Визите за Румъния личен опит

Разположен на стандарта - билети, резервиращи (обикновени разпечатки Бъкингамския), застрахователни, банково извлечение, удостоверение за работа. Когато се кандидатства за децата ни остана съпругата му сертификат от банката и от работа. Хотелски резервации, направени общи за всичките четири, са приложени към всеки въпросник същия вестник с Бъкингам. Застраховка също е общ на всички - са прикрепени всички една и съща политика. След дълго пълнене скоро объркващи профили над останалите въпросници, попълвани от харчат само за 15 минути, вече беше ясно.

Няколко дни по-късно покана по имейл дойде с точното време на пристигане в консулството за лично явяване - ние чакахме в продължение на 8 дни с изместване на 15 минути за всеки от нас.

Пълномощни за децата ние не се нуждаят от спонсорски писма до децата, ние не са направили (само в случай, аз пиша - изведнъж някой обърка.).

Ние пристигнахме сутринта до десет в момента на пристигане на първия от нас. На улицата виси график за приемане / предаване на документи, но това няма смисъл - ти се обадя в точното време и времето за издаване (от 15 до 16 в някои дни от седмицата), очевидно е, не винаги се наблюдава, тъй като с нас за паспорт с визата готовите влязоха посетител (не забравяйте, в 10.00 часа). След разговор с най-много посетители, ние научихме, че той е подал документи преди седмица.

За да се ускори процеса вътре в консулството препоръчваме предварително отпечатан формуляр (те ще дойдат на вашия имейл, веднага след като електронно подаване), поставете вашите снимки в тях, както и разширена през всеки паспорт по реда на билети, резервации на хотели, застраховки, както и оригинали и копия на сертификати от банката и от работа (подчертавам - във всеки паспортни фотокопия на всички, дори и на същите (за резервации на хотели, застраховки) - в допълнение на запитвания от банката и от работа за детски паспорти).

Е, таксата - за възрастни виза за 35 евро, за деца - безплатно. В края на краищата ние платихме за всички 35 * 2 + 0 = 2 * 70 евро.

Никакви други документи (вътрешни паспорти, свидетелства за раждане, и т.н.), ние не питат, попита само един въпрос за маршрута в рамките на Румъния.

Самата стая е голяма и удобна, с маса и столове, има дръжка, има дори лепило за снимки, но ножицата не бяха виждали - (. Или да вземем една ножица) по-добре да се всичко необходимо, нарязани :)

Всъщност, всичко - в края на краищата ние имаме своите визи по-бързо от очакваното. За да обобщим - не се притеснявайте. Опитайте го, да го направи.

Визите за самостоятелно Румъния

Регистрирайте се в сайта на румънското консулство (попълнени въпросници в el.vide), получих писмо от датата на появяване в посолството с всички документи. Измина седмица. Ще отидем до посолството в определеното време.

Време 10.20 (ни 10.30.), Хората на 10 души, всички живи. Чакахме точно 40 минути. Сервирайте документи консул чудите какво щяхме претенциозни (м. За да. И двамата не работят). Проверява документите и установи, че нашата резервация само 4 дни 9. Изненадан. Обясняваме, че самите те не знаят пътя, може би много неща, които искате да посетите и къде да се посети.

Тя въздъхва и казва: "Ами тогава ние мислим за това, което ви даде номер на виза." След това му даде 35 евро за виза. Внесени документи, издадени ваучери "идват 02 Дек сек. On". (Това е точно една седмица) и ни казаха да не забравяйте да донесе хотелската резервация за всички дни. Всичко е много хубаво, с усмивка, на шега - приятно Посолство служител :)

Резервирано хотел за оставащите 5 дни за всеки случай.

Ние пристигнахме в посолството до 15.50. на улицата в близост до порта е на път да се превърне, хората 8. Точно в 16.00 часа. Стартирахме в посолството. След 25 минути игра, имам визовите си готов (резервации никой не попита, както очаквахме). Същият консул даде - тооолкова добър човек, всички усмихнати, приятелски настроени.

Тоон връчва на виза, дадена от период на кампанията :(

Желание точно една седмица.

Ура, 3 дни по-късно ние лети до Румъния!

Visa в Москва

За да се получи виза на детето, аз multishengen. Документи, подадени в съответствие със списъка и интернет страницата на посолството. По-рано в електронен вид не се записва. Билети, покани, хотел за потвърждение на резервацията, застраховка-всички предадени в електронен вид. Български паспорт и в чужбина - всичко това с копия (взети всички копия). Помощ за работата и Банка на оригиналите. Няма проблеми при кандидатстване.

Feed - на опашка, хората не са много, за откриването на посолството са били около десет. След 9 дни, получих паспорт с една единствена виза за пътуване във времето (но ние все повече и не е необходимо).

