Хитрини аз съм жив

В момента тече напред, обърни се надясно по моста. Направо върху малка скала. Ние се изкачи на стълба, както виждаме, сива ивица започва да се смалявам. Това е така, защото героят, като всеки нормален човек има определено количество сила. След като прекара собствената си лента ще изчезне (бързо натиснете левия бутон на мишката), но признават, че това не се препоръчва, защото това се отразява на събираемостта на издръжливост. Ние се изкачи нагоре и да се премести на дясно. Ние прескочи малка пропаст свличане на тръбата. Вземете бутилка с вода (възстановява издръжливост), който се намира в близост до микробуса. Ние скок напред в някои части на моста. Ние продължаваме да се изкачи нагоре в горния вземете консерви. Подхлъзване по кабела, а след това скочи отново на върха. Малко, слезте по стълбите и избягване на препятствия, да стигнем до канализационната система.

Срещаме оцелял, който веднага насочва пистолет към нас и поиска да си тръгне. Какво точно правим ние, завива надясно. Ние изляза навън на чист въздух на горния етаж. Въпреки, че като пресни, цели територия обгърна neprosvetnaya прах. Обърни се наляво и върви надолу по улицата. Погледни в алеята на дясно, прескочи оградата. В момента тече до затворената врата, насочваме цел на врага се появи. Боеприпаси имаме, следователно, да действа само от сплашване. Ние настоява той да яма и отиваме, хвърлят надолу. Изберете ново оръжие и използването му ще се отвори портата. Виждаме врага в ляво, две от тях вече днес. Един от тях ще дойде при нас и да започне да настоява. В този момент, ние го атакуват и се прицели в друг. Слепване сигнализирате противник, още две ще дойде работи. Без да отпускате гледката, заповеди един от тях да се движи, доколкото е възможно. Бързо убие първия до втория беше дошъл работи. Нека да продължа, счупи ключалката на вратата. С помощта на картата, стигаме до дома на героя. Червени завъртулки означава, че преминаването е блокиран. След като прочете писмото, в къщата, да излезем навън. В двора виждаме загубил малко момиченце. В момента тече след нея, докато тя се превръща в капан. Мародери се опитват да го извадите от дупката в оградата. Занимаваме се с тях и да си говори с май. Ние се свържат с Хенри, пазител на май, и стигнем до търговския център.

Последващи действия по ескалатора. Може да достави безопасната зона. Тя pobudet тук, докато ние се огледай. Според асансьорната шахта се изкачи нагоре. Ние трябва да стигнем до последния етаж и razvezdat зона през телескоп. Вглеждайки се в него, вижте карето прекъснат почти на покрива на сградата. В близост има ски лифт, настъпвайте и слезе.

Ние се движим в права линия, подхлъзване надолу. Ние се изкачи по тръбата и да се премести отново заедно на повърхността. Веднъж на улицата, обърни се на дясно. Ние скочи до полюса, се изкачи нагоре и отиди надясно. Ние вървим напред към безизходица и слез в ляво. Чрез пръстта, да се достигне до избраната точка.

Качи се на тръбата, се плъзга надолу, като държите десния бутон на мишката. Това ще ни позволи да вземете ръба. Преминава към отляво, отнемат водата от кутията. Отправяме се към стълбите и се изкачи нагоре. Ние се надолу до извитата повърхност на в същото време се движи от ляво, често ние натиснете левия бутон на мишката и да се премести стрелката. Ние се измъкнем от другата страна чрез чекмеджетата. Има врагове да ги колеха. Отваряне на вратата, изкачи нагоре. Отново кутии и врагове отново. Както обикновено, ние ги унищожи. Качете се на последния етаж, този път групата е лидер мародер. Убийте го - група от предаване. Достига лифт завой около и през ъгъла на сградата. Ние се изкачи по-високо, свличане. Ние виждаме първата туба огъня, отидете там, а след това от там се изкачи по-високо и да изберат втория контейнер. Връщаме се на асансьора и да го стартирате. Когато асансьорът спря, ние продължаваме да се изкачи нагоре по своя собствена. Pipe няма никакъв теглото ни и ние се вози надолу. Вие трябва да вземете на перваза, за да не падне. Още малко време остава, преди една задръстена чекмедже. Ние се изкачи нагоре и узурпира съдържанието му. Може да се отбележи, че на гредите висящи пръстени, по които можем да с помощта на куката, да скачат като Тарзан. Според него, ние ще стигнем до прозореца, където в началото и бързо се плъзга надолу. Ние ще имаме много маневри, за да не се сблъскате с остри клонки.

