- Здравейте, Томас.
- Здравейте, Лех.
- Отиваш в джунглата?
- В джунглата? С удоволствие!

Това е за нашия екип и оскубана. Опишете какво джунглата е безсмислена. Ние трябва да отидем поне веднъж да се опознаем, че е хубаво да спи в леглото, под климатика. Гледането на филми за Индиана Джоунс, много впечатлението, че джунглата е просто, че не е голяма работа, достатъчно, за да се залюлее мачете и начина, по който е ясно! Но насекоми и tarakashki не е толкова лошо за един истински мъж. Този мит е развенчан и четири смел "nedoturistov", след като премина в джунглата.
И така, актьорите:
Томас, известен още като Артьом - отиде туризъм с удоволствие. След една екскурзия за размера на удоволствие изисква нервнопсихичното рехабилитация.
Алекс - "Аз съм толкова щастлив, че е оцелял"
Руслан - нашият медик. Той върви бавно, но сигурно. Лозя и малки дървета околовръстни счита ненужни.
Алексей. Head, това съм аз. С мен всичко е ясно. Тя не се лекува.

Екипът ни. От ляво на дясно: Ръководител на Алексей Руслан, Томас, Алекс

Таксите са бързи, хаотична, за кратко време. Закупени палаткови бани 500, горелка и продукти на брифинг, че се вземат, че не се вземат в пътя. Билетите, закупени Томас след скитащи из града. Изглеждаше нещо като това: - ". Томас изд там, не знам къде, за да си купят билети Ко Чанг, за утре сутринта" Храни се приема с резерви от три дни. Екскурзия до Ко Чанг беше забавно, шега, представете си как ще бъде ... истината за това, което ни чака, знам само ... :) На ферибот потъна без проблеми, Ко Чанг е в пълен изглед, планини са се удавили в облаци. Това със сигурност е хубаво, но ние трябваше да мине през облаците, и то не обещавам, но дъжда.

остров Ко Чанг в целия си блясък по време на дъждовния сезон.

Първият брода, в близост до водопада Than Ма Йом

Момчетата разбиват с всички възможни и не мислим за безопасност при преминаване планинска река брода на.

Първият тест е 45 склон обрасъл с тръни, храсти и дървета, за които искате да стигнем до пътеката. Има по-лесен начин да се измъкнем от пътя. директно от асфалта, но защо говорим за това? Този сайт е добре да се разбере, да се разходят участници, то не е на разходка.

Трекинг в джунглата

Наклонът не е по-малко от 45 градуса.

Пътеката, след кратко, но трудни тестове изглежда магистрала и ние се движим напред достатъчно бързо. По пътя срещаме бразилския каучуково дърво плантация и ние веднага реши да направи някои латекс продукт ...

Както можете да видите от снимките, възглавницата, ние не се получи ... Това е ужасно отвратително продукт навън. Съжалявам, аз миришеше нещо кисело. В близост до водопада, който проникнал в тесен процеп, направихме кратко спиране, коригира оборудване, малко закуска, и продължи.

Трекинг в джунглата

Първата ни брод, без въжета. Това беше просто загрявка.

Алексей. Чист, свеж, усмихнат. Той не знае нищо. )

Хижа строители сок на каучуковите дървета

Нашата цел през първия ден да стигнат до неназован, но много красив и голям водопад и се изправи за през нощта. Пътят минава през джунглата по поречието на река, част от пътя, минава покрай самата река, многобройни бродове, които повишават нивото на адреналин в кръвта. Пътят до водопада е дълъг, досаден, с изкачвания през падналите дървета, бамбук гъсталаци.

Трекинг в джунглата

Веднага свали първият с самата пиявица. Томас веднага бръкна в панталоните си, за да се провери за всеки случай всичко е наред в системата си. Е, като цяло всички се разбере какво имам предвид. ) Руслан малко зад себе си, но като цяло групата ни е уверен, без съмнение, и спънки за преодоляване на всички пречки в пътя ни. Постоянно се налага да слизат до реката, ходиш по водата, придържайки се към бодливите клони и хлъзгави скали. Един след друг, преодолявайки изтощителни и опасни бродове.

