Фото дневник на моето пътуване до Турция или седем дни от живота ми, преглед на турист на Дориана

Ще започна нашата история с момента, когато всички документи са в ръцете, а чантите се събират. Ние не можеше да мисли за нищо друго, освен нашия полет на самолета, тъй като ние лети за първи път.

След като на територията на летище Внуково, бяхме щастлива нова като деца. Такси Заведоха ни до терминал Б, която се оказа, че много хора. На нашия полет пристигнахме на първото - в 3, 5 часа. За човек, който лети за първи път появата на летището е вече само по себе си цялото пътуване сред хората и куфари. Първо минахме на митническия контрол, а след това на гишето за регистрация на полета представен билет представител на авиокомпанията, който ни даде бордна карта, която показва мястото и да се регистрирате багажа си. След това отиде до втория етаж, където има преминали паспортен контрол. След това стигнахме до неутралната зона. Пред себе си имаме един безмитен магазин - Безмитен, но ние не бяхме там, за да си купя нещо. Мисля, че ние бяхме единствените, които не пият "за храброст". Обявена е удобно на нашия полет. В момента са преминали специален контрол, а след това се засаждат в необичайно широк автобус и откаран в самолета. Не се смейте с нас опитни туристи!

Нашите самолет Ту-204 aerokompanii Ред Уингс

Отидох на място, близо до прозореца. Жалко е, че снимките на крилото за предотвратяване на двигателя. Фактът, че е забранено научих по пътя обратно. Ние получихме торбички (за всеки случай). Особено безучастни пътниците успели да заспя. И аз просто не можех да се откъсна от красивите видове борда.

Пристигнахме в древния град Мира - столица на Ликия.

Ликия - древната държава в южната част на Мала Азия, който се намира на територията на съвременни турски провинции в Анталия и Мугла. Разположена на планински полуостров Теке, на изток от залива на Анталия на запад - залив Фетие. Ликия е федерация на отделните градове. В края на 4-ти век преди новата ера. д. Ликийски федерация беше част от империята на Александър Велики в първи век преди новата ера. д. - част от Римската империя. До началото на п. д. Ликия, представляваща комбинираните 23 града, от които главницата (столица) - Ксантос, Pinara, Патара, Tlos, Олимп, Мира. Този период на просперитет на Ликия.

По-късно Ликия загубил автономия. Тя се превръща в столица на света.

Worlds спад дойде в 7-ми век. Градът е разрушен от арабските нападения и наводнението на река калта Miros.

От града остана скални гробници. Местните жители погребани мъртвите в тях, вярвайки, че това ще ви помогне да отидат в рая. Починал е отнел със себе си в гроба, не само цялото си bagatstva и, но и семейството. По-богатите човек е, колкото по-близо до небето, той е бил погребан. Всички богатството разграбена отдавна.

На брега на залива Кекова в село Kaleköy са руините на древния град Simena. Името на селото се превежда като Village - крепост. С удобното пристанищен град се счита за един от най-любимите моряците и пристанището е от голямо стратегическо значение, както е видно от добре запазена крепост. Към острова е единственият начин - към морето.

Жителите на съвременния село Kaleköy използват старинни сгради като основа и части от стените и древните гробници се използват като изби.

Морето, точно до Simena бъде частично наводнен саркофаг, наподобяваща обърната лодка, която е отличителен белег на Simena.

От саркофаг ние сме далеч, но тя все още може да се види в ляво близо до скалите.

Ден Extreme! Днес ние имаме рафтинг. Той отдавна мечтае за рафтинг по планинска река. В Украйна, това забавление е много по-скъпо, отколкото в Турция.

Рафтинг за двама ни струва 30 долара. в една и съща агенция, тъй като покрай пътуването.

Цената на пътуването включва оборудване, пътуване, рафтинг с инструктор, обяд. За тези, които желаят да имат двоен каяк, за които е необходимо да се плащат допълнително $ 10.

Шофьорът на автобуса, след като се създаде спортен начин, облечен спасителната жилетка и каска. Нашият автобус е само на младите хора, много хора от Казахстан, две момичета от Германия, български, украински, Беларус и нашата турски водач с лоша български.

Нашият автобус vezzhaet тунела направен в планината, свързваща Белдиби и Анталия.

Ние сме в Анталия. Без да се спира.

Автобусната спирка по оригинален планинско село.

Нашият път към планинската река Köprüçay, който се намира в близост до Анталия.

Галерия долу Бюд малко, защото fotoaparat в лодката с тях, ние не се вземат, заяви, че цялата мокра.

Река Köprüçay. Гледката от прозореца на автобуса.

Отново спре. Ние получихме жилетки, каски задължителни (по-рано тя е само за германците), гребла. Душ закупени за $ 8 в Белдиби. приятеля ми под наем за $ 3.

Карахме още 15 минути преди началото на рафтинг по планинска река. Пред нас е кипял река с температура от 10, въпреки че вчера къпят в морето, където тя е 26! Много хора в жилетки с различни цветове. Ние се качат на кораб за 8 души, момчетата отпред, жените, които стоят зад. Нашите инструктори - това е един килограм щастие и удоволствие.

Първият праг е успешно, отборен дух ликува! Правим първата спирка в природния парк. Водата наистина ledyayayayayanaya! Бяхме доведе до древен римски акведукт, при които е скалата, от която можете да скочи.

Аз отказах, тъй като никога не е скочил, а аз съм имал посредствен плувец. Нашият водач се обърна към оператора, като се смелчаци, които искат да скочи.

След това всички отиват на водопада, за да бъдат снимани, фотографът иска от нас да седне в студена вода. Вероятно така получената снимки по-добре. Тогава ние се изгради верига и си отиват като патета във водата, държейки се за един от друг. Скръцна най-силно ... Не обичам студена вода.

После се заеха местата си в лодките. Другият отбор е голям аниматор, име за съжаление аз не знам български, той не знае. Fun през цялото време, тя пееше, крещейки: "Титаник Титаник ..."

Нашият екип отиде напред. Ние активно изсипва ледена вода други лодки с гребла. Не бях на сухо място. Окъпан в студена вода, fotkalis. Видяхме стадо диви кози. Всички те са тънки и тъмен цвят. Аз не знам колко месо в тях. Да, такъв климат не получи по-добре, така че всичко, стройна. Точно когато ние пристигнахме е мюсюлманин празник, когато от сутрин до здрач не можете да ядете. Логично е, защото в тази жега не е много и иска.

За нас е удоволствие за прекрасната гледка и усмивките по лицата на хората.

Ние успешно са се справили със задачата: във всички добро настроение, никой не падна, не се претърколи.

След рафтинг чакахме вкусен обяд. По време на вечерята, се срещна няколко от Казахстан, те също дойде за една седмица. Те са имали много зает празнична програма - екскурзии всеки ден.

Импресиите са много силни! Аз не съм преживял нещо подобно. Искам да се повтаря, но в Украйна. Може посмял да скочи с парашут)))

Доволен се върнахме в хотела.

Море, слънце, пясък, и ние ще го направя.

Днес решихме да пропуснете вечерята в хотела. Ние организира обяд: царевица, ягоди, смокини. През целия ден на плажа, а ние сме червени като българските ракови заболявания. Толкова съжалявам да си тръгне. Много по-просто трябва да се види.

Утрото на нашето заминаване

Последно изгрев в Турция! Взехме със себе си у дома прекрасни спомени и снимки.