Риболов в записа на топлинния

Струва си да се изчерпи топлина. Риболов по това време рядко води до положителни резултати. Топлината на топла вода риба се храни пасивни и спорадично. Но да седи у дома - не ни избор. Така че, в тези горещи дни, имам няколко fishings. За тях, с две думи, и да говори в този доклад.

Първо отидох в дупката, където току-що уловена щука. На съседните яма плитчините традиционно пакости ASP. Изходи, че тук и там. На първо място, това беше райони близо до повърхността, за да ловят риба, струята на обратната стръмния бряг, квартални, стърчащи от корени на водата. Използвани воблери Krenke (Jackall Chubby), средните грамофони Mepps Comet №2, mikrokolebalki. Кефал не е само по себе си. Asp демонстративно пренебрегна моята стръв. Ясно е, че да го видя, той ме е. Какво тук хапе ...

Да променя тактиката. Сложих малко manyachka грамофон и ще започнем да обработваме плитчина.

Риболов в записа на топлинния

плитчините рояци Крайбрежните с различни СРЮ. Ето и плитчини Sebel ", плава малка червеноперка, костур малка стрела в тревата. В долната част е пълна с бикове и шипове. Минете властта, не е съвсем малък gusterki, plotvitsy. Понякога лети и шумоленето на малък zhereshok подсказва.

На един от първите записи на подводните скали, падна okunek. Maniac - работа дрънкулки, в това някога се, че много пъти!

Но след това мълчание. Аз се премине към следващия етап - използване на тези ями приспособления. Аз изварени дъното на дупката под различни ъгли. Оставих на дънери 3 жига. Много пъти изправено окопалите куки. Не е резултат. Очевидно топлинния ефект и ако хищник и емисии, след това стигна до преходни изблици на активност - това е трудно.

По време на риболова видял достатъчно от изобилието на риба време ... няколко сериозни платика за килограм излезе от дъното на дупката до горния ръб, а аз ясно можеше да ги види в поляризиращи очила; стадото на 25-30 твърди plotvits минаваше в обора на яма, а след това raznokolibernye ASP бързо маневрират почти всеки метър от краката ми ... Риби е видял, че в резултат, на моменти повече, отколкото в близкото тридневно рафтинг.

Е, няма улов. Okounkov отишъл от нула. Е, добре. В тази топлина не е изненадващо. Преди да се прибера у дома, за да си купя един час, poohlazhdalsya във водите на реката.

Решихме да отидат в друга част на реката. Топлината е пълна. Тръгваме през вечерта, около 16. На първо отиде до реката, за да риболов на познатата дупка.

Наблизо, на отсрещния бряг на оживения плаж. Изходен, топлина, много хора. Е, това не ни притеснява. Въпреки вода и ниска дълбочина в ямата от 5 м и хищник си струва времето. Единственият въпрос е, дали той има желание aktivnichat ...

Podzhigovali на яма час и половина - ефектът на нула. Ние реши да промени мястото на риболов - отидете на заливните езера, непосредствено близо.

Ние пристигнахме на мястото на инцидента. Завишени лодка. Тръгваме по повърхността на езерото. Въпреки факта, че времето напредваше, слънцето вече е нисък, топлината стихва. Има липса на вятър, най-малко. Пот тече градушка.

Лови заливни езера. Ние обръщаме специално внимание на ъглите, задръжте стръвта по крайбрежната ивица на водни лилии.

Промяна на различни примамки, грамофони. И стана една жига примамки са работили тук много пъти през последните сезони. И почти веднага, с перлен Manns Predator 3 с лека жига 5g, уверен захапка. Добър щука при 1,1 кг.

Риболов в записа на топлинния

Имаше няколко несигурни ухапвания изпълзяват.

Слънцето залезе - отидете пекат нашия улов в жаравата. 😉

На сутринта и да хванете заливната езерото от лодка. Хванат с един приятел за щука в областта на 400-500g всеки. Също уловени и пуснати 7 парчета schupachkov-nedomerki. Открихме и неутрализирана мрежата. Решетката е частично разложен щука и шаран все още жив. Carp успя да се освободи и да отида. Въпросът е, ако бракониерите, а след това, което не им отнеме улов и след това той гние в мрежата, нищо не е загубено. Страшен!

Риболов в записа на топлинния

Слънцето по-горе. Тя започва нов горещ ден ...

Е, няма от нула. Въпреки неблагоприятната времето за риболов, топлината, все още успява да открие и да хванете някои назъбен. Е, хубаво!

Сподели с приятели:

Риболов в записа на топлинния

Имам удоволствието да Ви представим книга-инструкция:

"20 крачки от пълна кана към уверен начинаещ в риболова"

Той ще бъде изключително полезен за начинаещите риболовци. Но не само. Аз събира най-важните компоненти на риболов умения, и им даде ясно, систематично ", без вода".