Сватба в Бали 2

Това моята сватба ще бъде необходимо да Бали, знаех, че за дълго време. Защо такова доверие? Струва ми се, е като "съвършен човек" - просто всичко се измисли и след това не се разреши за компромиси.
Реших, че е в първия независим пътуване. Той е живял в продължение на един месец на острова. И стопи напълно от неговия чар и магия. Между другото, бях дете, също реши да роди тук, вижте какво се случва с тази позиция :)

И тогава се случи, за да видите тази снимка, и по някаква причина той се превърна за мен снимка, която се появи в главата ти, когато израза "сватба в Бали."

Сватба в Бали 2

Така че, когато Антон ми направи предложение в Ушуая преди година (добре, си спомняте как е било, нали?), Ние вид просто реши, че пиша в Киев, а церемонията ще бъде в Бали следващата зима. Покани взето само родителите ми и майка ми, Антон с дъщеря си Маша.

След това, в Аржентина, когато ние замислен план изглеждаше някак нереално и много далеч. По това време нямахме представа как да го организира и колко може да струва. И колко е лесно на всички е да се доведе до живот. Сега знам, и аз искам да споделя с вас.

Трябва да кажа, че в моите мечти за перфектната сватба се състои изключително от околностите на град Убуд. Исках церемонията в сърцето на острова, не в близост до океана. За джунглата наоколо, нереално природа, храмове и духа на този магически остров.

За да се отървете от организационни проблеми, ние веднага решихме да направим сватба в хотел. Човек би могъл, разбира се zamorochitsya премахване вила отделно организиране на церемонията, на свещеник, кетъринга и Othe. Но това нямаше нито сили, нито склонността нито времето. И ако имате само няколко души, а не 50, то е по принцип с нищо.

Всички хотели петзвездни предлагат сватбени пакети, които включват всичко необходимо. Между другото, ако искате на церемонията имаше правна сила, е необходимо да се мисли предварително за дизайна на вестниците. Аз не знам колко струва и колко трудно е да се направи всичко. Решихме да се отърве от тези проблеми и да се подготви цялата си Zara в Киев.

Имаше един проблем - да се намери хотел. Дори преди търсите стори ми се, че е мястото, където къде, но в Бали такова райско кътче, което предприема. Но в действителност това не е толкова лесно.

Е, как да се намери хотел сън?

Първо, аз разгледа Pinterest за вдъхновяващи снимки и това, което някои скришни места. Както се оказа, при поискване сватба в Убуд, Бали не е твърде много възможности за избор, но няколко аз все още изпускат. Между другото, почти веднага видях любимите ми снимки от моста, който ви показва в началото, и да разберете къде е била премахната. В хотел Kayumainis. в близост до град Убуд. Той се превърна в номер едно претендент. Мислех, - и изведнъж това е знак?

Много от хотелите има много готин площ, но на място, което те предлагат за сватбената церемония по някакъв начин не впечатли. Поради това, те не са непосредствено включени в списъка.

В труден бизнес за търсене също помогна booking.com. Аз просто избра да търсите всички хотели в Убуд повече от $ 300 на вечер, и внимателно проучване на техните предложения.

Между другото, на сайтовете на тези хотели, почти винаги има сватба раздел, който вече е боядисана сватбени пакети, понякога дори и с цените. И има снимки от събитието.

В резултат на това, ние получаваме списък с около шест хотели. И отидохме до "изтезание bogachestvo", както той го нарича, Антоне.

С поглед към първите трима в списъка, бяхме малко разочаровани. Е, както обикновено - на снимките, които виждате в интернет и всичко, което тогава Дорис въображението си, не винаги съвпадат с реалността. Всички хотели нещо липсва - обхвата и смисъла на приказките. И аз исках да дойде и веднага да разбере - това е Той.

И това е така: но този мост на снимката къде е? Защо, ето го пред вас. Eeeee, добре ... като, да. Завеса.

