Тунел на любовта, Klevan

Добър ден, скъпи читатели! Аз отдавна исках да посетя тунела на любовта в село Klevan. Ровно регион. За първи път го видя на снимките, аз бях развълнуван. Не можех да повярвам, че това е реално кадри, не Photoshop. Поради това, което представлява друг пътуване маршрут в Украйна, ние имаме единодушно Klevan в списъка на места за посещение.

За да направим всичко възможно, за да се подготви за всяко пътуване: да се намери хотел, планове за пътуване, купуват застраховка, събират всичко, което трябва да пътува. Чрез този подход, ние винаги сме доволни от резултата.

От Киев до Klevan около 350 km. При достигане Точно така, ние следвахме пътя H22, което води до селото.

Аз привлека вниманието ви, че има Klevan Klevan 1 и 2. Тунелът на любовта, за да бъде във втората, то е по-близо до Ровно.

След 27 км вдясно, видяхме знак с името на забележителностите, но решава да се премести първата в хотел, малко почивка, а след това отиде в тунела.

Тунел на любовта, Klevan

В навечерието на турнето резервирал стая в ресторант и хотелски комплекс Skolmo в близост до тунела на любовта. За резервации не трябва да плащат за паркиране и сигурна, ние всички обичаме. Написах за това отделно. От Skolmo отидат около 5 километра, е село Klevan 1.

Тунелът на любовта, стигнахме до 16 часа следобед в петък. Очаквайте да видите много хора, но за наша изненада, но ни още няколко беше празна. На посетителите на входни тържествено посреща акордеонист и лелички, които предлагат чай, кафе и магнити. Всичко това е хубаво, но сега ние се интересуваме само от Тунел на любовта.

Опаковани в зелено и жълто зеленина Тунелът изглеждаше невероятно! От двете страни бяхме заобиколени от гъста растителност набити на кол. Слънчеви лъчи докоснаха земята само на някои места, образувайки светъл венец. Наруши тишината и самотата на клоновете да гони катерици и птичи песни. Романтика неописуемо.

Тунел на любовта, Klevan

Тунел на любовта трае около един километър. Те казват, че ако любители ще се присъединят към ръце, пожелай си и да мине тунел, то ще се сбъдне. Нейната красота и романтизъм Тунел на любовта е спечелил огромна популярност. Всяка година през Klevan привлича много туристи от цял ​​Украйна. И мисля, че всичко е свършило.

Близо до входа на тунела на любовта, видяхме много цветни панделки с имената на влюбените. Сватбени двойки идват тук не само фотосесията, и да се съберат на цветята, които символизират чувствата си. Добра традиция, нали?

Появата на тунела на любовта

Има няколко версии на тунела на любовта. Има по-надеждни, а защото ми харесва любовни истории. Те са склонни да бъде измислена, но не по-малко интересно. Такова романтично място не може да остане без любовна история, че е жалко трагично.

Според легендата, преди доста време в едно село живял влюбена двойка. Те не биха могли да живеят един без друг и решихме да се оженим. Всичко щеше да е чудесно, ако родителите не на булката, забранили им да бъдат заедно. В отчаянието си тя се хвърли в блато в близост до пистата и се удавили. Отидох в търсене на любимата и изчезна. От този момент той не е бил виждал. Сега те са заедно завинаги, и душите им помагат да се запази любовта в любовта.

Друга теория датира от времето на Съветския съюз. Плътни засаждане на дървета, формирани не случайно, но нарочно. С цел да се прикрие военната база и прилежащите железопътните линии. Дървета, засадени специално много гъсто и в близост до релсите към въздушно пространство, никой не може да не успеят да забележите, че движението на влаковете, предоставяйки храна и боеприпаси към основата.

Тунел на любовта, Klevan

Третата версия, се смята за най-надеждни. В този раздел на железопътната свързва селото на Klevan и Orzhevsky дървообработване растенията. Тя се простира на 3 км. От тях, на 1 км увити храсти. Така че, докато има непрекъснато сноват влак работници в предоставянето на растенията. След влакът спре да се движи път обрасли с трева, клонки от дървета и храсти, за да образуват зелен тунел.

Кой е създателят на тунела на любовта е международни влакове три пъти на ден. Той прекъсва клонове, което ги прави естествен арх. Ето защо, бъдете внимателни!

