За първи път в морето 1

Да, това не е изненадващо, но това е първото ми пътуване до морето в продължение на почти двадесет и осем години от живота си. Отчасти поради това, и предвид обстоятелствата на нашите текущи заболявания, реших да отида непременно с детето.

И това бе всичко по този начин. Един месец преди планираното посещение появи силно желание да се събират неща. Overpowered.

След ежедневните уверения, че скоро ще отидат към морето, три години Наташа вече уморени от чакане, а вечер, преди да напусне къщата, каза: "Аз не искам морето!". Но това е направено, а в 20:20 ходихме на влака Тамбов София в нашия обичан цел! Ние дойдохме, за да видите от всички, които са в Tambov близки роднини на 6 души, а Наташа почти заспал в автобуса на входа на жп / гарата.

След като се качихме на влака, сън, Наташа изчезна, а ние започнах да се чудя дали бебето да спи изобщо? За щастие, нашите най-топли пожелания изпълнени, и бебето безопасно заспал в 9:30 през нощта. Тук бих искал тя бе взето на допълнително легло на детето. До три часа сутринта, аз буквално седна в краката на Наташа, като да легне до нея, тя просто няма да ме пусне. Тогава на мястото на баща ми дойде, а аз имам няколко часа дрямка.

В Москва, чакащи за трансплантация на влака Симферопол, Наташа подгони през сградата на гарата Курск, и аз я последвах. И все пак тя обича да се вози на ескалатора, а ние, като две провинциален глупак, езда с нея от първия етаж на втория и обратно :-). Слава Богу, аз трябваше да чака дълго, само за няколко часа!

Останалата част от деня и нощта прекарахме във влака. Какъв късмет, че ходихме в отделението, както и че на детето се проведе! Само по този начин и трябва да пътуват с деца. По пътя видяхме продажба варено лангуста, Саша и изрази желание да ги опитам, но когато ги купих и започнах да извая, съпругът изрази неприязънта си тяхното съдържание, а след това ние с Наташа ги streskali себе си. По наше мнение, има вкус на раци пръчки от :-) на чанта. Нищо особено.

За първи път в морето 1
Симферопол. Всъщност, Симферопол нещо не сме виждали. Само сградата на гарата и тролейбус пръстен. Благодарение на моя приятел Лена, ние с радост се качи микробус и замина в Alushta. Той е на път да Alushta Знаех, че влакче в увеселителен парк в сравнение с нашите планински завои и промени в кота почивка, и за първи път съжали, че не донесе пари от морска болест като дете и себе си.

Първото нещо, което се хареса на окото в сегашната "Сънрайз" - басейн с неговата синя вода.

Попълването на всички документи, отидохме в една стая в 2-ри случай. Той беше тройна, с балкон. Телевизия и добив хладилник под наем. Ново обзавеждане, ремонтирана наскоро. Но най-важното нещо, което ме порази беше в банята! Отворих вратата, надявайки се да видят дългоочакваното душа, и виждам, стои сам в купа вместо палет или вана. В първите 15 минути, мисля, как да се измие под душа, стои крака в леген и да не намокрите пода и тоалетната. )

По-късно разбрах, че можете да се измие, просто стои на пода, а водата ще тече в канала в пода! Чума, по-кратък, особено след къпане: морска вода на пода и облакът на парите в тоалетна. С една дума, в стаята е много посредствен. 1 легло променят на всеки 6 дни, но етажите не изглежда да се измие някога, и прахосмукачки, най-вероятно, след като в деня на заминаване.

За първи път в морето 1

Надявайки се да поне да закусите, ние се втурна в трапезарията, където ни чака цялостна вечеря. Хранене Специална забележка: ако сте непретенциозен, емисията, която би за клане, при условие, че ядат всичко, което се получава (така беше и с мен, и аз дори се възстанови, въпреки ежедневната неблагодарна под формата на стълби), но ако деликатеси, храната, която не ми харесва, и да го имат, че няма да бъде (както беше с мъжа ми, аз трябваше да се продуктите в магазина). Накратко, ресторант е доста придобит вкус, и това, което бихте искали (включва настаняване и 3 хранения на ден) за 600 рубли на ден.

Когато веднъж бях чел мнения за текущото "Сънрайз", разбира се, чух за абсолютно стръмни стълби, водещи до комплекса, но че ще бъде така тормозят в 180 стъпки, и мине през него с детето ви ще има най-малко три пъти на ден напред и назад, аз някак си не се брои. Затова, може би, на името на туристическия комплекс "Сънрайз".

