Нашето пътуване до Оптина пустиня, православна поклонение

Нашето пътуване до Оптинските манастир

Ние често сме в Оптина. По-често, отколкото в други манастири. Много неща се промениха през годините. Имаше един хотел за поклонници, селяните са разбрали, че много по-изгодно да се вземе поклонници, отколкото да се пазят крави. Всеки пътуване е забележителна по свой собствен начин, но има едно пътуване, което никога няма да бъде забравен.

Ние изпревари всички и разни. От начина, по който почина на Иберийския манастир в Валдай и късно вечерта достигна Твер. На това пътуване бяхме придружени от един млад свещеник Генадий Никитин и Валдай ние се присъединиха йеромонах Борис. Групата беше голяма - 48 души. Първият ден мина добре. Но на втория ден от началото на изкушение. Вече автобусът ни събори на сутринта, и то ремонти отне около два часа. Седях в автобуса, а баща му, Борис пое групата в гората, и преподава поклонници църковно пеене на.

Ние помоли да ни отведе до Paphnutius Боровск манастир още 11 км. В 21 часа бяхме пред портите на манастира, където никой не ни чака. Викарият на манастира по това време беше архимандрит Гавриил. Той ни е благословил да прекарат нощта и на сутринта да отиде в началото на литургията. Пием чай и слага в леглото, някъде високо горе под покрива. Помня само, че ние сме били катерене древните каменни стълби в тъмното. Има много легла и пода е покрит с дебел слой дървени стърготини. Рано сутринта отидохме в офиса. След службата, архимандрит Гавриил ме информира, че той ще се обадя във флота, и той е казал, че големите автобуси те не го правят. Реших да отида сам. Ситуацията е критична: те трябваше да стигнем до Балабаново (11 км.) И след това да Калуга два часа с влак, а след това да Козелск в продължение на около 80 km. На Споделено пътуване ни да съжалявате. Имаше стари ЛАЗ автобуси, които могат да се настанят 38 души. В тези автобуси е широк проход между седалките, и аз бях убеден да ни даде столове от офиса. До пет часа вечерта бяхме в услугата, която бе водена от патриарх Алексий. Автобусът трябваше да отиде и къде наел къща, аз не знам.

Беше истинско чудо. С три трансфери стигнах до Оптинските и веднага се сблъскват старец Ели. За него имаше голяма тълпа от хора, всички се разделиха, а аз изведнъж пред него. Имах сериозен проблем: синът напусне работата си, напуска семейството, и се превърна в просяк на верандата на храма Pargolovsky. Бях трудно да живея с това. В това пътуване аз бях в състояние да се срещне с двама старейшини и да получите своите съвети. В Paphnutius Боровск манастир посетих старейшина Блез, и в Оптина пустиня изповедник в манастира бъз Илия. Те казват, че за да стигнем до тях е много трудно, но аз го имам, като че ли от само себе си. Убеден съм, че ако проблемът е наистина сложно, а след това със сигурност ще се стигне до старейшините. Но, за съжаление, хората често се обръщат към по-възрастните с проблеми, които могат лесно да разрешите проблема с обикновен енорийски свещеник. Във вторник сутринта се прибрахме. Нашата изповедник отец Генадий се отдели от нас, той се запознава с един приятел, който беше обещал да го вземе обратно в колата, а на нейно място е довело православен свещеник от отец Григорий Полша.

Ако рецензия ви харесва и искате да посетите храма, а след това ви каним да прочетете съответните поклоннически турове.