Кога да отидете по-добре в тунела на любовта

Така че имайте предвид, ако отидете през лятото, да вземе препарат против насекоми. За тълпите, ние не ги виждаме. Може би имахме късмет, а ние сме избрали добър момент.

Мисля, че това не е от значение по кое време на годината да посетите тунела. Основното, което не е да отида в offseason, когато сивото и дъждовно. Зимни видях снимката, те са просто страхотно. Лятото и пролетта се krasoten. Тунел на любовта изглежда като през есента, можете да видите нашите снимки.

Тунел на любовта, Klevan

Попитахме местна продавачка, тя мисли за него, и чух един много интересен отговор. Според нея, най-добрият тунела изглежда лунна нощ. Ние, за съжаление, не са били, така че ние не може да потвърди или отрече думите си.

Резюме. Тунел на любовта в село Klevan ние сме много впечатлени. Бих искал да го видя през зимата, лятото и пролетта ... на разходка с любимия държи дръжките и да си пожелаеш. Мога да кажа, че няма картина не дава цялата красота и мащаба на това чудо, създадено от природата и технологиите. Освен невероятни гледки са очевидни торби за боклук, претегляне на дърветата. Мен винаги е депресиращо и изнервяща. Това не може да се почисти след себе си? Хората, моля, да се грижат за природата, защото ние живеем чрез нея!

Какво друго да се види в Klevan

Селото на Klevan, историци твърдят, че е имало повече в XII век. По това време той е наречен Kolyvan. Богата природа на този район се радваше на българските първенци. Те дойдоха тук, за да ловува. Един от тях се оказа замък тук.

Klevansky замък

В допълнение към тунела на любовта в древното селище Klevan запазен замък, основана от принц Mihailom Chartoryyskim в 1458. Строителство довършителни работи син Теодор Принс, около него със силни каменни стени и дълбок ров, който се пълни с вода река Stubla. Строителство добре запазени и до наше време, но стените не търсят в размерите, които се нуждаят от реставрация.

Църква Рождество

Църквата се намира в близост до замъка Klevanskogo, в централната част на село Klevan. Храмът е построен през 1777 на пари Чарториски семейство. През 1844 г. църквата на Рождество е допълнена с камбанария.

църква Благовещение

Благовещение църква е паметник от национално значение. Храмът е построен през 1590, принц Юри (Jerzy) Чарториски. Той е първият по рода си, за да промените православната вяра към католицизма. Структурата на църквата е да се говори за сериозността на намеренията му. Първоначално храмът е направен от дърво, но през 1610 е изцяло изграден от камък, украсени с голям олтар, направено от Карло Dolci.

"Abyss" Източник

Имаше в Klevan без мистицизъм. В края на селото да бъде изцеление пролетта, наречен "The Abyss". Според легендата, след като това място е била църква на Дева Мария, но след нашествието на татарите, отиде под водата. Водата в източника не замръзва дори при силен студ. И понякога води хората виждат златен кръст потъналия храм.

Как да стигнем в тунела на любовта

От Киев до Klevan около 350км. Най-добре е да отидете на магистралата Киев-Chop. Стигнахме точно, а след това на Н22 магистрала kursiruete. След 27 км обърнете се надясно (ще видите на етикета). Кога ще влезе в селото, в дясно е друг показалка. Той ще доведе до жп-гарата. След като успешно преминава пътя, ще бъде паркинг. Координати ще дадат по-долу.

своя курс

Тренирайте №97 Киево-Ковел. Необходимо е да отидете до гарата Klevan. Изпратено до Киев 19:54, той пребивава в 02:39. От край на тунела на около 250 метра. Освен, че времето на пристигане не е много удобно.

Микробус Луцк, Ровно тичам всеки половин час. Има и автобуси.

Луцк-Ждолбунив влак тръгва в 06:50 и 11:05 часа; Ковел-Mogilany в 08:32; Ковел, Ждолбунив при 19:20.

Микробуси излизат от автогарата в близост до R / w станция, както и от автогарата на улицата на Киев.

Тунел на любовта, Klevan

Полезна информация (Klevan. Тунел на любовта)

Klevan селище, област Ровно

GPS координати:
  • Хайде преди
  • Купете обувки удобни
  • Не забравяйте фотоапарата си
  • Ако сте решили да посетите тунела на любовта през лятото, не забравяйте крема от комари

Благодаря за четене нашия блог. Ще се видим на страниците на нашия пътепис