Но, вдъхновена от факта, че ние все още сме на морето дойде, минавайки на 180-стъпка стълбище, ще отиде до морето.

Когато за първи път видях морето! Какво е да се охлади! Необичайно синьо! И това, което отлично планина! Какви видове! И въздухът е неразбираемо борова миризма, обикновено отделна песен! I. водата е 16 градуса. Аз не съм морж, и затова реших да се измие максималните петите, защо те болят. И някои хора плуваха и залети, като че ли не е вода, и прясно мляко.

За първи път в морето 1

Това температурата на морската вода е повече от два дни, но на третия ден Саша и майка ми все пак са решили pomorzhevat и плуване. Решихме да се втвърди добре, въпреки че не е имало последствия. И ние сме с Наташа спасени басейн, където Наташа плуваше в "бански" - надуваем самолет, и аз го охранява следващия. От басейна Наташа не можеше да излезе в продължение на дни. Тя каза, че е "muduza" (медузи) :-).

През всичкото време на престоя ни в Alushta ние преяждаме резултат, въпреки че цените са почти в Москва, но плодовете направо от дървото! С една дума, дори и с какво да сравним нашия базар. Като се има предвид, че в трапезарията Наташа не се яде нищо, и Саша не иска да яде нищо от предложените, то е най-вече плодове и са основната им диета. Единствената разлика е, че детето е прекъсната от друг сладолед и сокове, както и баща ми бира и баклава. Въпреки това, баклава, а ние не презрение и дори, че ние наистина харесва. Тогава ние се адаптира да вземе баклава, сладкиши с череши и Samsa един местен чичо, така че всичко е невероятно вкусно сготвена!

Фактът, че ние отидохме с баба ми, е огромен плюс, тъй като ние лесно може да отиде през нощта, за да се разходите по крайбрежната или да отидете на екскурзия заедно, и баба ми ходеше с внучката си в парка.

Alushta насип не е много чиста и не е много мръсна. Урни са, но нацията успява да хвърлят боклук от, както впрочем, във всеки град. На първа линия е пълна с щандове с сувенири от морето за всички вкусове. Наистина ми хареса картината на черупки, но от време, щях да го купя, картина вече е продаден. Много голям избор на ароматни масла, за които е трудно да се съпротивлява, и не може да устои :-). Носи със себе си малко "ремарке".

Всички планирани екскурзии, които посетихме. Особено, когато е имало буря в морето. В Никита Ботаническата градина отиде на собствената си, че дойде при нас половината от цената на предлаганата обиколка с водачи. Разгледахме великолепни чинари, ягодови дървета, дъбове, банани, ела и бор. Общо дори не помня! Наташа по навик любимото си прасе получи в мръсната локва в градината и на останалата част от пътуването премина в мокрите чорапи и сандали. Но не мина едно цвете в градината с розите, където открихме по време на цъфтящи рози. Разгледахме бамбук горичка и платения си внимание kaktusariyu. Наташа харесва изкуствените езерца със златни рибки.

За първи път в морето 1

Посетихме и делфинариума. Едва сега, че е необходимо да се отиде там през нощта, тъй като вечер Наташа беше уморена и се разточва ужасно й гневно избухване в Partenit, и аз трябваше да ходя с нея, вместо да изпращате по коридора и крещи напразно да се успокои детето.

Една вечер майка ми и Саша отиде до дегустация вина Massandra в ресторант "Крим Зори". Те наистина го радва. Природни Кримските вина са страхотни!

Както Саша е бил в Alushta, мечтата му е отново да посетите планината Ай-Петри и величествени пещери. Кои сме направили.

Първо посетихме Воронцов дворец в Алупка, с огромния си парк. Докато вървяхме по него, а след това постепенно започна да вали, а на входа на кабинковия лифт Miskhor той се превърна в солидна репутация порой стена. Разбира се, ние се разстрои, защото изкачат до бойниците на Ай-Петри не е възможно, но дядото - пълно работно време екскурзовод ТОК "Сънрайз" - предложи просто ще отидем до платото и се хранят барбекю. Всички други туристи купуват дъждобрани и съгласувани ние просто наведе глава, се затътри след него.

