планински Strelna

Както знаете основните природни забележителности в региона Самара е Лука Национален парк Самарска и главната атракция на повечето от Самара Бенд може да се счита планина от Strelna, най-високото разположение от обичайните туристически точки на Жигули планина. височина планина Strelna според различни източници е 351 м, а най-високата е връх Lada точен наблюдател, най-високата си точка е на надморска височина от 375 метра над морското равнище.

Как да стигнем до планината Strelna?

Първата насока е Жигули ВЕЦ, известният язовир, което е трудно да се пропусне.

Така че шофирате електроцентрала кръстен на Ленин в южна посока, а Толиати няма да бъде изоставен, а вие ще расте за да отговори на Жигули планина.

След това, вие се движат по протежение на магистралата M5, отидете направо и не се съсирва. Ahead ще бъде дълъг възстановяване. След вдигане Продължете направо, никога не се отклоняват.

Ще минете няколко села, а след това от лявата страна на пътя ще видите "Петел".

Точно пред тях се показват в левия мигач и да се изнесат от магистрала М5, следвайки посоката на птицефермата. След това отидете направо, като в същото време затворете прозорците, защото вятърът ще ви откара до вкусовете на десетките хиляди птици дефекиращи домашни любимци птицеферма.

След жп прелеза продължи да отидете строго прав. След това ще се преодолее редица изкачвания и спускания. Пътят е нова, е възможно да добавите към газ.

След пътя завива наляво - Минете през него. Дърво отстъпи назад, и ще откриете, открити пространства. След това ще премине през село Bakhilova - тук също трябва да отидете протежение на главния път.

След това пътят върви надолу - на стример. Шофирайте внимателно, не овърклок.

Продължавате да се движите в главната, не овърклок. Отново се изкачи по хълма и ще се развие в Мала Bakhilova планината, там е опасен участък от пътя. След това ще отиде много по-лесно, а пътят минава покрай Жигули планина. Вие трябва да отидете направо на пепел селище.

Поддържайте скоростта на около 50 километра в час, да не пропуснете в магазина, "Всичко ще бъде наред." Това е вашият ориентир в близост до него завивате надясно.

След това е умерена слабост път, докато шофирате през него нагоре по хълма, и се удари в контролно-пропускателен пункт:

На мястото на проверката, за да ви дам всяка машина (ако пътувате на някои от тях) 500 рубли за пътуване. Ще ви кажа как и къде да се движат. Накратко си казвам, за да отидете направо и следвайте знаците, които стоят на вилиците. Road - ниско асфалт, после чакъл, и най-накрая на грунда. Повдигане може да отнеме от 20 минути до половин час.

След повдигане ще преодолеете последния участък от пътя на около километър, а след това ще бъде на втория етаж, където можете да паркирате.

При посещение Самара Bend, не забравяйте - вие сте част от това естество, така бутилки и боклук отнемат с вас!

След дълго пътуване най-накрая ще може да се насладите на прекрасна гледка от върха на планината!