Пътуване по планинските Башкирия с кола

Искам да ви разкажа за красотата на планината Башкирия, това е вторият ми пътуване. Опишете колко време е бил в тези места и какво да се прави - не само ще ви кажа къде и какво може да се разглежда, като кликнете върху моя маршрут.

Започнахме от Челябинск до Учали. Scenic път - полета, хълмове, планини. Заедно коне маршрут паша и кравите. Пистата обикновено имат нормални области, има и ямата и натрошени асфалта, мога да карам и надясно.

Селото Novobayramgulovo спря да пие кумис, което се продава в магазина. Rose в близост до хълма, за да видим какво следва. Оказа се, че дори и на хълма, а също и исках да видя какво е там.

Пътуване по планинските Башкирия с кола

Така че пътят ни доведе до башкирски село Мусин.

Бих искал да попитам една жена какво планина напред. Тя гледа към нас, разбирам, разбира, че е просто не мога да отговоря. Българската разбира с трудност.

Мина през селото и се срещна колата, водачът едва ли е обяснено как можете да получите на тази планина. Това е otedesh на 30 км от магистралата и на български език вече е в беда.

Пътуване по планинските Башкирия с кола

Това е пътя след селото.

Върнете се към пистата

В едно от селата, аз исках да се върна на могилата. Wanted - прави. Много хубаво.

Така бавно и достига село Inzer. Когато станцията оставихме колата за няколко дни. И не с влак с един вагон отиде да Aygir. Отиди на около половин час на пътя между скалите.

Пътуване по планинските Башкирия с кола

Стигнахме до гарата, и не е ясно къде да отида. И не питам никого. Избрана забележителност голяма двуетажна къща, и правилно, се оказа заслон Aygir а. Отидохме в никой, избрал стая за гости, разопакован. Оказа се, правилно решено.

На следващата сутрин, като с него бутилка кумис, като ходихме на Eagle Rock.

Достъпен от пътека или с железопътен транспорт. На първо място, ние избираме пътя и изведнъж чу вик: ". Не отивай там" Слезе в железницата, а има и двама работници са били посъветвани да отида с влак, защото от другата страна, в непосредствена близост до наскоро преминали мечките. И след това. на шума от пътя, така че животното - не трябва да излизат. И ние отидохме на пътя, от дясната страна на река Малък Inzer ляво на скалата.

Пътуване по планинските Башкирия с кола

Качихме се на хълма, от който може да се види Yamantau.

Прекарахме целия ден в горната част, тихо питейна кобилешко мляко и гледа на красотата около нас.

На следващия ден отидох на боровинки хълм, от който може да се види на хълма Караташ.

Пътуване по планинските Башкирия с кола

Изведнъж, имаше един местен, а ние попита как да стигне до планината Караташ. На което мъжът отговорил, че би трябвало да върви по цял ден и сега опасно: ". Мечките Любов сега ruzho ymet необходимо"

Аз поговорим малко за село Aygir. На сутринта, винаги има мъгла, скали не позволяват да разпръсне изпарения от двете реки. И изглежда, че по принцип няма планини.

Всички социалния живот е центрирана върху парче желязо. Някой ще се обадя тук, защото няма комуникация никъде другаде. Някой току-що върви ръка за ръка разходка.

Останете за известно време, обратно във влака обратно към Изер. И колата му се премества отидох да видя природен парк Muradymovskoe дефиле.

Маршируваха Магнитогорск - Sibay - Baymak - Zilair южно от Башкирия.

Пътят е добър, дори.

Излишно е Muradymovskoe дефиле - скалист каньон, който се простира по протежение на реката Болшой Ик. Има пещери, най-известният от тези три: Staromuradymovskaya, Novomuradymovskaya и Pigeon пещера. Спряхме разквартирувани в "Forest приказка."

На сутринта отидохме в най-дългата пещера - Novomuradynovskuyu. Преминава се намират на дълбочина от 108 метра. Хайде часовник калцитни инкрустации по стените.

Пътуване по планинските Башкирия с кола

Вечерта отидохме на скалите да държи на слънце.

На следващия ден отидох на разходка по дефилето.

Голям Ик нагази четири пъти и се изкачи на скалата на пещерата Pigeon.

Пътуване по планинските Башкирия с кола

Още един ден са били изразходвани по скалите с изглед към дефилето.

Следващата ни спирка на плана - Nugush резервоар.

Чудесно място за почивка. Има разходка с лодка, банан лодки, има и други забавления. Спряхме на туриста Nugush.

Карайте язовира с лодка.

На следващия ден отидох до отсрещния бряг, за да се изкачи на планината Beyektau и да стигнат до мястото, където вчера носеше по една лодка. Качихме се на билото и видя как расте кленове и дъбове, че необичайно за Челябинск.

На мястото на проверката на язовира, ни казаха, че каросерията може само тези, които имат свои собствени плавателни съдове. Друг, разбира се. Ние открихме, че човекът, който може да се вози на лодката си. Ние се обади и се съгласи.

Разгледахме водопада.

Ние се гмурка от лодката, да слушате историята на язовира, а вечер се върнах.

Ние се връща у дома през Уфа, Сим и Yuryuzan. Всичко, което исках да видя.