Възходът на кабинковия лифт нагоре е било свързано с факта, че нищо не може да се види в прозореца на ремаркето! Пътувахме или в облака, или мъгла в млякото, и това, което е наша изненада, когато, след като пристигна на платото, ние не видяхме една единствена капчица, но усети ободряваща свежест на планината. Нашият дядо-водач сложи всички туристи в чайна дома на приятеля си Хасан, където има хора, и започна да поръчате барбекю (по-скоро посредствени, между другото, и се загрява в микровълновата), а ние с Саша тихо повдигнете нагоре зъбите Ай-Петри, за които ние сме всъщност и дойде.

Имам студени крака, и така стигнахме до другите турове, изпращане на зъбите, въпреки всичко, не е страшно. Ръководството - младо момче - практически поклати с нас 10 гривна (60 рубли) за това, че пристигнахме в своята група, но това са дреболии. Заобикаляйки скалисти гори, бяхме на върха на планината. Облаци разпръснати в дъното на всички и да очите ни се появи една невероятна картина - панорама на южния бряг на Крим с един поглед! Наистина си струва време, за да дойде в Крим, за да видите такава красота!

За първи път в морето 1

Друга атракция на Крим, което със сигурност трябва да посетите този Мрамор Пещера. Как невероятно природата е създала своите сложни шедьоври! Сталактити и сталагмити, както и stalagnates коралити. Имена като музика за ушите. И неописуемата красота като цяло. Всяка фигура има свое име, си спомня началото на времето и съхранява историята си. Пещерата е много готино, + 9 градуса и много влажно. Но от пещерата, според speleotherapy, излязохме подмладени за една година в 28-градусов въздух.

Ние бяхме в Емине-Баир-Khosar, но диригента хванат не е много добър, а освен това е скелет на мамут, така че явно съм мечтал до лицето на Сфинкса, аз не си спомням. По пътя обратно, като се спря в планините Chatyr-Даг, ние открихме една голяма клиринг с голям гъсталаци от планински ягоди абсолютно невероятен вкус, все пак, можем просто да се гладен :-)?

В Alushta на всеки ъгъл продават Кримските вина наливни и шишчета на всички, нищо. От есетра за агнето. Бяхме седна в традиционен и "Jolly Roger" с бутилка естествен Ай-Серес и барбекю на местното производство. Което беше вкусно барбекю! Майка мила! А виното е прекалено сладък за моя вкус, и това, което се очаква от десертно вино? Но най-вече ми хареса, за да се хранят в кафе "събрание". Отлично обслужване, вкусна храна и много изгодни цени. Кафенето е винаги разпродадени, и там на практика не са свободни места. Но ние имахме късмет, а ние се опитахме миди, задушени със зеленчуци, салата Милано, както и салата с пиле и калмари, овчари агнешко в гърне и печено у дома, също в саксия, пилешки крилца и пържени картофки желе. С една дума, като цяло не мога да си спомня, и Yum!

Разбира се, море без лодка? Ходихме два пъти през нощта в открито море и в следобедните часове до Ялта и гнездо лястовиче. гледки към морето от зашеметяващия и необичайно тюркоаз вода! Отчаяни чайките улов на кораби и игриви делфини от време на време проблясваха в непосредствена близост до лодката. История на Крим като приказка: величествената мечка (Ayu-Даг) пази Partenit долина. Nest лястовица е шокиран! Не очаквах дори, че тя е толкова впечатляващо! И един чисто синьо море при нос Ай-Тодор, думите не могат да предадат! По-голямата морето е едно и също море на положителни впечатления!

За първи път в морето 1

Ялта, разбира се, се откроява сред другите курортни градове. Следователно, вие трябва да отидете в Ялта на всички се възхищаваме неусложнена архитектура на сгради, улици и величие на аромата на курорта. Отделно се възхищавал на изложбата искам да изразя художниците Yalta на брега. Дори не можех да си представя, че може да се направи! Ако имах много пари, бих си купил, и моят дом ще се превърне в музей :-)!

Така че спокойно отлетя нашите 13 дни почивка в Alushta. В последния ден бяхме планирали да отидат на екскурзия до скалите Karasan, Гагарин и Rayevskys, но морето беше буря, и Наташа трябваше да се задоволи с какво да се прави от "желе" медузи, а именно да ги смаже с вашите ръце и крака, и ние се радваме на Черно море въздух.

