Тъй като ние отпочинали в Хургада или забавни приключения на главата му

Полетът беше перфектна, защото бяхме заспали. Вярно самолет някак си не веднага свали, а ние веднага припомни, че е петък 13-ти, а хората станаха нервни и ни каза да млъкне, така че, когато всички размахването на 2 опитва да свали, видяхме три сън! =) Алкохолът ни не се разпространява, и питката се замразява в вечеря. И така, това е прекрасно и чудесно! И сега, най-накрая, ние стигнахме до хотела. Дадохме $ 10 и ни помоли да се заселят в бунгало. Не плъхове и гущери, като се страхувахме, не са били там. Стаята беше просторна, с по 2 легла, фотьойли, телевизор и тераса. Всичко беше приятно и уютно. Пълнени дрехи в гардероба, взеха сейф на рецепцията за $ 1 на ден, и бързо се завтече към плажа!

Той се появи чисто и големи (достатъчно пространство изобщо), но ако дойдеш в 7-8 часа, можете да вземете любимите легла (ние, разбира се, която се проведе в центъра на плажа # 61514). Той разполага с волейболно игрище, и костенурка в zagonchike. Морето е топло и много чист. Въпреки това, много солено, ние отдавна свикнали с него. Но ние стигаме до брега на шамандурите и там започна да прави акробатика на въжето. А някои лели пяха песни по целия път =)

Като цяло, през първия ден са били изразходвани в проучване на територията на страната и запознаване с персонала и гостите. Същата вечер се срещнахме с очарователна и най-добрия барман, Edik. Той е просто пиленце. Моля, ако ще отидете на Марлене, кажи му здравей от Нина и Арина! И все пак в бара с нас се срещнаха две момчета от Толиати Игор и светли умове. Те бяха като душата на хотела и потърка с всички момичета. Наистина, Игор беше pristavuchie и скучен вид, но ние го otshivali (както се беше повече от един ден), ние не PEYRELEAU дете, и ни се чу смях във всяко кътче на брега на морето.

На сутринта се започна в 6.30. В 7.00 беше закуска: зърнени храни, палачинки, зърнени храни, сладкиши, чай, кафе, сок, препечен хляб, колбаси и т.н.

В 7.30 бяхме на плажа. На картата, можете да получите кърпа и донесе на матрака до желаната шезлонга. В 10:00 дойде аниматори (FATA и Амр), и започва "сутрин" заплащане. Жена половината от свещениците стигне до плажа, отколкото доставя трайно удоволствие мъжката половина. Някои хора дори успяват да го застреля пред камерата. След клас, научихме от зареждане от един до осем и думите нагоре надолу RELA-A-AX. Като цяло, трябва да отиде там поне веднъж и цвилене. В края на престоя ни Fata е толкова писнало, че той се опитва да ни постави един до друг и да усмири. С тяхна произношение 3 - те получават "Seri". Аз трябваше да се обясни какво означава думата, както и думата "Down". Сега разбирам, защо имахме толкова забавно =)

Около 16.00 става готино да се правят слънчеви бани, както и преди вечеря все още е далеч, така че ние отидохме да видим околността и магазини. Около пълен с магазини за сувенири, супермаркет, Hut Pizza, McDonalds, в непосредствена близост до които има кафе-рокер. Там можете да се наргиле за 5 паунда = 25 рубли, както и плодови сокове (особено манго). Най-добър питие жажда вода с вар.

Преди вечеря имахме ритуал: ходихме Edik в Бар Жокера и премина коктейл Куба Везни (от предложените, че е най-вкусни). Аниматори отговарят на всички на входа на столовата от 19.00 до 19.30 и искате "Добро утро" =)

Вечерите, които прекарахме Edik =) За щастие, всичко включено! =)

Договорена с леля си от Safari, за да отидете на Стария град (Sakala)

И тук ние сме вече там. Купиха за наргиле ($ 15). Тютюн и въглища, както и сувенири. С арабите трябва да се пазариш! Най-страшното беше автобуса, имаше някои араби, те се загледа и изяде очите ни. Но наргилето да се пуши и не се работи.

Вечерта, хотелът е бил първенство в пинг-понг. Тя е била държана за любимите ни аниматори: Fata и Амр =) Ние не играят, но тя изглеждаше. Скоро имахме достатъчно от него, и отидохме да погледнем към съседна територия. Има добре поддържан плаж, спретнати къщи и скъпи коли. Знак, само на арабски. Изглежда, има само хора живеят. Но това беше забавно, така че ние го погледна от основната сграда и бунгала с тераси. Ако знаете нещо за тази странна институция, пишете ни, ако обичате.

