Тенерифе - супер остров, преглед на туристическия Iur-newr на

Отиваме да Тенерифе. Въпреки, че всичко, което съм чувал за това място, не е особено вдъхновяващо. Както вече беше представял - тя е по-скоро примитивен почивка на плажа. Но, за щастие, аз бях измамен. Но всичко, за ...

Оказва се, излязохме на сезона, тъй като това време на годината повечето хора не искат да летят 07:00, когато неговата страна има както в Турция и Египет. Но всяка година ние се опитваме да отиде на ново място отново, и второ, аз мисля, че една европейска ваканция, ваканция в Европа и да се залепи, като много от моите приятели, в отношенията турски-египетски не би било желателно. А цената е почти същото като в Турция. За две имаме евро през 1860 г., 12 дни, 4-звезден хотел SOLO TENERIF на полупансион.

Свалихме от Домодедово някъде в 13-00 и 7 часа по-късно се приземи в Канарските острови.

Тенерифе - супер остров, преглед на туристическия Iur-newr на

защото часовата разлика е 3 часа все още беше нощ. И от летището до хотела, който се намира в курортната зона Плая де лас Америкас, имаме над тридесет минути.

по този начин чакахме вечеря и разходка след полета. Но първо ние имаме за шоколадови бижута луксозна стая, както Първоначално смятахме, че с ъглова тераса на 6-ти етаж и фънки гледка към океана, който ревеше точно до прозореца. Т.е. красота не е обикновен.

Но след това се оказа, че под прозореца ни беше дансинг и всяка вечер имаше различни шоу програми, които понякога завършва с голямо закъснение. И, разбира се, сърф, което се оказа твърде трудно да свикне. С една дума - не е спал изобщо.

Поръчано безопасно за целия период на почивка за 21 евро, даде 5 евро депозит за дистанционното за телевизора и се завтече да се запознае с острова и хотела.

Тенерифе - супер остров, преглед на туристическия Iur-newr на

Какво веднага удари - това е природата. Очевидно там преди плодородна почва и въздуха, който се разраства, че не popodya и гигантски размери. Ако това е кактус, кактус не е по-малко от 3-5 метра, а дори и под формата на едно дърво.

Ако Цъфти поради огромния им брой и размер твърде изненадващо.

Всичко наоколо, както подобава на палма. И, разбира се, на океана, за съжаление хладно, около 20-21 градуса. Т.е. Това не е Гоа и Тайланд, където можете да живеете във водата. Но температурата на въздуха през цялата година около 30 и няма чувството, че сте в сауната, както това се случва в юго-изток през зимата. Много удобни. Много магазини, кафенета, музика навсякъде, Barkers и безкрайната алея.

Веднага пиша за храната в хотела. Много неща, но не и вкусно. Бяхме близо до Барселона, в приблизително същия хотел, но те не искат да излязат иззад бюрото. Ето и плодове често са свежи и сока е кисел, гранясало и грил. Казах им, че в края на отписахте в коментар по въпроса, но всичко останало е наред. Особено, защото това е моят субективно мнение. Това е много удобно, че е възможно да се промени вечеря за обяд. Т.е. ако ние планирахме да отиде вечерта в ресторанта, бяхме преместени на вечеря храна без никакви проблеми.

Има интернет, минималното време на 30-та минута за 3 евро. Скоростта е добра, но на клавиатурата, разбира се, не на руски.

Басейнът не е много голям, чадъри и шезлонги безплатно, но е необходимо да се проведе по-рано. Можете да вземете на стойка спасителни кърпи. Веднага аниматори работят, кафенета, музика.

Тенерифе - супер остров, преглед на туристическия Iur-newr на

Запознайте се с Вашия екскурзовод и разпространение на слоновете, т. Е. Екскурзии. Взехме почти всички т. За. Не искал да лежите на плажа, и Аз ще ги опиша по реда на тяхното подаване. Първо, цената за двама възрастни.

