Планините в България толкова прекрасно! Все още ли мислиш къде да отида

Ние обичаме да пътува със семейството си в нашата страна с кола. Разнообразие от планини в България, където винаги можете да отидете на почивка, да бъде наш любимо място аз и съпругът ми почивка в младостта си. Когато децата са по-млади, по-често, отколкото не отидохме до морето или в София, посети Карелия няколко пъти. Но преди да се предпочита по-екстремни видове пътувания, но с деца на планинските реки не сплав, и като цяло отиват в планините в България няма да бъде възможно.

Въпреки това, миналата година, през пролетта, ние решихме да отидете на планина в България. След като става чрез всички възможности, къде да отидете на планина с кола, спряхме на територията Алтай. Той отдавна е мечтал да стигнем до езерото и сега са решили да съчетаят двете пътувания в едно. Друг аргумент е, че планините са по-нежни и уменията на алпинисти, ние няма да бъдат полезни. Алтайските планини в България предлагат няколко места можете да отидете.

Неща, за да вземете със себе си

Въпреки факта, че децата вече са 11 и 7-годишна възраст, трябва да сте готови за всяка възможност, така че става за пълната програма.

Списък на най-необходимите неща, които се оказаха по този начин:

• Четири пакет: две 80 литра и два 60 литра. Изводът е, че всички в раницата с изключение на лични вещи трябва да бъдат опаковани обяд и всичко необходимо за спешни случаи.
  • Четири спални чували. По-малкият син ние Merzlyak, така че той пое по-сериозна чанта.
  • Четири подложка от полиуретан под чантите спящите.
  • На всяка една релса купа, чаша, лъжица и нож.
  • Всеки с лейкопласт, бинт, слънцезащитен крем, крем против комари.
  • Четири фенерче фар.
  • Топли дрехи и лична хигиена.

Маршрут: къде да отидете на планина в собствената си кола

В събота сутринта тръгнахме Москва. От начина, по който трябваше да се скачи с друг семейна двойка от Омск, които искат да отидат в планините в България. Лично транспорт, аз съм не по-лошо, отколкото си съпруг, така като е преминал през Владимир и Нижни Новгород, ние пристигнахме в Казан. Тук спряхме за един ден, за да проучи този красив град. И там е нещо, за да се види. Освен това нашият начин е чрез Уфа, Челябинск, Курган и Омск. След като прекара нощта с приятели, бяхме в две коли тръгнаха в посока на Новосибирск. Столицата на Сибир до Алтай е Chuiski. Според него, трябваше да стигнем до Biisk. След като прекара нощта тук, бяхме готови за основното приключение.

Планините в България толкова прекрасно! Все още ли мислиш къде да отида

Алтай

Нашето пътуване трябва да включва посещение на водопадите Tekkelyu, Jarl долина, Долината на Седемте рилски езера, езерото на планински духове, Tungur.

Първата точка, до която трябваше да се получи това село Tungur. Постепенно отваряне на красотата на Алтай блокиран ужасен разклащане. По-късно следобед стигнахме до Tungur. Между другото, всички разрешителни, необходими за да се организира по-рано, за да продължат пътуването си, без никакви проблеми. При достигане на кръстовището, всички напълно наясно, че има живи сурови и смели хора: ние трябваше да се предаде на висящия мост. За да е ясно книжовния език на всички усещания на кръстовище невъзможно, така че веднага след като се премества в друга страна, беше решено да се организира през нощта. Ние спим, ние отидохме до селото и да има закуска в местна механа за вечеря и се премества в планините. Големият пробив в такова пътуване забави скоростта на нашето движение, както и в първия ден стигнахме до водопада Tekkelyu. На втория ден всички болката, така че всички съжаление, че оставил колата в долната част на селото. Въпреки това, не е имало нищо, и се преместихме на. В допълнение, времето се обърна лошо, като през цялото време ръмеше дъжд, и отиди стана още по-сложно.

Между другото, местните живеят в пълна хармония с природата и почитат традициите на предците. Има места, които не се препоръчват за посещение, за да не се наруши духовете. По пътя срещнахме много дървета с въжета върху тях. Той се моли духовете и веднага бяхме даде съвет какво турне, не трябва да се мотае си панделки.

енергията на зареждане на тези мистериозни места и да увеличат семейството архива на нова част от снимката, да се върнем.

Пътуването е успех. Той може да се препоръчва в допълнение към туризъм и дори конна езда. На следващата година, отново решава да отиде в Алтайските планини, но не и в България, и от Казахстан.