Полезни съвети за тези, които ще Карелия, преглед на туриста Robo на

Транспортните разходи. Пътуването се извършва на колата Fiat Uno 91 освобождаване. 3 дни минаха 1700 km. потребление Бензин от 6.5 литра на 100 км. Прекарано на бензин за времето за пътуване 2076 rub.00 ченге. Най-евтин презарежда в Карелия, на бензиностанция в посока на TNK Sortovala 92 бензин струва 17 рубли. 90 копейки.

В Петрозаводск остана една нощ в хотел "Маски" на Маркс и др е за лос. Drum театър и площад. Киров, тел. (8142) 76-14-78.

Цената на стайна 2-легло 2300 рубли. на вечер, резервират стая от Петър, за добавяне. Плащанията не са взети. Стаята разполага с душ, хладилник, сешоар, телевизор. Можете да поръчате сауна. Стая с балкон, с изглед към театъра. Хотелът разполага с охраняем паркинг. В непосредствена близост до станцията на хотел "Маски" Onega насип и река, на 5 минути пеша. Вътре в хотел уютен, стилизиран театъра. Така например, в ресторант, където имахме закуска, насочете се към купола и кръглата балкона е като цирк или театър. По стените висяха картини с изглед Карелия или театрална тема. На закуска, разнообразно меню: зърнени култури, омлети, палачинки, сирене торти. приемлива цена. Например, тутманици 60 рубли. омлет - 50 рубли. Сварено кафе - 35 рубли.

Полезни съвети за тези, които ще Карелия, преглед на туриста Robo на

Казвам веднага, че пътуваме без водач. Много информация за посещаваните от вас сайтове, събрани от интернет.

Ruskeala водопади проверяват безплатно. кариерата Мраморната взе лодка за 150 рубли.

Билет комета Петрозаводск - Кижи - Петрозаводск струва около 990 рубли. на човек, че е така. д. 495 рубли еднопосочни. River Station Cass отваря в 7-30, първият полет до Кижи 9-00. Кометите отиват почти на всеки час. Време за пътуване един час 15 минути.

Полезни съвети за тези, които ще Карелия, преглед на туриста Robo на

Цената на влизане на територията на резерват "Kivach" 20 рубли. човек. Има охраняем паркинг за колата. За тези пари в допълнение към водопада можете да видите малка колекция от растения ботаническа градина и музей на природата.

Марсиал напоява 25 рубли. на човек на посещение в местния музей и църквата - единствената запазена сграда от времето на Петър 1.

Други разходи. 5- литра кофа боровинки на пистата от Petrozavodsk на P-Pb. 300 рубли. шишчета водопада: 150 RUB. 150 ° С.

Полезни съвети за тези, които ще Карелия, преглед на туриста Robo на

Ние първоначално е планирал да пътува като дългосрочна, 5-дневна. Ние се подготвяме да напуснат в понеделник, но душове мощност. Още в сряда, знаейки, че прогнозата за времето не предвещава нищо не е добре, и се оставя на съпруга й свърши, ние решихме да оставим в четвъртък. Във всеки случай, ние се палатка и топли дрехи. Но никога не ги използват.

Когато Петър излезе на слънцето грееше ярко, но след 30 км времето се промени. Когато е включена Olonets, отидох душове. И за съжаление, каза мъжа си, като каза, че ще правите снимки. И той държеше главата си: "Това не е от колата."

След водопада като ходихме на планинския парк Ruskeala. В Ruskeala кариери добиват мрамор за дворците на Санкт Петербург. Само на кратко разстояние с кола от селото, завийте наляво, според знамението "Мрамор кариера." По пътя, те се забави близо до местните хора - малкият човек с едно малко момче на 10 години, за да знам дали отиваме право. Един човек бързо се запъти пиян, той се опита да обясни на нас, но в крайна сметка объркан и той махна с ръка и заключава, че "zdesya близо до всичко."

Полезни съвети за тези, които ще Карелия, преглед на туриста Robo на

Оставянето на колата на паркинга до мрамор езеро, ние се втурнаха към касата. Ние платихме за лодката и слезе на кея. Но свободните лодки, въпреки дъжда не е бил. Просто пристигна 2 автобуса с финландските и българските туристи и всички 7 лодки бяха заети. Ние облечен, само в случай, спасителни жилетки и зачака. Трябваше да се изчака около 30 минути През това време имах време да се чудите на прясно уловена риба, прекрасно име на иглата, които са вплетени в една топка в банковата Рибарят снимана патица с патета, докосна водата. Водата е не само приятна, но и прозрачен изумрудено зелено, гледани на всеки камъче на дъното. Исках да плува, но крайчеца на окото си забелязах знак за забрана плуване.

