Пътуване на остров Крит

Реших да си припомним миналата година почивка на остров Крит, където ние решихме да прекарате забавен и информативен почивка.

Оригиналът, разбира се на моята страница
Надявам се, че ще помогне в планирането на почивката си =)

В предговора да кажа, че ние останахме с приятелката ми в село Scaletta, на северния бряг, на около 10 км. източно от Ретимно.
Ние сме, както се очаква, по-рано, след като прочетете ревюта на туристи на пътни маршрути на островите Крит и атракции, които си струва да посетите и вече са пристигнали в значителна купчина разпечатки на остров Крит.
Колата предварително, ние не го направи поръчка, се счита, че на мястото, без никакви проблеми, можете да го намерите - за много коли под наем компании, включително и коли под наем даде дори тези хотел "селски", в който живеехме.
На първо място ние открихме етикета с цената на колата под наем в хотела и научих, че предлага за машината - не бяха доволни. И разбира се, иска да създаде за себе си илюзията за свободен избор, затова говоря с нашия sootechestvinnikami закуска в хотела, ние научихме, че в допълнение към хотели в селото има най-малко една кола под наем компания. Те любезно ни каза как да го достигне, а останалите са посочили, че bukletik с цените на автомобилите. Там отидохме веднага след закуска и "интелигентност в морето."
Ето една група VKontakte това отдаване под наем на компанията, в която поканихме след освобождаването на римския си офицер, украински по рождение, много години, живеещи в Гърция. Съответно, цялата комуникация се осъществява в родния си руски език, което беше ясно предимство =))
Цените в тази компания са явно по-интересни, а колата също, въпреки че в разгара на сезона и огромен туристически търсенето на автомобили. Разбира се, първоначално искахме да голф клас и мощен с пистолет, но са готови да предприемат и "дръжката". В резултат на това добавяне на наемането на работа на различни машини за седмица напред, ние сме взели от първия ден на Astra 1.4 с пистолет. На следващия ден, той го постави обратно на Citroen C3 и вече се промени това не се случи до последния ден - въпреки че машината, а не най-удобните и французите, аз не понасям, но тя се показа много добре и решихме да не се наложи да се промени "Бълхата". В последния ден на почивка, имахме късмет и Роман ни почука Кубрик, който е толкова искаше "половинката" =)) добре, и съответно ме ритна отзад колелото голямата част от деня. Именно този Astra 1.6, точно на дръжката.
Всички автомобили svezhinkie - 2-3 години и 20-40 хиляди километра.

Да не се скъпя за напълно застрахован! В резултат на това той може да получи много по-евтино, отколкото каквито и да било ремонти, и ще спя спокойно.

По принцип, романът ни разказа за всички забележителности и интересни места за посещение в остров Крит. В същото време, представена карта на острова и посочи най-емблематичните си места, които след това се добавят по време на срещи по-екзотични, обучение за нашите ежедневни пътувания =))) За този специален ви благодаря за него!
С машината в офиса даде навигатори, които вече носят интересна точка и агенции непрекъснато се допълват от туристи.
Съвет - ако имате достатъчно време, можете да се спрете на всички "забележителности" са маркирани на навигационните карти.

Така че, направете посетите и забележителности:

1) бряг между 2 скали близо до Scaletta (предложен роман)
Съвсем тихо и спокойно място, на брега на морето е около 100 метра, камъчета, разположени между скалите. Много хубаво място. Но бъдете внимателни - силни вълни! Подобно на всички плажове - е оборудван с кафе и шезлонги с чадъри и дори малък паркинг)) Спряхме там почти всяка сутрин, плуване в предната част на пътя и да се насладите на спокойствието и уединението. По време на ден най-вероятно мястото, където могат да се намерят.

