Най-красивите пътища на Кавказ

Пише Андрю Basilisk от Петербург: Разбира се, можем да започнем този пост с обяснението, че това е мое мнение и то е в противоречие с някой друг, но аз всъщност не ми пука. Защото по пътя за Гил-Су - това е пътят, по който трябва да премине всеки. Тук можете да получите на емоциите това малко нещо, което да се сравни - ентусиазма, страх, мирише palonyh подложки след непрекъснат 5-км спускане. А тези проклети 80 километра ще отидат половин ден, аз ви гарантира.

И това не е като покритие, за няколко години, тъй като има много приличен асфалт. форми на въпроса - ще спират на всяка крачка и крещят от удоволствие. Тъй като това е Кавказ. Да вървим!

2. Само да уточним - наскоро не публикувате повече от 30 снимки. Никой не гледаше, като зрителят да скучаят и заспивам. И докато се опитвах да пререждам броя на снимките 3 пъти, но никога не е бил в състояние да падне под фигурата на 50 - ще бъде продължена. В същото време, да започне.

Напред Кисловодск, изключете в близост до пътя за една прекрасна поляна. Тъй като той предлага отлична гледка към местните подножието. Сложете отметка психическо - отново тук през нощта, за да прекарат нощта.

3. В дясно, зад хълма, на 10 км се намира на платото Bermamyt.

4. Само няколко километра от поляната стои знак нас посрещането на територията на Карачаево-Черкезия. Отидете по-далеч.

6. рязко изкачване не е бил там, но тук е красива. Качвам по-висока, за да направи няколко снимки с машината. Като цяло, в нашите пътувания ние сме доста често критикувана за редовни спирания. Аз съм готов да спирачка всеки километър, а Ирина обича да сляза до целта си по-бързо. Но след това не ме интересува - които са зад волана, ред и правила.

7. Ние мине малко селце карачаево Kichi Балик. Пътят върви нагоре драстично.

8. Изведнъж ръба известие оглед на една от секциите на ярка червена точка. Горе-долу. Дърпам телефото увеличение. Уау! Това е УАЗ! Аз съм такъв цвят през живота си не съм виждал. Дори от разстояние 500 метра може да се види колко много е готин и чист.

9. След няколко километра напусне пътя за вечеря. Освен случайни преминаващи автомобили и периодично ни сигнали.

10. Само на няколко километра - и тук ние сме в Кабардино-Балкария. 20-30 км вече три региона се променили. Такава никъде другаде да се случи?)

Ляв от най-краткия път за Налчик. Някой отиде? Що се отнася до proezzhabelnosti и дали има там, за да видите?

11. В далечината започват да се излъчват заснежени върхове.

12. Времето винаги се променя. След преминаване на няколко километра от спирката на спускане в красив водопад, за да се охлади нажежен подложки. Това, което харесвам в Кавказ - тук монументален характер е такъв, че малките обекти, като този водопад и специално внимание е валял. Някъде в Крим щеше да извърши туристи към него, ние излезе с легенди и продажни магнити. И тук е просто един водопад в близост до пътя, междинната точка, че дори името не е така. Всичко това ни казва - ще бъде по-добре!

13. Придобиване на височина, все повече и повече, улицата става хладно и тук, още веднъж, за да предложи, ние имаме рокля топло.

14. Пътят към Gil-Су във формата, в която съществува и до днес е построена преди няколко години. Преди това не е имало грунд за всички. Сега, когато асфалта е, че proezzhabelen на всяка машина - локално е много тъжно, защото им УАЗ сега стои празен ход.

15. За всеки ред от крие нещо необичайно. Например, ето коня. Близо ни е толкова черен, че яде трева и рапира едновременно. Честно казано!

17. Никога не съм се обясни кой да направи по този начин. Фактът, че Гил-Су е място, където огромен брой лечебна минерална вода на повърхността. В допълнение към пиенето на минерална вода, там е дори да го извади от ваната. Но повече за това, че ще покрие в отделен пост.

22. увеселителен парк валяк. Най-дългият участък от постоянно спускане тук идва повече от 5 км, а ако е твърде активен, за да спирачка, то е лесно да се види облаци дим от под колелата. За да се изгради път в такива условия - това е нещо нереално.

23. Малко вероятно е, че аз никога няма да се уморяват от снимки на тази кола

24. С всяка минута планините на хоризонта нараства все по-тесни. Най-вече ме чака, когато ще се появи Елбрус, защото аз никога не съм го виждал. И сега, почти почти.

26. Най-високата точка на Европа с един поглед! И ние продължихме по пътя си към нея. За да се продължи, не го включвайте!)

Аз продължавам моята история за един чудесен начин да тракта Gil-Су. Последният път, когато ние останахме в средата на пътя, вече се възхищавал Елбрус, се срещна с кон-рапър и се радва на работното видове. Е, ние продължаваме!

