остров Тиоман

Traveler Blog. Доклади за екскурзии до градовете и държави.

На седмия ден от престоя си в Малайзия, не е това, което го очакваше, ако не и за цял живот, а след това цялото пътуване със сигурност. Борим се с приятелката ми напусне славен град Куала Лумпур и главата на острова - на първо място в живота си на острова! Островът, който е сред десетте най-красивите острови на Азия. И името му Tioman.

Естествено, очакванията ми бяха твърде високи, мозъка нарисувал райско кътче, скрито от очите на един обикновен турист. Чувствах се почти Робинсън, да се срещне приключения. И, гледайки напред, ще се отбележи, че очакванията ми са били изпълнени изцяло и все още не съм бил на място, по-красива от Tioman. Но първите неща, на първо място, за пръв път на острова трябва да бъде достигнато, а не кратък път лежеше.

остров Тиоман

Как да стигнем до Tioman Island.
Tioman - един райски остров в Южнокитайско море, разположен на 56 км от бреговете на континенталната част на Малайзия. Опции за това как да стигнете до Tioman две. Първият - на самолета, на 45 минути полет от Куала Лумпур и вие сте там. Вторият - с автобус и ферибот. На второ място, разбира се, е по-евтино, но в пъти по-дълго. И, разбира се, ние избрахме втория метод. Предварително закупили билети на цена от 30 Ринго ($ 10) и на сутринта вече бяха на автогарата Терминал Bersepadu Селатан, към която лесен достъп до LRT или KTM - гара Бандар Tasik Селатан.

Автобусната спирка беше като летищен терминал - проверка на билети, чакалнята с удобни седалки. Тогава дойде автобуса, всичко си дойде на платформата и зае мястото на вече закупените билети. След няколко минути, голяма комфортен автобус, за да ни се втурне по гладък асфалт на Малайзия в цялата страна в рибарско градче, наречено Мерсинг.

Отидохме за дълго време, съм заспал, когато спряхме за закуска в някакъв крайпътен кафене, където Поръчах патица с ориз. Патицата е остър в крайност, веднага избухна в аплодисменти, и се затича тялото ми. Останалата част от начина, по който аз погледнах през прозореца и се загледа към града указатели, които минахме. Аз ги сравни с картата и да следите за приблизителното нашето местоположение. В един момент започна да вали. интензивността му лесно може да се сравни с остротата наскоро яде патица мен. Аз не знам дали можете да го наречем дъжд, но имаше чувството, че всеки втори от прозорците на автобусни залети десетки кофи с вода и гръм толкова трудно, както и редица противотанкови мини избухна.

Риболовният град Мерсинг.
Около 6 часа след началото на пътуването, когато се счупи 350 km участък, прозорецът най-накрая се появи на морето, ние приближаваме точката на дестинация. Мерсинг ни посрещна с дъжд. На автогарата видяхме графика на автобус обратно, взе раниците и отиде да търси кея, от който тръгва ферибота. Но това не беше там, днес всички фериботите са плавали далеч, но поради влошаващото се време вечерта беше отменена. Е, здравей Мерсинг. Днес ние прекарат нощта тук, а на сутринта да отидем до острова.

След скитане из града, ние открихме много otelchik, избран повече или по-малко прилично, US $ 20 изглежда е хвърлен чанти и отиде на разходка. Градът е малък, двуетажни къщи, построени в духа на американските уестърни. Ние стигнахме до брега, погледна ръждясалите лодките на рибарите, за пореден път стигна до кея и график на ферибота е посочено. След това изберете нещо за ядене.

остров Тиоман

Vivid влезе в Малайзия механата, което изглежда никога преди чужденците които някога съм виждала. Презарежда има ясно рибари мазнини силни мъже със златни пръстени на пръстите му ядяха своите сутрешни улова и билки велосипеди. То е ясно кой е в хоста. Ние не са в съответствие с местните редовните подредени ориз, риба, чай и дойдоха да си зает вечеря. Рибари ентусиазирано говорят и обсъждат новините по телевизията от тавана. Уморен след извършеното пътуване се усеща, а скоро беше решено да се върнете в хотела.

По пътя стигнахме до магазина, където те се продават плувен маска с една тръба за гмуркане с шнорхел. Вече очаквам с нетърпение да моя собствен "подводен Кусто Odyssey" ние ги взе маска, все още остров Тиоман Local Diving Мека, че трябва да отидем подготвени. Доста пазаруване се върнахме в нашата "апартаменти" и скоро заспа под Lulling звуците на гекони работят тук на тавана.

Евтини полети до Куала Лумпур, е необходимо?