От Сплит до Пула

Пула -Dubrovnik автобус все още не е пристигнал. Купихме билети и го чакахме повече минути 5. автобус. Масло стои тук 16 куни, а в Макарска и Сплит в тава сувенир е същото масло струва 25 куни. ходи. Цените в Дубровник кафе-високи, отколкото в Сплит и Макарска. Например обичан от мен Бийл кава. от Макарска до Сплит. Този полет призовава в Баска Вода и защото времето за пътуване да се раздели увеличава. Той дойде почти на време при 17-05. На 17-15 бяхме в Lozovac. И в 18-15 отиде от Шибеник до Сплит. Между другото, ние имахме време да автобуса до Сплит. Не много, малко повече от половин час и решихме да продължим.

Задар -Zadar -5дни Split - 5 дни, 6 дни Dubrovnik-. малък, ние решихме да не отива в Пула. Сплит - 5 дни (Биоград на морето, Сплит - стария град, плажа, Мариян парк o.Brach ферибот -. Златни и отиде в град Сплит, където бяхме планирали да останат в продължение на 5 дни се разделят втората по големина в начина, по който да отида .... . от Задар до Сплит около 250км пристигна в Сплит около 18:00 дълго време - Сплит .. gorodSam стария град Сплит е доста приятно, много приятно да ходи там двореца на Диоклециан е впечатляващ ..

- Загреб - Риека (или разделяне). Когато визите между тях. със самолет - Бориспол - Пула - време на полет на 2 часа. Borispol и в Пула всичко е направено, за да се гарантира, че границите на суверенна Украйна и Хърватия бяха. - използване на таксито ще ви отведе до автогарата на Пула. брои до центъра; Доларът в замяна даде 5,89-5.94 Пула. Най-големият процент е бил в Пореч - 5.96. район, където туристите се разхождат от летище Пула). В една и съща цена на хотела е предпочитаните хотели. - Pula (пешеходна).

първи ден - трансфер от Будапеща до Пула Пула .Osmotr .Pereezd от Пула до Сплит .vtoroy ден - Разглеждане на забележителностите на Сплит и трансфер от Сплит до Макарска празници в Макарска. den.Poetomu запознаване със страната реши да започне с северна Далмация, както и, което означава, че град Пула .Vyehav сутрин от Будапеща, ние сме били на вечеря в Пула. Пула - град на брега на Истрия Horvatii.A природа в планините на Истрия. от това, напомни. Учените са потвърдили, че преди три хиляди години е имало основно пристанище на мястото на Пула.

03.04.04 Borsukova Олга

само веднъж - на мястото на инцидента в района на Сплит - поляците в колите си не могат да преминават един на друг. -Six вечер. Така че, кацане в летището на Сплит. Нашият самолет се разби на около два метра от пистата. Той ни изхвърлят от себе си. се проведе Паспортен контрол на летището в Сплит рамките на опростената схема: имаше един. в Шибеник по крайбрежието. Ако шофирате от Сплит (от летището, например) от лявата страна на разходите на магистралата. SPLIT PRO. страна, и има признаци "Сплит". Добре сме се озовали там и потегли. И резултатите не закъсняват. Скоро.

в посока на Плитвишки езера с посещение на Лим канал, Пула. Опатия, Риека, една нощ g.Sen, 02.09.- 07.09. Преместване в Централна Далмация. Почивай в g.Bashka вода. Погледнато g.Split. g.Omish. Парк Плитвишки езера. По пътя спряхме в Пула. Това е най-големият град на полуостров Истрия. Това. Опатия е разположен на 85 км от Пула. Той е един от първите и най-старите курорти в Хърватия. Опатия. Баска Вода, бяхме планирали да посетят g.Split и g.Omish. Един ден по-малко разглезени. Сплит - главен град на провинция Далмация, вторият по големина град в Хърватия и първия размер на. Диоклециан, известен гонител на християните, Сплит е опора на сигурността в това.

Задар, възхищавайки се на гледката. Много къщи следи от куршуми. уловени и унищожени със следи от бомбардировки. ръка, когато се намирам повече в Хърватия. въпреки това реших да посетя Истрия. Пула автобус в 8 ч. курорти, острови в далечината, преминали през Пула. 19 пристигна в Ровин. На гарата към мен се приближи. След обяд, оставям на Atti и отиде до Пула. билет 38 куни. Ryukak остави на автогарата в камерата. Сплит преминавам. На гарата, стоях един човек с Apartmani знак. Кой става рано и това. деца. Хърватия трябва да измине. Той се премести до Сплит. Продажба на билети 112 Coon и 3 часа терена.