2. Красив Елбрус привлече своята монументалност, времето да се насладите го прегледа и живота като цяло е добре!

3. Поглеждайки назад, може да се види в далечината плато Kanzhol (кама), което по своя вид не е далеч зад Bermamytu. Да управлява там е по-добре да има една кола с добър пътен просвет (20+) и много желателно Управляемоста.

4. Някъде в обсерваторията същите маржове се вижда ясно. Някой знае ли какво е това място и как да карам?

5. С цел да не се обърка някой, трябва да кажа, че някои снимки са откъслечни и хронологичен ред не са налични. Така че не се изненадвайте, драматично променящ се свят.

6. И сега обратно към хронологичния ред, и се насочете към по-нататъшно Gil-Су.

7. Колкото по-близо до пътища - най-голямата височина и понижаване на температурата. И сега, по краищата в сенчести места има ленти от сняг, всичко значително намаляване на пътя.

8. В края на краищата, пътят се стеснява до една лента. Тя може да се види, че снегът слезе наскоро.

9. Кавказ, ти си красива! Искам да крещя от радост.

10. И сега, в навечерието на Малки долина. Ние сме много близки.

11. Само си представете, мащаба и сложността на сградата при такива обстоятелства.

13. И разбира се, по пътя за Гил-Су все още остава доста екстремно. Не ми ли вярвате? Вижте сами.

15. На първо място, някои тъп и вие се опитвате да преминат тези области бързо, а след това можете да свикне и да започнете да го разгледат по-спокойно.

16. Както аз го разбирам, разчиствайки пътя не е твърде редовно, най-просто натиснете камъните договорености за пътуване. И всичко, което сте видели на снимките по-горе - е тук в продължение на шест месеца.

17. Но в името на нервите и да гъделичкат!

18. По-близо е просто никъде. Това. това е невероятно. Няма думи, които да опишат какво се случва в душата в тези моменти. Само тук и сега разбираш, че всичко, което не е напразно, че живеете добър живот и тя е тук, че сте истински свободна.

20. Ходи от Gil-Су (за него непременно ще говорим за по-късно, защото ние все още сме тук, а на следващия ден се върна), се събраха на гърба. Елбрус в късния следобед светлината беше перфектна.

22. Най-доброто, което може да се види в огледалото за обратно виждане. Е, друг динозавър забавно.

23. По пътя обратно времето се променя толкова бързо, колкото властта в Украйна. Слънцето, облака, дъжда, мъглата.

24. Карахме Kichi-Балик (Picture ден, да) и отиде да prismotrennomu място.

25. Има вече отслабва залез. Prostetsky приготвянето на вечерята, аз легнах да спя. Красив ден, красиво място, прекрасно настроение. Кавказ започва да се разкрива пред нас в една напълно различна светлина.

Кавказ път. Минете Gum-баши.

Кавказ обажда отново по начин! По това време, събужда в Dombai, предстои ни пътуване до Пятигорск. Два варианта - за дълга, през равнината и краткосрочен чрез подаване Gum-баши. Не капка няма съмнение, ние избрахме краткосрочен и удари по пътя.

2. Времето, както и през целия ден в Dombai, напълно развалена. Не дъжд - и благодаря за това.

3. В Теберда свърна да се взират в долината на една и съща река. От преминаване Niva, като ме видя, веднага маха Local - здравей. Няколко дни в Кавказ, аз съм свикнал с него, така че веднага маха назад.

4. красиво място тук, но винаги по поречието на река осеяно боклук купчина. По склоновете, твърде srach.

5. И ние имаме контраста изненадващо чиста машина. Изненадващо това е фактът, че тя пътува от началото на пътуването на около 3500км, без нито едно измиване. И Ницше дори искат да оближе.

6. Карачаевск Завийте надясно след признаци за Пятигорск. Маршрутът през венеца-баши е по-кратък от почти 2 пъти, но най-вече тук не се ускори - качеството на пътя е така, така.

7. И постоянните обрати не дават да се отпуснете. Но красива! Обичам планински пътища.

8. По-долу се вижда карачаево аул Outer Мара.

9. изкачване още по-висок - до горната точка седло.

10. В горната част е оборудвана с голям паркинг, за да бъде в състояние да спре и да се полюбувате на гледката от прохода. Най-горната точка тук е висок 2145 метра и при ясно време се вижда Елбрус тук като дланта. Но ние, както обикновено, се загледа в облаците.

11. Няколко минути по-късно мерцедесът от лявата страна на лапата снимка с нас и капитанът му ентусиазирано разказва спътникът му: "Чувствате смятаме, че мирише изгорени подложки, зашеметен ?!". О, човече, ти просто не отиде в Gil-Су. Ще има носа да се открият нови вкусове!

12. Вторична Mara.

13. О, как искам да се върна тук, в ясен ден с отлична видимост.

14. След като престои в продължение на още няколко минути, ние скочи в колата и отидох до град Пятигорск. Но това е друга история.