3-ти ден - Mandalay и околностите;
Ден 4 - Баган.
Други 8 дни в морето, за мързеливи ваканция в родния си вече Ngapali.
Последният ден преди заминаването - Янгон за една нощ.
Заминаване катарците у дома в 7:55 часа сутринта, пристигащи в Москва в 17:30.

Във всички тези места, жена ми и аз бяхме в предишни посещения (и това е, което аз написах в предишния прегледи). Но от Golden Rock отидох за първи път.
В допълнение, този път реши да направи подарък, и взе със себе си на път за родителите си.

Хотели в Бирма бяха, както следва:
Янгон - Summit Park View Hotel;
Mandalay - Red Canal Hotel;
Баган - Thiripyitsaya Resort;
Ngapali - хотел Ngapali Bay.

Пристигнахме в Янгон дори малко предсрочно - в 4.50 ч. Поредна нощ, нашият полет единствените хора там, всички Бирма са все още спи.
Граничните служители преминаха бързо, бързо станаха багаж. Срещнахме се и отидохме в офиса (известен още като у дома) нашата обиколка компанията. Домакинята нарича Ms.Zin. Нарекохме го помежду си Зина. Тук сме, сутрин, призори се занимава само. Срещнахме нашата Зина топло, пие чай. Те дадоха парите, получени всички ваучери за хотели, билети, пликове водачи. Ние, честно казано, малко са се притеснявали как ще оцелее през първия ден. Нощен полет е тежък и пристигането в 5 часа сутринта, не добавя оптимизъм. Москва все още е разгара на нощта - 01:30 ч! Да и да започне разглеждане на забележителности в 7 часа сутринта - тъй като тя е много тежко. Преди Chek-в хотела за дълго време. Но след това, ние не очакваме нашата Зина показа своята традиционна бирмански гостоприемство. След размяна на любезности задължение тя ни каза, че тъй като ние сме вероятно уморени от пътя (предположи тя), а след това за нас в дома й варени две спални (за нас и родителите), и ни покани в активна забележителности почивка (сън). Ние сме щастливи да се възползва от своето гостоприемство.

Нашата спалня в гостоприемен бирмански къща.

Масаж в Ngapali на плажа (пеша или обратно) - 6-8 $.

Трето пътуване до Бирма

На брега на морето в Ngapali все още, като преди 3 или 4 години, са плод. Асортимент на плодове увеличава. Преди това имаше само ананас, кокос, банан. Сега има: помело, папая, манго. Цената на кокосов орех е 1000, през 1500 г. стана сто хиляди рупии. Теоретично, това е, разбира се, което представлява увеличение от 50%, но все пак едно и също "Пени" (въпреки че правилно да се каже "цента" с настоящия курс на нашите "цента").

Какво е окуражаващ, в Ngapali Beach това е същият магически място, както е било преди това. Това е, когато нарастването на броя на туристите не се усеща.

И залезите всички същата магия.

Трето пътуване до Бирма

И цивилизация под формата на задръствания, там все още не е достигната. Въпреки, че начина, по Ngapali кръпка. По-рано е било много трудно да карам, сега се поставя съвсем нормални бетонни плочи, пътят е станал много по-добре.

в летище Ngapali разширява. Построена е нова сграда, прекрояват стар. Очевидно е готов да туризма увеличаване на потока.
По пътя, нови хотели се строят на брега от летището.
На летището, всички гости, както и по-рано се натъкват на хотели. Други превозни средства, с изключение на машини хотелски, все още няма. Но всички срещи и виждам много добре организирани. Всеки от хотела своя уникална машина. Тук, на тази машина ние бяхме посрещнати от нашия хотел.

В самото село Ngapali откри няколко нови ресторанти, магазини. Но като цяло, (благодаря на Бога) в Ngapali лявата е един и същ - тихо спокойствие, красива панорама, безлюден плаж, красивата слънце!
И това хубаво, Burmans, също не са се променили - всичко като приветлив, мил и честен. За щастие, хората все още не са разглезени от притока на туристи.

Тук, може би, най-наблюдение от трета пътуване до Бирма.
Да, страната бързо се променя (не всички към по-добро), потокът от туристи се разраства бързо (аз не бих искал да видя този поток се разпространи из страната), но засега той остава много привлекателна (с изключение на скай-високи цени за хотели, които няма да падне).

Дори съвсем накратко на нашия маршрут.
Mandalay. защото Mandalay, ние за втори път, този път посети квартала си:

Сагаинг
- Kaunghmudaw Пая. (Пагода Kaung Mhu Taw). Силно препоръчвам - много необичайно пагода.

- U Min Thonze Пагода (Тридесет пещери) пагода

- в Сагаинг напътства ни доведе до един манастир - много интересно.

Mingun.
- В Mingun Pahtodawgyi - непълна паметник ступа. (Ра HTO Taw Гай)

Трето пътуване до Бирма

- Пагода Hsinbyume; известен също като Myatheindan Пагода (Mya Thein Tan Pagoda). Много хубава необичаен храм. Просто вкусно!

Баган. Е, аз дори няма да се спирам на Баган. Това е мястото, където ние сме вече трети път, и където можете да се върнете за неопределено време. Head удари! Потопени в абсолютна нирвана и от никакво желание. Опишете не е възможно (и няма), то трябва да се види със собствените си очи!

