Cafe Жан-Жак - адрес, меню, снимки, коментари от посетители

Cafe Жан-Жак върху цветния булевард - версия на класическата френска бистрото, което означава, че е най-ценен демокрацията Москва. Лесно, приятна атмосфера и разумни цени - основните компоненти на политиката на институцията.

Интериор на кафенето Жан-Жак декорирана в лилави тонове. Плъзгащи се прозорци, затрупана с бутилки, огледала, малки маси с хартиени покривки, кресла създават много дискретен и много "френски" атмосфера. Но не и забравен тук и съвременни удобства: Всяка маса е оборудван с муфа за лаптоп. музика на живо (пиано и акордеон), като звуков фон на кафе френската музика вечер.

Сладки любовници няма да остави равнодушен маркови еклери или "круша в червено вино с горски плодове сос." Една отлична съпровод френски храна ще бъде червено, бяло или розово вино, истински френски сайдер (сладко, полусладки, круша и ябълка) или силни Калвадос.

Най-Жан-Жак върху цветния булевард, има и детско меню, се провеждат детски събития. Кафенето е отворен денонощно. От 9.00 до 12.00 часа през делничните дни (уикенд - 14.00) сервира закуската и от 12.00 до 16.00 часа в делнични дни - бизнес обяд (30% намаление от цената на частта от главното меню).

Ключови думи

Сподели с приятели

Ако забележите грешка или неточност, моля да ни уведомите.

други подобни материали

Cafe Жан-Жак - адрес, меню, снимки, коментари от посетители

Празнувайте Нова година, можете не само у дома. Разбира се, под дървото, роден на дивана, с чиния с маслини.

Посетен на компанията, казват така ", ресторант". Всичко започна добре, сервитьорите са любезни и да реагират бързо. Имаше инцидент реших да опитам стрида Ордена 1 бр. Те са на стойност мини басейн, където посетителите могат да избират своя стриди и те веднага бяха връчени на масата. Аз не избирам, аз се опитах за първи път, да стридата, пълна лимон и някои вонящ сос. Сервитьорът препоръчва соса е, че бие вкус и мирис. Защо тогава се хранят, не е ясно)) След ядях обслужен, забелязах, че една чиния от насекоми. Сервитьорът бързо взе чинията с някой, предоставени зад кулисите и ми даде някаква смътна обяснение на това, което се случва, и това е "нормално". Аз съм със сигурност не е експерт, но нещо няма съмнение, че това е нормално. Закълни желание не е, но какво да посетите този ресторант вече не искате.

Ужасно храна. Преди обичах това място, но сега това е много разглезен. Поръчахме две салати, дори не можеше да се яде половина. Дори кафето е отвратително. Не друг, Жан-Жак или пеша. Жалко е, че това е добро място.

Пазете се от Жан-Жак! Хората, които знаят много за ресторанти, ще бъдат обидени от тази жалка пародия на френски кафе. невежи хора ще бъдат подведени. Служители на ресторанта, аз се отнасят до вас, вие се хранят хора, а не папагали. Такива части във Франция (и не само във Франция) не се случва. Отидете за себе си - вижте сами. Във френските ресторанти там, например, два вида фуражи салати. Малка част идва като предястие. И всъщност салата, т.е. луксозен, приятен за окото ястие, щедро напълнена с пресен свеж съдържание. Така че, във френския малък "предястие" се поставя около четири Жан zhakovskih ястия, гордо, посочени менюто си салата. Между другото цената на марулята в Париж в много добро ресторант на остров Сейнт Луис (1-ви район, точно зад Нотр Дам) 6 евро. И Жан-Жак, който се превръща 4 пъти по-скъпо, като се има предвид размера на част? И като цяло изглежда, че главният готвач на ресторанта не са обучени в изкуството на правене на храна, както и в областта на разпространението на плоча микроскопичен съдържание, за да не изглежда толкова неприлично, колкото ако се изхвърлят в едно цяло парче. Сега за услугата. Нашата сервитьорка забравили, че сме поръчали салата с пилешки дробчета и донесе само зелени. Но за щастие се съгласи да поправи грешката си и попита дали искаме да добавите към салата от маслини и сирене, пенсиониран с една чиния в кухнята. След известно време се появи една чиния отново, този път, изпълнен с пилешки дробчета. Когато стигнахме на законопроекта, аз бях изненадан да открия, че всички съставки на салата са разписани в него поотделно, както следва: - зелена салата - 270 рубли - на черен дроб на скара - 110 рубли - козе сирене - 250 рубли - маслини - 70 рубли Общо 700 рубли за обслужване на салата. Няма ли да е малко много, господа от Жан-Жак? Като цяло е ясно, че за да отида там вече няма да го направя, и това, което искате

