Отивате от Уфа до Inzer

Река Inzer, с произход от област Beloretsk Башкортостан, идеален за сплави. За това е доста бързо, така че можете да се отпуснете и само от време на време използвайте гребло да регулирате скоростта на движение. Водата в реката е чиста и прозрачна, всеки камък може да се види лежи на дъното. бреговете на реката са изключително живописни: има красиви скали, гористи планини, пещери и пещери. По поречието й можете да намерите много уютни места за туристически обекти. И най-важното, да стигнем до Inzer много лесно. Дори и да не разполагате с автомобил, по поречието на река положи железопътните линии, както и няколко пъти на ден във влака да се изпълнява.

Подробно описание на маршрутите за Inzer сплави могат да бъдат намерени в интернет. туристически сайтове На намериха огромно количество, и всички те са много интересни. Изборът зависи само от това колко дни вие ще похарчите по реката.

От много време не сме избрали един ден рафтинг. И за да отида с него е по-интересно, стигнахме до целта си - катерене по скала Pink - сравнително добре позната природна атракция Башкортостан.

Решихме да отплава от село до село Асса Brishtamak - около 6,5 км по реката. Преди магарета се стигне с кола. Уфа остави в девет часа сутринта, а вече в 11.15 бяха на мястото си. Карахме по трасето Beloretsk. В неделя сутринта, че е празен.

Когато търсите в интернет, как да стигна до магарета, никога не сме намерили информацията, която се полага на селото е отлично прав асфалтиран път. На някои места пише, че да стигнат до там е по-лесно във влака, от друга страна, е необходимо да мине през селото Inzer по черен път в посока село Iskushta. Веднага да се намери добър начин да ни помогне Navigator. Той предположи, не достига до сто метра Usmangali село с Beloretsk песни завийте наляво (има знак "Аси 25"). Така че ние направихме, и бяха невероятно щастлив за него. Преди магарета достигнали на празен път с вятъра в 20-та минута.

Отивате от Уфа до Inzer

Оставихме колата в близост до "Аси" санаториум и железопътната гара "102 km". Слязохме до реката, напомпани лодката, и заплува. На брега на деня имаше много туристи. Някои плувала и слънчеви бани, а други ловят, други топли камъни туристически бани, четвърти на скара шишчета. Когато минахме, всички ние поздрави и пожела щастливо пътуване. Беше много хубаво.

По пътя се наслаждавахме на прекрасна гледка ведър характер. С времето ние бяхме много късмет. Въпреки жегата, прохладата на реката духаше, духна хубав лек морски бриз. Около два километра изглежда много розово скалата.

Това е най-колоритен и живописен изглед Inzer. Името на скалата, получена заради необикновената си цвят. Те са изградени от варовик, което дава по-розов оттенък желязо.

Отивате от Уфа до Inzer

Cliffs се простират по протежение на реката и железопътната линия над един километър. Височината им достига до сто метра. В същото време, за да стигнем до тях не е трудно. За да стигнете до наблюдателната площадка, трябва да отидете на утъпкана пътека до около 300 метра.

Ние решихме да направим изкачване по пътя обратно, така че да не се пречи на сплавта. Между другото, реката образува контур област розови скали. Има дори нещо подобно бързеи, лодката се преобърне на страна на железопътната линия. Когато минахме, има строителен работник - армирани насипи.

На около километър от розовите скали е друга живописна скала.

Отивате от Уфа до Inzer

Точно обратното туристи обичат да спре. Има доста дълбокия космос, където можете да плувате. В неделя, на хората в това място е много.

По крайбрежието има редици от палатки.

Но по-близо до реката отново Brishtamaku празна. По пътя срещнахме една малка група от туристи, които носеше по двойните надуваеми лодки. Те плавали по посока село Zuyakovo. Кацнахме в близост до стар висящ мост в Brishtamake.

Отивате от Уфа до Inzer

Сушени лодка, ние го сгънете в раницата и отиде до пистата. Пред нас се чака за катерене по скалите.

От Brishtamaka към скалите, необходими да се премине само два километра по релсите. Ние отне около 15 минути Преди наблюдателната площадка, имаме още десет минути. Увеличението е доста стръмен, по пътя и след това блокират паднали дървета. Но гледката, която се открива в началото на скалите, си заслужава. В долната част се извива Inzer, облицована с железопътни релси.

На върха на извисяващите се скали. Можете да направите красиви снимки. Бих искал да посети тези места през есента, когато листата боядисани в ярки жълти и червени цветове. Вероятно, това ще бъде много красива.

От скалите, за да бъдете внимателни. Пътеката рязко върви надолу, краката му подхлъзване. Ние трябва да се възползва от клоните на дърветата, за да не падне.

Розови скали за магарета около 3,5 км. Можете да се разходите по пътеките, или слезе малко по-ниско от страна път и разходка по брега Inzer. Избрахме втория, по-интересен вариант, и резултатите не закъсняват. По пътя за намиране на безлюден плаж на камъни за лагер печка баня.

Отивате от Уфа до Inzer

Плажът е скрит от любопитните очи на дърветата, така че не е имало никой. Там ние останахме за няколко часа.

Оставихме около шест часа вечерта, а вече в 20.30 ч върнах от магарета. Почивай ние насищане на: сплав, пешеходен тур, катерене скали, почивка край реката. И в края на краищата това отне само около седем часа. Този маршрут е идеален като турне уикенд.

Ако мислите да прекарате деня си на брега на Inzer, не се мързеливи и да донесе със торби за боклук. Поради факта, че реката е лесно достъпен, има много боклук. Дори и в реката. По време на обиколката стигнахме до дъното на някои кутийки от бира. И в областта на магарета боклук просто лежи по протежение на брега. Един камион не е достатъчно да се вземе всичко. Това, разбира се, истинско бедствие. И най-важното не е ясно как да се справят с него. Глоби не се страхуват от насилници, и как да се следят всичко? Досега в страната ни ще бъде създадена тази каша, едва ли могат да мечтаят за развитие на туризма ...

Ако забележите грешка в статията, той докладва на редактора, като изберете дума мишка с грешка и натиснете Ctrl + Enter. Вашата помощ за подобряване на материал е безценен за нас!