Ужасяващи истории за Адигея

Първа приказка. Майната на пръста.

Чрез мрачен сивкав мъгла мъгла, аз си проправи път през дърветата, готови да се разделят с последните остатъци от някога богат златото и пурпурни тоалети.

Следвайки инструкциите на своя вълшебен гломерулите - maps.me Навигатор - търсех рок Devil пръст. в търсене на
Отидох сам, докато нашата група се изкачи до кабинковия лифт.

Ужасяващи истории за Адигея

Изчакайте всичко не можех, за отчаяно morzla. програма за пътуване преначерта процес. Вместо очакваното пристигане в хотела, веднага отидох на маршрута, тъй като през втората половина на небесния офиса дни обеща тежък порой. В резултат на това, не съм имал възможност да се промени в нещо по-топло, и затова трябваше да се движат достатъчно бързо, за да се избегне okolet. Маркирана пътека, която се нареди да се придържат към нашата grupplider дълго остана в кулоарите. Hell ми помаха с пръст в гъстите гори Adygei. Точка в навигатора, което показва желаното място, той беше много близо, но нищо дори далечно подобие на скала, не се наблюдава. И тук аз съм все още. И точно зад боровете, брястовете и други флора. Не се начисляват никакви дяволи с пръстите си. Ние трябваше да се махаме оттук. И тогава разбрах, че слабо да си представите какъв начин пътеката. Това беше един много ярък емоционален момент! Дори присъствието на магия гломерулна навигатор не наистина добави увереност. В края на краищата, той е тук и съм започнал! Но това, което започнах и роди. След като се отклонили малко, накрая видях ценните кодиран - червената ивица между бяло. Нашата най-вероятно вече няма напред. Ние трябва да се опитаме да наваксат изоставането си. Безсмислено в мъглата. И аз се обърна към пътеката. Този път за добри палеца каре път, който ме водеше (tadam!) До желания обект.

Въпреки това, аз не знаех тогава, че е това, което е той, пръст на Дявола. Четене на описанието на нашето пътуване, гледах доста по-различна картина, и търси някаква форма на камък. Но това, твърде красива. Свалих го от различни ъгли. Но на върха на не изкачи. Вече започна ръмеше дъжд, камъните са мокри, а аз съм просто се страхува да се промъкнат и полет до дявола, който със сигурност ще очакват някъде в дъното на нещастните туристите. Обратно обратно вече е в дъжда по същия път, който успя да се изплъзне отново. Devils очевидно обичаше да се гавриш с мен в мъглата.

Автобусът се връща в самото начало. Скоро започна да се изравнят с други пътници. Всички разочарованието беше в очите му. пръст Дяволското не е бил наблюдаван, включително grupplidera. Също така беше тук за първи път. Вечерта, по време на вечеря, си разменихме впечатления, а аз показа снимки на едно място, в което да бъде. "Така е, той е! Маша намери пръст на Дявола! "Както се казва, да се почувства себе си Колумб.

Приказка секунда. Посещението на Баба Яга.

Е, много прилича беше нашата домакиня от характера от филма "Новите приключения на Маша и Вити." Само един човек! Или поне така си мислех. защото тя изглеждаше като Баба Яга не е само един човек. "Тук се чака за вечеря и нощувка, аз istoplyu печката."

Ужасяващи истории за Адигея

След това дойде Нощта на живите мъртви.
Zastilaya легло, а това би трябвало да е самостоятелно и са били достатъчно късмет, че бельо и хавлии вече са две неща, които открих върху одеалото голям брой мъртви мухи. Motley воал и видях трупове, само когато в началото на паството Си, и те паднаха на пода. Е, поне не за паяците. Докато вечеряте, нагревателя стая е работил. Температурата се бавно, но сигурно се покачва и постепенно започна да се съживи мъртъв и кръга на стаята, от време на време отново да падне мъртъв. Понякога към мен. Е, обичам да съм уморен и също беше почти в състояние на трупа. Заведоха ме за нея! И те спят. И на следващия ден, когато трябва да се справят с тях. Както се казва, да се почувства Мила Йовович.

