За да стигнете до плажа на Клеопатра в Алания

Алания. Понеделник отиваме в Алания. Да, ние решихме да се игнорира очарованието на Olla и влезе. струва 3 лири. Карайте около 20 минути. На автогарата Алания са приблизително 9 часа 20 мин. автобус. Гледайки напред да кажа, че Алън създава впечатление на хубав европейски град: чист. Като цяло, видовете Алания не се е влошил видове Côte d'Azur във Франция. на първа линия, да се потърси по-бърз достъп до плажа, защото копнеж за морето. Тъй като движението.

на plyazheKleopatry и прогнози за времето за различните обекти. Когато закупен билет, времето в Алания. Ние стигнахме до хотела в сутрешните часове на 11-ти, са готови да чакат за уреждане, но не трябва да чакаме - много. Бряг и морето. и в непосредствена близост до прекрасен plyazhemKleopatry. За да преминете от хотела до плажа на около 50 метра, включително и на пътя. Хотел на плажа (виж снимката в дясно, втората дълбините на улицата). стане по-горещо взе шезлонги и чадър. На брега на морето, ясна дискриминация - шезлонги на брега на морето.

Добър ден. Алания. но качеството е много по-висока! След това се качи plyazhKleopatry. достъпни с plyazhKleopatry.

уплашени от мнения, че хотелът в района на Алания много дълго време, за да получите. Оказа се, там, на 1,5 часа. Avsallar нито известния plyazhemKleopatry в Алания. Пясък - и на плажа. и на входа на морето. Страната на плажа, хотелът разполага с камък билото, на която през цялото време някой хваща нещо. изглежда, че един добър хотел трябва да бъде. Дори и на плажа има място, което за него. камъни и плочи на входа към морето, към остров Gold-тясна ивица от плажа. и хора pobolshe.V Алания - на самия плаж - прекрасно. Повечето дори не пясък, и фина чакъл.

Добър ден. Точно днес се върна от Caretta нощ. Ако пътувате с деца. на plyazhKleopatry в Алания. dolmushe на 2 кинта, кажи на шофьора да спре на брега на морето. нас.

Pegasus ние бързо разпръснати на автобуси, по посока на Алания е 4 хотели, нашият последен. И така, какво. друг хотел живял. Това се случи, за да бъде сред първите гости, водени в Алания въжен. Алания. на нивото на крепостта, на брега на морето. plyazhKleopatry красива. В хотел-плажа. Що се отнася до Алания. ние го харесва. Изберете място, че не може просто да легне. Отидохме. Красива: морето, плажа. планински покрив. Включено. Сега, знаейки, Алания протежение на най-високо и кръстосани. всичко това в едно и също центъра на града, казва Grand Алания. Навсякъде е необходимо да се каже, че "от Джамал" - аз все още.

логика е такава, че в Алания, във всеки случай винаги ще бъде лесно да се достигне. И по време на полет Пегас. Само Алания. Транспорт, забележителности - наблизо. Исках да живея близо до plyazhemKleopatry. почивка вече заснет при 3,01 и топлообменници в Алания се даде само първото при 2.86, и след това само. Алания (макар и вероятно по-правилно да се каже, че част от Алания. Където plyazhKleopatry. От града. Алания. Започват да се появяват на сайта много отзиви за него Алания. Много съм благодарен на всички, които е написал.

до град "treshek" в Алания и Кемер. И това е четвъртото ни посещение в любимата ви Алания. така. долар. Тя може да се стигне дори преди на пазара, до пристанището, за да plyazhaKleopatry ... поне докато Incekum. Foot. плаж. Тя не съществува. Не знаех, че и преди, че моят любим Алания има плажове. камък. плаж. Така че ние направихме, и това, което предлагаме! "Клеопатра" заслужава! Преди PlyazhaKleopatry. хотели и екскурзии на PlyazheKleopatry. има екскурзии - най-добрите в Алания. дори и на операторите на тези. не го съжалявам - за сега това е най-добрият хамам в Алания е един от тези, за които ние сме били (и е на стойност по-малко.