Как да стигнем до там: Scaletta се изнесат от селото на магистрала по крайбрежието на изток в посока на Ираклион, след няколко километра. Той беше оставен да се пълнене (ако не се лъжа), пристига точно навреме "прозорец" в контра поток и се потопите чрез непрекъснато в района на бензиностанции. Веднага (на 10 метра от пътя и на входа на бензиностанция) относно правото е начинът, по надолу към морето, пред нея учтивост е малка дървена знак. В края на пътя ще бъде на плажа. Ако картата не лъже едно място, наречено C.Lianos Cavos.

2) Дворецът в Кносос, Ираклион.
Скучно. Останки от лукс като впечатляващите руини. Ние съжаляваме, че времето, прекарано, но постави "тик", които са били там. Е, купихме мини маркет до хладните шапки, че сме спасени от жаркото слънце на останалата част от останалата =)

Как да стигнем до там: по пътя към Iraliona, после малко на югоизток към Кносос. Потопен указатели, е трудно да се губят.

3) Пещерата на Зевс и платото на Ласити
Заслужава да бъде посетена! Изкачването до входа на пещерата под горещото слънце, разбира се, уморително. Мързеливите може да се вози върха на планината на магарета. След стръмно спускане в самата пещера, където има приятна прохлада. Обявената дълбочина - 80 метра. Вдигане обратно на пещерата е много по-трудно, но се компенсира от спускането от планината до паркинга))). По-добре да отида рано сутринта - ще бъде по-малко туристи и повече място на паркинга - всичко стои много здраво, vlegkuyu може да навреди на колата си, главата до прегряване на слънце.

Как да стигнем до там: на магистралата по северното крайбрежие до около град Малия, по на юг към планината в посока Kafri.
Най-близкото ориентира в пещерата - с Psichro.

4) град Агиос Николаос.
Един от най-големите градове на остров Крит. Да не се бърка с подобни села.
Много myly град, от който не искате да напусне и искам да живея там! )) Пътища със стръмни спускания и изкачвания, паркинг за сигурност на ръчната спирачка е полезно. Малко сме вози из града и видях една голяма стълба оставяйки нагоре веднага паркира и отиде на разходка. Първото нещо, което след Poema по тази стълба до върха на планината, седнахме в едно кафене над залива и да се полюбувате на града.

Как да стигнем до там: североизточната част на остров Крит. За да намерите просто трябва да се отвори картата на острова))

5) Balos Bay (пак там Gramvousa Island)
Много хубаво място, където можете да отидете за целия ден сутрин и да се насладите на почивка на плажа. Следобед тооолкова голям приток на туристи, които заемат най-малко всички и шезлонги на плажа, така че има място само под жаркото слънце на пясъка.
По-добре да отида рано сутринта. В посока нагоре, има паркинг и кафене, където можете да седнете на сянка, да се хранят и да закупите всякакви напитки, и разбира се насладите на околностите. Изгледи от кафенето, с красиви поради разположението си на ръба на планината.
Смята се, че в залива, само на 3 Ballos сливат морета измиване Крит.

Как да стигнем до там: с кола до Kissamos - пристанищен град в северозападната част на острова. Следвайте табелите за планините. Обикновените път село на ръба на планината, в долната част на скалата, няма почти никакви пречки и да го кара малко страх. Обратно движат по-лесно - шофирате по планините и плашещи бездната не отдолу)) поставя съществуват тесни места по пътя и рязко покачване, което не се разпръсне. Средната скорост на движението по тази пътека - 20-30 км / ч. Гърците се страхуват от всичко това скъпо и не препоръчват да отида там с кола под наем - планински път, а не добре поддържана, като това не включва нито най-пълната застраховка трябва уверен шофьор с опит. Но нашите посетители е колко не притеснява))) В горната част на колата ще трябва да напуснете паркинга и да продължи в продължение на около 2 км пеша на знаците. Пешеходна пътека се вижда ясно, облицована по ръбовете на големи камъни и дори нюанс за по-голяма яснота. По пътя към платформата за наблюдение - по-добре fotkatsya по пътя към плажа, а не обратното - в долната част ще има тълпи от хора, както и че няма да се износи от възхода и на мястото ще бъде най-малко хора =))) На сутринта ние погледна на красивия плаж, а когато те напуснаха залив - още беше като "мравка".
От палубата наблюдение на пътя рязко намалява и отива до плажа.
2-ри вариант: да стигнем до пристанището в град Kissamos и да направите обиколка на Ballos. По мое мнение има два ферибота: направо Ballos и Gramvoussa из острова и крепост на него. В този случай, за да ознаменуваща целия залив е напълно трябва да се поти и да се изкачите до платформата за наблюдение.