Консулска служба в Москва. Бързо и лесно

Аз представена за виза: полети София-Букурещ-София (оригинал и копие); резервации на хотели в Брашов (разпечатка от booking.com сайт + podtverezhdenii писмо с печата и подписа на управителя на хотела, медицинска застраховка (оригинал и копие), въпросник, копие от пълни страниците на българския паспорт, удостоверение за трудова заетост и удостоверение от банката по отношение на движението на средства сметка. за това как аз ще се получи от Букурещ до Брашов, не ме питайте. в "безопасна страна", направени копия на всички страници на български и чуждестранни паспорти, но те не са били необходими.

Впечатления за комуникация с консулски служител е много приятно. Успех на всички!

Подгответе фотокопия TRAVEL

Днес предадени документи на vizu.Konsul поиска копия от всички страници на пътуване в чужбина и копия от страниците с бележки на български паспорти. Опашката е много бавен (само един прозорец), така че за всеки случай, не планирам преди 13 часа.

Visa в София Румъния

Получаването на румънски визи в Санкт Петербург

Просто имам моята виза. Направихме само една седмица. Няма проблеми при подаване на документи не са имали. Консул в Санкт Петербург дори не забеляза, че съм имал никаква помощ от банката) Той падна на моя пакет с документи. Въпреки това, той реши да се предаде, във всеки случай) Още на сайта са написани, че визата струва 30 евро, а на мястото, аз бях помолен да 35.

Румънският виза - като някой късметлия

Имаше една група от момчета от Тула (7 лица), които "удрят". Сред тях, някой бе декориран в жълто хотела изобщо (мисля, че от резервация), естествено на името му. След това всеки от хотела изпрати потвърждение с конкретни имена и дати. Това не е достатъчно, и на децата им е казано, че те трябва да се въвеждат разписка, че са платили за хотела. Като цяло, те отидоха у дома. да се върне в Карлсън. Отидох наред. Изглежда, че Румъния не е много се интересуват от привличането на туристи.

Visa в Румъния през 10-те дни посолство в Москва

Здравейте и добра почивка. Замислен със съпругата си, за да отиде по стъпките на Дракула. Решихме да кандидатстват за виза за Румъния. Ползван по всяко туристическа агенция по визовите въпроси, но каза, че тези суми, които вече става лошо (около 3000 до 5000 рубли.). И ние трябваше да направя две визи за възрастни и пет деца, с тези туристически агенции никой не каза, че виза на детето безплатно.

Реших да се опита да направи самата виза. Отидох на сайта на посолството и събира всички документи, които са написани там. Застраховка извършва чрез Интернет. Билети там и обратно взеха със самолет София-Кишинев-София и Кишинев резервира билет за влак до Букурещ. За съжаление, в Москва не може да си купя билет във влака Кишинев-Букурещ-Кишинев, въпреки че в интернет има информация за този влак, но не е в състояние да купуват тези билети, дори отидох на гарата Курск в международната бокс офиса, но е казал, че билети за влака, които можете да купите само на територията на Молдова. Запознах през интернет с един човек в Кишинев, той ме резервира билет във влака Кишинев-Букурещ-Кишинев и ме изпрати в Москва през резервации диригент билети. Именно тази резервация в билети за железопътен / влак и минах посолството.

Също така взех банков сертификат, в брой, удостоверение за работа. Аз не резервират чрез резервиране на хотел, защото се е страхувал, че такава резервация в хотела не е взела посолството (след коментари четене) и реши да резервирате хотел чрез туристическа агенция, за да ми даде оригиналния ваучера да бъде предаден на посолството. Между другото, ако бях направил резервация чрез резервация хотел в Букурещ, а след това аз ще направи сбор от 21,000 рубли., А чрез туристическа агенция ми остана 23,000 рубли, по принцип, разликата не е много голяма.

Подадох документи в полето за себе си, за жена си и сина си. Старият чичо внимателно да ги учи и нещо започва да пише във формуляра. Аз просто го попитах, ако трябва да се покаже стария си паспорт, виза, когато са налице различни страни, включително от Шенген, но той каза, че те не са необходими. Стоях и го чакаше да се разгледат всички наши документи. След известно време той взе разписка, пише общо 70 евро, а аз се пресегна към него в кутията 70 евро без депозит. Общо от 35 евро на човек, деца безплатно. Dzyadok стария ми каза, че трябва да дойде в рамките на 10 дни. След 10 дни дойдох в Мосфилм и взеха паспортите ни с визи.

Това, което искам да привлека вниманието на: чел никакви отзиви за румънското посолство, бях сигурна, за да получите виза за Румъния е много трудно, а в най-различни туристически агенции са ми казвали, че е много трудно да се получи виза за Румъния, така че ние се толкова много пари, особено в Калинка -Service, но както можете да видите, работата не е направила. Всички документи за виза, събрани в съответствие със списъка на интернет страницата на посолството. Всички много. За един стар чичо в посолството, никакви странни и ненужни предмети, както са описани в прегледите. Всичко е много ясно. Успех на всички, и да се насладите на почивката си.

