Прегледайте с обиколка в Тибет кора около Кайлаш - начин да си представите

Приятели, Hello! Днес ние осъмна с оглед на най-високата verschinu света, а след това отиде за дълго време и най-накрая пристигна в Шигатсе. Това е една от най-големите тибетски градовете, в които вече са били на пътя "там". Група вечерях, пих чаша "Ласа" тибетски бира и разпръснати във всички посоки. Отидох в стаята, взе душ, сварено кафе и седна да пиша за впечатленията си след кора около Кайлаш.

Заключение: кората трябва да върви само до степента, че сте разбрали ясно, че Кайлаш ви се обажда, това вече не е възможно да не ходи.

Кайлаш - митове и легенди, факт или измислица?

За непосветените. Кайлас е може би вторият най-известният планински в света. След Еверест. И ако в Everest всички е ясно, какво е спечелил такава популярност не е най-високата Кайлас? И след това има много версии.

Прегледайте с обиколка в Тибет кора около Кайлаш - начин да си представите

Кайлаш - духовен ос на света, най-доброто място на сила, която може да промени живота на всеки, който го види, и най-вече тези, които притежават кората.

Кайлаш - свещената планина, е един от жилищата на бог Шива. Изкачването й, е строго забранено и в горната част на все още недокоснати от човешка ръка. Има легенди за смели души, които се опитаха да се изкачи, но се върнаха poluumnye прошарена, с кръгли очи за няколко дни и стои на края на косата. Между другото, точната височина на планината и не е била оценена, той варира в проходите и на 6000-7000m.

Кайлаш - парче строителство, възможно космически кораб или чужденец лаборатория. Или суперкомпютри.

Кайлаш има четири лица, ясно подредени от двете страни на света: смърт, любов (страст), дегенерация и дори някои не си спомням. Всички те са надарени със своя собствена специална енергия. Пешеходна кора можете постепенно да се отървете от всички ненужни, напълно прероден в прохода на Ла Дром.

Че това е вярно - не знам. Да, и никой не знае точно.

Като стигнах до кора около Кайлаш

Типичен случай за мен: участниците с една обиколка из Исландия изведнъж искаха да Кайлас и аз нокаутиран да се направи нов маршрут на сайта. В резултат на това, никой от тях отиде в кората на главния мозък (но отиде на трекинг до Еверест) и за първи път навлиза в Тибет.

Прегледайте с обиколка в Тибет кора около Кайлаш - начин да си представите

Ясно осъзнавайки, че земната кора около Кайлаш изисква специална подготовка, познаване на фините светове, тибетски история, религия и други неща, които не исках да отида до ръководството Роле и призова за помощ, за да Дима Приходко. Той имаше зад гърба си 10-годишен опит, 26 ядро, и просто исках да се срещна лице има такива впечатляващ фон. Цялата организация, той пое, аз не по друг начин.

за очакванията

Ако сме наистина на чистотата - не очаквах нищо от кората на главния мозък. Свикнах да се вярва само това, което е видял / чувствах като слухове обикалят Кайлаш е много мистичен.

Ако повече от чистота - някъде, тайно се надявах да изживеете нещо специално, някакъв вид енергия, който се говори от всички.

Исках да сравнявате Кайлаш и чувствата си по кората на други планини и пътеки.

Моята кора около Кайлаш

Ура, ние най-накрая пристигна в Dorchen - началната точка на кората на главния мозък. Това означава, че в навечерието на три дни ходене краката и не прелези. Много много уморен съм от тях. Между другото, днес видяхме във всичките му слава на южната страна на планината.

Дима вечер отново говори за кората, за заявки към Кайлас, фактът, че чакаме и това бе последно време. Много е интересно да слушам Дима ненадминат разказвач.

Група вечеря вечер отива, аз искам да направя Кайлас по залез слънце. За това е необходимо да се изкачи на най-близката могила над петстотин метра. На залез слънце аз закъснях, но тя взе звездното небе, и прекарва един час насаме с него. Тихо. Тих. Красиво.

