Тъй като не е необходимо да се подновят виза в Тайланд

Как да се удължи на 30-дневния печат (виза в Тайланд), получен на пристигане?

Здравейте, приятели. Днес ние ще се съсредоточи върху познатото на мнозина, но все пак - объркващ тема за разширяване на 30-дневен печат, получени при пристигане. В тази статия ще научите как да не подновява печата, и как тя все още може да бъде удължен. Всеки опит е ценен, а днес аз ще ви кажа как сме се опитали да се удължи визата в Тайланд. шофиране до границата с Малайзия.

5.00 ч, първият ферибот отплава от ядрото Самуи

Тъй като не е необходимо да се подновят виза в Тайланд

Не толкова отдавна посетихме остров Кох Самуи. Отначало бяхме планирали да останат там в продължение на по-малко от един месец, така че не се правя на визовия режим в Тайланд. Но на остров Кох Самуи, със своите магически морски и готини приятели ни попита: "Не мърдай" И ние сме окуражени от разговори с приятели, че гранична рани (пътуване до границата, за да го движат и след това да се върнат от получаване на нов печат в паспорта 30 дни) са само на физически упражнения, ние решихме да се удължи визата в Тайланд, като отиде до границата с Малайзия.

На интернет, много сайтове са пълни с противоречива информация в тази връзка, някои твърдят, че виза за Тайланд при пристигане може да бъде удължен на границата, а други не са.

В деня преди, намерих колата Toyota Vios с автоматична peredch за 1500 бата на ден, с разрешение да напусне остров Кох Самуи. Както се оказа, повечето от колите на острова под наем без такова разрешение. Аз също купих онлайн rajaferryport.com фериботни билети от Кох Самуи със сушата и обратно за 1100 бата, включително и един пътник.

E-билет за Раджа Ferry Ferry

Тъй като не е необходимо да се подновят виза в Тайланд

На следващия ден се събудихме в 3.30, се качи в колата и се отправили към ферибота. С отпечатан лист хартия на резервацията, аз отидох до офиса за Radzha Фери кей, който отвори врати в 4.30, където бе дадена на билети за ферибота напред-назад. Карахме до ферибота, който беше пуснат на континента в 5:00 ч.

Половин час по-късно бяхме на континента, по пътя спряхме за зареждане с гориво, и до днес, ние презарежда и 2 пъти, прекарани на бензин през 1900 бата. И ние отидохме до границата, без да спира. Около 11.30 бяхме на границата на Тайланд Малайзия на пешеходната пътека Сатун, познат ни от нашите бивши гранични рани. че сме прави, когато сме живели на остров Ко Ланта.

По пътя към границата на Тайланд - Малайзия

Тъй като не е необходимо да се подновят виза в Тайланд

До този момент цялото ни пътуване мина добре, ние тримата стигна до прозореца с надпис «напускането» от тайландската страна и представен на нашите паспорти. Полицаят прелисти ги и след това попита - вие ще Малайзия или се върнете в Тайланд? Ние казахме, какъвто е, че ние ще се върнем към Тайланд, се намират в тази ситуация, мисля, че би било безсмислено. На което той се усмихна и каза, че сега те имат заповед за забрана да удължи 30-дневен печата. Граничната охрана се усмихваше през цялото време и каза, че, за съжаление, се разшири печата за 30 дни вече не е възможно на границата на Тайланд и че тази цел, която не се обсъжда. Попитахме дали е възможно да се обсъди това с старшият офицер, на което той отговори, че не е старши. Ние ясно дали е възможно по някакъв друг начин да се разшири печата? Какъв беше отговорът трябва да лети до друга държава, за да се върнете и да получите нова марка за 30 дни (виза в Тайланд). Или отидете до най-близкия офис и имиграция подновят виза си там в продължение на 7 дни.

Да, това е провал на нашата мисия да се удължи визата, но нищо не помогна. Решихме да се върнем към Кох Самуи и преминете към имиграционната служба. да направи удължаването на визата е там. По пътя обратно, ние мотивирано, че ние вече overstey ще започне утре, и че е възможно да си купят билети за утре, за самолета в друга държава. Решихме да изчакаме до понеделник, тъй като събота и неделя, имиграционната служба не работи, и си отиват там, за да се удължи визата.