Посолство с изненада

Аз ще дам един съвет към тези, които решат да се научи какво е дизайнът на не-Шенгенското пространство за обиколка с екскурзовод.

1) визова такса се начислява само в евро. Във всеки приличен посолство - САЩ, Великобритания, ЕС, не е позор. Винаги обръщайте във валутата на страната, където се намира посолството. Румънците изглежда вярват, че те са специални.

2) Не е необходимо да направите копие на всеки български паспорт или пътуват в чужбина - загуба на хартия.

Е, търпение, търпение всички :)

Румънският виза: всичко добро

Средна посолство. Издаване на виза за семейството. До 09 часа са били около 10. Те събрани всички документи, описани на интернет страницата на посолството, беше всички да са минали - на трима ни отне 30 минути. Не е имало въпроси. Просто проверява всички документи и е казал да дойде в 10 дни. Чрез тези 10 дни, просто дойде и взе паспорта и всичко. На добър час!

Консулство на Румъния: подготви документите и да бъдат подготвени за изчакване

В резултат на това - консул (и съответно не постите) работи изключително бавно.

Сухите факти от посещението ми в консулството: Дойдох в 9:40 часа сутринта, вече е опашка от 18 души. Станах 19-ти. Започнах да говоря с консула в 12:55, т.е. Това беше последният. Тези 25-30 души, които дойдоха след това, трябваше да се прибера вкъщи с мен, защото, след като завърши на консула. От 19-те хората, само на 5 (включително и аз) не създава никакви проблеми и комуникация с консула отне около 3 минути за всеки отделен случай. Другият 14 (!) Беше замразено консул своята недостъпност и убеждаване.

По този начин, да бъдат подготвени за дълго чакане. Можете да дойде по-рано и да получите в линия, която е гарантирана да се среща. Но имайте предвид, че по-голямата част от 18-те души, които са дошли преди мен на опашката, дойде около 08 часа сутринта.

Успехът в получаване на виза!

Visa в Румъния: подготви документите правилно!

Чрез събирането на документи за виза за Румъния се приближих отговорно. Отдавна исках да посети страната, така че всичко, което трябва да се направи много бързо и без забавяне, отиде в посолството.

И това посолство беше най-странното нещо, което някога съм виждал. Той е в непосредствена близост до посолството на географското си съсед - Унгария. Приемането на документите се извършва само три дни в седмицата. Стигнах до убеждението, че тези, които желаят да посетят Румъния малко, а от своя страна няма да бъде повече от пет души. Въпреки това, се оказа, че при мен всичко се още двайсет души.

Division е тясна стая. На маса, диван, два стола. Не охрана проверка чанти или консулството на работниците да чиновниците. Има само един прозорец, а зад него седи румънската дядото, който изглежда да отнеме най-Bolgariyan за виза миналата година на 50. Той вика, проклятия и се оплаква, буквално се хвана главата му, никой не може да се подготви всичко правилно! Към верен член на консулския отдел на посолството на Румъния не се кълнат в теб, трябва да се подготви всички документи, така че той не може да намери вина с вас. Или просто да кажа здравей на румънски: bune dimineaţa!

Самостоятелно получаване на румънската виза

Ние решихме да отидем за Нова година в Румъния. Ние си купят билети, резервация на хотел и отиде да предаде документи на посолството. Посолство на Румъния е на Мосфилм улица, г. 64. Посолството се лица в понеделник, сряда и петък От 10 до 13 ч. За да се издават визи в същите дни от 16 до 17. Така в 9:00 бяхме пред вратите на посолството. Пред нас е 2 човека. До десет повече хора са били затегнати 15. На 10 отворили желязната порта и влязохме в територията. Консулският отдел на много малка стая и само един прозорец. Там седеше един стар дядо, вероятно и самият консул. Така че, ние взехме за туристическа виза:

1. паспорт
2. Копие от паспорт
3. Формулярът за кандидатстване изтеглен от сайта на посолството и се пълни в Латинска (!) Писма
4. Фото 3x4 цвят, поставили под формата

5. Референтен от работодател заявява позиция и заплата
6. Здравно осигуряване (Приет на)
7. Копие на пътнически чекове American Express за 50 евро на ден (оригиналът не поиска)
8. електронен билет отиване и връщане (назад и ние отлитаме от Кишинев, билет за влак Букурещ-Кишинев купуват при пристигането, то не е объркан)
9. резервация за хотел с booking.com сайт и факс от хотела (!) С потвърждение, която трябва да даде име, дата и място на раждане и номер на паспорт
10. 35 евро

За да се получи виза може да бъде един от тези, които мина. Казах да дойде следващата седмица.

Проблем получаване на румънската виза