Нашият път към дома е чрез Харков, защото билети по Москва от Симферопол все още не е 40 дни, въпреки че в действителност колите бяха полупразни. В Харков, ние трябваше да прекарат чака 07:00 качите на влака Харков-Тамбов. Този път, ние успешно се проведе в Харков парк и зоологическа градина. При влизането си в парка се срещнахме един жив гладен катерица, но осъзнава, че ние самите не са местни, а ние нямаме нищо, продължи: "стреля" хляб. Ние наистина харесва парка, с добре поддържани цветни лехи и чисти фонтани и зоопарк изобщо извън възхищение! Кои сме ние просто не сме виждали. От риба за бяла камила. Така че времето за чакане на влака прелетя за нас, а след още една нощ във влака, ние бяхме като у дома си!

Как хладен napisanog :).
Ние също така не са се възстановили от опита с рейс, въпреки че uspeldi за посещение в селото.
Така че, аз лично харесва е в Ялта на турне, но да живеят там, не бих (за парите си;)). И на гнездо лястовиче децата ни не го правят особено като него, повече от впечатлен от лодката и Irishku средновековен костюм, в който снимах :).
Снимки от вас
Светлана -chudo.

Яна Вагнер за първи път в паметта ми, че парите се обърна към лайна в '91. добре, че е, не съм намерил време, когато kerenki финал печката, и вечния стойността на златните дуката, също представлява само от книги. за мен за първи път в света намотаване '91. и до днес Вселената е била неподвижна, като парче кехлибар. тя е здраво - водка, говеждо и лекарски наденица не е скъпо и не е станал по-евтино. мляко за 36 цента, сладолед - за 48. Колата струва същите пари просто винаги е бил.

Така че отидохме в Ейск на Азовско море. Бъдете перфектно. Yeisk - градът е много неприветлива, Азовско море е много по-ниско от Средиземно море и Адриатическо (черен беше толкова отдавна, че не може да се сравни). Но като се има предвид всички нюанси на почивка с дете на 10 месеца след бременност и "лишаване от свобода" в малкия свят на майките бебе, и ние бяхме добре в Yeisk. Някой попита за останалите в Yeisk. Ако имате конкретни въпроси, мога да отговоря. Останахме в хотела в района на плаж на града. В частна.

Карахме точно една година за първи път, или по-скоро отлита за Черно море. Облян в ръцете на сина значително се радваше, той извика, когато той извади от водата. Не вани и басейни не са наети, но видях, на брега на морето, много от тях с децата са го направили така. Мисля, че това е вярно, ако детето се страхува от морето.
Мощност на пътя - банките и сместа (ако не на гърдите). Те не се нуждаят от хладилник. облекло трябва да бъде не повече, отколкото у дома. Още по-малко, но въпреки това в деня се провежда на брега на морето, там не е много се замърсяват)) слънцезащитен крем с висок защитен, детска количка, прашка, ако се използва. И на запаса не е досадно или нови играчки за влака за забавление, за да се получи един)))

Пот не забравяме :)

Огледай се наоколо VUM- учи морето. Има няколко лагери. Всички бебета са от зает, плюс туризъм, море, лаборатория, или ранчо, изкове и prochee..Samy приятелски и позитивен лагер.

Аз съм по-стар и друго не се колебайте да споделите с морето. Психически не е готов, той ще бъде там без родителите им да идват и не идват. Почивка в района на Москва, и аз не се ограничи избора си, като в този лагер иска обратно и изпратите. Ако е за това, esstno, добри отзиви. Най-младият всъщност не е някъде другаде, с изключение на съзвездията. Но той самият не иска друга, а аз се отпусна в пост-тест. Не ви съветвам - към морето или в близост до него от вас да решите за вашето дете, вие знаете по-добре

Опасни обратни течения трябва да се каже, че има обратен поток на първо място по плажовете на океана, където плажовете не са защитени от рифове. Бали - това е най-вече по плажовете на Кута, Legian и Seminyak. За да бъдем точни това е един огромен океан плаж, простиращ се на десетина километра. Оттичане Навсякъде брега придружен от прилив и отлив течения, наречени приливна. Като правило, приливните и отливните започва, когато водата се изкачва по време на прилив.

Бихме искали тази година с морска дете - аз и дъщеря (7 години). Докато ние правим паспорт, изберете посоката на движение. PS за климатичните не tamoshny подкани :( отиде за първи път.