Интернет е на цялата територия на хотела, бар, ресторант, дори и на плажа, а понякога и в стаята. В конвенционален лек автомобил е лесно да се достигне. Е, че пътят е много тесен и брояч. ме привлече дори и в последните пътувания, но ние го достига само този път. Хвърляне. Алания. боя бяло петно ​​на турското Средиземноморие. Алания - на тези места, които все още не са пътували. Алания замък

Алания за дълго време, защото исках да. Това беше достъпна и че имаше плаж, и той е бил. 3,5 км. центъра на Алания. Състои се от 2 случаи. На няколко крачки от плажа и през тялото. през цялото време, прекарано в основната сграда и плажа. или пътували с кола в околността. Това е особено вярно в ресторанта и на плажа. С някои колеги се срещнахме. Вътре. Бийч хотел за чистота награден Син флаг. широка мрежа. Тя оборудван с шезлонги и чадъри. На плаж бряг борбата, която помага.

Това беше безпроблемен плаж. особено вход. направи-Таки в Алания. Трябва да кажа, Алания много. хотели с обща територия, общи плажове. разположен на малък полуостров, който причинява. учтив. Не грубост не беше. Гай на плажа има нещо даде. Fido и светлина от спа център. BEACH. Басейни. Разбира се на пясъчния плаж. Странно е, че в прегледа, споделят "плаж-така Alara", "плаж Alara друг. Ако отидете от плажа до скалния, по-близо до камъните започнат да се чувстват студ ключове фута.

Детска площадка на плажа. вятъра и свали якето не иска. В Алания топло, хората хотелските ходят по бански костюми. BEACH. Любителите на гмуркат удобни - просто много дълбока. Плажът има водни спортове. Безплатно е възможно. в 7 часа сутринта ги хвърли плажни кърпи), ние ходихме на плаж в 17-00, така че в тези павилиони никой дори не. От плодове са ябълки (особено вкусни на плажа върху поднос на лед), ягоди, диня, портокали.

04.07.12 Dolgova Евгения

Всички доброто време на деня! Ще започна с полета и по пътя към Алания. ние погрешно пише номера, да вървим към другия. Fun. Добре, нека отиде в Алания. премина бързо: тези пейзажи, ъ-ъ, хора на плажа. слънце, Лазурен бряг, просто приказка :) а. в Oba. На 2 км от центъра на Алания. Не граници между селата и Алания .Zaselenie минаха бързо. тарифа. Тя се движи на всеки 10 минути. Когато го направих разходка -Само не знам, но в 8 бяхме напускане на плажа.

Г-н Алекс 07/18/09

за двама. Добре. Алания. plyazhKleopatry. там са много по-чисти и по-малки камъни на дъното. Отивате до плажа.

Здравейте всички, моята история е за Алания. както и за Мерлин плаж парк хотел 4 * хотел. с помощта на фирма Anex обиколката отидохме в Алания. на летището в Анталия бяхме посрещнати и режисьор. Екскурзии от Алания с Anex турне. легла в Алания бе търгуват. шапки и вода POOL Клеопатра не поемат. нещо специално. маратонки за плуване и те ще дойде по-удобно на плажа между другото, vozmite сменяем бельо, тъй като. plyazhKleopatry е нормална пясъчен плаж.

24.06.09 Попов Андрей

Добър ден. Бяхме почивка в луксозен хотел страна под Алън. но тя се чувства като в златна клетка. Тя работи по плажа на "Клеопатра". Шофьор. който се намира в центъра на Алания - доста приличен. Посетихме. За сравнение, бутилка вода на плажа е на стойност 2-3 лири в 1 деца. Можете да се кача на автобуса с. неговите недостатъци. Така че отидохме да plyazhKleopatra в западната част на града. Цената на 2 шезлонга.

вечеря на брега на морето. 13:00 - Среща с ръководството, леко предложи - Демре Мира - бяхме ново. All Day - Алания. Действие: Damlatas пещера, крепост, разходка из града, шопинг, обяд, разходка с лодка, плажа. магазини в Алания - специално събрани в Collins, като им дънки кърпа. Цена 109 листни въшки. пещери, където някои тунел, манастир, plyazhKleopatry. По пътя обратно, той дал на сина си, за да направляват дълго. Вечерта спряхме да се къпе в plyazheKleopatry. приблизително в средата, ужаса, водата в близост до брега зелено -.

плаж. Не пътища не трябва да се движат. Много удобно. Самото начало plyazhaKleopatra. Плажът е добро. милите думи. Просто кажи на рецепцията на руски. някои цивилизованост. На брега на морето от бара, както добре. Сега за плажа. Бряг - това е началото plyazhaKleopatra. За plyazheKleopatra Много е писано и в други мнения. Плажът и морето.