Докато чакате ферибота за връщане на Кох Самуи

Тъй като не е необходимо да се подновят виза в Тайланд

В понеделник сутринта ходихме на имиграцията офиса на Кох Самуи, където е бил първият час на документи, тъй като тя трябва да бъде за всички. Тогава ние oversteya откриване, в полза на бебето не трябва да плащат глоба. И в крайна сметка, независимо от факта, че през уикенда имиграционната служба е затворена, а в понеделник бяхме там, ние брои 3 дни закъснение в виза (събота, неделя и понеделник) overstey 500 бата на човек на ден, за двама души и 3 дни = 3000 бата.

Плюс това ние сме платени преди това за удължаване на 1900 бата на човек. И там видяхме точно това Bolgariyanam повече от 7 дни, за да се простират на печата 30-дневен невъзможно. Имаме от 7 дни удължаване изважда oversteya 3 дни, т.е. удължил визата от само 4 дни.

Имиграционната служба на Самуи

Тъй като не е необходимо да се подновят виза в Тайланд

Финансовият резултат на нашето разширение повреда на печата от 30 дни е както следва: 1500 бата (коли под наем) + 1100 бата (пара) + 1900 бата (бензин) + 3000 бата (глоба за 3 дни oversteya + 3800 бата (удължаване цена печат 1900 на човек) = Общо :. 11300 бат ни струва толкова много време на този опит, ако един философски подход към този проблем, това е много ценен опит.

Обобщавайки обобщение на разказа това по-долу могат да бъдат полезни изводи за това как удължен виза за Тайланд на пристигане:

2) 30-дневен печат (виза в Тайланд), получен на пристигане Bolgariyanam може да бъде удължен в близко имиграция офиса само за 7 дни за 1900 бата за паспорт.

За гражданите на някои държави: Австралия, Австрия, Бахрейн, Белгия, Бразилия, Бруней, Durassalam, Канада, Чехия, Дания, Естония, Финландия, Франция, Германия, Гърция, Хонг Конг, Южна Африка, Унгария, Исландия, Индонезия, Ирландия, Израел , Италия, Япония, Южна Корея, Кувейт, Люксембург, Лихтенщайн, Малайзия, Монако, Холандия, Нова Зеландия, Норвегия, Оман, Перу, Филипините, Португалия, Полша, Катар, Сингапур, Словакия, Словения, Испания, Южна Африка, Швеция, Швейцария, Турция, ОАЕ, Великобритания, САЩ, Виетнам - възможност за удължаване на престоя в скритата ПБС по този начин в продължение на 30 дни.

За съжаление, България не е включена в списъка на тези страни.

3) Децата не са обхванати правила oversteya. Те не трябва да се поднови визата в Тайланд.

4) Ако overstey за няколко дни, не е ужасно престъпление, но просто административно нарушение, можете съставя протокол и ще плати глоба - 500 бата за всеки ден забава на виза. В този случай ще се дава разписка за плащане на глоба.

Тъй като не е необходимо да се подновят виза в Тайланд

Паспортът не е обикновен печат, с настоящото ви информира, че трябва да не по-късно от броя, посочен в печата да напусне Кралство Тайланд.

И ние мислим - всичко, което не е направено, толкова по-добре. В момента сме на любимия остров Бали и да споделя с вас нашия опит, който е придобит по протежение на пътя. И ние се надяваме, че този опит ще бъде от полза!

Да, малко по-скъпи сте оставили своя опит))) Особено в рубли. От една страна, напразно повярвали приятели (много малък шанс за получаване на печат на границата с Малайзия, е пълен с информация навсякъде вече), но, от друга страна, да направим всичко проверено))

Но полицаят не предлагам да остане в Малайзия няколко Пролет? Алтернативно, на теория. Така че, също понякога е рула, но не знам дали се движи по малайзийски граница.

Да, Olezhka, всичко е заедно, колата е взета в деня ферибота за връщане е бил купен в Самуи. Т.е. Във всеки случай, ние се ангажираме да се върне на същия ден. И се връща един и същ ... =) Само без виза.

