Последният леда на езерото - риболов

В петък вечер, бях в Мантурово. На сутринта, още по тъмно, ходихме на УАЗ до езерото, разположен в гората на отсрещния бряг Unzha. През нощта тя замръзна, и решихме да пресече реката по пътищата през зимата. К. отидох напред бодро. Знаех, че не се появят ледени изскача през есента, и можете да вземете студен баня, така да се каже, без предупреждение. преместихме безопасно под ръководството на Рьорих Unzha до отсрещния бряг, продължи своя гориста реката. Скоро тя изглеждаше езерото. Най-накрая тя е около два километра и максимална ширина - около стотина метра. На брега на К. ми каза, че това е най-езеро къщата-горд, чиято дълбочина достига до шест метра в някои места и наводнения в езерото наводнен. Според Рьорих, риба пестелив, както във всяка езеро, хапят неравномерно. Пътят на оръжието удари рибата, рибарите beskleve боли. В заключение той каза, че се насърчава в последните дни на ухапването на езерото беше добро.

След кратък разговор, ходихме на леда. На ход К. заяви, че отиваме до устието на рекичката, която се влива в езерото, където водата в богата на кислород рибата се втурва. Скоро края на гората задаващата е тесен поток легло и отворен прозорец водата. Преди да стигнат до прозореца петнадесет метра, К. спря и започна да пробиете дупка. Последвах примера му. Рибар рибар може да разбере само, когато за пръв път се пробива отборът, и предчувствие за първата хапка. Пет минути по-късно седяхме на кутии. Скоро Жокера и жълто ми жига се понижава в дупката. Дълбочината е половин метър. Няколко пъти съм прехвърлил кука лесни ръце vskidyvaniem. Посочи с кимване, аз закачен и извади върху лед matrosika. Регулиране на манивелата на куката отново спуска в шаблона на дупка. Bite бе незабавен и леда е друг малък okushok. След около половин час имам приличен ухо е хванал Krasnopyorov. К., също един след друг се проточи Okushko.

Скоро ние решихме да потърсим по-голяма риба и си отиде с потъмняването на езеро смърчовите гори, където, според партньора си, трябва да бъде солидна риба. Минахме покрай черен гарван, обявявайки Област глух Screeching, кацнала на един бор, който расте върху стръмния бряг на езерото. Наличието на километър, К. спря, той каза, че миналата година е хванал на това място няколко приличен бас. Пробийте дупка и да чакат за ухапвания на дълбочина четири метра. Не ухапвания. Аз започнах активно да играе жига - без резултат. К. изведнъж извади gusterku. Завиждам бяла завист, чувство за ухапване, крив, извади върху лед нагръдник закрепен. И на разстояние и да отидем. Ruff вкара всички и кимаше, както се казва, "с един." Уморен съм ръка влача с дълбочина четири метра бодлив "pucheglazikov". Поглеждайки към страната, видях една дупка половинка хълма яки. Отидох при него. Дърпане друг грива, той каза: "Като картечница бие грива". Кимнах.

Дърпане жига, К. го заменя с лъжица. Върнах се обратно в дупката си, взе стръвта да привлече. Скоро лъжица отиде на дъното. Една четвърт от един час в дупката Konstantinovicha скочи два бас-skovordnika. Седнах и се намръщи, като измъчван beskleve. Реших да си партнират obsverlit. Малко Седях пет метра от партньора. Но усилията ми са били напразни. Виждайки един фунт костур, които влачат К., завист, аз почти падна от кутията. Въпреки това, не се противопоставят, реших да се оттегли, за да не се скъса риболова душа. Най-лошото нещо за един рибар, когато партньорът му захапка и не. Неприятна ситуация ...

Въпреки завист и лошо, но какво да се прави. Такава е природата на риболов. Willy неволю се конкурират fisherwomen в техния риболов. Ако не хапят - тогава ти си отвратителен рибар. Къщи седят, гълъби. Крачка назад на стотина метра встрани, аз пробити отвора, за пореден път се превърна в лъжица-стръв. Дълбочината е два метра. Седях тихо се наслаждават на природата. Изведнъж последвано идиот, аз закачен и усети приятна тежест започна да плъзнете риба нагоре. В бързината, сякаш в очакване, че необходимостта да бързаме, и наистина - от кладенците изглеждаше щука главата. Без да се колебае, хванах хрилете не са имали време да захапе schurenka линия, го повлече към леда. Щука с тегло около килограм и е взет ми риболов настроение за приличен ръст, вдигна престижа на риболов. Повдигнах schurenka над главата си, показа своя спътник. Одобрението поздрави с успех. Още хапки в дупката не се наблюдава. "Плашел рибата, озъбена разбойник" - прошепна на себе си, той започва да се навивам на стръвта. К. също ще ловят риба. Пихме чай от термос, се премества на. Пламнал слънце в пълен размер, осветителната и лед, и дърво, и вода, показан Поставете върху лед. Всичко блестеше и искреше. На брега на горите вятър удари миризмата на гниене листа и иглички. Ароматизирани пролет аромат във въздуха разбърква душата на риболов. Стояхме в мълчание, наслаждавайки се на пролетта пейзаж. Добре!

Въпреки това, спомняйки си, че ние сме рибари, отиде до сух бор задаващата отново започна наваксване. Аз пръста джокер малки рибки. Риболов стана толкова скучно и си помислих, мястото се е променило. Изведнъж последвано идиот, аз крив, извади Skovorodnikov-костур. Скоро ледени перки блеснаха още три красив костур. К. също извади няколко приличен бас. След около половин час ухапване спря така внезапно, както бе започнало. Слънцето се претърколи към хоризонта, ние трябва да се прибера вкъщи.

Приближава зимния път, видяхме брега Unzha прозорец вода. К. почеса ухото му, заяви: ". Необходимо е да се премести на плитки води" Като на триста метра, той се спря, сложи кутията изчезна в смърчова гора космат. Скоро се появи с две широки дъски, деловито каза: "Аз, закътана преди три дни." Ние блокиран откритите водни бордове, се изкачи на леда. Всеки се на борда, тръгна бавно по калния леда. В лъчите на залязващото слънце блесна в близост polynya. На гърба е лоша настинка, но аз pootstal от партньорските десет метра, тихо се приближи отзад. К. бавно, проверява всеки ход. Най-накрая стигнахме до ръба на леда, те стигнаха до отсрещния бряг Unzha отново в бордовете, си стиснаха ръцете. Нашето настроение е оптимистично.

• Адер, и цар на природата
  • Проверка на условията за съхранение на оръжие се превръща в каша
  • Един риболов въдица малък
  • "Батерията е" последният шанс
  • Тайните на тих лов: търси гъби и горски плодове
  • Изберете пневматични оръжия за лов
  • Ние правим качествен нож един от два часа и половина
  • Тайната на белия гъска
  • Историята на една среща с мечка
  • Новини от лова на региона Владимир
  • Проверка на условията за съхранение на оръжие се превръща в каша
  • Мисленето на глас след Vsebolgarskoy XII изложба на ловни кучета
  • Отговор на професионален лиценз и позволява работа на гражданин обжалване
  • Пиян лов - това е проблемът
  • Каквото и да поиска от министъра на Дон
  • Удобна база съживи военно-лов общество
  • Правилно оборудва касетите за лов на лятото-есента
  • Кой не е печелившите държавни къси ръце
  • Rosgvardiya стяга отговорността на собствениците на оръжие
  • Спомняйки си лов на пролетта
  • Как да направите най-високо качество на патрона