Гледка към залива Ballos от нащрек:

Единственият сладководно езеро с естествен произход и доста приличен размер. Спряхме там на сутринта, преди следващото си пътуване до южната част на острова през планината. На езеро 2 паркинг. Много неща са оставени в автомобили, като с него по няколко евро на забавление и отиде директно в бански костюм и шапка с камера на превес на езерото)) На брега можете да вземете катамаран и плуват около езерото с надеждата да види костенурки, които живеят в него. Може дори да бърза къде да гледам)) Нашият търсене провали, но "приятели" с гъската, нещо като, който придружава нас половината от нашата разходка с лодка - просто плуваше в близост до катамарана и любезно позира за обектива =) Езерото е ясен и дълбок, можете да се гмуркате с катамарани - не че няма да се забрани този, или просто да плува за забавление и вървяхме за катамаран на низ))

Как да стигнем до там: от магистралата до района на град Gergeupolis юг ostarovy планините. Пътищата са няколко, така поставени като препратка към уреждането на навигатор Kavallos - малко преди вие ще забележите, езерото.
послепис За първи път отидохме малко обрат до езерото и се изкачи малко по-високо в планините, където откри прекрасна панорамна гледка към езерото в планината. Pofotkat трябваше да се обърнеш и да, добре, да вземе по-отблизо в знаците, които навсякъде е пълно. =)

7) Beach Elafonisi
Един от най-известните плажове на остров Крит, който е длъжен да розов пясък. Дълбочината на морето не е голям и можете да се ровите разходка до островите на едно и също име.

Как да стигнем: югозападната част на острова. От Kissamos южно от главния път. Навигатори знаят мястото Elafonisi.

8) Plage Falasarna (Ливадия залив)
Ница голям плаж с бял пясък.

Как да стигнем до там: северо-западната част на острова. От Kissamos на юг, около град или Lardas Zervana, точно до брега на морето

9) Южни плажове
Това означава, че плажовете в южната част на острова. Почти няма вятър, на практика няма вълни, но водата е много по-студено, че обясни дълбочината на Либийско море, измиване на южното крайбрежие. Навсякъде е чиста, най-вече - с бял пясък. Ние бяхме по плажовете на: Sougia Bay, Phinikas Bay, Плакиас Bay, Amoudi Bay и плажа в близост до село Frangokastello. В едно от тези места вкусни Агнешки ребра барбекю за обяд в малко кафене на ръба на скала, с отлична гледка към морския бряг.

Как да стигнете до: да пресичат острова от север на юг по дължината на един път. Аз препоръчвам да използвате всеки път - различни маршрути.

10), село Agrirupoli
Малкото село, което всички препоръчвам посещение. Забравихме защо има исках да отида и не виждам голяма пещера, която се намира в непосредствена близост до селото и който е църква, както и множество водопади и тропическа растителност.

Как да стигнем там: Argiroupoli - да погледнем в навигатора на картата. Намира се малко по-югозапад Ретимно, на около половината път пресича острова. Чудесно за пътуване до южния бряг на острова на езерото Kournas, пътят ще ви отведе там себе си.

11) Preveli
Този манастир Превели Превели и залива и плажа на Финикас, които споменах по-горе. Намира се на южния бряг на остров Крит, където река Мегало Потамос влива в Либийско море. Monastryrey всъщност две: горна и долна. Долна - затворен, вие ще го видите на път с кола до горната манастира. На брега на морето, ние не отиде, защото финиковите палми на него опожарени преди няколко години, и следователно няма какво да гледате. (((

Как да стигнем до там: От Ретимно право на юг през Kurtaliotskoe дефиле (тя е една и съща - Kourtaliotis, Kourtaliotiko).