Обратно надолу през прахта от тичане до перилата на моста. Ние използваме куката и скочи на пропастта. Ние следваме на и отново се прилага една кука. Се катерят нагоре, по пътя за май, сме се срещали на врага и да ги унищожи.

Ние изляза и завийте наляво. Взимай си кука и скочи на пропастта. Подхлъзване през тръбата и влезе в тунела на метрото.

Унищожи група от мародери, слезте по стълбите. Ние се измъкнем на перона, завийте наляво. Минаваме напред приклекнал, извън себе си. След малко надолу, се изкачи на скалата. Имаме възможност да колите, следвайте ги и се намираме в друга система тунел. Ние се движим с повишено внимание, тъй като тялото ще се върна към живота и мародерите незабавно атакувани. Продължавайте да скочи в ямата. Разтвори още по-голяма група от мародери. Как да стигнем до канала, а след това проверете паркинга, и в действителност в приюта Хенри.

Тук ще намерите оръжия - лък. Резерватът е само една стрелка, но можете да вземете много пъти след изстрела. След разговор с нов приятел, ние ще оставим приюта.

Радио Heventona. Част 1.
Стигаме до моста, да не се загубиш, използване на картата. Отидете до края, ще видим занаята и пътя към него.

Радио Heventona. Част 2.
Ние се качат на борда на кораба и да убие група от мародери. Хайде да отидем на ляво и върви надолу по стълбите. Ние се обръщаме наляво и видя група от мародери огън. Ние се промъкне и да ги атакуват тихомълком. Ние се измъкнем на горната палуба, и ние започваме да се подходи хора в бронирана жилетка. Точен удар срещна главата си. Ние избираме въоръжението, което ни предпазва от директни удари и изстрели. Въпреки това, той има определена сила, след което телефонът се безполезни. Ние се изкачи още по-нагоре двете стълбите. Мостика тичам, за да изберете и настояще предавател. Няма път назад, така че да се понижат. Насочили сме се към изхода, по протежение на пътя унищожаване на враговете, които няма да има достатъчно на брой.

Упадък.
Запознайте се с убежище за кратък начин, т.е. по покривите. От Хенри ние знаем, че Линда е била отвлечена. Отиваме, за да го спаси в местен хотел. Напускаме приюта и веднага да бъдат нападнати. Унищожи врага, вземете маската. С помощта на нашите резервни сили не е в противоречие с обичайната стъпка. Ние се затича към моста, да се катери по него и да отидете в ляво. Тогава слизаме и да получите в хотела. Има много стаи, и със сигурност във всяка от тях е нещо полезно. Също така с врагове, много от тях тук. Open решетка, по някаква причина, те всички затворени, защото със сигурност бандитите работят гладко. Ние търсим стълбище, което води на горния етаж. Следвайте тесен коридор, в предпоследния стаята видял завързан към леглото Линда и да го освободи. Оставяме това жалко място през паркинга на партерния етаж. Тунелите обратно в приюта.

Линда нас знае спасителен кораб. Необходимо е да се привлече вниманието му, така че можем да напусне града. Първи на загиналите от страната на сградата, ние получаваме чрез нея в повече или по-малко на небостъргач. Търсим начин нагоре, отговарят на оцелелите. На асансьорната шахта и се качи на покрива и да зададете на фойерверките. Оставихме да сляза лесно приплъзване в сградата. Ляв стълба ще бъде по улиците. Ние се затича към парка, където се срещнаха с Линда. Дайте си пистолет и се изкачи на червената арка и скочи на задната страна. С грижа се движат на територията изпълнен с иманярите. Виждайки количка Хенри, се качи по стълбите в близост. Спасяването Mae и местонахождението на Хенри, можем само да гадаем. Направо на undrowned порции и постигане на Линда, пристигнали да работят на превозното средство. Вижте крайното валяк.