Ridge Nurgush - нашият Урал

Решавайки, че миналата година, когато на посещение в планините Nurgush, най-високата точка на Челябинска област, времето е неблагоприятно (дъждовни бури, облаци, мъгла), още веднъж, беше решено да се отиде там, а мястото е толкова прекрасно там, не посетите отново, че е невъзможно.

След събиране на всички участници на кампанията, ние се премества от Екатеринбург около 18.00 две коли напред идваше не кратък път до 330 км. Карахме доста внимателно защото няколко от участниците са на различни признаци, като сън, в който тя се качи в колата, пътникът казал: "Memento Mori". Някой може да си помисли, че това са глупости, но един от автомобили, ван, който се състезава повече от 100 километра в час, почти изтласкани от скала. За щастие, ние пристигнахме живи и здрави. По пътя към резервата, видяхме два вълка, затворени в клетка на колата някъде транспортирани. 01.30 през нощта на входа на природен резерват, се срещнахме с една жена, която платихме за влизане на територията и разпънаха шатрите в кордон лесовъд.

На сутринта, спи добре, възхищавайки се на тези възгледи, които се отварят от кордон лесовъд, и ние не сме били в състояние да се види през нощта, след закуска, посочен.

Ridge Nurgush - нашият Урал

Изкачването е много по-лесно, отколкото през миналата година, тъй като, когато отидохме, не трябва да скочи потоци и локви, не трябва да търсим начини около големи локви през гората, а краката му бяха сухи.

Свеж планински въздух, красива природа, аромати на ела растение, слънчево с лек хладен бриз, и всичко това е в компанията на приятели, това, което би могло да бъде по-добре? Така че ние успяхме да стреля свеж песни Мичиган.

Възходът ни отне около 2 часа, 12 км нагоре, а ние сме на върха на планина Nurgush. В слънчево, леко облачно време, гледки от върха предлага невероятни, безкрайни полета, хълмове и планини, простиращи се в хоризонта, може да се види част от Башкирия, и в близост до горната част на езерото Zyuratkul.

Тръгна надолу по уморен, мръсен, но щастлив, защото това бе решено да поплувате в планинска река, където водата е малко по-топло от ледена дупка през зимата. В лагера, в близост до разбито дървена беседка, приготвена вечеря, част от групата решава да отиде на риболовно пътуване, а ние имаме един голям огън, които разговаряха с чаша горещ чай с елхови клони. Отнесени риболов се върна с нищо, за да продължите разговора от огъня, който продължава до 3 нощувки.

Ridge Nurgush - нашият Урал

По-нататък продължава историята от първо лице: "Аз бях уморен от такъв дълъг път, и за здравето на бедните, беше студено. Реших да си легне, казвайки на всички, по-голямата част се съгласиха, че това ще бъде времето и да си легне, докато те продължават да събере мислите си в беседката, аз отидох в палатката и светлината фенер под краката му, се обадих на един участниците в кампанията, помолен да спре, изключване на осветлението и да гледате напред. Изпълнен съм с неговите инструкции, опитвайки се да разбере къде точно трябва да изглежда, но не можа да намери посока, всичко беше твърдо тъмнина, тогава става ясно, че е необходимо да се търси между палатките.

Малко Offtopic, описание на имота: 2 палатки стояха близо до беседки, палатки за област широчина 60 м, следвана от гора. В средата на терена беше купа сено височина 1 м 70 см приблизително. От палатки до комина на 30 метра, а от купчината до гората на 30 метра глух все още.

Така че, погледнете в пространството между палатките към стека, видях две светли, парене точка, подобно на окото. Ако мислите, че това всъщност е окото, а след това растежа на "животното" около два и на няколко метра, а главата до ширина достига 30 сантиметра, поради отдалечеността на очите на един друг. Това беше в действителност, не можем да кажем. Отбелязването цялото поле светлините и не можах да намеря нищо. Pokipishevav малко, около 15 минути, ние най-накрая заспа. "

Nurgush Ridge на картата:

Интересува ли ви? Кажете на приятелите си!