Да. Така че не може да влезе от задната страна. Той трябва също да бъдат взети под внимание. Благодаря ви за вашия опит. 😉

Благодаря ви за вашия опит. Имахме подобен случай. Бях болен и лежи в Пукет с температура. Двойна входна виза към своя край и ние трябваше да влиза и отново да се обадя, разбира се в такова състояние невъзможно да се направи това. Ето защо, в очакване, когато съм най-малко на крака (2 дни), ние също взе колата и отидох в Мианмар. На границата на наказанието платени, но ако имахме болничен лист, глобата би не трябва да плащат - така казахме граничната охрана. Това е то, ти знаеше, че докторът извади с често задавани въпроси.

AlinaAlex | Живот на яхтата.

В момента има 9 месеца да живее главно в Малайзия и borderranim в съседните страни (Сингапур и Тайланд). така че имаме достатъчно печати.

В Малайзия, ние сме купил яхта и постоянно се хвърляте между Марина (яхт клуб / паркинг) на територията на страната, обзаведен яхта, ремонт на посоката на движение и натрупване на опит. Малайзия за Boaters много удобно страни, в сравнение например с Тай, когато плавателният съд трябва да напусне страната на всеки 2 месеца (на източния бряг), както и на всеки 3 месеца, с възможност, ако имат късмет, да се удължи до 6 месеца (на западния бряг), а капитанът не е право да напусне Тай, ако корабът не е на територията на страната.

И в Малайзия, можете да оставите на кораба най-малко 10 години, пристигащи и напускащи. Така че, всеки път, когато преминават границата на Малайзия са поискали причината за толкова дълъг престой в страната и ние винаги отговарям, че ние имаме нещо не е там, че е на стойност яхта и винаги свободно допуснати обратно в страната. Но не и този път. Независимо дали в деня на Луната не беше добре, независимо дали във връзка с посещението на министър-председателя на Малайзия на острова и на срещата на върха и укрепване на защита и множество проверки всичко и всички, независимо дали това, което сме твърде арогантно втори пореден път да напусне страната, само един ден на същото място, ние се обърна на границата на Малайзия.

Аз трябва да кажа, че това е Мека o.Langkavi яхтсмените, пребиваващи в Малайзия и най-вероятно митничари не ни обичат много, защото тези дни нашия случай не е първият. Така че, основния въпрос какво правим в Малайзия и да отговори на около яхтата. ние са били изпратени до началника на граничния пункт, който с неистов усмивка опитаха да ме накарат да се повтаря убеждението си, че ние сме моряци, ние вярваме, че да имаш яхта е привилегия да остане в родината си (по онова време ми се струваше, че пред очите му обърна луксозен снежнобял три-палуба яхта с шампанско и мадами, а ние сме тук, за буржоазна вярваме, че сме тук ", г-н белите" имат по-добър живот, отколкото той е в човек). И защо ние никога не е напускал страната на яхта! Документи за лодката и от банковата сметка той демонстративно отказа да гледам. Той говори за прочутите яхтсмени на скъпи лодки и да се видят ясно с тяхната "камбанария". По време на разговора стана ясно, че нашата яхта не е три-палуба, а дори и много скромен, а освен това ние в момента не са за експлоатация двигател, както и сезонни ветрове, което дава възможност да напусне страната с платна от гледна точка на нашата яхта паркинг, в средата на континенталния Малайзия вече е приключило.

И ако са искали да напуснат страната на лодката си, ние не може да сме пристигнали на острова Лангкави да напусне страната и да се върнете към него все пак. Той ни даде печат, което дава право на престой в страната на 7 дни и ни изпрати до главния офис на териториалната държава миграция, която е нашата лодка. Постепенно плам от съня си, но да се оттеглят, след като толкова силен перчене беше, както изглежда, не умен. Лицето му се промени и той zderzhivaya маса галантно ангажирани позиция, каза тихо, че най-близките обяви 4 дни в Малайзия ще бъдат празници и всички офиси ще бъдат затворени, и че ние не отиде в празна дата подтикват, когато ние трябва да дойдат в офиса.

След получаване на справедлив дял от стреса, ще се върна с влак до KL и дом на лодката, до остров Pulau Indah, което е на 25 км от най-близкия град Кланг, 65 минути KL Централни на MWC. Офис Миграция Selenagor Държавния департамент ни разтърси три пълни дни. Ние попълни въпросниците, организирахме една по-тета, нашите приятели наричат ​​малайци, ние стояха в линия и сноват между етажи и помещения. Ние са били изпратени на главния пристанищен град, който е на 30 км от отдела за имиграция и на гърба, която ни даде хартия с личен подпис и потвърждение, че ние не сме наистина дефектна и мотора. това, което ние наистина стоят в юрисдикцията на неговата яхтено пристанище.

