D varee плажа Jomtien Патая 4, Тайланд, Патая - "Тайланд, рай за Shopaholics! Какво да се въвеждат

В Тайланд, не е първият път, и, за да бъдем по-точни, това е третото ми пътуване. Не казвам, че този път бях изненадан дланите или океана, като първите, но все пак Тайланд - това е нещо))

Първия път, ние отидохме с женена двойка, и това е, когато ние се опитахме да посети всички екскурзиите, които са интересни за нас, аз се радвам на Тайланд като дете, но това, което наистина е там, всички са повече от доволни.

Второто посещение, е също с много екскурзии, но след това отидохме заедно със съпруга си.

Тайланд са затегнали, за това ние решихме да отидем там отново - за третия.

Този път ние отидохме с наш приятел, пътуването беше забавно, все пак, на турне, ние вече не ходеше, а парите се изразходват само за забавление (аз съм повече на козметика и подаръци за близките си хора).

Как стигнахме до хотела D VAREE плажа Jomtien PATTAYA 4 *?

Съпругът ми и аз си купих един двоен билет за Тайланд в продължение на 14 дни в един напълно различен хотел, бюджет, разходите е за двама 74000 рубли (хотелът е толкова бюджет, който аз дори не искам да правя там снимки, да не говорим за преглед, моля, напиши нищо за него на всички, без балкон, гледката от прозорците на строителната площадка).

Нашият приятел просто отлетя от нас през следващия ден, а той е резервирал стая в D VAREE продължение на 10 дни за 77 хиляди рубли за един (реших да го пусна само за няколко часа, каза: "Аз летя" и веднага купи билет).

D varee плажа Jomtien Патая 4, Тайланд, Патая -

Вътре в хотела е много добре поддържана, стената на рецепция е покрита със златни пайети на партерния етаж има безплатен Wi-Fi.

Самият хотел е D VAREE огромен и красив, изглежда стилно и величествен.

По принцип, както се оказа, че е купил билет за залата за 4-легло с изглед към океана, равна площ е 116 м2.

Фамилен суит (ъглова стая, голяма тераса, 2 спални, хол, 2 бани, макс. 4 души. 116 m2)

В Тайланд, бяхме се обади и реши с нашия хотел да се премести в него, така че ние се настанихме в страхотно красива стая с изглед към океана, апартаментът има три тераси (две от които с изглед към морето), 2 бани (едната имаше баня, само още един душ).

D varee плажа Jomtien Патая 4, Тайланд, Патая -

Парите са зад хотел споделихме с него в 3, в този, почивка в тази стая е много ограничен бюджет.

Закуските бяха всеки ден едни и същи, изборът не е лошо, но всеки ден се хранят една и съща храна. Закуската се сервира от 08:00 до 10.

На масата винаги са били свежи цветя, по-специално - орхидеята.

D varee плажа Jomtien Патая 4, Тайланд, Патая -

Понякога, закуска се сервира нещо не е ясно и вкус. Както се оказа - желе плод "Dragon око"

Плодове: основно ни дадоха диня и ананас, след като имаме манго.

Хотелът има два басейна, единият на 1 етаж, втората на 5-ти, ние плува само на 5-ти, като то е по-дълбоко и гледката от там отвори луксозен, океан.

Време на басейна: 20:00 часа.

Плувен басейн на 1-ви етаж, не е дълбоко, след като не е имало повече посещения, бих казал, че това е детски басейн:

Плувен басейн на 5 етаж, дълбоко, бяхме там почти всеки ден:

Преглед от 5-ия етаж, където има плувен басейн, грандиозно, океански изглед:

ИСКАМ ДА ТАКЪВ АПАРТАМЕНТ. )) Номер - пожар, думите не могат да опишат, то трябва да се разглежда в такива номера, ние все още никога не където отпочинали. В тази стая може да се извърши, различна от фотосесията, фотографи имат достъп както до корицата на списание))

Но професионален фотограф имам, има само един съпруг, на тази покажа няколко снимки в хотела.

Night предлага отлична гледка.

D varee плажа Jomtien Патая 4, Тайланд, Патая -

В следобедните часове, спираща дъха гледка към океана.

Самият апартамент - хол, огромен полукръгъл диван с много възглавници и две меки табуретки, на пода лежеше на килима пред телевизора (български канали, между другото, са били).

В една и съща стая, но от друг ъгъл - кът за хранене с мивка и малка маса на 4-ти човек.

D varee плажа Jomtien Патая 4, Тайланд, Патая -

Вариантите ни по отношение на останалата част - скромен, прозорци на океана не отиват:

През деня гледката от хотела до много интересен, дори и да отиде, или когато не искате, и аз искам да седя (лъжа) на балкона и да се насладите на красотата на Тайланд:

*** *** *** козметика, което е със сигурност си струва покупка в Тайланд, сувенири *** *** ***

В Тайланд, той е Евтините изделия, които искате да купите всичко в първия пътуването. Мислех, че ще полудее от радост, козметика там струваше всичко стотинка. бедни ми съпруг, той едва е информирал чантата ми с козметика.

