Хайк планина Fischt снимки, описание на маршрута

В събота от Hot Key, тръгнахме рано сутринта на седмия. Те пристигнали на Guzeripl купил там билети в резерв.

В първия ден от похода на Fischt

В края на краищата сглобени, ние се премества в Fischt на подслон. Пътеката започва точно зад паркинга на поляната. Върви през гората към потока, където дървото е указател (н. Fischt и Лаго-Naki плато), ние си тръгна.

Хайк планина Fischt снимки, описание на маршрута

Първо ще се спускат и след това се покачва през цялото време (това е малко по-забележима, малко krutovato).

Отиди neslozhno.Kogda няма трева (през които нищо не се вижда), не е възможно да се търси далеч от планинска панорама, но все пак трябва да гледам в краката му.

Дълга или къса, но ние имаме Guzeriplsky му, тогава арменски, и са били скоро в приюта.

Хайк планина Fischt снимки, описание на маршрута

Тези 10 km минахме бавно в 4 часа.

В Fischt на подслон

Избирането повече или по-малко нормално място на паркинга, ние започнахме готвене на храна и определяне на палатки.

Хайк планина Fischt снимки, описание на маршрута

След вечеря, не мисля за себе си, не отдих, се разходихме из дома, с нея и отиде да спи, а тя е около 20:00.

Утре планът е следният: покачване в 5 часа сутринта, закуска и данъци vyhodv 6 сутринта на Fischt. С това и отиде да си легне.

отстъпление

По пътя към Guzeriplskomu пас срещнахме група туристи, които отидоха Fisht. Казаха ни, че ледникът е открит. Ние (мен, Масяня, Maxim) е имало котки, пикели и друга полезна snaryagu, във втория от нашата Троица беше. За да отидете на леда никакъв начин нямаше да имаме, така че имахме една идея: изкачи geokeshersky поглед за скривалище, погледнете на ледника, ако тя дава възможност за него да се върви, върви, ако не, се възхищават на гледката и се върна.

Ден втори. Изкачване на Fischt

Ние се събуди, както е планирано, в 5 часа сутринта. Небето не е особено доволен. Въпросът стана да отида, дали да voskhozhdenie.Parallelnovse-takinachali събира.

Имаше две възможности да стигнем до кеша, или да отидете с всички боклуци колата през Oshten.

Хайк планина Fischt снимки, описание на маршрута

Tupnyak, закуска и данъци взеха два часа. В началото на осмия, ние отидохме в посока на светлината Fisht. Тъй като повдигане видове стават по-стръмни и по-стръмни.

Втората ни трио след час и половина ходене реши да не отиде по-далеч. Ние не настояваме, а просто продължи по маршрута.

Приближаване на ледника го видяхме в снега, и решава да се изкачите до върха.

Хайк планина Fischt снимки, описание на маршрута

Вървеше беше лесно, крака почти подхлъзнаха.

Имаше няколко страшни моменти: в някои места, трябваше да преминават траверс, imozhno е случайно приплъзване и плъзнете надолу. всичко се оказа благоприятно за нас. Sky Междувременно започна да затегне.

За мен последните сто метра бяха дадени с голяма трудност. Аз не знам какво е свързан, но това е трудно става.

Хайк планина Fischt снимки, описание на маршрута

Половин час за почивка, закуска, и да се върнем. Е, това трябваше да мине през облаците за дълго.

Слез не беше лесно, но ние помогна група при котките. Те са били прави стъпки, чрез които ние спуснати.

След ледника отиде по-лесно. По пътя, ние открихме, замъка, но не и силен.

"Но какво да кажем за скривалището?" - питат за любопитния читател. Cache, за съжаление, не можах да го намеря. 10 - 15 минути на търсене, за да не се ползват. Ще трябва отново да дойде да го вземе. Разбира се, все още можете да търсите, но беше болезнено черно небе по-горе.

Измерена разходка променено на малко прибързано. Периодично да ни дойде дъжда. Ние не са имали време да се стигне до палатката на около 15 минути и са били уловени в дъжда. Е, в палатката ни чака Максим, който бе затопляне на вода за чай. В резултат на това слизането ни отне 3,5 часа.

От подслон на Fischt Сикамор Glade

Седнали около в палатка, ние не разполагаме с време, за да отида и дъждът не желаете. Решихме да изчакаме лошото време за половин час и се пие чай.

Нашият план е работил, дъждът направи кратка почивка, което им дава възможност да се съберат и да излезе с подслон Fischt.

Хайк планина Fischt снимки, описание на маршрута

Ние трябваше да мине през два паса и да стигнат до колата преди да се стъмни.

За да преминете през калта и мократа трева далеч по-интересно, отколкото на суха писта. За съжаление, по пътя обратно, времето не бе дадена възможност да се насладите на гледката. Повечето от начина, по който вървяхме в мъглата, от която периодично очертаваше очертания на дървета и планини.

С кола излязохме половин девети. Ако се върнем назад взехме 4 часа и 20 минути. Облечен в сухи дрехи, отидохме бавно през мъглата в Guzeripl. Термометърът показваше 10 в Toyota. От къщата се разделихме на 3-часова диск.