Батън почивка на река ах

Между другото, ние винаги сме щастливи да начинаещи в нашата компания, да се абонирате за блога новините, ще обявим следващите пътувания, както и други pokatushki dvizhuhi, в която той ще участва. И нашите приятели са създали клуб за отдих. , където можете да научите всичко за походите.

Всичко започна с факта, че той отменен корпоративната ни пътуване с колегите си от характера Iremel в Южний Урал от 1 до 4 на май. По-скоро си мислех, че това е краят. Но не бях прав. Това беше само началото. Екскурзия до Iremel ще бъде предвидима: Колеги, тъй като аз съм неподготвен за лагер живот, топли къщи, битови удобства, руска баня, чувствителен инструктор, микробус, лесна разходка из квартала.

Сад, аз не знам какво да правя по време на празниците, пише, се оплаква от несправедливостта на живота приятел и учител снимки (дори може да се каже - неговият сенсей) Дима Kotin. След като получи заслужена и очаквана съчувствие под формата на "Zhestyaka. "Започвам да влезе в съответствие с неизбежното. Дима се обадя на следващия ден на обяд, предизвиква отделянето на адреналин ", отказа да един човек, и да отидеш при нас? Трябва да се мисли час. Събиране в 5 часа сутринта в Кълъмбъс "и списъци, които трябва да вземете със себе си, за живота в природата.

Моето условие беше, както се казва, и това би било желателно и е ужилени. Опитайте го за почивка искаше дълго време. Веднага много въпроси: Има ли живот в палатката? когато през цялото време да си купя? които напускат образованието на една котка?

В следващия час извадете околните въпроси, като че ли са на поход и как да се стоплят в спален чувал. И аз получих отговор заслужаваше десет пъти: "tyy. Най-PA-LAT-KE. "Съгласен съм с моя изненада. Благодаря ви приятел Marina, който казва: ". Go-ezzhaj ще охлади котка върху мен" Марина, аз те обожавам, ти си истински приятел.

Осъзнавайки, че нещата, преди да напусне много, и закупуването на цялата необходима, за да се сложи край на деня, наред с други неща, аз имам точно 30 минути, летящи в търговски център, аз се придържа към първия продавач, с думите: "Вие имате точно 20 минути, за да ме вземе в кампанията." И докато на продавача, за да се възстанови от шока, и схваща значението на задачата, бързо диктува списъка от раницата си, попърс, фенерче, батерии, bryzgalok и други необходими неща. За моя изненада, ураган лети в магазина, Консултанта момче носи купчина нареди. И в същото време, като се опитва да предложи същата сума, че аз дори не попита. Останалите 10 минути преди края, за да изберете перфектните обувки. Принципът на комуникация с продавача в магазин за обувки - едни и същи. Шокът на главата - и незабавни резултати. Две магазин отне 25 минути. Ето какво означава да правилно поставен проблем и когато една жена вижда вратата! Къщата за всеки случай (мисля, че - в какво?) Отдавна се чака да се отвори, след като си купих един спален чувал.

Батън почивка на река ах

Глава 2. Пътят там, не знам къде.

Тази част е много кратко. Смътно си спомням срещата в 5 часа сутринта с останалата част от участниците в пътуването. На машината за себе си той отбеляза, че ще бъде или 20, или 25 души и 6 превозни средства. След като казах, както аз тогава мислех, доста весело, "Здравейте, аз съм Мария," Аз отидох до колата, за да подремне. По-късно се оказа, че той е далеч от весел, а не всички, дори да ме чуе. Почти през целия път, аз спах в колата на задната седалка, под приглушени разговори и подмами Дима и паша (момчета, можете да си направите план за поробване на света - и след това аз няма да се събудя). Възглавница сервира раници. Благодарение на йога и 5 години на седмичните посещения на родителите си във влака по време на следването си в университета. Дори мога да спя изправяне, седнал, въпреки че една атомна експлозия. Къде отиваме - Аз не мога да си представя и не питам. Важно за мен е самия процес.

Глава 3. Къмпинг

След около 600 km пристигнахме в квартал Satka на област Челябинск на границата с Башкирия, в река Ай. "Ай" е преведен от башкирецът означава "луна" или "River Moon". Нашият лагер се разпространява в близост до пещерата Kurgazak. На няколко крачки от лагера, които открихме извор с питейна вода, мъжете организираха дърва за огрев.

Първият лагер ние стан бързо и весело. Но това е само моето усещане и липса на опит при колана си. В действителност всичко е направено много бавно и дори мързелив.
Приятели, вие сте топло и внимателно ме взеха за компанията. Но ти дори не знаех, че съм бил мълчалив и всички очи гледаха и научил от всички вас. Например, как да изберете място за лагерен огън и как да се разпъне палатка, в които е необходимо да се облича в мокро време и да се спускат в пещерата, как да се готви храна на открит огън, както и начина, по принцип трябва да е правилен огън и пламъци. Научих всичко наведнъж. Можете да прочетете статиите 1000, но на практика се помни веднага!