Нашата The Royal Pita Maha е последният в списъка. Не защото ни харесва най-малкото и заради местоположението си на най-скорошната Sayan пътя, където, между другото, са били почти всички хотели.

Да се ​​каже, че аз веднага се влюбих в това място, това е просто да се каже нищо. Струваше ми се, че видях много красота и ме изненада силно. Но това място се е превърнало от самото начало.

Не компромиси - само абсолютната увереност в избора - считам, че този принцип трябва да бъде от решаващо значение при вземането на решения. Независимо дали става дума за сватба или предложение за брак :)

Хотелската част е как огромен, че ни отне четиридесет минути, за да всичко около него. От ресторанта на челната ефектна снимка на джунглата, за да хоризонта. И някъде в дъното на реката Аюнг работи, и то амфитеатрално надолу вила.

Сватба в Бали 2

Между другото, стандартните стаи в хотела обособени не само вили със собствени инфинити.
Всички декорирана в балийски стил, всички дърворезба, луд красота на дървени врати и мебели.

Хотелът разполага с няколко храмове, свещените им горещи извори и басейн-лагуна, която криволичи покрай реката. С една дума, първия половин час ни се стори, че сме били в някаква приказка. След това се използва за :))

И така, по принцип всичко беше готово. Ние плесна брошури, описващи различните сватбени пакети и изпратен вкъщи да се мисли. А на следващия ден ние направихме една среща с управителя, и в рамките на половин час всички решили. Тогава поща избра менюто вечеря - и всичко. Всичко това е около една седмица преди сватбата.

За сватбени пакети

Те изглеждат почти същото, както и всички са предназначени за двама души. Всъщност, аз осъзнах, че не е популярен церемония за двама.

Но, ако не остане, пак ще отпусне на вила или специална стая за няколко часа, за да се направи грима и се пригответе.

Бяхме планирали да първо се наеме вила някъде не в хотела, а в оризищата на airbnb.com. но след това те се влюбих в pitamaha и решава да остане там.
И това е много правилно решение, тъй като картината е сутринта на джунглата, който може да бъде наблюдаван директно от леглото, тя все още ще се стои пред мен.

Е, спокойно закуска с луди гледка, тези лагуни и източниците, че не сме изследвали спокойна сутрин.

И най-интересното: цената

Пакетът, че ние избрахме включена цялата церемония организация, флорални чадъри и всички видове декорации, шампанско за наздравицата, вечеря за двама и музиканти. Всичко това струва малко повече от $ 1000. Освен това трябваше да плати, по някаква причина той не отиде за чичо свещеник в стаята, плюс вечеря за четирима гости.

Чичо свещеник извади USD 250. Е вила - имахме много красива вила Royal басейн, който имаме в огромна отстъпка. Като цяло, крайната сума, която ние платихме за всички: $ 1500.

. Това е, че изглеждаше по следния начин: в 11 ч бяхме настани във вилата и в 16:30 имахме време да се съберат заедно на разходка и да правите снимки. В пет имаше церемония и вечеря в 18:30. След това изпраща на родителите у дома в Убуд, и остана в самата вила.

Цените на почти всички хотели, които се обадих, за едно и също: един и половина или две хиляди долара, в зависимост от вида на настаняването и пакета за сватба, която сте избрали. Всеки сайт може да се разглежда раздел Сватбена и примери за това, което те предлагат на цени, понякога.

Да се ​​каже, че сме доволни, да не говорим. Това беше просто невероятен ден - организация, нашата вила, вечеря, всичко е ясно и всичко е прекрасно. Не суматохата, стрес, само луди гледка и чувство за нереалност. Дори дъждът, който току-що наводни целия остров всичките дни преди това, реших да ни радва и не каза една капка за целия ден.

За всички снимки, благодарение Тане Korobovoy
И за това, че тя се съгласи да бъде с нас на този специален ден