Но свещения извор вътре:

12) и манастири M.Gouvernetou M.Tridas Tzagaroton
Конвенционални monastryri по принцип. В един монаси направите добро вино и масло. В един от тях има и ходене пътека, водеща до пещерите, но ние сме брутално уморени оня ден и никога не отиде да я търси.

Как да намерите: полуостров на североизток от Ханя. Пътували сме почти цяла и висеше като плаж Ставрос. - по принцип в най-северната точка на полуострова.

13) Chania
Много хубав град и бивша столица на острова. Тесни улици, венециански къщи, средновековната порта. MMMM = krasotishcha)))

14) Ретимно
Красив град. Тъй като ние бяхме най-близо до него, по-често извън града да ходят, разходка из магазин за подаръци и лека закуска в един от ресторантите и всичко, което може да се направи на първа линия. Ако след 5-6 часа разходка по крайбрежната алея от хвали в ресторантите ще трябва да се оправя с лопатки)) Шегувам се, разбира се. Но наистина много съмнителни хора, но те са в културно и Сева не натрапчиви.
Основната атракция на града е на Венецианската крепост Fortezza.

15) Ираклион
В столицата на Крит - и това е всичко. Ние просто обиколи града, спря вниманието към пристанището с морски фар.

По пътя към вас фара, със сигурност, ще покрие спрей на вълните плискат в крайбрежните скали.
Спрей нарасне до 5-7 метра, а понякога и напълно покрита с туристи, които обичат да се снимат с тях =))

16) Планински Serpentine
В истинския смисъл на думата серпентина - стръмно спускане от планината с височина 700-800 метра къси участъци с завои на 180 градуса. Скоростта на 5 km / h до 40 km / h, в зависимост от доверието и спирачките на колата.

На снимката, само началото. Пътят беше стръмен и по-стръмен, и с впечатлението, че една част от серпентина непосредствено над другия. Спрете и pofotkat серпентина под нас, уви, не ни даде мъмрене машина.

Как да стигнем до там: От Ретимно да пресичат острова от север на юг, за да малкото градче Хора Sfakion, още по на запад до село Anopoli (Anopoli), малко по-нататък е село Aradena (Aradena).

На zanem план виждал ходене пътека по протежение на дефилето.

Разбира се, в допълнение към изброените места, които посетихме други плажове, манастири, крепости, пещери, градове и села, но да се опише всичко - твърде дълго, и не всички си спомнят. Но изобилието от снимки намерени намеци, че ваканцията е много зает =)
Има много красиви и необичайни места, и това не е само красива природа като тук например ресторант с popagaem на входа и на живия алигатор терариума =)) Освен това има и десерт безплатни popadavali дини и раци - макар и зад волана, но аз трябваше да се пие купчина за гостоприемството на домакините.

Крит ние ще реши да се върне и да посетите отново остана без вниманието ни място.
Ето някои от тях:
- плажа Матала
- плаж Vai
- Самария дефиле
- водопади
- най-старата маслина на остров невероятна дебелина
- остров Санторини
- и много други.

Нейният повторение: ако имате време, не се колебайте да се обадите в която и да е "inetersno място", което ще се затвори навигатора, които ще намерите на картата, или просто да се види по пътя. След това ще видите и усетите красивия пейзаж и местните калории след вечеря на плажа или на чаша кафе в планински кафе =)

послепис времето в южния и северния бряг на острова могат да бъдат много различни. Това е, което сме преживели два пъти, оставяйки в "не-лети" времето от север на юг на острова, където се припичат под безоблачно небе по плажовете. Също така е в планините може да намерите на облаците и дъжда, който не е нито на север, нито на юг. Тогава изглежда, че облаците просто уловени в планините и не може да се движи =)

Успех на изгорят като незабравима ваканция!