"И аз съм тук редовно плуват" - проследи погледа ми, видях лодкаря.

Накрая стигнаха само три лодки, докато дъждът се засили. Съпругът й взе греблата, и аз отворих чадър над нас. И ние отплувахме да се скрие в една от мраморни пещери, разположени в скалите. Те се скрили в една пещера, в къщата и погледна към стената на дъжд, което отразява в розово вода и зеленикаво-бели камъни. И тогава, в струи, стигнахме до нови скални навеси и се заслуша в кънтящите звуци собствен глас. В мината, ние не отиде. Лодкарят помоли да не се приземи, тъй като има вероятност от свлачища. Но не всички се подчини своето искане. За съжаление, ние имахме твърде малко време, а ние нямаме време да се разходите из планинските паркове, не видях старата карта на света. Но аз се надявам, че ще се върнем.

Полезни съвети за тези, които ще Карелия, преглед на туриста Robo на

В 17 часа отидохме в Петрозаводск. Защо реших, че е възможно да карам през Wärtsilä, но ние излязохме срещу граничния пункт. Навийте допълнително 30 км, се завръща в Ruskeala. Решихме да намали малко от пътя и се премества по шосе до Alatta. Но в резултат направи голяма грешка. Факт е, че в нашите пътен атлас е обявена за магистрала, но на практика се оказа мръсотия, аварийно опасно военен път. Атракционен смешни слайдове. Всичко би било нищо, ако го бяха става навън пикьор! Аз все още се чудя как някога стигна до пътя и не се опитвайте да е колело или резервоара за газ. Така че, избягал с малки синини и драскотини. Като цяло, по чудо достигна Suojärvi. Jeep шофьори с Москва номера и нормален автобус между селата, изпълнени само за повече от 100 km. Начини под формата на нашата кола играчка не са усукани слепоочието му. Места Карахме чудесно-фантастични. В гората няколко пъти се натъкнахме на начина катериците, летят яребици. И заедно времето за път през кръста и признаци на времето, отчитане, които са били убити в тези гори, както и много войници тук бяха ожесточени битки. Така че, тъй като след това, военните и не се притеснява да се изгради нормална път. Чувствам, че животът зацикля. Наречен на каква да е село, останки от асфалт там. Е, мисля, е на път да започне на пътя, но не. Минаваме на селото, над земята и под звуците на всеки камък, като се измъкна от дъното на машината дава сърцето. Във всички селища ограничение на скоростта до 40 км. По пътищата на меланхолия и си отиват кравешки залита пиянски селяни. Да, този така наречен маршрут всички пътни знаци изкривен. Например, сочи към възхода на хълма, както и че е необходимо да отидете на планина. Да не говорим за останалите индекси. Забелязах, от начина, по Sortavala друго, което често се случват невалидни показалки разстояния. Така например, на етикета информира, че оставащите 150 км от селото. Минаваме на 3 км. плоча назад и има 165 км.

В Suojarvi накрая асфалт започва. Спирачна че ще питам за посоката от местен жител, ние не сме изненадани пиян й веселие.

Останалата част от пътя в движение кръпка асфалт, като че ли на крила. По-добре лош асфалт, отколкото на земята.

На залез слънце спряхме на Syamozero. Виждайки хора къпят голи, втрисане, бях увит в пуловер вълна и отпивайки горещ чай от термос и усмихнати лъчи на слънцето, да мига през облаците. Тя беше разрешена нагоре? Езерото е голям, с острови, с пясъчни смърчова гора брегове. Има пейки и маси за почивка. И ние имаме в багажника, има барбекю, което ние правим от Питър. Но времето е 22-00, и се впускаме в Петрозаводск.

Полезни съвети за тези, които ще Карелия, преглед на туриста Robo на

Хотелът се оказа около 23 часа на първия ден рана около 900 km на пътя.

Ние настроите алармата за 06:30 и отиде да спи, без задните крака.

На сутринта отидохме до речната гара на откриването на офиси и закупени билети за Кижи. Честно казано, нито през нощта, когато пътувахме в Петрозаводск, нито в кратка разходка сутрин, градът не е направила впечатление. Сгради сталинистки сгради или дървени казарми парк със съвременни скулптури. Може би времето е хубаво тя изглежда по-елегантен.

Comet да Кижи е удобно. В нея 3 живот. Повечето свободни работни места в началото, но те са били арестувани финландци. Ние се оказа втората салона, втората серия (31,32 място) в близост до телевизионния екран, чрез който показа "кавказката пленница", както и по пътя обратно към "Операция" Y "и други приключения Шурик." Comet се изпълни с пътници не е напълно в нашата кабина беше наполовина празни места. Мислех, че се движи твърде бавно, но GPS навигатор показа скоростта на 60 км. В час. Отидох до откритата палуба и ни видя приближаването на острова с дървени кубета на църкви.