• Loro Парк (Loro Парк) - 112 евро
  • Siam Park - 36 евро (за тези, които са били в Loro Parque 10 евро по-евтино да си купят билети директно към Лора парк на изхода). Това е просто akvopark, но много готино. Номерът е, че собственикът на двата парка е едно и също и по този начин тя осигурява трафик. По същия начин, в Сиам парк, можете да си купите билет за Loro Parque за 10 евро по-евтино.
  • Обзорна екскурзия на острова и вулкана Тейде - 120 евро
  • Остров Гомера - 140 евро
  • Дефилето Masca - 112 EUR
  • Турнир Найт - 100 €
  • Испански балет - 78 евро
  • Подводно мотоциклет - 90 евро

Първият тур ще бъде утре, така че днес ходихме слънчеви бани на океана, и, разбира се, са били изгорени.

Въпреки, че ни предупреди за коварното слънце, но ние не го слуша. И двамата избухна, друга дума, че няма да се намери, нос, и съпругата му също рамо. Ситуацията е глупаво, особено след като ние сме опитни туристи, а по някаква причина реши, че ние сме специални. С една дума, три дни минаха най-красивите в Тенерифе. Морето е хладно, но най-важното, за да отида. Вече е добра, но вълните не са големи и през цялото време бяхме там не е нещо подобно на бурята.

Вечерта седнахме в едно кафене. 0.5 8 EUR литра Sungria и шиша за 16 евро (не ми хареса).

магазин портокалов сок 0,75 л - 1,95 евро, 1.5 литра в други пакети - 2,5 евро, вино Sungria 1L - 1,75 евро.

Пътуването и Loro Parque. Това вероятно е мястото, където можете да отидете на с кола, т. За да се. Нищо интересно по пътя към парка не е било казано и не е показано. С автобус отне малко повече от час. Това е голяма, много зелен и красив парк на територията на която минава 4 показва: папагали, тюлени, делфини ...

На изхода, не забравяйте да вземете билет за Siam Park - ще бъде 10 евро по-евтино. Тази водни атракции, както и множество от двете парк. Той и стимулира така посещение. Какво е интересно, когато купувате билети с отстъпка специално устройство чете пръстови отпечатъци, така че да не могат да злоупотребяват с правото си на отстъпка. Вярно място с формирането на приличен.

Отидохме в Siam Park.

Тенерифе - супер остров, преглед на туристическия Iur-newr на

Там работи на всеки половин час безплатен автобус. Но това е по-добре да вземете такси до откриването. В този случай, има шанс да вземе шезлонг с чадър, и едва след това да се вози толкова, колкото е необходимо. Шезлонги са разположени в десния ъгъл на парка, на брега на огромен басейн. По същия басейн има голяма вълна ефект - много готино.

След като ще заемат шезлонги (просто да хвърлят кърпата, никой няма да докосне) ходят обратно към входа и вземете ключа към шкафчетата. Ако имате фирма, един човек може да вземе завой за ключовете за кабинета, а останалата част ще се шезлонги.

Според парка тече изкуствена река, от която посетителите се возят огромно шествие на надуваеми кръгове. По-добре е да дойде в следобедните часове, когато линията няма. Ние не го познаваме, и стоеше там в продължение на тридесет минути. И има два пътя. 1-ва много проста, да плувате и glazeesh от двете страни, както и на 2-ри - и там е пързалка, и водопад, а скоростта повече.

Тенерифе - супер остров, преглед на туристическия Iur-newr на

Атракции други твърде смешно, но всичко е ясно. Staesh в съответствие и да чакаме. Много от децата измислена.

Когато за първи път дойде в този парк, на изхода, да вземе билети с отстъпка от 10 евро в Loro Parque.

Обиколка на града. Бързам да кажа, че това не е изгодно да се вземе кола и да си закара до вулкана Тейде. На първо място, много липсваш, и второ, много няма да чуе. Ръководства изскочил сутрин (8-30) и вечер (18-00). И показа много интересно. На всеки половин час беше стоп. Това е било по-красива гледка, и магазин за подаръци, или просто някой трябва да спре и да направите снимка на красиво място в главата. Няма проблем!