Приказка трета. Трима герои и старата жп линия.

Имаше герои коне - съществено значение в тези части Оаз, върху терена, където ще можете да композирате епоси.

Ужасяващи истории за Адигея

Мисля, че съм станал фен на pokatushek в калта. Нашият път към университета водопад ме заведе до една неописуема радост. И това дори не се заби! Само след като блокира пътя на падналото дърво, с които нашите герои се справят без усилие. Chainsaw - голямо нещо!

Карахме по стария железопътен насип. Имало едно време, през 30-те, не е павиран ж.п. на теснолинейката, която носи на дървения материал. С течение на времето, необходимо за пълното им изчезване, демонтирани релсите, траверси изгнила и оставени на могилата и все още е възможно да карам джипа. Само трябва да се държи плътно към колата не изпаднат в някакъв не много гладко въртене.

Университет водопад е открит някои студенти.

По пътя обратно спряхме posnimat снежна пропуск. Някой хвърли снежна топка, а след това на другия. И минута по-късно варено истинска битка сняг!

Ужасяващи истории за Адигея

Водачите първо церемониално стояха настрана. Но след това заваля сняг и се наложи да стреля. Какъв герой се откаже такава забавно! Беше много смешно да се види как се опитва да изглежда почтени мъже гонят сестри като първокласници в зимна ваканция.

И след това се срещнахме с конете.

Всеки се завтече да ги нахранят chorstvymi вчерашните чийзкейк и диви ябълки, които също отбелязаха по пътя. В знак на благодарност коне активно позира.

Отново пътувахме до платформата за наблюдение с беседка. По времето, когато мъглата вдигна и планините са се разкриват в цялото си великолепие и разкош. И колко прекрасно те са отразени в тъмните прозорци на ресторанта!

Ами тук, за да остане и да се направи автопортрет? Както се казва, да се почувства себе си в тази тенденция!

Приказка четвърти. Hammer, магия прозорец и шрифт.

Последно адиге denok беше необичайно топло и слънчево. Дори и аз не можех да повярвам, че вчера играхме в снега!

Планирани атракции намерени без да се налага. Rock Hammer с някои точки прилича на чук, както и с някои напомня на конска глава.

Ужасяващи истории за Адигея

Следователно второто си име - Конна Амин. Ние говорим за черкезки военен командир Мохамед Амин, за да бъде в тези места ожесточена съпротива българските войски.

Петдесет метра под дупката в скалата, наречена прозорец към Европа. Докато подрежда върху перваза на прозореца, от джобовете на разля малко нещо и се претърколи от скала. Европа напомня, че не можете да получите в него безплатно. Дори и през прозореца.

И по пътя обратно daveshny приятел дявол ме издърпа, за да проверите паралелен път. Е, както се очаква, се загубих отново! Въпреки това, този път не си сам. Трима души умишлено отиде с мен на "грешния" път. И двете момичета бяха дошли при нас случайно. Когато те забелязали, ние обясни ситуацията и да предложи да се върне на пътя, на която всички ние сме тук, те мислят трудно, но тя остана с нас. Мисля, че само ние двамата се страхуват да се скита из гората. В резултат на това ние направихме един малък кръг и отиде до селото съвсем различен ъгъл.

Първо човек трябва да излее
Студената вода до ръба,
Вторият - вряла вода,
И последното - млякото. С мляко, обаче, това не се случи. Вместо да го има на пода на периодичната таблица във водата, и всичко това на ужасите като полезни. В басейните на различни температури, както и в няколко нищо друго, и хидромасаж. Умората изчезна, а на връщане изглеждаше много по-кратък и не уморен. Просто някаква магия. Както се казва, да се почувства себе си в приказка!