Прегледайте с обиколка в Тибет кора около Кайлаш - начин да си представите

Тогава там е весело спускане в мрака на нов път, но това е друга история.

Той дойде до хотела, купи и отиде да си легне.

На сутринта отидохме в кората. На входа Чортен изтече, висеше с ръководителите на якове, кози, крави - ехото на Bon-будизма.

Прегледайте с обиколка в Тибет кора около Кайлаш - начин да си представите

В навечерието на 18 километра мек пакет, който не го прави особено запомнящо се. Отнесени Уест лице и прекара нощта в близост до манастира с чудесен изглед на север.

От вътрешната кора е плътно затворени, а още един ден остана в близост до манастира Dirapuk. Аз, Мирослав и Саша реши да ходи по-близо до северния склон на Кайлаш. Това ходи и да стане най-интересното момента на кората за мен. Smooth Събуди се, след което включете потока на сняг мост и скоро се озоваваме в морена. Оригинален пътя, избран от морена на леда покрай потока, сред малки Seracs. На някои места снегът се разтопи, а понякога и положи солидна кора и трябваше да намалят стъпки. Топ даде светлина сняг. Уау, това е, което аз обичам!

Няколко часа по-късно, след излизането, ние стояхме по северната стена на Кайлаш. Той е огромен. Снегът беше спрял. Ние бяхме заобиколени от абсолютна тишина. Това мълчание мениджър, който се силен гръм отеква в главата ми. Това е като целият свят се спря за миг. Мълчанието, което може да се усети само в планината. Беше тихо и добро. 20 минути ние се радваха на атмосферата, поискали нещо в планината, а след ухапване и започнаха да се спускат.

Лагерът изтича много бързо, а останалата част отиде на пуджа. Тук имаме късмет - ламата главата стигна до манастира. Ние за първи път дойде да го види и попита. Помолих за помощ при изкачването на Еверест и много доволни клиенти отстрани =)). Изслушване за Еверест Лама малко смутен, намери някъде в шал и ме вързан късмет. Аз съм много щастлив. Един чудесен ден. И утре чакаме прохода.

Прегледайте с обиколка в Тибет кора около Кайлаш - начин да си представите

През нощта валеше сняг и беше решено да спи малко по-дълго. В резултат на това ние имаме три часа по-късно, планирани - около 8. Ние вървят бавно, бавно набира височина. И тук ние сме в пас възраждането Дром La (5 шестстотин и седемдесет m). Символично По стечение на обстоятелствата, аз имам рожден ден днес. Докосването поздравления, няколко тостове, искания чаша топла чай от термос. Ние слез по-скоро, ние сме в очакване на края на мариновани мандарина - много вкусно нещо! Винаги си струва да опитате. И ние все още трябваше да отида 20 km и е на надморска височина от 5000 м.

Времето ни е хвърлен syurpiz под формата на сняг в лицето и силни ветрове. Но няма значение, ние ще го управляват. Хайде, общуват, обменят първите впечатления на кората. 10 километра през голяма част от групата решава да стигнем до Dorchenu джип, всичко е много уморени. Това не е изненадващо. Ние Саша искате да стигнете до края на разходката. Ние даваме на децата си раници (ние бяхме не носачи) и светлината удари по пътя. Село ми харесва - в долната част на дефилето, преминаващ планински поток, а зад красива долина.

Лесно път, но да отида трудно. Ние вече доста уморени крака бръмчене. На изхода на кората Мирослав срещат - нашето трио отново в колекцията. Интересно се обърнахме на отбора, защото не се чувствам специална Саша енергия и не вярвам на всички легенди. Мирослав обратно - по целия път се чувства различна енергия и мога да кажа от какво място Кайлаш завъртя един или друг момент камък. Съобщение оказва жив и интересен. Скоро Dorchen показано, последните километри, както обикновено - най-трудно. В града се срещаме Кейт Яна, те ни съветват да ядат пилешки бутчета и pyureshkoy в един от ресторантите. Най-добрият съвет за деня, храната е божествена!