Този път с избора на козметика се приближих по-отговорно и не е достатъчно всички в един ред)))

Преди да си купите този или онзи начин, погледнах внимателно преглежда на тайландския козметика на YouTube.

Чрез преминаване на козметика, за близките си, със сигурност донесе тайландски сладкиши (бонбони, шоколади, бонбони).

D varee плажа Jomtien Патая 4, Тайланд, Патая -

Както мнения за писане, аз ще публикуваме линкове към козметика.

1. Маска за коса "Папая и яйчен жълтък"
  2. Thai банан крак балсам
  3. Thai прах, ме спаси от мазна блясък
  4. гел белези
  5. Thai Balm Green (успокоява кожата след ухапване комари, облекчава главоболие, за профилактика на вирусни заболявания)
  6. Най-известните и популярни тайландски гел за очи с колаген и частици от злато
  7. Успокояващ гел с алое вера и кокосово
  8. Ароматен сапун ръчна изработка

1. Цвете Cream - Масло
  2. Масло крем с манго
  3. Thai паста за зъби с манго
  4. Колаген за косата (маска)
  5. Серум за коса с олио
  6. Серум за коса с масло от макадамия и жожоба
  7. Маска за лице с мангостан
  8. Thai серум против косопад

D varee плажа Jomtien Патая 4, Тайланд, Патая -

Между другото, манго в Тайланд, най-вкусните и не скъпо.

Но аз искам да ви разкажа за екзотични плодове, които определено трябва да се опита.

1. Ананас - много сочно и сладко, което само може да бъде, ако сте в Тайланд, бъдете сигурни, за да се опита.
  2. Mango - вкусни все още не яде (макар и на много места се опита), в Тайланд можете да ги купите навсякъде, ако вземем пазарната цена за туристите там е твърде висока, което купуваме от хора, които те носят на скутер с ремарке. 5 броя 100 ТХ (около 190 рубли).
  3. Longan - продаден на някой клон, нещо, което по външен вид и вкус напомня на грозде, не само вътре в твърда ядлива кост
  4. Мангостан - прилича на всички зеленчуци от градината, а вътре е подобно на чесън, въпреки че вкусът е много вкусна, моят втори любим плод след манго.
  5. Питайя - дракон плодове, в Тайланд, която продават два вида - бял и розов отвътре, но отвън те са абсолютно идентични. От гледна точка на плодове прилича на киви, малки черни зърна, бял - вкус, розово (дори бих казал, че цветът на червено цвекло), леко сладък. Ако решите да си купите, по-добре е да се вземе розово.

В Тайланд, можете да намерите много необичаен дини: зелени отвън, познат на очите ни, и вътре в жълто, фантазия, жълта диня? Това е лудост))

D varee плажа Jomtien Патая 4, Тайланд, Патая -

Освен това, по този път се срещнахме с най-малко един необичаен случай на диня, която е жълта отвън, но отвътре червено))

И двете диня не е толкова сладък, колкото сме свикнали да, но на вкус - една диня, дори и в Африка диня.

На снимката по-горе можете да видите същите розови яйца, да, да, PINK!)) Ще видим за първи път те са били в магазина, аз веднага се нахвърли върху тях, за да ги купуват, но причина надделя и аз реших за себе си, че в началото ще трябва да прочетете за тях информация и след това.

Розови яйца, продавани от 4 броя, така че защо са те в розово?

Яйцата са просто съхраняват в соления разтвор на сол, натриев карбонат, калциев продължение на 10 дни, но завършени те се съхраняват не е толкова дълго. На моята кутия живеех на период от три месеца в дължина.

Уф. те се наричат ​​"хилядолетния яйце", аз ги видях в Youtube видео, мръсотия все същата. отвътре са черни, вкусът - фал. По принцип, ако искате екзотично, заповядайте при нас))))

Цветя: в Тайланд, може да не купуват скъпи цветя, ако отидете в центъра на пазара, където те струват и стотинка, по отношение на България. С това, можете да намерите, не е дори обичайните предмети на пазара.

D varee плажа Jomtien Патая 4, Тайланд, Патая -

Цената на двете букети от 50 бата на българина е малко по-малко от 100 кормила. Скочих като дете, когато съпругът й ги доведе при мен))

Заключение: Ако никога не са били в такова райско кътче като Тайланд, смело препоръчвам го за посещение) Там ще намерите по-топло море, горещо слънце, палми, кокосови орехи, пресни плодове, духовни хора, а морето не е скъпо и ефективни козметика)) C напуснат с празни ръце от там очевидно няма да работи))