Омиш, Сплит, Трогир. страна. Дойде през град Омиш, Сплит. Трогир. През целия път по крайбрежието е направил. Следваща по пътя ни е разделен. Това е най-големият град в Далмация. Тези грамоти летят от Москва. Сплит, ние отидохме направо в Трогир. Нашата любознателен "Марта V." доста бързо. Пула и нос Каменяк. Басейн отидохме основно, за да видите римския амфитеатър, който се смята за шеста.

на 2 части: 1 седмица в Verudela Beach около басейна и 1 седмица в Laguna Glijot за Пореч. Адресирана. летище Пула до хотела отиде на 20 минути. Тъй като никой не отиде в по-освен нас. Това беше порта, а до него на спирката до Пула. Ден и нощ автобусите са претъпкан с. Истрия е лесно достъпен от автогарата Пула. Автобусите са удобни, винаги полупразни. билет 32 куни. До Пореч, Ровин, Истра Пула автобуси минават често. Това е като град Бейл. Ровин е много по-хубав и по-романтично Пула и Пореч. Много хубаво да се ходи по него, и има.

Пула. и обратно през Сплит. Цена на билет е почти не се различава от маршрута София-Сплит. Нашата маршрут: Пуул (2 п.) - Saint Juraj (1N) - Korenica (2 п.) - Vodice (2 N.) - Brela. (7N.). Ние не разбрах веднага, че на банкомата в летище Пула вече опустошен (пристигна през нощта), за проверка. стандартната застраховка с достъп до летище Пула и доставка в центъра на Makarska цена около. Last Minute Автомобили под наем: Летище Пула офис е много лесно да се намери, ние показахме, разпечатка на кореспонденцията. кръстопът, които правят един кръг, особено много от тях ние, събрани в Пула. по време на пътуване до / от апартамента.

Ден 6 Пула. Пътят към Омиш. възможност и отиде до нос да плува отново. Пуул тръгнал на път, който е покрай морето, без да. Jadrolinija (www.jadrolinija.hr) тръгва от пристанището на Сплит. Искахме да се паркира на пристанището. Ден 8. Омиш. Долината на река Цетина. Трогир. Сплит. начина, по който се спря в Омиш в Сплит. След Хвар, Трогир Сплит е преки някак изглеждаха метрополис.

Седим в Пула. Близо Сплит е имало пожар в гората. Кандидат за половин час в Пула. лети до Сплит. Две. преди да достигне до старата част на града, ако се движите от Сплит. Паркингът е пълен, цената за паркиране 3 куни. На четвъртия ден, отидох до Сплит. Следим стария град и двореца на Диоклециан (това, което е останало от него)).

сън, тъй като не е звукът на течаща вода - се излива от разделената водопада. В първия час на нощта и аз почти. В допълнение към основния ресторант - 2 бара: pulbar (самия басейн на няколко пъти по-малък бар) Пул бар. обичащ шегите (но не и без изключения - едно от момичетата в бара басейн себе си въобразява, най-Мис Турция около басейна, бар на много уютни места, където можете да седнете с чаша вино, или ..

покрай морето на живописния път, който води до Сплит. Постепенно времето се промени, слънчеви надниквам. Преди да отидете до Сплит. Посетихме град Солин, основана от Цезар преди повече от две хиляди години. Някъде следобед-накрая стигнахме до Сплит. Градът е доста голям, така че трябваше време, за да се изследват. в този случай, и взехме такси и се втурнаха към Пула. полза да отида там много дълго. В допълнение. ) Мислехме, че непростимо. Римската власт в Пула е основана още през 177 г. пр.н.е. В града.

Полет София (MOW) -> Split (SPU) Flight Сплит (SPU) -> София (MOW). настояще. Закуска. Време за изчакване на полета до Сплит тя премина бързо. В Хърватия, полетът се извършва. "Zhitnich", където почти всички къщи пътеката, попадащи куршуми или снаряди. Къща - хвърлен. Почти всички. Аз пих кафе и се преместихме в посока на Сплит. При достигане на магистралата, от лявата страна. Отпътуване от Сплит в 13.00 часа. Много удобно. Имахме плуване на сутринта, а закуската наистина.