И още малко докосване на Бирма. Всеки знае, че основното послание има между градовете, извършвани на борда на самолета. Почти всички от техните самолети по вътрешни маршрути - ATR72 / 42. Има няколко местни авиокомпании, всяка от които само 3-4 самолети. Те летят наоколо като таксита. По този начин, полетът на бъг в Ngapali минава през Heho (Инле). Всички, които отлетя в Бирма се знае, че въздушният трафик има нередовни, забавени полети - не е необичайно. Естествено, тъй като самолети летят в кръг, на отказ на някой елемент води до закъснения по маршрута. Тези, които не са били там за първи път, това е вече комфортно. Просто трябва да бъде поставен върху възможно непреодолимата сила. Така че, индикаторът трябва да е така. Летим от Баган в Ngapali с междинно кацане в Heho. Полет ние Air Баган. С леко закъснение при заминаването на друга компания, обслужващи самолет - азиатски Wings (тяхно съгласие на кодове, така че е разбираемо). Стигаме до Heho. Тези, които трябва да върви. Ние, които летят по-надалеч, седи в самолет. Заредени нови пътници. Стартирайте двигателя и най-вероятно нещо не е наред. Какъв е проблемът. Самолет pourchal-pourchal и не лети. Те ни покани да си тръгне. Седим в сградата на терминала, изглеждаща като се опитват да определят нашия самолет. Очевидно увреждане е било сериозно, защото не е било възможно да се определи на място. Друг самолет на летището там, както и на дисплея с информация за полетите. За известно време ние продължаваме да седне. Има хора, под формата на AirBagan. В ръцете - отпечатани списъци на пътници на нашите (добре, за техните стикери авиокомпании, които лепило за да не губят пътници всички са чували и знаят), т.е. нас. И спокойно, така че бизнес въпрос за всички нас в списъка на качване друга авиокомпания - Янгон Airways. След 15 минути се определят Янгон Airways самолет и ние го наричаме, за да земя. Седнахме и безопасно да стигнем до Ngapali. Цялата работа отне не повече 1,5-2 часа.
Тук е нашата счупен самолет азиатски Wings, където е трябвало да лети.

Трето пътуване до Бирма

Тук носят багажа от един самолет на друг.

И тук, на тази плоскост излетяхме.

По някое затънтено Бирма. А сега ми кажете - в някои от европейските страни е възможно (да не говорим за нашата). Защо тогава се сетих за полет до Египет от родния си Домодедово преди няколко години. Полет "прекрасен" авиокомпания ВИМ-Авиа. излитане е било забавено в продължение на 11 часа. И нищо, всичко е наред! Пътниците са, разбира се ядосва се опитаха да щурмуват тезгяха авиокомпания, но повечето авиокомпании всички "на барабана." Аз не говоря за самолета на друга авиокомпания, ти не би могъл да подаде 11:00! И в Бирма - това е възможно! Т.е. удари не е фактът, че на самолета, който е счупен, а полетът се забави, а след това, с някои спешност (ако това флота в Бирма е наистина много малък) бирмански решен този проблем - един час и половина, без никакви компютри, отпечатани списъци пътници, но решили проблема - сделката с други авиокомпании, открити и изпратени в Heho друг самолет, всички туристи безопасно доставени до местоназначението си. Това е, което им бирмански взаимно!
Ще бъда честен - във всяка европейска страна не съм виждал. Това е още една причина да се мисли - това, което е по-добре - psevdoblagopoluchnaya Европа или затънтено назад Бирма, което се нарича "красива тогава. на света. " Аз определено гласуват за втори!
Това е може би всички наблюдения от третото посещение в тази красива страна.
В заключение ще кажа едно нещо. Ние този път отиде в Бирма с ясното съзнание, че това е третият ни пътешествие до там ще бъде последен. Готови ли сте да се каже: ". Довиждане, Бирма" В резултат на това да се каже "сбогом" не успя. Така че тя привлича, че "Сбогом" Не смея да кажа. В крайна сметка, ние казахме «Ще се видим отново, Златни Мианмар!». И решихме, че ако има силни страни и възможности (особено като се има предвид настоящата икономическа ситуация в България), а след това не забравяйте да се върнете отново. Част завинаги с тази страна не може да бъде!
Ще се радвам, ако този преглед е някой, който ще бъде от полза.

Трето пътуване до Бирма

Предполагаме, както Бог разполага. Всичко е все още предстои.

Татяна [безплатна регистрация] [12.05.14 15:01:50] IP: 195.68.154 *.

Pavel1, Бутан звучи интересно :) оставите коментар? захвърлям връзката AMP-та.

Полет ние Air Баган. С леко закъснение при заминаването на друг самолет, обслужващи компания - азиатски Wings

И ние имаме такъв обмен е
Преглед около хотела Ngapoli ще го направи? Много интересно.

Приятелите ми бяха преди около 7 години 2 години подред, щастливи, всички направени фирма "Voyage", сега дълго pochivshaya.

За много хора, противоречива декларация, но на емоционално ниво, аз се присъединят и да гласува с две ръце!
Що се отнася до Интернет. Останахме в скромни хотели, но WiFi навсякъде е доста оживен. Най-малко Skype, социалните мрежи и използване имейл.
От всичко се вижда и днес посети най-Носталгия по Golden Rock. Ще има няколко нощи отиде.
Благодаря за върха!

И аз гласувам за Бирма, което се нарича "красива тогава. на света. "
И около хотела Ngapale моля да ме линия. Магическо място.

До около три поставени в една дума, която в хода на спирката на пътуване. За хотел в Ngapali непременно ще напишете отзив в понеделник. Трябва само да качите мнения е започнал, и в деня, може да бъде само три. Вярно отзив за хотела в Ngapali ще бъде кратък - най-вече снимки. защото с изключение на ентусиазъм за хотела в Ngapali пиша нищо.

Svetik [безплатна регистрация] [06.12.14 22:56:42] IP: 89.109.200 *.

Чудесно! Благодаря за върха! Ако не е тайна, колко струва останалите (билети, хотели)?