Май България за велосипеди и пеш

Смарт електрически мотор от Daimler
Авто гигант Daimler се подготвя да пусне електрически мотор E-мотор, който е планиран за пускане през първата.

Lamborghini изобретил велосипеда
BMC шведската марка, която е специализирана в шосейни велосипеди, съвместно с италианската марка Lamborghi.

Направляван ключове за настройка
В тази статия ще научите как да конфигурирате ключа и сложи долните и горните граници, в които п.

Едно пътуване до България през Май - е много рисковано, в следобедните часове температурата на въздуха е + 20 ° C до + 27 ° C през нощта все още е студено - + 14-17 ° C, а на водата, особено само до + 18 ° C затопляне.

Пристигнахме във Варна. Нейният летите със самолет, когато той идва, за да кацне на надморска височина от 500 метра, така че от прозорците на къщите можете спокойно да се ангажират с зацапване и от прозореца - виж самия град. Спорен мнение имахме летище Варна. Той е по-малък, отколкото в Бургас, в допълнение, ние уловени много щателен граничари.

Варна заобиколен от зеленина от всички страни. В близост до автогарата е построен търговски център. Име точна, не шаран - Grand Mall, дори в Африка Grand Mall. Можете да потегли към Одеса и Лондон от Варна. Но чрез закупуване на билети за местния автобус, ние отидохме от Варна до Бургас и от Бургас в Приморско.

Бургас през май - много зелени, живея, но мръсните плажове. Като цяло, през май в България, че много цъфтеж. Някои цъфтящи растения не могат да се идентифицират, но те се срещат навсякъде.

Пролет България -
и цъфтяща пустиня

Пейзаж в близост до летището
Варна

На море в България -
Той е не само плажове

Цветя декорирана в
Нека всички, на България

Ярки цветове в България
пролетта - на всяка крачка

Интересното е, че ако се вгледате в морето, той често изглежда спокоен, но в действителност това не може да се случи.

На брега плуваха две красив лебед. Дори и една седмица от живи същества как могат много - лебеди, лястовици и чайки, гущери, костенурки, змии и ехидни. Заради едно "грозно пате" Аз почти нокаутиран в Приморско рибар, който в черен костюм с черна тръба плаващи във водата. Мислех, че е патица, като камък, за да се хвърлят, но рибар дойде навреме. Видяхме, и това е толкова забавен бъг и реши, че той тен.

Плажът е празен. Водата е студена. Плажът е мръсна. Водата е чиста. Плажът е мек и много топло. От жители - само чайките. Опитах се да хвърли камък в чайка, така че тя е излетял, а тя беше глупаво, се изпълнява само върху него, мисля, че - животни. Дължината на бреговата линия в Приморско - 1.5 km. Той прилича на морски курорт на север.

Приморско - много живописен курорт, разположен в близост, но не по-малко интересно място. Приморско Китен за контактите на горски пътека, можете да се разходите до Маслен нос, или да карат колело до устието на река Ропотамо.

Маслен нос

Така че, ние се връщаме към Маслен нос - необичайно и много красиво място. Както се казва, това е местната фиорди. Тук ние искахме да стигнем до там преди една година, но след това ние твърдо измамени лодкар - Кейп вместо ни докара до лодката на Китен. И сега, след почти година, ходихме пеша, а си е струвало - такава красота не съм виждал никъде другаде.

По пътя видяхме много змии, птици, и дори малко светли очи елен. Ние също така се срещна безстрашен гущер. Аз, от моя изненада, тя е успяла да хване. Въпреки това, след като тя ме ухапа, то не боли, а след това тихо и спокойно я изчака снимана и освободен.

Пристигнахме на автогарата в Бургас, имаше един много стар автобус Setra, на която е написано "Бургас - Приморско - Китен - Лозенец - Царево". Нищо не е посочено работа. Седнахме в нея и да потегли, щастливи и удовлетворени, докато той се смъкна на пистата в страната. Страшен, разбира се, но след това ние се засмя и се отпусна. В резултат на това минахме една красива и добре поддържана село Росен, Равна Гора, забавно Ясна Polana. На покривите на къщите щъркели често правят гнездата си.

Върни се, далеч можете да видите Приморско - ние сме на пътя на 10 км. По пътя можете да видите Дяволската река (Дяволска). Тази красота е пълна - макове в 20-те дни на месец май тепърва започват да цъфти, всеки ден те са все повече и повече.

Това сложи край нашата пешеходна екскурзия до масло-нос. След завръщането си в Кейп ние пием хубава бира и релаксираща през нощта, те дойдоха да вземе последната граница, това е едно пътуване до река Ропотамо - там и обратно, както е 21 km, но този път на мотора.

Разходки из България

много
цъфнали макове

р.Ропотамо

Идеята да отида до река Ропотамо имахме за дълго време. На мястото, където тя се влива в морето, пясъчен лента работи с дължина от 100 m на дълбочина на коляното. Преди отпътуването си от България остава един ден и ние решихме да посмее и отиде в 9 часа сутринта към реката и планината. Планински искам да споменавам поотделно, те заслужават внимание.

От надпреварата река е удобно - ние трябваше да преодолее три незначително покачване и три писти. Един мощен спускане води директно до морето, дължината на тази част е по-голяма от 2 км. Ние сме на него има максимална скорост от 55 km / h, а ръката винаги е бил на спирачката - не се спира във времето, отлети в храстите.

По пътя обратно е убиец изкачването, горещи изгорели газове луд, единствената мисъл по пътя - ". Да се ​​пие, пие, пие" На едно от последните пистите на велосипедисти, чакащи за малко, ако имате време, за да спирачка във времето, изненада - бариера. Той се намира много умело - зад ъгъла, и като ти мине през гората и дърветата в близост преглед, е само на 10 метра за спиране.

Така че, лети по-бързо от първата част на пътя (50 минути), отидохме до кея на 20-метров. Право poplyvesh - за масло нос priplyvesh, наляво - до река Ропотамо. От кея предлага красива гледка към морето и планината с дървета. Зад ъгъла - река Ропотамо. Ако се вгледате внимателно, ще видите една малка следа от камъни - това е много заземяването, където можете да отидете до колене във вода.

Ако сравним с масло носа, към която от тук нататък морските 8-10 километра, на брега на морето тук е много по-различно. Има степ и голите скали, и тук е доминирана от зеленина и дървета, но има и приказно красива. Исках да се плува в потока, но водата се дължи на кална река.

Отидох в малка лагуна, която е пълна с черупки, макар и счупен. Харесва ми как скалите ексфолира на брега на морето и в лагуните варене. ЗЕС е паметник на един моряк от Варна, датата на строителството - 1929. Видях скарабей бръмбари, тя е толкова, колкото две двойки - влачат бучки. Искахме да се премести от другата страна на реката, но, уви, не може - пречат на велосипеди и камери, и по този начин е искал да ходи на пясъчните плитчини! С поглед към цялата тази красота, ще отиде у дома.

Така че аз накрая ми едноседмична почивка в България. Време е да се прибера вкъщи в шума и суетата, шума на трафика и врявата. По пътя обратно, между другото, имахме малко забавление с билет инцидент. На 13 серията е написана от бордните карти, което не е в самолета, защото нещастните. Забелязахме, хвана само една равнина. В резултат на това ни казаха: "И седна, където искате!", И ние излетя в 9-ти ред. Сбогом, България! Здравей, България!