Uranruda 2018 adits валове и CMS, експедиции, галерия Beshtau - проучване на подземни богатства

Е, аз няма да губите пространство на тази страница е описание на това как стигнахме до село миньори - само да кажа, че в Лермонтов. И ето го - счупените офис сгради, една стара електроцентрала, някои двор услуга. Влязохме в една от сградите - има намерени в мазето - но нашата надежда, че той ще отиде в тунела не се материализира. От другата страна на пътеката премина към вътрешния двор - завладяващ квартала на промишлени и природата. Гъста, разпада стени сплетен всяка растителност, птици правят гнездата си върху разрушен покрив. Преминавайки през двора имаме голям клиринг в далечината се виждаше самотен конструкция - карта в района, определен тунел №42. И ето го - може би единственият недокоснат, без проникване и не намалява вход на Beshtau. Ние направихме няколко снимки. На бетонна плоча vygraviranno "Щолна 42" - "1962". Преди 44 години е имало в разгара си работа, както и за да отидете на разходка по Beshtau вероятно никой дори не си помисли за. Добре, остави 42-ия тунел, предварително измерени фона. Предистория направи 27mkR. Норма. Е, реших да пее по-бързо в 31-ата, има още какво да се види. Тръгваме към "пръстен" и отидете на тунела. Само един прекрасен ден - слънцето, топлината, цветята наоколо, дърветата са зелени и цъфтящи върба. По пътя идва с много хора - семейства и ходи сам, velosepedisty отиде назад и напред. Но тук е тунела. Минимизиране на prolesok, преминете към изчистването пас от само себе си след 31 минути игра угасне галерия и да преминете към аварийния изход на 50 метра от него.

Храни скрити в гората. Респиратори и монитори, радио, гумени ботуши, фарове, фенерчета, резервна раница, шапка, фотоапарати, бинокли вече не са необходими. Както всичко. Седнахме на пистата. Тогава дойде sms'ka от Murka667 (Ростов багер пещерняк-spelestolog) "Успех" - да, това не ни боли днес. Измръзване в предната - 76mkR. Уф глупости! Няма повече да бъде - макар и презареждане :) Е, Бог .. В лицето духаше суров проект. В далечината чуваме гласовете на туристите, някъде в гората, близо до пътя. Добре, се изкачи бързо, преди не сме виждали.

Тук ние сме вътре. Всичко е вече познато. Че желязото кутии, затворени само железни врати. Очаквайте по-близо, видяхме, че те не са затворени и покрити. Отваряне на вратата, ще отиде по-дълбоко, за да получите възможно най-много. Непосредствено пред очите му се появиха най-впечатляващата картина - на тролей тунел фон. Всичко е вече познато до крайност - точно тук, точно сега в стената дупка - и тук тя бавно идва от мрака. Говорейки за здрач. LED фенери са много удобни, компактни, да се хранят малко енергия (ние prolazali там в продължение на около 3 часа, докато конвенционалните батерии (4 рубли парчето) или седяха или на грам. Единственото нещо, което е тяхната "nedalnoboynost".

Тук стигаме до основния тунел, светлината удря в ляво - главния вход там. Отидохме в страната на тунела - на "колички гробището". търси около малко, отиде по-далеч. Преди беше отлична звукова роптаят, почвата около релсите стават мокри и след това отиде gryazyuka, тогава се появиха и вода. Постепенно си ниво по-нагоре - и релсите са отдолу. И аз не исках да се вземе ботушите! Така рязана дълбоката до глезените във водата, докато стигнат до точката, в която се появява на водата. От тавана под плочите Brook бликащ влага! Бързо се затича към не се намокри, излязохме сравнително суха, въпреки че мръсен участък от коловоза.

Тогава се натъкнах на много интересни неща - не е ясно желязо кутия с кука, който висеше на обкова и счупени светлини, с късчета тел (между другото, погледнете снимки, на които аз гледам на светлините - във фонов режим е akkomulyatornaya, който описва в доклада си от DEEPDIG'a очите), дори и огромен брой изрезки от релси, който прилежно подредени на колички. Като цяло, ние всичко силно снимана, а сега вие поставяте на показ. Допълнителна-повече. В ляво е процес, чрез който ще се видяхме същия този резервоар, който е бетонна кутия, височината на два метра и половина. твърде й картина. В близост е мивка, в която Фауст се опита да "измие ръцете си". От там отиде на всички видове маркучи. Постепенно този ход се обърна и влезе в основния тунел. На изхода ние заловен лагер на някого - някой и седна в тунела! Снимката показва банките е-консервирани стоки, закуски, празната бутилка литър водка и празни кутии цигари - наистина "Пикник край пътя"