Прегледайте с обиколка в Тибет кора около Кайлаш - начин да си представите

Резултати кора и чувствата ми

Какво мога да кажа? Аз лично не се чувствам нещо специално, нещо, което е различно от кората на трекинг в други високи планини. Не са промени в настроението, енергията, нищо-друго. Pass, макар и висока, но много гъвкава и мека. Всички тежката прехода - на 28 км на височина от около 5000 метра, а минава над 5600 - това не е шега. Цяла нощ съм диво болни телета и аз почти не можех да спя.

И все пак, ако кора около Кайлаш работи?

Да, със сигурност за много работи. Хвърляне на всички мистиката, която аз не се чувствам, изложих своята версия защо:

1. Вие сте в етап на търсене на себе си, се нуждаят от сътресение, някакъв знак или забележителност. И да научите повече за Кайлаш тук. Кайлаш, което е малко повече от напълно, операции легенда, е духовната ос на света, място на власт и е в състояние да отговори на молбата ви. Поставете правилно отношение.
  2. Освен това, много зависи от водач-тел. Ние Дима много добри разговори за различни аспекти на финия свят и всичко, което е свързано с планина. По-специално, признаци и промени в личния практика. През седмицата, ръководството, което се подготвя за кората, създаване на правилното настроение. Това е много добра и ще ви се отвори.
  3. Тя започва кора. Кора - планински преходи турне, всъщност обикновен преходи. И това, което означава, че:
    1. Имате ли достатъчно време, за да мисля, да си сам, да се мисли. В обикновения живот, възможността е много рядко
    2. Най-вероятно, първо се удари големите планини. Планинската наистина имат енергията, силата и красотата извънредно. Невъзможно е да не се чувстват
    3. страхотно, необичайно натоварване. Вие първи път на тази височина, първото преминаване мине и да направи нещо, което не изглежда да бъде в състояние да. Можете да преодолее себе си и излиза извън обичайните си граници. Вие разбирате, че можете да направите повече и да стане по-добър, по-уверени, по-силно.
  4. Много важен фактор - компания с интересни и успешни хора, които преминават маршрут, общуват, да споделят и да научат много.

Тук, в действителност, това е всичко. Да се ​​отървем от излишен шум и След като прекарва достатъчно време сами да намерите правилните решения. Преодоляване на пречките пред, ставаш по-силен. След посещение на много манастири - духовен. След разговор с прекрасни хора - по-умни. Вие сте пълни с идеи и желанието да се действа.

Тибет Travel

Заслужава да се отбележи, че аз не езда само кората на главния мозък, но и да се види Тибет. Легендарният царство, в което не е толкова лесно да отида там. Посетихме много манастири и забравени царства са живели в homsteyah, се опитаха да общуват с местните и малко да научат езика им. Бяхме посрещнати от хиляди тибетци и усмивки от всякъде помете "Таши случай." Тибетци - много добродушни и отворени хора, които не знаят нищо за на английски език)

За да може един влак да улови колкото се може повече, ние трябваше да се движат много в автобуса. Китайският път, построен добри навсякъде препятствия, проверка на документи и такси. Преместване бях много уморен, аз съм много по-скоро като текущи крака ..

На тази, може би, за да приключите. Ако разберете, че трябва да се Кайлас - ще си струва да лае. Във всички други случаи е по-добре да отиде в някоя от пистите и Непал. Непал е много по-интересно, разнообразно и вкусно. И все пак има много повече планини.

Прегледайте с обиколка в Тибет кора около Кайлаш - начин да си представите

Искате ли същото? Просто пишете и ние ще се погрижим за останалото