Как да се заселят в хотел на съпруга си

Umka [03/27/07 12:16:19]. Всичко е готово! В тази стая живеехме. И те бяха шокирани от вечерята - нямаше какво да избират. Въпреки, че през целия си похвала. Съпругът й не е било позволено в шорти на вечеря - аз трябваше да се разбърква.

при първия стандартната стая (двойно) в продължение на 14 дни, а останалите 2 седмици apartament.Tak студиото или като първа Отивам с децата е един, а след 2 седмици по-късно prisoedinyaetsya съпруг .Reshaem.

Rina [03/29/06 16:10:11]. хотели. Имам идея. Кардам объркан от факта, че, съдейки по рецензиите на миналия сезон, има 3 или 4 на тялото, което -Това е по-добре и които са -Това там. А къде е гаранцията, че ние се настанихме при пристигане в най-добрия. Може би тези заграждения и Ню Кардам Кардам харесват.

Съпругът ми и аз отиваме на маршрут по стъпките на Александър Македонски + почивка в Халкидики. Що за туристическа агенция и кой оператор да избере въз основа на качеството deshevoi. Или това не се случи. Е, ако някой даде пример с цените. благодаря

Настя [01.03.06 10:00:13]. (Както по-горе написах Вацлав) до Солун. Процедурата изглежда така: Ден 1 - тръгване 22.30, пристигане в хотела (не е имало избор, когато един уреден Настанихме манастир ..). Невероятно, дори и ако един - Съветвам ви да отидете задължително. Нощувка g.Kalambaka директно под скалите, вечерта е безплатна. Ден 4 - Delphi.

Бих искал да посети през втората половина на май, градът на Италия, с някои turoperatom се свържем? Аз разбирам, че това е до известна степен -Това лотария, но все пак.

Ирина [5.6.05 17:02:40]. комфорт, но без излишен разход. Съпругът ми и аз не сме фенове на групови екскурзии. Visa, застраховка и резервация на хотел е готов за нас. стан в стаята си и се заселва в продължение на 2-3 дни в Асизи, и там ще се търсят в Перуджа. за "Mac Доналдс" в Италия (както е в Испания) - почти bomzhatnik.

Миналата година беше едно семейство в Ali Bey Belek. Много ми хареса, особено на децата. Но както обикновено се опитваме да се отпуснете в различни хотели. след това отново, аз съм застанал пред вратата. Моля, посъветва, ако има е приятен семеен хотел с воден парк, или с водни пързалки (най-малко три слайдове).

Larsi [04/20/05 22:11:27]. той имаше голяма тераса, тъй като броят себе си около 25 м, живеех с мъжа ми в това миналата година, аз бях. как да се га ада на това, нека да плячкосват е безполезна, редица определя при момичето с рецепцията и настанени. ограда, както и всички останали стаи на територията на хотела. Отвъд оградата на пътя, това е вярно инча

Черешов сок [10/20/14 15:34:17]. стаи - да, това е налице. Първо живее на втория етаж, 98 стаи, в организма. хотел. Влезте с името на хотела, и звездите оттеглят. Мисля, че това не би направил, ако броят на звездите остава същата. Така че брадва в момента е 3 *. В резултат на това - разбира хотела. не са били, Кемер, Фетие. Съпруг проверяваме.

Експертите, бърза, моля те, че този звяр SENTIDO NAUTICA BLUE 5 * на остров Родос? Никъде не мога да намеря отзиви за него. И цените са много атрактивни. Какво е уловката.

Rimma [2.9.11 17:54:22]. Хотел посетителите са самите куфари) до наши стаи - най-добрата страна. Взехме стандарта и бяхме уреден. - не сянка и температурата е 35 градуса). Съпругът нарича мениджъра и започнаха караници. В 15.20 бяхме уреден. Като цяло, впечатлението, че хотелът е проектиран -Значи това, което студентите. Много неща.

Ние бяхме в Хургада Albatros Jungle Aqua Park. Хареса ми всичко. Сега ние искаме да Шарм. Надявам се да помогне опитен.

ElenaMih [21/10/12 21:29:38] Бяхме Amforas Shores, платена за стандартна стая, но ние трябва да muzhemposelili хижа. На какво основание в хижата, не е ясно на този етап трябва да има място в хижата. На брега на морето в близост до родителите почивка с възрастен дъщеря, те са живели в стандартна стая.

Дефне DEFNEM HOTEL 5 * - когато се отвори и дали има смисъл да отида на почивка?

Помогнете на тези, които са били в Ханиоти. Можете да избирате между 3 * или Susaras Grand Strand-вече преименувана Grand Nanioti също 3 *.

