Как да стигнем до Великата китайска стена

Посетете Китай, а не да посетят Великата китайска стена - престъпление. Въпреки това, тук, както и другаде в Китай са изправени пред проблема за избор: да се вози или с организирана обиколка, но ето, той се усложнява от въпроса: къде точно да отидете на секция от стената? Споделете вашето пробите и грешките по този въпрос.

Как да отида?

Китай е може би единствената страна, на всички ни посети, когато бях готов да се изправи за екскурзии. 2 месеца, прекарани тук, вече се е дошло до гуша, че тя не работи за първи път, както и информацията в ръководството книги, често значително се различава от това, което е в действителност. Но от друга страна, екскурзии за чужденци на английски език от оторизирани туристически агенти са малко място за пари, а по преценка на бюджет има опасност да отиде в автобуса, претъпкан шумен китайски или свети през повечето време не ходи на стената, и да посетите чай магазини и оникс.

Как да стигнем до Великата китайска стена

В допълнение, посещение на Великата китайска стена - това е една от най-популярните окабеляването Пекин "Ostapov Benderov". Тя изглежда по следния начин: на улицата се придържате декор, който убеждава да го купят обиколка на Великата китайска стена. Казва, че той работи по обекта, тъй като времето на другаря Мао, екскурзии му са най-добрите и евтини, показва снимки на доволни клиенти и твърди, че за него всичко на туристите е изградена, но той ви харесва, така че утре той с удоволствие късмет.

Това предаване е той красноречиво и убедително, и почти се съгласяват, особено след като по-добра "употреба", дори не поиска да ви цялата стойност на обиколката веднъж, 20-30 на сто, за да резервират място за вас. Той е "майката кълне", че няма да ви разочарова, а утре в определеното време ще ви отведе директно от хотела. Но тук идва утре, и няма автобус, водач на "мястото му" няма пари от двамата.

От възможността за такова оформление, както и методите на работа на Шанхай, ние бяхме предупредени предварително, и затова веднага отхвърли такова предложение, и те, искам да кажа, че не е достатъчно. Сравнявайки "за" и "против", ние за пореден път избра самостоятелно разглеждане и не съжалявам, почти ...

Къде да отида?

В момента за проверка на няколко секции от стената: Бадалин, Mutyanyuy, Symytay, Tszinshanlin, Huanghua, Tszyugulou. След като се запознах пътеводителите, обширната територия на форумите на интернет и пътуване, стигнахме до извода, че собствената им един ден можете да получите само за първите две: Badaling и Mutyanyuy. Бадалин - най-достъпната част от стената и следователно най-посещавания, така че първоначално ние решихме да отидем до Mutyanyuy.

Така че, на теория, за да стигнем до Mutyanyuy първо трябва да се намери Автогара. който се намира на метростанция Dongzhimen. Всички усложнява от факта, че не се нуждаят от главния терминал, който се намира в близост до метрото и някои допълнителни. Намерете че не е лесно, тъй като няма признаци, както и всички многословно описание в интернет всъщност е малко помощ. Е, ние винаги се опитваме да се даде на точното местоположение на желания обект на картата, а вие имате такива проблеми не възникват.

Как да стигнем до Великата китайска стена

След като с мъка в половината намери автогарата, което трябва да влизам в самите дълбини, той ще спре да ви желания, автобуси или по-скоро, тъй като ние открихме, информацията за това какво да Mutyanyuy от тази станция са автобуси или 867 или 936. По- един важен детайл, ако смятате, че данните ни намери, маршрут 867 автобуси тръгват в 07:00 часа и 08:30 часа сутринта, така че аз трябва да ставам рано. Стигнахме до гарата, където 07:30 автобус 867 е вече (или все още) стои на автобусната спирка, ние показахме, водачът предварително записани герои, на които той, жестове, както той може да обясни, че той няма да Mutyanyuy, и отива до мястото, от мястото, където ние трябва да продължим да се вземе такси. Добре, ние решихме, след 936-то е точно там, където би трябвало да имаме. И го чакаше (между другото на 867-мо автобус остави в 8:00).