Момичета, Наташа и Таня, ти си истинският домакинята, за толкова много неща, които да се грижат дори у дома си, толкова много неща, за да помисли, да предоставят, да не забравите нещо! Ти положи такава огромна отговорност за цялата тълпа, и най-вече - за гладните мъже. Благодарение на всички вас бяха нахранени и доволни. И това е фразата, по-апел: "Не се яде всичко хляба (паста, консерви супа) не може да се върне у дома!". Чудя се колко хора могат да се похвалят, че са видели една кофа чай (с изключение на готвачите кетъринг, разбира се), приготвени на лагерния огън? Чудесно е, че сте ни заповяда, а останалата част от момичетата, какво да правя, какво да режат, където да се мият, да готвя това.

Мъжете бързо се влачеха-котлет-дребен дърво, построен от пожар. Момчета, благодарение на вас разбрах, че един добър огън - е изкуство. Варено месо на решетките получи вкусно, сочно, опушен огън. Минали сме се носеше по течението на реката: този с песни с китара и приемник, които просто крещи, където той е бил на няколко души, а някои лодки приличат на човешки мравуняк. Това беше много искрен и удобно. Дори и лек дъжд, който се проведе зад облаците, и бързо да приключи, не развалят събирания около лагерния огън.

Друг много запомнящо се следният. По-близо до нощта пристигна и се примири своите палатки в квартала са невероятни хора. Фирмата ми се струваше, се състои от няколко семейства от три поколения: баба и дядо, деца, внуци. Лично аз имам ги druzhnost и съгласуваност просто докосва: те са приготвяне на храна заедно пяхме песни с китара, грижа един за друг. За себе си, съм запознат с начина на целостта на семейството. Бъдещи баби и дядовци да се подготвят за поход в гората и на сплавта, когато ще има внуци!

Скоро всичко беше тихо, реката е празен, разговорът се превръща все повече и по-бавно, и отидохме да спят в палатки. Изненадващо, в спален чувал, че е добър, топъл и спеше много дълбоко. Наличието на голям брой от шатрата две силни надежден човек успокояващо и нищо не беше ужасно. Един ме беше страх от всяко шумолене.

Батън почивка на река ах

Глава 4. 2-ри май Discovery.

На следващия ден е планирана разходка из квартала на първия паркинг: Голям и Малък Pritesy, Суха водопад, пещера Kurgazak ледника. Какъв е извода, аз направих за себе си: не, не се счита за трудно излет с изключение на мен, извън обичайното. Напротив, създава впечатлението, че се изкачи и слезе по склона нагоре по мокри и хлъзгави скали - това е просто и само светлина забавление. За мен, градските жени, които не са свикнали да такъв натиск, това е, о, толкова трудно. Дори и децата, Соня и Костя, по-бързо и по-лесно да преодолеят всичко от мен. Трябва да добавите към йога и танци дори някои натоварване. (В голяма тайна: в продължение на 15 години мечтата на джогинг сутрин).

Мъжете, вие сте истинският мъж! Имах чувството, че всички сте заедно, без да каже нито дума, се грижи за неподготвени членовете на екипа. Помогна, да го видя, че не губят, когато всичко зад себе си, дръпна нагоре по хълма от страна приема, че не съм дошъл от мокрите скали на спускането, не се спъна и си счупи врата си. С подкрепата на шега и съвети, а дори и от непрекъснатия контрол на проходите: "Аз ви гледа!", "Аз не съм виждал те изям!", "Защо не сте един сандвич?", "Нека да ви представя много вкусно сандвич направи", "ти хляб предам? ". Всичко това е така любезно и искрено, и е толкова приятно днес си спомня.

Красотата на местата, е трудно да се предадат с думи, трябва да се види. Суха Фолс - бивш речно корито, е наистина уникално място, с каскади и стълби, направени от камъни, там би искал да се бавим за един час, от друга. И може би дори седнем някъде на слънце и да се отрази, да мечтая един час или два гледа камъните, отражението във водата.

Какво мога да кажа, когато се върнахме, аз отиде да си легне, дълга почивка ... и спах до следващата сутрин. Спах в продължение на 12 часа и се пропуска всичко, което можеше, и сега може да представлява само брилянтен супа момичета и кофа с джинджифил чай с лимон ... Дима

Глава 5. Ден изненади.

3 май, след закуска, ние счупи лагер и премина към нов паркинг, разположен на около 15-20 км от нашия лагер, към пещера комплекс Sikiyaz Тамаки. Колко хора, които зададохме как да се получи по-добре - толкова получи становище. Дори местните хора не са много фокусирани. Пещерите са били тогава на десния бряг на реката, а след това в ляво.