... и вечеря с местни представителства на лицата, подаващи сигнали. Това е като реликт гора, всички обрасли с мъх и някои страхотно. На територията му има кафене, където те предлагат Moonshine Gomeron. Тя се казва, че по-висока, толкова по-силно е то. С една дума, можете да го пия само супер малки глътки, след това изглежда ликьор вкус. В противен случай - много трудно.

Тенерифе - супер остров, преглед на туристическия Iur-newr на

Обяд е вкусна и, разбира се, много смешно изпълнение. Един човек свирка всяка фраза в който и да е език. Имало едно време, че е средство за комуникация в планините, където на ехо звук носи момента, но за сега просто загубих умение, което безуспешно се опитва да съживи.

Още в късния следобед, преди ферибота обратно, купи бутилка от палмово мед (сок от палмови дървета, и мъжки) и пробата, малка бутилка ром с мед. Ром е много подобен на ром "Стара Монк", която всеки пие в Гоа.

Много приятно пътуване.

Слънчеви бани до вечерта и се заблуди в продажбите. Купих чифт яке на жените в продължение на 10 евро. Имат магазин «ZARA» и всички дрехи, лежат на купчини в ъглите. Хората в тях щастливо копае, добре, ние не може да устои.

Вечерта отидохме в планирания двубой. Средна шоу с вечеря с вино средновековен стил без ограничения. И тогава идеята за бразилския борба - капоейра. Той е бил пиян и забавно. Всички облечени в различни цветни пелерини, като например пътни работници, и в съответствие с цвета трябва да се скандира за тяхното рицар. За много добра вечерни забавления.

На сутринта отидохме Maska дефиле. Те имат две различни турове: с автобус до клисури, вечеря и разходка, а другият се разхождах из дефилето до океана 3-4 часа. Избрахме втория. При нас е една двойка от Украйна и дъщеря им и една дузина чужденци. Много готино водач французин. Български почти не знае, но по целия път се опитва да увеличи знанията си. Кирил наричал себе си, а след това друг каза, очевидно, за да можем по-добре да помним, че той е Патриарх Кирил, а след това добави, че той също е ortadoks. Бяхме се смее целия път. Научих го на думата "Готово", така че, ако го намерите там, ще разберете, ако не и по име, така че по този начин, който той поставя на място и не на място. Трекинг не е сложно, ръководството винаги нещо, което да покаже и даде време да снимам и да направи малки спирания. Всичко много хубаво, всички посъветва.

Тенерифе - супер остров, преглед на туристическия Iur-newr на

Обяд на кораба, доста вкусни. По същия залив, но с лодката и след това плува в океана заедно скалите на Лос Гигантес (най-високите скали на Испания) на пристанището, където автобусът се чакат. По пътя, ние открихме шест делфини, които плуваха в продължение на около 10 минути в непосредствена близост до кораба. Мисля, че са prikormleny, т. За. Спектакълът ни бе обещано по-рано. Забавлявах се много. В края на Dali Kirillu бакшиш 5 евро. Чувство, че той не е очаквал толкова дълго време да благодарят.

С върха е много проста. Водачи в края на офертата на пътуване благодаря на водача, както и, който ще даде. А кой не прави нищо и това, което е нормално за България ...

Почивка до басейна ...

Тенерифе - супер остров, преглед на туристическия Iur-newr на

... а вечерта отидохме в рибен ресторант. Много жалка, с изглед към океана, със зала на втория етаж. Всичко беше вкусно. Основното ястие наредено - риба в парче сол. Т.е. донесе огромна част от сол, и печена риба. Salt сплит, а има и вкусен. С двойката се обърна за 110 евро, включително и бутилка уиски.

Сега бяхме в нормален ресторант. Наистина ми хареса месото, което се опече. Докарахме устройството, състояща се от две горелки, топ плосък камък, че тези горелки и топъл.

Сервитьорът в нашия тънко нарязан месо и лявата. следната процедура: намазка свинска мас камък, поръсва се със сол и се запържва всеки парче, както е угодно. Искате ли кръв, която искате половинчати, което искате да изсъхне. С една дума, mikromangal на масата. И пак дойде малко повече от 100 евро, включително и алкохол.

