Досега Samuel Здравейте, Банкок! Или като влак от Кох Самуи до Банкок - mytravelbaby

Остров Самуи - едно прекрасно място, то е различно от тези острови, където бяхме преди: Пукет, Ко Самет, Koh Phi Phi, Lanta. Това е съвсем друго. Като пристигна тук ние почувствахме, различна атмосфера, която е благоприятна за дълъг живот.

Отклонение на Самуи

Когато пътувахме с кола от Пукет, ние решихме, че ще остане в Самуи е не повече от един месец. Но след като задвижване на острова, ние знаехме, че искаме да остане на по-дълго.
Важната роля на нашата къща, където се чувстват сигурни и удобни.

Важната роля на хората, с които се срещнахме там. До нас е момиче Vika и две бебета, с които прекарва известно време Demid. Те станали за нас не само познати, но приятели.

Важна роля играе от простотата на движение и достъп до цивилизацията. И това е важна роля, изпълнявана от природата.

Самуи, ние бихме искали да отидете на плаж и плуване в морето, въпреки факта, че на други острови плажове са чисти, а водата е ясно. Сега разбирам тези хора, които избират да Самуи за по-дълъг живот с деца. Тук спокойни много страхове изчезват.

Опитах се да се постави в изолация информация от всички медийни преживявания и изборен срив в страната ни. И се оказа,. Мислите, че ме порази преди замряха в мъглата на залязващото слънце над Baphutom.

Детето най-накрая podzagorel и сит морето. Не и без болест, но децата са склонни да се разболеят във всяка точка на света. Ние не е имал време да отиде в съседите на острова: Кох Тао и Ко Фанган.
До известна степен съм много съжалявам, че се оставя на други места, но аз съм сигурен, че ние определено ще се върне тук. Независимо от това, че е време за промяна и движение.

Цени за транспорт от Кох Самуи до Банкок

За да стигнете до Банкок, ние решихме във влак от Сурат Тани. По този начин, е необходимо да се реши проблема, как да стигна до гарата Сурат Тани. В Tesco - Lotus, видяхме продажбата на билети във влака, но на първо място, цената, макар и не много, но по-скъпи. И второ, когато научихме, информацията, която имаше проблеми със сайта.
Така че ние резервация на билети до Банкок за себе си на уебсайта. и отидохме със сушата с ферибот.
Билети в степен 1 ​​до 38 влак, който тръгва в 23.28 ни струва около 1500 бата - долния рафт и 1300 - на върха.
Такси до кея в Nathon Baphuta от 400 бата. Въпреки че можете да вземете автобус за 60 бата на човек.
Фериботни билети + автобус до Сурат Тани за 200 бата на човек. Фериботни билети, включително автобус, са били закупени в същото кея.
Но за тук-тук от Сурат Тани до гарата, ние ясно надплатили - 400 бата (около 20 км шосе). Но за да бъда честен, абсолютно никакво желание да търгуват силно и за нещо друго да изглежда. Между другото, в непосредствена близост до гарата с такси тежи етикетите с цените на Сурат Тани - 120 бата (не знам човек или машина) и до Банкок 8000 бата.

Нашата история е начинът,

Излязохме от къщата, в 16 часа, така че да не бъде късно. Ние сме забравили, че в Азия влаковете пристигат навреме - или мит или китайски влак.
Бебето на ферибота е 1,5 часа, работещи и да се забавляват Таис.

Фери отново различна от тази, на която пътувах за виза-изцеление.

На тази ферибот беше още един масаж за 300 бата. за нас, времето мина бързо, но в края на бебето доста уморен и започна да гребе.

Той бързо заспал в автобуса и заспа почти през целия път. На автобуса пътувахме за около един час. Тук-тук бебе с интерес погледна Сурат Тани и заби пръст във всичко с въпроса "какво е това?"

В крайна сметка, ние пристигнахме два часа преди влака. Около станцията не е нищо специално, за да се направи. В близост има два магазина и няколко по-малки изядени.

В един от тях решихме да имат храна, оставяйки куфара в багажа. Храната е вкусна и евтина, ако не се страхува от тайландски вкус и тичам три метра огромни хлебарки, тя е много подходяща за вкусна закуска.

В резултат на това нашата влак е бил задържан за още 40 минути. През повечето време момчето се пускат отново на гарата, но в крайна сметка все още уморен. Е, влакът е бил задържан само за 40 минути. На борда видяхме закъснения в два часа.

Между другото, на таблото. Тя не се покажат в традиционния смисъл на думата, а просто маркер дъска, на която са вписани път на влака заминаване и закъснението. Изглежда, че хората са удобни чакат на гарата има няколко телевизии, за които група от Таис се съберат и да гледате любимите си телевизионни предавания.

Тренирайте по-рано - по-голям бюджет. Забелязахме, че има предимно заседнал и вагони от отворените прозорци дойдоха на неприятна миризма тоалетната.

Първи клас - купе с две широки рафтове. Рафтовете са различни от българския и китайците. Те са по-широки и по-ниска.

Таванът също е по-ниска, така че дългите кости не са много удобни. Купето е теоретично вратата на тоалетната, но по някаква причина той не работи. Както и в купето има мивка, бутилирана вода и чаши.

Таис обичат код в стаята хладно, така че колите през нощта може да бъде много студено. Не казвам, че влакът в Тайланд са по-добре, отколкото при нас, тъй като прочетох в интернет.

Влакът е пътувал шумна, зле разтърси от страна на страна, а понякога това е много бавен. Следователно, за да Банкок, ние пристигнахме три часа закъснение.

През нощта на бебето спеше под нормалната шума на колелата и люлеещ се, събуди само когато диригента дойде да вземе прането. Самият начин, по който не сме виждали, тъй като спеше. Интересно е, че са шофирали с до Банкок влак направи няколко спирки в различни станции, като наш влак.
Стигнахме до извода, че пътуване до Тайланд на влаковете е възможно, истината може да роди тяхната мудност.

От гарата в Банкок, взехме такси до таксиметровия апарат на нашите апартаменти - Centana апартамент. Такси ни струва 200 бухалка, определена секция на пътна такса (45 THB).