След това чакахме Първата изненада. Мястото, където колата е трябвало да се движи водата през потока - все още не е суха. Високите извън пътни превозни средства, като например КАМАЗ, приет лесно. За нашите коли това преминаване е било проблематично. Нивото на водата е твърде висока за тях, както и висока степен на риск от наводнения двигателя ни принуди да остане в нерешителност.

Решено бе да остане. Пет смели, включително слънчева и крехко момиче Олга боси пресече потока. Олга е най-лесно, тя имаше трудни хора, то почти взривиха над. На следващо място, децата трябваше да плува върху нещо от другата страна на реката, и красотата на пещера комплекс Sikiyaz Тамаки на пещери и пещери ще бъде на една ръка разстояние. Оставени сме в очакване на героите на пиене на чай, лениво слънчеви бани на плажа, ние разгледахме и обсъдиха редица пасящи коне.
Heroes върнати 3 часа по-късно с победа, те са били транспортирани до катамарана, пещерите бяха покорени. Приз за снимки, доста уморен човек казват, че те са успели да приключение. Ние не се рискува, че е хубаво да се радваме за тях.

Батън почивка на река ах

Добавяне от себе си, просто се свържете с Мария не посмя да отиде. Нищо страшно беше в рекичката да отида, въпреки че Олга oduvan, почти отмива от ток, тя е спасена трудност е да се намери някой, който да пресече реката Гай. Но ние имахме късмет! По волята на боговете, първият, на когото ние помолихме да ни отведе до другата страна седяха в мислите си за това, как да пресичат там. Фактът, че не всички от тяхната компания иска да премине, и голям катамаран пет от тях трудно да се управлява, а десет от най-много време, така че ние помагахме! Благодарение на гредите компанията на Златоуст!

Да останеш на това място тогава, че е безсмислено, ливаден малко подходящ за лагера. И съвместен съвет реши да отиде до езеро Zyuratkul, пригодени палатки за една нощувка в националния парк.

При пристигането си, очакваме втората изненада на деня - все пак е зима. Zyuratkul езеро - единственото езеро в Урал, разположен 724 метра над морското равнище. Пристигнахме от лятото в зима, сняг, студ. Повърхността на езерото все още е покрита с дебел лед, който рибарите са били ангажирани в под-риболов на лед. Докато всеки един от групата извади топли дрехи и бързо се облече, всички наведнъж имаше желание да се върна в топлината и лятото. Ето защо, ние се насладят на гледката на мълния спане под леда на езерото, и много бързо отиде да потърси топлина и паркинг. Кратко търсене ни накара да уютните гората. Вече се стъмва много бързо. Шалове и огън се появяват 10-15 минути, за разлика от първата, като с магическа пръчка. Ние се бяхме изненадани, като скорост и скорост. Като бързо obimi усилия варени вечеря, и отново за дълго време седеше до огъня, говорене, пеене, слушане на шума и шумолене гори.

Глава 6. път за вкъщи.

Ако по пътя от Тюмен съм спал цяла, на гърба може да види на последно място, през която минахме: Satka Miass, Karabash, Kyshtym, Сисерт, Златоуст, Касли ... Процедурата, разбира се, не е като това, не съди строго.

Батън почивка на река ах
Най-забележителната и страшно изглежда да премине Karabash, безкрайни и високи купчини индустриална шлака, прах, камъни, тъпота. Апокалиптичните картини. Не радост и цвят, един град е много болезнено чувство. Всичко наоколо е отровен, би било желателно с течение на времето да диша и бързо напускат спектакъл след себе си.

Пристигнахме без инциденти, както обикновено се спря, за да си почине и да протегне краката си. Разбира се, отново, по-трудно всички шофьори трябваше да защото страната ни наистина не е скъпо, и посоки. Lords железни коне трябваше да бъдат бдителни и често ходя на страната на пътя, от съображения за сигурност.

Моят личен проект "Преодоляване" в третата си година, и мисля, че доста успешно. Научих много за това, което не мислех преди. За някой като игра нищо. Далеч от крайност, а обикновено и скучно "Батън" ваканция. За мен това означаваше много да се започне с факта, че аз съм просто ужасно се страхуват от височина над стола, а след това изкачване и спускане. Това е една малка стъпка към някаква нова и неизследвана път все още. На дома пристигане, наречен брат, за да гледате, да научат как моя работа. И отново чух фразата: "tyy. Най-PA-LAT-KE. НЕ ВЯРВАМ. ". Реакция на майка, след като дълбоко учудване: "Ти се оказа във всяка истинска жена живее малко дявол!".

Въпреки красотата на природата, просто невероятни хора наоколо може да направи набег от бетонна джунгла за една наистина незабравима и затруднен. Благодарение на всички нашата компания за тяхната помощ и подкрепа в първия си опит! Имам толкова много от вас не се обади в момента, но аз много се радвам да се запознаем, и всеки един от вас - това е най-милите спомени в сърцето ми.
Вие, момчета, вече са обещали да ми се обади с следващия път. Хващам думата! "