Улавянето михалица през зимата zherlitsy на Онежко езеро

За последните 30 години, в които се приближават zherlitsy. В по-младите си години, когато инсталирате zherlitsy необходими за изграждане на купчина сняг, за да се гарантира, вертикална позиция, която не се поддържа винаги силен вятър, от която знамена вървят нагоре. С течение на времето, тези дефекти са отстранени.
Отпадъци от време, за да се втурне към повдигнатите квадратчетата на неверни положителни резултати уморени и заявки и броя на уловена щука са станали по-малки. Моят риболовен кутия наскоро все още съдържа няколко знамена zherlitsy митата, които да използвам за да маркирате zakormlennyh дупки. Но когато се извършва риболов на михалица с моя лед zherlitsy не губят своята актуалност, а не случайни. При сглобяването на кутията пред михалица риболов в I стека десет zherlitsy.

Тя gluhozime по време на който рядкост активен ухапване риба. Въпреки това, на страницата на сърфирането преди уикенд риболов форум в интернет, се натъкнах на едно място с добри отзиви за наваксване михалица. В събота вечерта започнахме в южната част на езерото Onega, ако се вгледате в картата на това място е в пресечната точка на Република Карелия, Ленинград, Вологда региони.

Спряхме въз основа на името на "котва", намиращ се в източник на Свир, в близост до село Издигането. За нас запалените рибари московчани от Москва до мястото на пътя е малко по-малко от 900 км. За нас това разстояние не звучи като много от периодични посещения на Долна Волга. Комфортно настанени в забележителна двуетажна къща за 4 човека, с всички удобства, които са започнали да се подготвят за риболов.

Изход на леда на едно място, наречено "камък Ludy" за улов на михалица започнахме рано сутринта на два моторни шейни с шейни. За нас, за да се намери място, без помощта на проводник изглежда много сложна и както по-късно разбрах, не е напразно. Пристигайки на мястото, ние осъзнахме, че сме били току-що описаната позиция на големия брой замразени дупки. Както каза диригентът през предходната седмица, това място е луд ухапване михалица.

Улавянето михалица през зимата zherlitsy на Онежко езеро
Като се има предвид кратко дневна светлина зимата ден rassusolivanie не е имало вземане motoledobury в продължение на 20 минути при различни разстояния и упътване пробити много дупки. В следващите 30 минути вече бяха създадени нашите zherlitsy. По този начин, в зората на съоръженията са били поставени, а ние трябваше да чакаме за асансьори червени знамена (слънчеви изгаряния).

Накратко за моето zherlitsy. Те са широко познати на много рибари зимни пътища в рамките на марката A-Elita. Десет обучен zherlitsy umeschonnyh miniryukzak в компактен, стандартно оборудван, с изключение на метал са били премахнати каишки, че за улов на михалица не са необходими.

дебелина на лед почти достига motoledobura двигател. Двадесет и пробити дупки, ние Сергей сменят местата: сега той е бил записан дупка, а аз ги почисти от леда, Женя ни крила, че е добре: монтаж, настройка и монтаж zherlitsy отнема минимално време.

Най-дългата - изчакайте, докато натоварването намалява куката с дюза (мойва, купени по пътя до магазина) на дълбочина около 10 метра, завърши, топля чай .. Но нашата храна прекъсна, като кликнете задействаната zherlitsy установени първия. Трансфер на въглищен прах, Женя, отсича се и тук е, първата Onega михалица на 1 кг, опашка Semaphore ни от дупката. С голямо усилие, другари! Въпреки това, радостта е краткотрайна.

Останалата част от деня да не предявява каквито тен и жига Seryoga протегна много твърд, но само plotvitsu. Време е да се върне към база, за да поспиш, преди на следващия ден. Михалица - хищник на нощта, така че си запазваме zherlitsy една нощ. На разсъмване, ние Бързам да ни предавка, помислете опитва друг вход като изгаряния.

Очакванията не са били изпълнени. Никой poklovki на вечер. Ясно - мястото трябва да се промени. Следователно, необходимо е да се съберат всички zherlitsy. Тази перспектива не ми хареса. Но е добре, че zherlitsyA-Elita много обмислено. Разделянето на базата от щанда, и да я постави в чанта, торбичка, само линията се навива на motoviltse, и да го направи удобно дори и в ръкавици. Таксите са краткотрайни.

Преместване в група рибари, които видях вчера. Километър моторни шейни не е разстоянието. Спираме, отиваме да се вземат "езика" на местните. Той е без съмнение изложени тактики за залавяне михалица в Онежко езеро. Оказа се, основната ни грешка - употребяван дюза. Тук михалица хапки само за прясно уловена щуки.

За щастие, това не трябва да се търси. Смелт се повлиява добре от личинки там, където на лов за михалица. Разбира се, най-приличен улов на вятъра с дълбочина 10 метра на диаметъра на линия 0,06 мм по-малък от пръст риба не е проста работа. Но освен ако има някакъв риболов! Живец се, ние организираме zherlitsy. По-долу ни пръснати камъни, които добро чувство с отвесни кука.

Улавянето михалица през зимата zherlitsy на Онежко езеро
От първите днешните тен. Михалица на стопилка се ангажира не голяма, но е активен. Вечерта местно рана техните съоръжения. Според тях голяма михалица от тук наляво, и по-малък подход не би могъл - трябва да дойде след една седмица. Той винаги е: ухапване вчера, утре и за въртенето. Оставаме, все още има един ден и се надявам да хвана голям михалица.

Сутрин ни е доволен от няколко товара zherlitsy, но рибата не донесе нищо. Михалица такелажното стегна в скалите, където отидоха безопасно разстояние от куката. Но нашите съседи Санкт Петербург излъчваха радост. В рамките на същата сутрин, един от тях е в състояние да се повиши до 3 килограма михалица жига, а дори и когато играят счупена пръчка, радостта от наваксване трофей риба не е помрачена.

Нашата риболов на езерото Onega дойде към своя край. Голям михалица ние не разбрах, но и за себе си, аз преоткрих zherlitsy. Zherlitsy A-Elita - малък, прост и удобен предавка. Вятърът не отплава, те не са неверни тен. След инсталацията не е длъжен да ги отстрани за правилното състояние. При условие, лекота на права линия от motoviltse наравно с раната. Като цяло, в моя риболов кутия Сега там е място за компактната miniryukzaka десет zherlitsy A-Elita.

Тези статии да ви интересуват