Вечерта прекарахме в кафенето с люлки, отпивайки сок и пушенето на тютюн наргиле с череша.

На следващата сутрин слънчеви бани и отиде до "Райския залив". Тази обиколка се нарича себе си се забавляват, но ние, разбира се, много, може би защото ние сме господари на себе си, за да се забавляват. Около час на лодката (0.5 часа паркинг), стигаме до рифа, има плувен час с маска и плавници. Маската се леко изобщо. Но това по никакъв начин да развали впечатлението за красотата и чудесата на подводния свят. Плувахме час, но тя премина незабелязано. Риба и корал страхотно, красива, просто не отмести поглед. Но внимавайте за ръцете, краката и задните части, корал нулата ...

Edik вечер в бара, ние имаме изградена момчетата очите на Тюмен. Макар да ги мисля, че това е за първи път хвана вниманието ни, а в действителност тя ни е! Вечерта отидохме Sakalov клуб Министерство на звука. Хората! Това е просто едно страхотно клуб. Dancing под звездите на плажа. Музика Релаксирайте в стил, който може да бъде смешно? Танцувахме до 2 часа, а след това отиде в хотела (пеш мин. 30-40), но не страшно. защото по пътя на много хотели и пълен с полицията, да се чувствате напълно безопасна.

И ние загубил ключа за сейфа. Някъде на плажа = (и безопасно хакерство платени $ 63, така че е по-добре да не се възползвам от тази безопасна и съхранява всички в стаята, се скри в мръсни чорапи или мръсна тениска =)

Нощта беше забавно. Аз дойдох малко по-рано, Арънч отиде на разходка по плажа. За номера tusil ни съседка. Той беше от Братислава (т.е. нашите братя-славяни), като имената им не се помнят. Един от тях се напил и заспал, а другият не може probratya стая. Така че аз му предложих да се опитаме perelest в нашата стая през балкона. В резултат на това аз трябваше да отида, защото той се страхуваше. Вратата на стаята беше затворена и си поговорихме малко на английски, се отправиха към рецепцията за ключа.

Преди да си легнете Проверих всички прозорци и врати, тъй като е по някакъв начин е страх да заспя ... и се събудих на сутринта от факта, че до мен е брат-славяни в някои оранжеви боксерки и очила и изглежда като сънува. Аз наистина не разбирам, обадете ARINC. Тя се събуди, се обръща и започва да се смее, а след това натиснете надолу с леглото му и той задържа и изкачвания. Брад. Но в крайна сметка ние го хвърли през вратата. Оказва се, събори вратата на балкона и се изкачи от съседната стая. =) А после се затича по коридора от нас, защото приятелят му отново заспал и не чуват повикването на брой. Историята бързо научих целия плаж. Може би ние сме прекалено силен за него наистина се смея. Серж, Серж любимите ни, твърде дълго смях за това. Надяваме се, че това ще се превърне в легенда Marlin Inn.

Това беше последният ни ден. Хванахме последните лъчи на слънцето. Мислехме, че скоро ще напусне и тъга. Взехме наргилето плаж, ние бързо се каже, че пушенето на наргиле на плажа е забранено! Ние навити. След обяд fotkalis с аниматори, играе throwball, размахвайки на люлка. След вечеря отидох на miniklab, пиеше Edik. И все пак се срещна с момчетата от Тюмен: Ромите и Юра. Те бяха шибан страхотно. Просто е жалко, че всички са имали за последните дни. И така някога. Но сега трябва да пиша за тях на ICQ и baldeem. Надяваме се, че ще дойде при нас в Питър. Момчета, ние се радваме за вас!

Това беше много, много тъжно. Исках да плаче. В последния ден, след закуска, ние доплува и хвърли монета от кея в морето. Ще отидем там отново, да, разбира се! Това е най-якото ваканция в живота ни. Това е най-добрия хотел. В най-добрия барман и аниматори. Cool obzhiralovka и бар. А който не знае как да се отпуснете и дори на почивка търсите над това, което ще мърморят, да бъда честен, да седи у дома и не се придържаме носа му от уютната си развъдник.

Бакшиши камериерката ние не напусне, защото той признал за нас в любовта. Брад. Но той и лебедите, ние не го направи. Докато всички редовно променени (чаршафи и кърпи). И дори грижливо сгънати Arinin нощница.

Marlin препоръчвам на тези, които дойдоха в покой: лежи на плажа, закръглена, и излизам с една и съща българина. И това, което би могло да бъде смешно?