Ирма [5.5.06 14:50:58]. късмет с настаняване. Ние бяхме трима (със съпруга и детето), полет от Москва, е бил задържан в продължение на 8 часа, така че ние пристигнахме в хотела в 10 часа вечерта. Ние живеехме в сградата, в която в ресторанта на последния етаж. На този етаж се влиза по един доста тесен спирала желязо стълбище. Като съпруга ми.

Yulia_78 [2.7.17 13:47:27]) и в допълнение към дивана другите показатели като Tropicana. (На дивана може да бъде muzhaposelit -))

Usagi [03/11/14 00:23:17]. Вашата рецензия по-негативни, отколкото положителни :)) И ние се настанихме във Венеция. Петлите сутрин не крещи - доловим звук на прибоя, с лице на брой. Mouzon бар до 21:00 часа, а след това е достатъчно тихо. Въпреки, че основното тяло и истината е, че както е написано по-горе, чуваемост интериор е достатъчно добър. Съпруг.

Сестра тази сутрин отлетя за Турция Amara Club Marine, бе взето на Amaru крила, утре летим, ние искаме да се отпуснете заедно. Аз не знам какво да правя. Тя сега седи крилата на приемане.

Бая Хотели Лара съм в Байо с 13,04. в 27.04. Помолете ги да отговори на въпросите. Много хора, тя работи, с изключение на летните кафенета на улицата. Изненадващо за мен липсата на каквито и да било ягоди и морски дарове. Само сок от портокал или грейпфрут за закуска, въпреки че, пълна с плодове и зеленчуци.

LenaPux [6.5.13 15:43:07]. Пет ", а по-скоро, за да се установят семейството си там, така че те искали да бъде чрез унижението на" стелт "са спечелили. Ние сме с дете някога отидем до хотела. Не пия, не. Това не означава, че каквото и да е подобна политика хотел. Бойкот и масово да ги обявим в други хотели да се изнесат :) съпругът ми аз дори започна да се приложат в Байо.

Annabella Diamond Hotel Spa се отпуснете и да планирате вашата почивка в ANNABELKE- съединявайте се!

natal'ya L. [10.06.12 21:58:44]. muzhemposelili вместо Анабела в Sentido Gold Island през морето, те са почти на една и съща линия, се споглеждат. Anabelovtsy видите нашия хотел в кръг за вечер он и пълноценно като коледна елха искри igrushka.Otdyh ние се оказа страхотно.

Аз съм в Sunrise Royal Makadi. В отговор на въпрос

18121972 [4.5.12 10:21:39] Експертите подтикнат както по-добре да се утаи. Караме семейство: аз и съпругът ми и 2 деца (17 и 10 години) резервирали стандарт. Аз разбирам, че това ще бъде тясна, но тя може да бъде ще съветва всеки орган, да попитам?

Фортуна ", като цели да" хвърлят "на хотела. първо отидете в Ко Чанг, а след това на Камбоджа. Според "Форчън" на всички (и имахме около 30 души) са се заселили в посланикът -. в автобуса, съпругът ми. един човек от Германия и Канада - възрастна жена и една млада двойка. На около 12 сме внесли в някои -Това кафе, се предлага.

Delphin911 [9.4.09 14:49:32]. И след това, с помощта на всички съдебни дела, ще бъде да се разшири територията, след като го хвана от хотел някой ден iiiiiiiii nedalnovidgnogo. (От новите перспективи дори да го улавя духа и потъмнява в очите!)

Beggi [02.28.17 10:38:04] Пукет. Katathani хотел и подводни течения Някой знае ли как да се Katathani хотел окръжните работи с обратен поток? Храни с детето. много лошо плуване. Едно пътуване в началото на май

рейв хотел не е необходим, скъп хотел не е необходимо. Ние обичаме да се движат пеша (един и същ човек по-усложнение: Казаха ми познати, че нито аз, нито съпругът ми не карам кола, и както аз разбирам, в Гърция само върху него и е необходимо да се управлява). Като цяло след това, в края на краищата аз искам да остана в хотела, за 3 звезди, от обществеността.

Олга [12.07.08 22:48:16] Гледани отзиви за този хотел (Ретимно Bay), защото той също ми хареса в началото, първото нещо, което е nachstorozhilo недохранване инча проучване внимателно и сега съм безмълвен съвсем различно мнение, това не посъветва да отида / Като опция непосредствена близост до хотела Dimetrius 3kazhetsya. и го сравнява Ретимно Bay не е в полза на последния

На 20 км. И тогава започнах скандал. 1.5-2 часа. Якуб е публикувал (както си мислеше) и си тръгна. И ние отидохме селянин груб вид в костюм и огледални слънчеви очила. Ей ти!). В Памуккале живеехме в един хотел 2-3 звезди в областта. Познати момчета са оставили за друг хотел - един добър разговор. В Ksafire нас.