В 10-15, когато кацнахме на кея в Кижи. Отделно от нашата комета на подсъдимата скамейка застана на кораба 2. Непосредствено зад яхтеното пристанище и насам-натам площ сувенирна с кафенета, аркади. В магазините, които продават продукти от брезова кора от бреза, пощенски картички, снимки. Един от търговците дойде на кораба с ароматни перли, букети от изсушени, пушена риба.

Полезни съвети за тези, които ще Карелия, преглед на туриста Robo на

Целият остров в дървени мостчета и пътеки, ръководства предупреждават туристите преди това, че много змии в тревата.

Ние на свободното време на остров 03:00. И ние веднага отидох на застъпничеството и Преображенската църква. Посетена паметниците на дървена архитектура - селяните у дома, събрани от всички краища на Република Карелия през 60-те, мелница, въртящи се около оста си, банята. В импровизиран село пресъздава живота на селяните в Русия. В домовете на едно момиче с плитки, облечени в национални носии бродирани на обръч, спин, шият жилетки. Веднага селяни рендосани дървени сувенири, орат кон област. Житни класове, трева разцвет. Е, че за пълното изображение на селските райони идилия липсва гласовит петел, командир на пилета, малко стадо крави, охранявани от овчар, бандитски акордеон фирмата палави лели с неприлични хумористични стихове. О, на разходка, така че ходи!

Честно казано, за мен, много елементи от селски къщи са били запознати, защото всички ранното детство, прекарано в баби и дядовци, прадядовци в хижа, която е издълбани с готварска печка, веранда, легла, и така нататък. п.

Но реакцията на чужденците беше интересно за гледане. По-възрастните германци и французи бяха щастливи като малки деца. За тях тя е разглеждана като за мен, например, пирамидите в Египет или село индийски.

Е, аз се зарадвах шоу иззад облаците и слънцето с вана, захар памучни облаци, които отразяват в Онежко езеро.

И нека някой не е съгласен, в крайна сметка, най-важният актив на Карелия - това е природата.

След завръщането си от Кижи, ние открихме ново място за сън и хвърляне на неща в стаята, отиде до водопада Kivach. Необходимо е да се отиде в посока на Kondopoga около 60 км. Намерете лесно да се резервира. Само тук указателен знак на пътя е само един, преди да се обърне наляво към водопада.

Kivatch - вторият по големина след Рейн, обикновен водопад Европа (височина на падане от 10,7 м.). Това, че той е посветил велик поет Державин ода "Водопад". Сега си спомням и разбирате, че аз искам да отида там отново.

На следващата сутрин отново убеждава мъжа си да отиде на Kivach. Въпреки това, ние първо се спря на минерална спа "Марсиал водите", но това не ме впечатли. Тъй като през последния месец, аз бях в кавказката минерални води. Помпа стая с ръждясали кранове, по-скоро като тоалетни. Водата със съмнително качество. Единственият актив на това място е дървена църква, твърди, че е запазен, тъй като Петър 1. Църквата е проста, без помпозност, вътре запомнящо си икона, където Исус Христос е изобразен с волан на кораба след завладяването на Балтийско България. Original. Дори отидох до местния музей, който се намира в стара дървена постройка служебно строителство през 1830. Музеят е запазила старата, чугун знак се появява на откриването на първата български курорт, писма, отпечатъци и фотографии от началото на 20-ти век.

След Kivach се върна. Около 500 km. На главния път между Петрозаводск и Санкт Петербург. Пътят е добър, пътуване със средна скорост от 120 км. В час.

Полезни съвети за тези, които ще Карелия, преглед на туриста Robo на

Аз не искам да се върна, така че ние се спря пред Петър Старая Ладога, където вече са били и през зимата. Изкачи възвишението, където според легендата е погребан пророчески Олег и предлагане на прекрасна панорамна гледка към Волхов. Отидохме в крепостта. Между другото, ако отидете около него от дясната страна, а след това можете да отидете безплатно. Пътят минава през пустата градина. Оставянето на мъжа си да празника малини и касис, аз се отдавали на любимото си хоби - фотографията.

В началото на 8-ми ще се върна у дома. Жалко е, разбира се, че не се посещава Sortovale и Valaam, но това ще бъде повод за да отидете на нова кратко малко пътуване до Карелия в свободния уикенда.

частни водачи

Татяна Чернова 7 обиколки
    Кристина Abramicheva 0 екскурзии

Lilac Крим (продължение)

Водопад Zhetmish-Су. Сбогом поглед. (Заключение)