Преместихме в тунела, че скоро ще бъде един велик колапс. Малко след като ще видим наистина огромно колапс - от които стърчаха релси, парчета тел и тръби, дървени траверси и много повече yakogo. Отначало мислехме, че няма да отида, но както се оказва, можете да се изкачите през него. Изкачих се и вдигна глава нагоре. Видях огромен багажник, стречинг и там, може да се види припокриване на следващото ниво. Наистина zavarazhivayuschee спектакъл. ние се изкачи през язовирната стена, и отиде в дясно, има малко преминаване, ние се намираме в една интересна помещение, а по-скоро го е 2 големи, високи стаи от 10-15 метра дължина, разположени във формата на буквата "G". Както по-късно ни казаха, че е трапезарията. След като видях малка дупка в пода. Внимателно я избегне, но тя видя близо до дупката в стената. Погледнах назад и почти. Ами, по принцип тя ни очарован спектакъла. Нагоре и надолу върви дрейф. Диаметър от 2-3 метра. Първа Light Flashlight - отдолу не се вижда, освети с фенерче - на тавана не се вижда. Решихме от звука, за да се определи дълбочината му. Фауст пое лош пръчка и го хвърли там - чух 2-3 удря страничните стени и всички изгнили. За мен това не беше достатъчно, взех калдъръмена и пусна там. Като цяло, аз искам да посъветвам всички, така че никога не правя. Първо камък прелетя безшумно, а след това дойде още един удар, а след това още един, а след това - очевидно разработен ехо ефект на резонанс, като цяло има Попър увеличаване рев, ние бяхме като омагьосани, гърми интензивно, докато стане да разтърси пода и стените. Аз не знам как да се опише с думи, а за усещането да получите, като задържите курсора на мишката тук. С една дума, ние като дойде и сме дошли на gadsky когато треперенето спря, chuhnuli навън направо през тунела. Постепенно тунела се обърна наляво. Скоро видях на входа от лявата страна и отиде там. Когато влязохме в тази стая ние бяхме просто зашеметени. Оглеждайки се наоколо, ние осъзнахме, че този асансьор. Стаята е около 10х10 метра и 5-6 метра височина. Flash върху него, за съжаление не е достатъчно. Ето защо, на снимките стана тъмно. Прави впечатление как го намали чрез скални хора. Средата на стаята беше нещо като леген пълен с вода, а не нещо, а не нещо малко олио. Срещу входа - на 45 градуса има стълба към върха. На всичко отгоре на всичко тече и започва да капе. Цялата стълбището в калта и мръсотията. Чудя се къде в планинския глината и калта? Стълба всички стари и ръждясали. Стъпки някъде ръждясало. За това, ние решихме да се изкачи по стълбите до върха. Беше наистина страшно. Когато се изкачи на върха бяхме изпотяване, като че ли се завтече през пресечена местност и без дъх до крайна степен, повече от страх, отколкото от физическо натоварване. На горния етаж видяхме силови механизма и въже колела - това е приличен слой gryazyuku. От по-горе, можем да кажем, е имало дъжд. Отляво вал надолу. Имаше един опасен подход, защото под калта не се виждаше състояние на металната конструкция, на които закрепват всички механизми. Bit poscholkav всичко това, ние се върна. Снимана щит, които са били посочени правила увеличаване или намаляване на хората, както и името на отговорното - някои Ivashechkina. Под впечатлението, слязохме от стаята асансьор и реши да отиде по-далеч, но това се оказа в задънена улица. Единственото нещо, което ние открихме, интересно там - така че това е количката, с надпис "За продуктите." Решихме да отидете на един от клоните. След като става чрез това, стигнахме до огромна изненада за чакъл, т.е. галерия, тъй като тя беше обграден от асансьора, и можете да стигнете до там по два начина - като се заобикаля препятствието и завиване наляво пред него.

Върнахме без инциденти. Отивате на вратата, за да чуете гласовете на туристите, истината е друга страна. Но след като мислене решихме да вкара и излезе благополучно на воля. Туристите пеша по пътя и най-вероятно дори не са виждали. Малката свикнали към светлината, видяхме, че е в наш липса на дъжд тук е преминал. След смяна на облеклото, ние отидохме за хранене, и обратно по посока на Лермонтов. Сега можете да се насладите на природата. Полетата в близост до потока. Седна за почивка - ядох. Около красота - пролет в края на краищата!