Аз ще ви кажа, хората, като отивахме на кафе "Жан-Жак". Тук ние отидохме и седна скромно. И малко смаян от размера на масите. -Stoliki за гноми? Следващия път, когато някой трябва да "комплимент" бутилка. Комплимент от ресторанта е просто удоволствие. Чудесен, О, да. -Vodoprovodnaya вода. Интересно начало, да, кафе не пропусна. -Ние лечение на малко вода. -бензимидазол често идват да пият вода и напитки. Меню взе, подредени питейна вода, храна чакащите. Те ни донесе всички салати. Вижте, разбира се, не на богатите. Части от двете котката и толкова лесно .... Но как красива менюто. "Черен дроб с малинов сос." Започва да свири на дневна светлина, аз гледам на ръба на чинията ...... защото пръстови отпечатъци ... Е, момчета. Къде ръкавици. Sledom- сирене табела ... Точно сега ще има дузпи. Сирене отдавна пресъхна, той объркан, той беше мъртъв. Call администратор kafeshnogo уредник. Ние предлагаме да се направи оценка на сиренето се консумира. Момичето изглежда се хапе. чудеса: -Има толкова лошо, това сирене? И тогава дълбока въздишка. Добре, вземете съда, че не се брои. И тогава ... ..potom пиле. Пресуши дори от люлката. И домашно вино, където той е бил закупен. Jacket, надолу яке, яке ... Оставихме. Довиждане. "Жан-Жак". Крака в ръце и да ръководи, така скърцащите ботуши.

Cafe Жан Жак. Меню помоли за 20 минути, помолен да замени покривката (сега разбирам защо там Покривки хартиени и моливи), за оценка трябваше да се отиде. Мъжът на съседната маса на чаша кафе провежда за 15 минути. Салата Цезар с пиле Цезар трансформира в стриди. Раск Цезар вероятно трябва да се накиснат преди употреба. Още по-лошо заведение вече 3 години не са виждали.

Cafe Жан Жак ((((Дори думата не. 25 минути в очакване на меню (((а това е една празна стая (((но това е нищо в сравнение с подмяната на риба (((и топъл сок.

около кафенето. разбира се много искал да прекара една вечер в петък, след като един ден в yutnom кафе. Не за първи път в този магазин. така че отидох с приятели от миналия опит с удоволствие, и някои от моите приятели бяха там за първи път. Бях много разочарован. Не само не се получи през деня - резервирате маса. прибл. дойде вечерта, бяхме седнали. не меню не се предлага ((((трябваше сам да седи никой не идва след известно време, бяхме помолени да смените местата Tipo нашата маса запазени маса, която ние получихме, ние не дойде -..... бях само на по-малък брой хора (( (((((загубихме половин час и си тръгна. аз съм в шок. в това кафене вече не дойде. огромна молба, обърнете внимание на услугата организация и на клиентите.

Отидох в кафенето на Китай-град. По-скоро странно отношение към тютюнопушенето - всички седалки са в коридора. Вие седите и периодично от хората, които вървят в цивилни дрехи и мръсни чували, разположени на нивото на храна. Кестен супа съветват да не се предприемат. Бях разочарован - някои кисела каша тухла цвят. Съотношението на сервитьори като - независимо от факта, че има много хора, бързо и учтиво да правя нещата.

Минахме през това лято да работят в продължение на 2 месеца в близост до ресторанта Жан-Жак на Kitaygorodskoym Travel като бизнес обяд и закуска и вечеря. Като цяло, първото впечатление е положителна, но тя много бързо развали до такава степен, че ние сме там просто повече от един крак. Първият отрицателен е, когато двама души искат да седнат на една маса до прозореца за 6 човека с диван в празна стая abslolyutno обяд, че ние силно заяви, че изведнъж идва една голяма компания, ще има къде да земя. Вторият път, когато са били обидени от подаване на фаул от сьомга в салата на обяд, и на нашия иск нагло заяви, че тук тази смърдяща на мухлясали неща риба всъщност е свеж, но тъй като ние сме толкова капризни, ние ще се промени на съда в друга, а не " съжалявам. " За пореден път стигнахме до закуската - седеше в продължение на 15 минути в една празна стая, посрещнат на входа с целия персонал (т.е. не забелязах, че не сме ..), но никой не се свърза с нас, попитах защо, отговорил, че видът ви мине нас отиде в стаята, която сме имали през нощта не обслужваме (очевидно не се събудя). Към всичко това се прибавя постоянните спирачни сервитьорите, когато първото ястие Биснес обяд роди 55 минути от момента на поръчката (добавете времето за изчакване, докато поръчката ще бъде - средно по 10 минути) - И това е, когато хората са по време на обяд искат да ядат бързо (!). По принцип се прилага за френски чар, и работещи хора не искат и не могат. Мръсни, мръсни тоалетни, сервитьори как могат груби. Гадно!

Жан Жак, Дон Джон, а дори и някои японски ястия в Lva Tolstogo. В продължение на две седмици двамата бяха отровени, отравяне на последното сериозно момиче вчера. Кой не иска да се докаже нещо в съда, ние решихме просто да гласувате в чантата си. За нас, сега е място табу - не иска да яде развалена храна