Преживяването беше все същата. В края на месеца, за да лети borderranit 3 дни по виж Пукет ако се върнем на Малайзия да се допуска.

Да, и защо са построени само граници. И все пак, Европа е по-добре в това отношение. Има дори не може да се види как преминал границата и се появи в друга държава. В продължение на няколко години, то се говори, да се слеят 10 страни в Югоизточна Азия в рамките на единна виза. Ако това се случи, може би ще е по-лесно.
Ние обичаме Индия, и в рамките на 5 години за пътуване са живели там най-вече, защото след като е възможно да се получи виза за 6 месеца и всички подновявания и не borderranov. =) Това би било така навсякъде, че е!
И да отидеш на яхта някъде? В Тае също се случва. Или има още да се паркира.

AlinaAlex | Живот на яхтата.

Алина, да, индийските Хималаи - е едно вълшебно място! Ние не сме там все още са навсякъде и ние имаме тези места е в плановете. Вие твърде големи събратя! Някъде и аз имаме в този живот е да Генералния план за яхтата. Може би по-късно ... Ако нашите пътища се пресичат отново, ние ще се радваме да се запознаем. 😉

Наталия, здравей. Бали е задължително след като дойде! Приятна остров! Бях на това преди седем години, летящ забравя там сърцето си :-)))) И си обещах да се върна към него :-) прегръдка от мен, моля! ))) За живота ни, съпругът ми преди около година купил яхта в Малайзия, за да изпълни мечтата :-) Той е човек, Гор, алпинист, яхтинг опит не е, така че ние постепенно натрупване на опит в малки разстояния в рамките на страната, учат на яхтата, нейните характеристики , Аз съм от семейството на яхтинг, майка ми е вече на 17 години, които живеят и пътуват с платна, в обиколката. Тя прекосил Атлантическия океан три пъти и Тихия океан, сега също е в Малайзия, се подготвя да мине през Индийския океан. Искаме да започнем да изучаваме Сеад и планират раждането на бебето. Лодка за нас е една къща с една котва, която може да я вдигнете и да посрещне зората на ново място. Сега ние стоим в очарователна място в малайските провинции, до най-близкото село обявяване 8 км, джунглата, джунглата, птичи песни и хипнотизиращи залези. Ако сте в Малайзия, разгледа гостите!

Алина, докато пишете прекрасно, и семейството имате такъв универсален и магия. Съпруг прекарал 10 години в индийските Хималаи - това е една мечта, представете си как е бил изпълнен с красотата и мъдростта на мълчаливите краищата. Аз също напусна Индия парче от сърцето му.
Фактът, че пътувате с лодка също е магически, си спомних, че когато той е бил дете, също мечтал за това. Трябва да сте сигурни за всичко това е малко повече, за да пиша, говоря и да вдъхновява такова невероятно opyt.Mozhet някога вдъхновява като. Мисля, че бебето с удоволствие очакваме да видим такива прекрасни родители. И знаеш за Bumi Sehate? Това е много прекрасно място на раждане в Бали, дъщеря ни е роден тук, когато това е вярно, не мога да кажа в детайли 🙂

И майка ми, което просто ни изуми, това е невероятно!
Радваме се, че да се запознаем! 🙂

Добър ден на всички! Надявам се, че някой тук, че е ... Колко четат форума и не разбрах. Ако имам билети до тай до 47 дни. И по време на първите 30 дни, а аз ще се лекува в Сингапур за един ден или 3-4 и след това се върна със самолет, аз отново ще постави трийсет милиарда дни виза, или "по въздуха", също всичко се промени. Някой знае ли? благодаря предварително

Да, Владислав, обикновено няма проблеми във въздуха. Вие сте пътуване до друга държава и връщане. Идеята, така че можете да направите неограничен брой пъти. Вече един път със сигурност никой няма да подозират!

Ако отлети за друга държава и пристигат обратно, трябва да се поставя печат безплатно за 30 дни.