За първи път в Турция, Алания, Махмутлар

Закупени от нас в Саратов турне в Турция от Coral Trevel в Ross-Tours (известни също като MTC), той е обещал до 7 дни, 7 нощувки от 28.09 до 5.10. Обиколката се в Волгоград, като тя излезе много по-евтино, дори и с всички пътни разходи от Саратов до Волгоград. Отпътуване трябва да бъде през 1230 г., но бе отложен с почти два часа плюс дълго седеше на пристигането си в автобуса, в очакване на хората, а след това отидохме на повече от три часа, пристигна почти в 21:00. Този ден по-малко, няма сила, просто исках да се яде, се къпят и сън.

На следващия ден, на среща с ръководството на хотела Алена (имахме Galaxy Beach Hotel 4 *, но и други хотели в заплащане), говори бързо и красиво наводнени, за това как всичко е лошо в уличните агенции и всичко е наред с тях. Веднага след като не диария улица агенция, вече отвратен. Първият звънец е фактът, че тя е на всички Нахамова, почти изкрещя в двата гостите имаха вече напреднала възраст само заради факта, че те са били в ръцете на памфлет улица агенция. Той каза, че им е отказан поради тази обратен превоз до летището (уж билет включва само транспорт до хотела и обратно - това е само една услуга). Ние бяхме уплашени и са решили да вземат една и съща обиколка от нея. Цените, разбира се, пространство! Yacht около нос Алания 45 $ до 15 $ на улица агенции. Фигури с това, нервите са по-скъпи. Предлагаме и екскурзии до Памуккале Демре-Кекова-World за $ 85 (по принцип, на улицата е 65, а не толкова голяма част от разликата). В края той ми каза, че те имат общ обиколка на Памуккале, Демре +, тип 2 в едно, 2 дни, вместо 85 + 85 = $ 170 общо $ 160. Решихме да използваме тази специално турне, тъй като по-късно съжалява много (защо, аз ще кажа по-късно).

Аз също попита за турнето Алена Алания Град или екскурзия до замъка Алания, стана vparivat нас сафари с джип за 50 долара, и го увери, че това е повече, отколкото не може да има в замъка, с изключение на такси за цяло състояние. Независимо от това, ние спокойно се отправили към Алания на avtbuse и отиде около центъра пеша, отидох да Damlatas пещерата и се изкачи peshochkom до крепостта, да се харчат за цялото посещение в пет лири билет + 10 лири цялата крепост + 4 лири Kızılkule = 19 лири, т.е. 9.5 вместо $ 50.

В първия ден на престоя ни власт на Махмутлар, погледна, че като да. Градът е като, чисти, красиви цветя наоколо. След това, в крайна сметка до морето! Топло, топло! Но солено зле тече след 10 минути за измиване на очите и гърлото, всички изгарят. Нищо, след това се използва за)) вълна от разрушения, а след това се адаптира.
На следващия ден ние решихме да отидем да видим Алън. Хванати в автобуса достигна до финала и преминала на страната на Damlatas пещера. Улиците са красиви, цялата търговия, всякакви интересни неща продават, особено харесва палатката, където чичо в улични лампи издълбани от тиква, много хубаво след това можете да получите! През клетките с папагали са, изглежда, от уроки.
Искахме да отиде в археологическия музей, но беше затворен. Една разходка в парка, отидете в пещерата Damlatas. Пещерата е много приятни и красиви сталактити и сталагмити, червеникавите стени, красиви светлини навсякъде. Когато изхода видях много остри сталактити, това е страшно, това, което изведнъж се освободи и temechku)

Ние излезе от пещерата и се изкачи на планината с крепост. Къщи там са много красиви, идва веднага да си купя един и да остане да живее там) по пътя срещнах много смешно дали американците или британците, чат) Пътят към върха отне около два часа на много разходка. Те се изкачи на цялата крепост, погледна под всеки камък. и ако основната част на крепостта е била много хора, тогава никой изобщо не беше, имаше само няколко души в джамията. Крепостта е била много голяма, ни казаха, 7 кули, обаче, ние забелязахме, само парчета 5. Обратно надолу каменната пътека към портата, се срещна някакъв източник, въпреки че течеше от една тръба, може би просто вода)) След това дойде по тясната улици и алеи, изненадани сплит на модерни къщи и исторически стени, руини. Така каменната пътека достигна Kızılkule, има и всички izlazli. Отнесени са много уморени, но много щастлив, имах такива впечатления, не е имало! Дори и изгорени) разходка по крайбрежната алея, яли и отиде до хотела.

Вторник е на пазара, това е нещо! има общо всички! Не бих казал, че турците са готови да се пазарят, може би аз притежавам тази неубедителна, но ние се отървах от почти нищо. Но купих един килограм ягоди за пет лири, изядох го издържи!))

Оставихме следващото турне в 2 нощувки, студена куче. Автобусът е доста удобно, но много телевизии не са били на работа, така че ние сме и двете, но начина, по който не се намира в близост. Разбира се, всичко изглеждаше много! Но има един голям, но! Дори и 2 големи, НО! Първият - е това в съчетание турне ние уж sdelalai отстъпка от $ 10, в действителност, по пътя към Памуккале е практически в Демре и soobvestvenno път преди, и още повече, че от Демре да бъде свободен, то е ясно, че не $ 10 и повече. Вторият - от обиколката Демре-Кекова световна показа ни само Кекова и църквата Свети Никола, в света не показва изобщо. И те взеха парите, защото за цялото турне! Ние бяхме, меко казано, в унес. Също така в обиколката Памуккале обеща посетете Хиераполис и некропол. Преди некропол просто не съществува все още. За това няма да пиша в подробности, имаше много хора, видели ноу) добре и е изписано за много от тези екскурзии)

В общи линии, а останалите, в тялото и душата. Хората ezhayte в Турция е красива страна! Дори въпреки факта, че през втората половина на почивка развали времето, най-добрите впечатления! Бъдете сигурни, да дойде отново!