На сутринта отидохме до пристанището. Налице е 45 евро на човек предложили да я закарат на подводния мотоциклет. Бях чел за него в мрежата, така че нищо не се очаква. Това е толкова стол, на който седи един човек, а най-големите си осигури костюм, в който се подава въздух. Зад мотора на ниска консумация на енергия и има колело с тази на двигателя и възможността за управление на системата от страна до страна. И все пак! Този боклук е свързана с голяма купа, което не ви позволява да падне в океана повече от дължината на въже (1,5 метра). по този начин мотоциклет виси между дъното и повърхността. Човек се врязва в костюм и всичко, можете да отидете за леководолази, които признаци показват, че трябва да се направи. Преди места за гмуркане трябва да отидат на лодката за около 30-40 минути. Болест на пътуването не е много, но когато той дойде и закотвен в залива, крен е станал възможен, и не е много приятно. Затова благодаря на Бога, че потапяне бързо бе организиран.

Тенерифе - супер остров, преглед на туристическия Iur-newr на

Ние бяхме доведени до безплатно такси до хотела, а там вече разкри, че тази банална временно ползване на собственост, ваканция клуб само по име. Но аз ядох малко, аз се чудя същото, че ние ще спечелим. Слушахме всичкото добро, което ние предлагаме, ако плащаме около 6500 евро, учтиво отказа и са на път да си тръгне, но се нарича "тежка артилерия" под формата на една леля-контрол. Но, за щастие за нас, тя се затвори някъде и ние се престори, че веднъж се опита да избяга. Но те са напуснали нашия билет за наградата, че ние трябваше да се след всички разговори! Това е, което тя все напразно? И тогава забелязах ми билет за бюро секретар и без да иска изтрити таен код. Както казах по-горе - не е буквата "б". Т.е. след неуспеха ни, щяхме да получи предложение да им се отпуснат пари.

Единственото нещо, което е положително за това събитие - това е информацията за закупуване на имот в Тенерифе. Например, 2-апартамент 54 кв.м. океана може да се купи за 140,000 евро.

И през нощта, че е последното ни събитие на острова - испански балет (39 евро на човек). Приказна гледка. Те го имам под почти е построена Болшой театър. Външно, дори рязко ще. Хората почти празни, така че предварително билети не могат да си купят, тя е винаги там. Въпреки това, второто действие - музикален AIRAM, ние наистина не харесва. Но всичко на всички - 5 точки.

На сутринта отлетя за Москва през Мадрид, т. За. Директни полети летят само в петък и решихме, че 2 седмици е много и взе една минута в продължение на 12 дни. В Мадрид, бяхме посрещнати от поръчан предварително на ръководството, което в продължение на 30 евро на човек ние размаха 4:00 в града.

Тенерифе - супер остров, преглед на туристическия Iur-newr на

Сити не ми хареса, но ние бяхме там. Огромни впечатление на летището. Това е нещо, от научно-фантастичен филм на. Четири терминали, които са достатъчно далеч един от друг и свързани помежду си с влак, много различни нива, ескалатори и пасажи, огромни стаи и огромни опашки в няколко скъпи (Домодедово цени почива) кафе.

Спомням си, нашите туристи, които не знаят езика, който се опита да намери изход за самолета. Те са, разбира се, бе открита (които ние по-късно видях някои отклонения съвет) - това бяха най-щастливите хора в света! И, след като запали таблото с посочване на самолета в Москва, те почти се спусна с кацането, но времето преди полета е почти един час.

Заключение. И все пак, Тенерифе - почивка на плажа. Всичко, което не е много красива и несравнима. Но тези, които са били в други страни, е малко вероятно да намерите нещо ново за себе си. В различна степен, например, които вече сме виждали и е малко вероятно да отида там отново.

Тенерифе - супер остров, преглед на туристическия Iur-newr на
Yourself резервират хотела на Booking.com: инструкции стъпка по стъпка и нюанси

Ние каже как да се получи кешбек с metapoiskovika RoomGuru хотели