В допълнение към нас на спирката имаше някои японски, китайски и европейски, с фотоапарати с водач Lonely Planet. Между другото, той се изви малко между автобус и бързо отстъпи някъде. Някъде в 8:30 карах пожелах автобус и имаме качва забавно. И имаше истинско усещане, че сте ровичкане из malyshnya, аз мога да си спомня много пъти, за да промените мястото, което студентите могат да се развиват. Преди да изпратите охраната дойде при нас и попита къде отиваме, на китайски, разбира се. Между другото, в Xi'an, когато отидохме да гледате армията теракот, охраната говори отличен английски език, в който това означава културна столица.

В отговор на това, ние, както в случая с предишния автобуса, показа готови героите й и се подготвя за заминаване. Но има и това беше. Нашите герои нея нещо не е удовлетворена, тя, заедно с водача, за да започнете нещо, което да направи шум, вик и ние всъщност избута от автобуса. Какво е това и защо остава загадка за нас, а всъщност цял ​​Китай)))
Свикнали, че всичко, за първи път в Китай, ние не можем, ние решихме да опитат късмета си на следващия ден, но междувременно отидете и да видите олимпийските обекти. Тъй като ние не искахме да изкушава съдбата отново с диригентка и Mutyanyuy и затова реши да използва план Б, т.е. отидете в Бадалин.

Разбира се, че става дума за туристи от всички възможни варианти за стените, но влакът отива там. И влакът за нас - най-добрият начин да се стигне до атракциите на комплекса, които многократно сме спасени, като Кунминг, когато отидохме да гледате Shilin.

Как да стигнем до Великата китайска стена

Така се обучават в Badaling възстанови от северната жп гара. тя е на станция Ksinhimen. Всички влакове правилната посока имат 4-цифрено число, като се започне с "S2", и след това 01-99. В този случай, ако е нечетно отидат на Badaling и дори в Пекин. Между другото, тази тенденция не се появи толкова отдавна - тя е построена за Летните олимпийски игри в Пекин.

График на влака е публикуван на щанда, но в Китай се променя толкова бързо, че не съм развалят своята актуалност. Билети се продават на същия ден, тоест, те не могат да бъдат предварително закупени. Процедура за пътуване, че този, който е почти същото в другата посока.

Ти си купя билет в боксофиса (между другото е на обща стойност 6 CNY), минава вътре в гарата и се разочароват, изобщо. Китайците обичат да насочи нереалистично ред: те първо да го създаде от нулата, а след това се опитват да заблудят всички и се изкачи чрез обход. Но нищо не може да се направи - трябва да се изправи, като металните релси, а строго регламентират реда от най-пъргавите туристите. Разрешено на платформата 15 минути преди излитане, и тук идва забавната ...

Как да стигнем до Великата китайска стена

Фактът, че влакът е доста далеч от сградата на терминала. Ето защо, идващи към платформата всички удоволствия тичат към влака, надявайки се да седнете. Атракция друг, особено предвид факта, че бордюри плочки на платформата е много хлъзгави и лесни за бутам това може да доведе до сериозни наранявания.
Интересно наблюдение, китайците по някаква причина предпочитат да се изкачи първият автомобил, който е най-близо до тях, а след това преминете във влака. Ако не се мързеливи и тече до края на влака, вероятно ще отнеме значително място се увеличава.

Един и половина - два часа във влак, а ние имаме на място. Тогава цялата тълпа забавление пада от влака и отива на страна на стената, на около 10-20 минути, в зависимост от скоростта и броят на снимките, направени по пътя. Важно е да се помни, че Бадалин - това не е последната станция, но по-голямата част от пътниците тук. Мис спирка е малко вероятно да успее.

Как да стигнем до Великата китайска стена

Входни билети са на стената CNY 45 и могат да бъдат закупени както на входа и малко по-рано - в бокс офиса не липсват, обаче, твърде големи опашки. Ако имате късмет с билет ще ви бъде даден ваучер за безплатна удостоверение, че сте герои и посети Великата китайска стена - имахме късмет, но повече за това следващия път.