Продължавах да чака, когато Томас поток отмие, защото той отказва да вземе пръчката.

Rain на върха добавя романтично. калай. Започвате да си задавате въпроса - "Защо съм тук?" Отговорът на този въпрос не може да се получи по маршрута ... Отговорът ще дойде сам, когато излезе от джунглата. Браво момчета, продължавайте. Върви уверено, без капризи. До вечерта обходен до водопада, както и очаквах, паркинг в близост до водопада не е възможно, освен това, висящи по дърветата остава на растителността на височина един метър, се говори за възможно повишаване на нивото на планинска река, а това е опасно за живота.

Трекинг в джунглата

Снимка на паметта. на първия ден от финала.

Безименен, но много красив водопад.

Поставят шатрите си откъм тясната пътека, пряко по склоновете, имам време преди дъжда. Нео не може да бъде в бързаме, тъй като нашите палатки, закупени за 500 бата, ние са били предназначени да добавите крайност. Валежи тента не притежава, но на дъното на шатрата, а напротив, има кладенец и нашия приют бързо се превърна в едно малко езеро. В горелка варени вечеря с консерви тестени изделия. Изсипва се в чаши почти заловени Сунг Som, но без сода не отиде, а не изпразни ... оставяйки утре. Нощ няма да се опише ... Кой иска да се повтаря за да излизам, лежеше на тепиха на ръба на басейна, сложи краката си в една локва в дъжда и ще спят на улицата. През нощта, някой стъпи на клонове в близост до палатката, клонове напукани, но това е все още ... ставане през нощта, беше шокиран от красотата на гората етаж! Падналите листа светват като фенерчета за наличието на фосфор. Jungle се оказа не само враждебна ръка, но показа малко до загадъчни, дори страхотно парти! Имаше дори желание да се събудят децата, но мисля, че няма да оценят най-искреното си импулс. )

Ден втори.
Добро утро не се случи. Събудихме закуска BP (Service Bum), събира малка зала. Нощта бях много неспокоен, пребиваващи трезвен ум и благословена паметта на полунощ, аз изчислява всички възможни резултати от нашата кампания. Нощен порой остави никакво съмнение, че ние сме в края на втория ден, след два дни на тежка и изтощителна начин, не можем да отидем gonuyu река и няма да имаме друг избор, освен да се обърнат назад и да мине по този начин отново. И това е много трудно от гледна точка на навигация, дори трети път минах по този път, но редовно загубил следата. И разбира се най-важното нещо е психологическото настроение на групата, за да принуди себе си да отида отново такива тестове, когато продукцията е толкова близо, не е сила на всички. обратния път също така представя малка възможност на реката се повиши с 35-40 см и става maloprohodimoy. бе взето решение да се продължи напред, защото напред ще бъде в състояние да се свърже с хората и да ги предупреди, че при нас всичко е наред. По-късно, моите съмнения са били оправдани, реката в края на втория ден, не сме били в състояние да отида, но все още предстои.

Вторият ден започна с продължителен изкачвания и спускания, на която нашата група силно опънати. Качихме се в облаците, а след това слезе до планинска река. На същия ден чакахме друг тест - пиявици. Вездесъщите пиявици, които се промъкнали под дрехи, бельо, чорапи, обувки! Борба с тях е безполезно, така че от време на време се спря, да ги отстранява от кожата на гроздето и се премества върху. Казах на момчетата през изминалата кампания, нашият колега имам пиявица от. като цяло, е под пояса. )

Значителна част от пътя обратно да премине по реката тази нощ се превърна в яростен торент ... Беше много трудно, тъй като банките често са стръмни и скалите са много хлъзгави. Няколко пъти са паднали във водата, заедно с раница, но за щастие без последствия за себе си и фотоапарат. За втория ден, аз не направи един кадър, като постоянно и много опасен брод постоянен дъжд не оставя шанс камера. Но на този ден най-красивите и живописни кътчета на джунглата минахме. За тези места много малко туристи достигат. Това се доказва от пътеката, което понякога се губи от поглед и ние трябва да се подредят във веригата, за да намери пътя и най-важното нещо е да не се губи пътеката от която сме дошли.

