $ 50 = $ 0,06 * 3.

PC - Разплащателна реализациите. Потребителят преобразуване плащащите клиенти. Ако нашата молба е настроен на 1000 потребители, както и превръщането на 6%, получаваме 60 души, които най-малко веднъж на извършване на плащането.

ARPU - важен показател за търговски ефективност

Защо pokazatelARPUvazhen за електронна търговия?

Тъй като това е важен показател за ръста на печалбата, което отразява начина, по който целите, определени бизнес план. Много фирми смятат, че е по-евтино да се подобри в ARPU (поради кръстосана продажба), отколкото да разшири клиентската си база (поради високата цена на придобиване на клиент).

Полезна INFA? Споделете с другите! →