Маршрути-в Uzundzha Canyon

Каньонът Uzundzha

Marshrut каньона започва от пролетта на селото. След това отидете на черен път до село ТКЗС, който е издълбан в скалите на живописния каньон. След малко повече от три и половина километра от пътя лежи върху "Планински" детски оздравителен лагер портите. Отидохме около ляво на лагер. Сто и петдесет метра хотел далеч "Uzundzha" с паркинг. Собствениците на частни превозни средства могат да стигнат до тук и оставят след себе си "железни коне".

След това отиваме в посока север-изток, пресичайки една голяма област по черен път. Шест сто метър започва гориста местност с храсти и къпина, шипка. В ляво можете да видите засаждане бор. Обратно и гмуркания пътека, по която ние да продължи.

След около един и половина километра стигаме до разклона в коритото на реката. Ние следваме приток, който отива наляво, почти в северна посока. В дясно се вижда тръба и трупи, които можете да се разхождате по стръмните скали. Минавайки малко, виждате правилната пещера. Още малко, и десен завой отидете на източника на река Uzundzha - пролет Suuk-Су, който се намира под сух водопада.

След нараства от ляво на пролетния стръмния склон с лице към живописния каньон, където водата тече само за кратко време през пролетта, в която тече естествена граница на Ai Димитри много красиви водопади и каскади по дъното с фантазия irrozionnymi бани.

Пълна маршрут от източника може Suuk-Су, връщайки се обратно по същия път, или се изкачи нагоре край Uzundzhinskomu каньон и в ляво по пътя към постигане на разклонение на пътя към прохода, посочена от колоната. От там се върне в село ТКЗС, или в населено място Novobobrovskoe. (В Novobobrovskoe оловни валцована пътни машини, а в колективен - пътеката, която отива в ляво от пътя в Novobobrovskoe).

Ако лифта до върха на каньона да отида на двеста метра по дъното на потока на горския път и завийте надясно, а след това след километър да изляза горското Ai Димитри, където има оборудвана туристическа паркинг и пролетта. Къде можете да прекарате нощта и да продължи пътуването си по-нататък по избрания маршрут.

GPS-координати на основните точки на маршрута:

1. Добивът на пътя на каньон (44 ° 28'50.71 "С, 33 ° 53'8.37" В).
2. водопад в края на каньона и добивът в тракт Ai Dimitri (44 ° 30'6.90 "С, 33 ° 53'59.86" В).
3. проход и пътищата на вилката в села и Novobobrovskoe колективно ферма (44 ° 30'2.74 "С, 33 ° 53'40.58" В).