По пътя има бамбукови гъсталаци, непроходими тръни, паднали дървета в диаметър не по-малко от метър и половина. Един от тези дървета обхождане на нашите тежки, обемисти раници. Съществуват огромни дървета-гиганти в диаметър, половината от дължината на автобуса.

Трекинг в джунглата

Снимки от една от предишните кампании. Дървесина, която не снимат най-широката страна.

Пътят на сухо, планински част на острова е съвсем проста, работи предимно по маршрута, но твърде дълго и досадно. Безброй комплекти и изхвърлянето на височина може да донесе до състояние на отчаяние. Това изглежда е последното спускане, но за него отново се изкачи, а след това се спускат и така много, много пъти отново.

Завършете нашия начин Klong Plu водопад. но да слязат в хората, които трябва да се движат с голяма планинска река точно пред водопада, на височина от около 20 м. Реката, както и очаквах, ние със сигурност не сме били в състояние да се ускори, но най-важното е, че ние бяхме в състояние да се свърже с работата и семейния и предупреди сънува, че всичко е в ред. Тъй като перспективи и да се върнете на два дни в джунглата, спи в мокра десет тона не харесва или кой, беше решено да се опита да превземе по стръмния склон, покрит с гора и до хората. Приток на река отидохме без никакви проблеми и веднага намери пътеката! Пътеката се има предвид само едно нещо! Скоро ще излязат на хората! След 2-3 км, ние почти целуна асфалта! Трябва да кея без инциденти в таксито, останки доставчик вечеря с дясната горещ чай на ферибота. и сега бързам да местното songteo до град Трат, надявайки се да намери автобус до Патая.

Трекинг в джунглата

Трекинг в джунглата свърши!

Това търсене няма да бъде автобус, шофьор на такси е установено, която за първи път седна зад волана на колата и тръгнахме, или по-скоро момчетата, определени от мен забравяйки на верандата на супермаркет с един сандвич в устата му. Те разбрали грешката бързо се върна и ме вдигна и започна пътуването замяна. След първия спиране в отделението за пътници, когато водачът не е завързан и достигна без инциденти, с вятъра.

Това ще се намокри в дъжда, че ще спят в една локва, точно ще ви изкачи хлъзгавите скали, балансиране над бушуващия поток с тежък раница, която ви километър след километър, за да се вмъкват в планините в задушно и влажен климат, изпотяване, тя ще ви хапят пиявица. Всеки втори, всяка минута от него на всички ви чака. Не е за пет минути или един час, както и всички двата дни ще го изпитат за себе си. И няма да се налага да се каже, възможност за: - ". Всичко, което съм уморен, не играя повече отиде в хотел" Всичко това ще трябва да се премине от начало до край, ако стоеше на пътеката в джунглата.

преминали три дни. Обадете.

Ако не става в джунглата на Ко Чанг, можете да зададете въпрос във форума Ко Чанг.

Трекинг в джунглата
  • Престой в Тайланд от всички възможни лято от първа ръка Пегас, Тез Тур, Coral Travel, Anex и др.
  • Търсене и да сравните цените на конкретни курорти и хотели.
  • С отстъпка екскурзии от първа ръка. Актуализиране на информация в реално време, незабавно известие за нови сделки в последната минута.
  • Резервация и плащане с кредитна карта.
  • Използвайте същите инструменти по поръчка, като туристически агенции, премахване на ненужни връзка!